Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νυχτερινές γραμμές
Θα πρότεινα 843 και 845 που είναι γραμμές που πιάνουν πολύ κόσμο γενικά και σίγουρα θα έχουν και νυχτερινή ζωή
Απάντηση
(01-11-2022, 11:29 PM)kostas720 Έγραψε: Θα πρότεινα 843 και 845 που είναι γραμμές που πιάνουν πολύ κόσμο γενικά και σίγουρα θα έχουν και νυχτερινή ζωή
Πιστεύω πως για το 843 θα ήταν εφικτό μιας και θα διευκόλυνε την περιοχή του Περάματος. Για 845 δεν ξέρω. Προτείνω το 814 να γίνει βραδυνό μιας και εξυπηρετεί αρκετές περιοχές από Πειραιά μέχρι Κορυδαλλό και ενδιάμεσα. Αλλά σκέφτομαι θα μπορούσε να γίνει βραδυνό και το 807 για σύνδεση με δυτικά . Επίσης μια βραδυνή που εκτός Πειραιά θα βοηθουσε θα ήταν το 856
Απάντηση
Νυχτερινή ζωή το Πέραμα; Ας είμαστε λογικοί. Αν υπάρχει κάποιο εκτός από τα ήδη υπάρχοντα, που έχει προτεραιότητα να γίνει και νυχτερινό, είναι το 608. Πλήρως όμως, όχι μόνο παράταση κάθε Σάββατο προς Ζωγράφου. Να λειτουργεί 24/7 όπως το 040 και το 11.
Απάντηση
(01-11-2022, 12:02 AM)Aggele Έγραψε: Πώς απαντάτε στην ιδέα ύπαρξης νυχτερινής γραμμής στον τομέα 8 . Ήδη τα δυτικά ενώνονται με κέντρο και νότια με 790 τα βόρεια με κέντρο και νότια με 500 Πειραιά και Ομόνοια με 040 και τέλος άνω Πατήσια με Βύρωνα με το 11 . Εγώ πιστεύω θα έπρεπε να υπάρχει μια νυχτερινή δύο τουλάχιστον στην καλύτερη. Μια για να ενώνει τις δυτικές συνοικίες του Πειραιά με την δυτική Αθήνα Αιγάλεω ή αγία Βαρβάρα και τον Πειραιά με δυτικές του συνοικίες στην καλύτερη
Βασικά θα έπρεπε να υπήρχε γραμμή που να διαπερνάει την λεωφόρο Αλεξάνδρας... Πολύ άκυρο να μην περνάει τίποτα το βράδυ εκεί
Απάντηση
(06-11-2022, 01:48 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Βασικά θα έπρεπε να υπήρχε γραμμή που να διαπερνάει την λεωφόρο Αλεξάνδρας... Πολύ άκυρο να μην περνάει τίποτα το βράδυ εκεί

Είχα γράψει πέρυσι ιδέα, να λειτουργεί μία παραλλαγή του Β5 το βράδυ. Να περνάει από Αλεξάνδρας και Μεσογείων και να κάνει τέρμα απευθείας στην πλατεία της Αγίας Παρασκευής, να μην στρίβει μέσα στις γειτονιές δηλαδή.

Γιατί ούτε και η Μεσογείων έχει λεωφορείο (το Αεροδρομιακο Χ95 δεν πιάνεται).

Υ.Γ. Ωραία όλα αυτά στη θεωρία, αλλά να δούμε που θα βρει οδηγούς η Ανθούσα για νυχτερινά 608 και Β5. Εδώ κόβει ένα σωρό βάρδιες την ημέρα. Tongue
Απάντηση
Πιθανόν να υπάρξει γραμμή που αντικαθιστά την μπλε γραμμή του μετρό, όπως με την πράσινη (500) και την κόκκινη (790). Δηλαδή Πειραιάς - Δουκίσσης Πλακεντίας.
Το φαντάζομαι κάπως έτσι:

Πλατεία Καραϊσκάκη - Καλλιμασιώτη - Αιτωλικού - Τζαβέλλα - Γερβασίου Γρεβενών- Πέτρου Ράλλη- Αθήνας - Δημητρακοπούλου - Χανίων - Μεγάλου Αλεξάνδρου - Ιερά Οδός - Πειραιώς - Σταδίου - Βασιλίσσης Αμαλίας - Βασιλίσσης Σοφίας - Μεσογείων - Χαλανδρίου - Αγίας Παρασκευής - Δουκίσσης Πλακεντίας

Καλύπτει Μεσογείων, και Πειραιά.
Απάντηση
(06-11-2022, 06:27 PM)NightLine Έγραψε: Πιθανόν να υπάρξει γραμμή που αντικαθιστά την μπλε γραμμή του μετρό, όπως με την πράσινη (500) και την κόκκινη (790). Δηλαδή Πειραιάς - Δουκίσσης Πλακεντίας.
Το φαντάζομαι κάπως έτσι:

Πλατεία Καραϊσκάκη - Καλλιμασιώτη - Αιτωλικού - Τζαβέλλα - Γερβασίου Γρεβενών- Πέτρου Ράλλη- Αθήνας - Δημητρακοπούλου - Χανίων - Μεγάλου Αλεξάνδρου - Ιερά Οδός - Πειραιώς - Σταδίου - Βασιλίσσης Αμαλίας - Βασιλίσσης Σοφίας - Μεσογείων - Χαλανδρίου - Αγίας Παρασκευής - Δουκίσσης Πλακεντίας

Καλύπτει Μεσογείων, και Πειραιά.
Πάλι η Αλεξάνδρας απέξω όμως ένας πολύ κεντρικός δρόμος
Απάντηση
Χμμμ... τότε μια καλή πρόταση θα ήταν το 19Β. Και γιατί πάει Αλεξάνδρας, αλλά και γιατί θα ανακουφιστεί το Χ14 ως ένα βαθμό. Επίσης το 790, να καταργηθεί και να "σπάσει" σε 12 και Α3 με μεγαλύτερες συχνότητες, όπως είχαμε ξαναπεί σε προηγούμενο ποστ.
Για το 500, επίσης να καταργηθεί, και να γίνει 049 και Α8, με μεγαλύτερες συχνότητες. Ίσως με μια μικρή αλλαγή το δεύτερο, αντί δηλαδή να πηγαίνει στο ΟΑΚΑ, να πηγαίνει Πλατεία Πλατάνου. Βέβαια χάνεται η ανταπόκριση με τη Νερατζιώτισσα.

Γενικώς τα νυχτερινά έχουν θέμα με τη συχνότητα. Ακόμα και το 040 που είναι ανά 30', γεμίζει φουλ. Αλλά λογικό, αφού είναι από τα ελάχιστα.

Τώρα τα 843, 845, κτλ νομίζω θα κόβουν βόλτες άσκοπα. Ή το πολύ πολύ να έχουν 2-3 άτομα.
Απάντηση
Δηλαδή θα είχε νόημα να λειτουργεί νύχτα το 19Β που σε μεγάλο βαθμό έχει κοινή διαδρομή με το Χ14 αλλά δεν θα είχαν κόσμο το 843 ή το 845 που ειναι σε περιοχές χωρις υπόνοια νυχτερινής συγκοινωνίας?

Ότι να 'ναι
Απάντηση
Ναι αλλά ας το δούμε και από το γεγονός ότι θα ανακουφιστεί το Χ14. Το ίδιο ισχύει και με το 608, που θα ανακουφιστεί το 11 στην Πατησίων.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)