02-01-2013, 10:34 PM
(02-01-2013, 09:18 PM)pvuccino Έγραψε: Εγώ δεν είπα γι' αυτούς που ήδη πρέπει να πάρουν μετρό για να πάνε Ομόνοια. Γι' αυτούς όντως το να κατέβουν μια στάση παρακάτω δεν είναι τίποτα. Εγώ μίλησα για όσους το έπαιρναν απευθείας από κέντρο και κοντινές περιοχές. Στο Σταθμό Λαρίσης νομίζω έχει κυλιόμενες απ' τη μεριά των λεωφορείων. Από την πλευρά του σταθμού δεν έχει γιατί ετοιμάζουν τη σούπερ ντούπερ υπόγεια διάβαση που θα 'ναι έτοιμη το 2123!!Επίσης πολύ αισιόδοξο σε βλέπω για τα 2-2,5 χρόνια του νέου σταθμού! Αν κρίνουμε απ' όλα τα έργα στην Ελλάδα και μεσούσης της κρίσης... Το ιδανικό πάντως θα 'τανε να βάλουνε ένα express από κέντρο, να πηγαίνει από Καβάλας κι όχι απ' τα στενάκια, να 'χει αρθρωτά και καλές συχνότητες και ν' αφήσουν το 051 μόνο για την εξυπηρέτηση της Ακαδημίας Πλάτωνος, πιθανώς με midi. Αλλά για να γίνει αυτό θες extra λεωφορεία και οδηγούς, που μεταξύ μας δεν το βλέπω...
Άσε με να ονειρεύομαι και λίγο ότι ένα έργο στην Ελλάδα θα γίνει!

Πάντως κάπου το 2123 θα γίνουν και τα ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα, αν κρίνω από τη μόνιμη αρνητική στάση των εκάστοτε αντιπολιτευόμενων. Ο υπουργός είπε προ ημερών ΚΤΕΛ και εμπορικό κέντρο στον Ελαιώνα και αν κρίνω από τη στάση του τΣΥΡΙΖΑ στο θέμα του γηπέδου του ΠΑΟ στο Βοτανικό, μάλλον τα ίδια θα γίνουν και εδώ (Βλέπεις δε θα αναλάβει η εταιρεία του Τσίπρα την κατασκευή, οπότε οι κραυγές θα υπάρχουν και για το θέμα των ΚΤΕΛ. Αν όμως την αναλάμβανε αυτός δε θα άνοιγε ρουθούνι!).
Πάντως γι' αυτό που λες δε χρειάζονται extra οχήματα και οδηγοί. Το 051 μπορεί να διατηρηθεί και για να εξυπηρετεί πλέον μόνο την Ακαδημία Πλάτωνος δε νομίζω ότι χρειάζεται τέτοιες συχνότητες που έχει σήμερα το 051. Με δρομολόγια ανά 20' και πιο αραιά ακόμη (δε γνωρίζω τι επιβατική κίνηση έχει ακριβώς η περιοχή) εξυπηρετεί νομίζω μια χαρά (εδώ τα Α3/Β3 που είναι τα μόνα μαζί με τα Α4 και 856 για τη σύνδεση των περιοχών τον άξονα της Βουλιαγμένης με το κέντρο και περνάνε ανά 20' το καθένα). Και τα υπόλοιπα λεωφορεία που έχει σήμερα το 051 μπαίνουν σε εξπρές για να συνδέει τα ΚΤΕΛ με το Μετρό στο πι και φι.