Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Το λεωφορείο "φάντασμα"
#41
Γιατί μόνο στου Ζωγράφου μπαίνουν οι ανώμαλοι;

Για πηγαίνε μια βόλτα στα λεωφορεία και στα τραμ της Ποσειδώνος τη νύχτα τις καλοκαιρινές ώρες να δεις τι παίζει....ε δε θα μπει στον πειρασμό ο ανώμαλος;

Α και επιπλέον, το να υπάρχουν ανώμαλοι μέσα στους ίδιους τους φοιτητές δεν παίζει, έτσι; Γιατί να την πληρώσουν τα λεωφορεία;
Απάντηση
#42
(11-01-2019, 03:29 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είναι άλλη η πυκνότητα των σχολείων στο Περιστέρι και στο Αιγάλεω και άλλη στα Άνω Λιόσια. Αν ανοίξει κανείς τον χάρτη με τα σχολεία του Περιστερίου θα δει ότι απαριθμεί περί τα 40 δημοτικά σχολεία. Μάλιστα επειδή αναφερόμαστε στη Θηβών, τουλάχιστον βάσει των ορίων των δημοτικών σχολείων του Περιστερίου που είναι διαθέσιμα και στο διαδίκτυο, κανένα σχολείο δεν έχει όρια που να υπερβαίνουν τη λεωφόρο, αλλά σε όλες τις περιπτώσεις φτάνουν το πολύ έως αυτή. Άρα τυπικά δεν υπάρχει περίπτωση μικρός μαθητής να χρειαστεί να διασχίσει τη Θηβών.

Το Μαράσλειο είναι πειραματικό δημοτικό σχολείο, άρα δεν έχει όρια αλλά δέχεται κάθε μαθητή που καταθέτει αίτηση και καλύπτει τις απαιτήσεις ώστε να γίνει δεκτός σ' ένα πειραματικό σχολείο. Προφανώς για να ιδρύθηκε το 032 σαν σχολικό δρομολόγιο και να υφίσταται μέχρι και το 2019 σημαίνει ότι υπάρχουν μαθητές από τις περιοχές των Ιλισίων και του Γουδή που χρειάζονται το δρομολόγιο αυτό. Αν στο Περιστέρι ή στο Αιγάλεω υπάρχει κάποια αντίστοιχη ανάγκη, φαντάζομαι ότι οι δήμαρχοι των περιοχών αυτών είναι σε θέση να διεκδικήσουν αντίστοιχο σχολικό δρομολόγιο. Εκτός αν διαπρέπουν μόνο στην ανακαίνιση πάρκων και πλατειών.

Τέλος η αναφορά στα επικίνδυνα άτομα έγινε σχετικά με το ποιοι πρέπει να επιβιβάζονται σε κάποιο σχολικό δρομολόγιο. Το ότι μπορεί ο κάθε λογής "άρρωστος" να κυκλοφορεί έξω στην κοινωνία, δε σημαίνει ότι μπορεί να έχει ανεμπόδιστη πρόσβαση στα σχολεία ή στα μέσα αποκλειστικής μετακίνησης μαθητών. Άλλωστε κάθε γονέας αναλαμβάνει την ευθύνη για το παιδί του από τη στιγμή που αυτό απομακρύνεται από το σχολείο.

Και αν είναι πειραματικό το Μαράσλειο και δέχεται μαθητές από παντού τότε δεν χρειάζεται γραμμή και από τις υπόλοιπες περιοχές που έχει μαθητές και πιθανόν να περνάνε κεντρικούς δρόμους? Μόνο στο Γουδή μένουν οι μαθητές του Μαράσλειου? Για να υπάρχει μέχρι το 2019 σημαίνει ότι είναι δυνατό βίσμα και τίποτα περισσότερο όσο και να μην το πιστεύεις! Πολλές γραμμές υπάρχουν αρκετά χρόνια και είναι βίσματα όπως το Ε14, το 733, το 861 κλπ κλπ. Το ''υπάρχει τόσα χρόνια άρα χρειάζεται'' δεν είναι σοβαρό επιχείρημα!
Απάντηση
#43
Προφανώς και δεν γίνεται από κάθε σχολείο να υπάρχουν γραμμές του ΟΑΣΑ προς κάθε μέρος που μπορεί να μένουν μαθητές.

Υπάρχουν ιδιαιτεροτητες όπως τα Σχολεία Γεροβουνου (όπου υπάρχουν 3 διαφορετικά σχολικά προς 3 κατευθύνσεις) και υπάρχουν σχολεία που καλύπτονται πλήρως από τις υπάρχουσες γραμμές του ΟΑΣΑ.

Οι σχολικές γραμμές επιδοτουνται πλήρως από το Υπουργείο Παιδείας και λειτουργούν μόνο και όταν λειτουργούν τα σχολεία. Γι'αυτο και δεν επιτρέπεται η επιβίβαση εξωσχολικων επιβατών που θέλουν να βολεψουν τις ενδιάμεσες μετακινήσεις που γίνονται με τα υπόλοιπα διερχομενα λεωφορεία.

Ζητήθηκε κάποτε από αυτό το σχολείο (όπως και από τόσα άλλα σχολεία, είτε με ειδικά σχολικά δρομολόγια, είτε με κανονικά που εξυπηρετούν και μαθητές με τακτες ώρες κτλ) να γίνει αυτή η σύνδεση. Από την στιγμή που είναι γεμάτο, για ποιον λόγο είναι βύσμα η διατήρηση του? Αυτό ακριβώς είναι το επιχείρημα, ότι επειδή υπάρχει τόσα χρόνια, κάποιος λόγος θα υπάρχει (εξυπηρετεί πάρα πολλούς μαθητές), το ακριβώς ανάποδο δε, είναι το παράλογο! (να κοπεί ή να θεωρείται βύσμα κάθε ιδιαίτερη γραμμή ή ειδικότητα δρομολογίου που έχει ζητηθεί και εξυπηρετεί, επειδή κάποια αντίστοιχη περιοχή δεν έχει)
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)