Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νυχτερινές γραμμές
Ο λόγος όπως είχε πει και άλλος εδώ μέσα είναι γιατί μπαίνει σε κάτι στενά κοντά στον Άγιο Μελέτιο. Αν πήγαινε μέσω Λένορμαν θα ήταν αρθρωτό.
Απάντηση
(14-08-2020, 10:34 PM)NightLine Έγραψε: Ο λόγος όπως είχε πει και άλλος εδώ μέσα είναι γιατί μπαίνει σε κάτι στενά κοντά στον Άγιο Μελέτιο. Αν πήγαινε μέσω Λένορμαν θα ήταν αρθρωτό.

Αν δεν χωράνε τα Solaris 18, τότε πρέπει να μπει και 3ο λεωφορείο στο 790 με συχνότητα 30 λεπτά. Αν όχι τώρα, μετά τη νυχτερινή καραντίνα. Απλά φανταστείτε κόσμο που θα έχει η παραλιακή Παρασκευή ή Σάββατο βράδυ.
Απάντηση
(15-08-2020, 04:23 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Αν δεν χωράνε τα Solaris 18, τότε πρέπει να μπει και 3ο λεωφορείο στο 790 με συχνότητα 30 λεπτά. Αν όχι τώρα, μετά τη νυχτερινή καραντίνα. Απλά φανταστείτε κόσμο που θα έχει η παραλιακή Παρασκευή ή Σάββατο βράδυ.

Όταν στον μέσο νέο του φτάνει το χαρτζιλίκι για να ξοδέψει 20-30 ευρώ σε ποτά, αλλά 5 ευρώ σε τσιγάρα και ακόμα 5 ευρώ αν τσιμπήσει κάτι μετά τη διασκέδαση, αλλά τσιγκουνεύεται το 1 ευρώ (ή 1,20 από Νοέμβρη και έπειτα) αν είναι δικαιούχος μειωμένου ή 2,30 ευρώ (2,70 αργότερα) για να πάει και να έρθει με τα ΜΜΜ (εφόσον δεν είναι κάτοχος κάρτας απεριόριστων), για ποια αύξηση των δρομολογίων μιλάμε;

Άλλωστε, το σύστημα αυτή τη στιγμή πάσχει τις εργάσιμες ώρες που είναι και πιο σημαντικές οι μετακινήσεις* και συζητάμε για τη νύχτα; Που η όποια συζήτηση σε σχέση με αυτή είναι άτοπη τη δεδομένη στιγμή, αφού για τις επόμενες (αρκετές) εβδομάδες το Λεκανοπέδιο θα έχει μηδενική νυχτερινή ζωή και ακόμα και να αρθουν τα περιοριστικά μέτρα για τη λειτουργία εστίασης και διασκέδασης μετά τα μεσάνυχτα, τα όρια στα άτομα που θα μπορεί να δεχτεί ένα μαγαζί ξέρουμε ότι θα είναι αυστηρά για πάρα πολλούς ακόμα μήνες (τουλάχιστον μέχρι να εμβολιαστεί ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού), άρα θα περιοριστεί αισθητά και ο κόσμος που θα κυκλοφορεί.

* Η εργασία προηγείται της διασκέδασης και οι εργαζόμενοι που μετακινούνται με τα ΜΜΜ είναι οι πιο συνεπείς πελάτες, πληρώνοντας είτε μηνιαία είτε ακριβότερα κόμιστρα (ετήσια κάρτα).
Απάντηση
(15-08-2020, 06:22 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όταν στον μέσο νέο του φτάνει το χαρτζιλίκι για να ξοδέψει 20-30 ευρώ σε ποτά, αλλά 5 ευρώ σε τσιγάρα και ακόμα 5 ευρώ αν τσιμπήσει κάτι μετά τη διασκέδαση, αλλά τσιγκουνεύεται το 1 ευρώ (ή 1,20 από Νοέμβρη και έπειτα) αν είναι δικαιούχος μειωμένου ή 2,30 ευρώ (2,70 αργότερα) για να πάει και να έρθει με τα ΜΜΜ (εφόσον δεν είναι κάτοχος κάρτας απεριόριστων), για ποια αύξηση των δρομολογίων μιλάμε;

Άλλωστε, το σύστημα αυτή τη στιγμή πάσχει τις εργάσιμες ώρες που είναι και πιο σημαντικές οι μετακινήσεις* και συζητάμε για τη νύχτα; Που η όποια συζήτηση σε σχέση με αυτή είναι άτοπη τη δεδομένη στιγμή, αφού για τις επόμενες (αρκετές) εβδομάδες το Λεκανοπέδιο θα έχει μηδενική νυχτερινή ζωή και ακόμα και να αρθουν τα περιοριστικά μέτρα για τη λειτουργία εστίασης και διασκέδασης μετά τα μεσάνυχτα, τα όρια στα άτομα που θα μπορεί να δεχτεί ένα μαγαζί ξέρουμε ότι θα είναι αυστηρά για πάρα πολλούς ακόμα μήνες (τουλάχιστον μέχρι να εμβολιαστεί ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού), άρα θα περιοριστεί αισθητά και ο κόσμος που θα κυκλοφορεί.

* Η εργασία προηγείται της διασκέδασης και οι εργαζόμενοι που μετακινούνται με τα ΜΜΜ είναι οι πιο συνεπείς πελάτες, πληρώνοντας είτε μηνιαία είτε ακριβότερα κόμιστρα (ετήσια κάρτα).

Καλά μην πιάσουμε τι βγάζει τα λεφτά του τη νύχτα.. Όταν διατίθενται δεκάδες βάρδιες κάθε νύχτα για υπηρεσιακά με 12μετρα που μεταφέρουν κατά μέσο όρο 1 με 2 άτομα ή όταν ακόμα το Αεροδρόμιο είχε μηδενικές πτήσεις και δρομολογούταν στις 2 τη νύχτα νταλίκες στο Χ95 ανά 15'-20' ή το Χ97 με GN δεν είναι θέμα αν θα βγει μια παραπάνω βάρδια στο 790 που ακόμα και καθημερινές χωρίς ιδιαίτερη νυχτερινή ζωή έχει κόσμο το οποίο μην ξεχνάμε παλιότερα ήταν ανά 30'..
Απάντηση
(15-08-2020, 06:22 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όταν στον μέσο νέο του φτάνει το χαρτζιλίκι για να ξοδέψει 20-30 ευρώ σε ποτά, αλλά 5 ευρώ σε τσιγάρα και ακόμα 5 ευρώ αν τσιμπήσει κάτι μετά τη διασκέδαση, αλλά τσιγκουνεύεται το 1 ευρώ (ή 1,20 από Νοέμβρη και έπειτα) αν είναι δικαιούχος μειωμένου ή 2,30 ευρώ (2,70 αργότερα) για να πάει και να έρθει με τα ΜΜΜ (εφόσον δεν είναι κάτοχος κάρτας απεριόριστων), για ποια αύξηση των δρομολογίων μιλάμε;

Άλλωστε, το σύστημα αυτή τη στιγμή πάσχει τις εργάσιμες ώρες που είναι και πιο σημαντικές οι μετακινήσεις* και συζητάμε για τη νύχτα; Που η όποια συζήτηση σε σχέση με αυτή είναι άτοπη τη δεδομένη στιγμή, αφού για τις επόμενες (αρκετές) εβδομάδες το Λεκανοπέδιο θα έχει μηδενική νυχτερινή ζωή και ακόμα και να αρθουν τα περιοριστικά μέτρα για τη λειτουργία εστίασης και διασκέδασης μετά τα μεσάνυχτα, τα όρια στα άτομα που θα μπορεί να δεχτεί ένα μαγαζί ξέρουμε ότι θα είναι αυστηρά για πάρα πολλούς ακόμα μήνες (τουλάχιστον μέχρι να εμβολιαστεί ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού), άρα θα περιοριστεί αισθητά και ο κόσμος που θα κυκλοφορεί.

* Η εργασία προηγείται της διασκέδασης και οι εργαζόμενοι που μετακινούνται με τα ΜΜΜ είναι οι πιο συνεπείς πελάτες, πληρώνοντας είτε μηνιαία είτε ακριβότερα κόμιστρα (ετήσια κάρτα).

Να είμαστε ειλικρινείς, τα νυχτερινά λεωφορεία δεν χρησιμοποιούνται μόνο από τους νέους οι οποίοι ξενυχτούν.

Μην ξεχνάμε τους εργαζόμενους οι οποίοι σχολανε από την εργασία τους μετά τα μεσάνυχτα και δεν διαθέτουν αυτοκίνητο. Εκείνοι είναι εξαναγκασμένοι να πάνε με ένα νυχτερινό λεωφορείο
Απάντηση
(15-08-2020, 10:14 PM)Larioupol Έγραψε: Να είμαστε ειλικρινείς, τα νυχτερινά λεωφορεία δεν χρησιμοποιούνται μόνο από τους νέους οι οποίοι ξενυχτούν.

Μην ξεχνάμε τους εργαζόμενους οι οποίοι σχολανε από την εργασία τους μετά τα μεσάνυχτα και δεν διαθέτουν αυτοκίνητο. Εκείνοι είναι εξαναγκασμένοι να πάνε με ένα νυχτερινό λεωφορείο

Μιλάμε για 2-3 το πρωί ξημερώματα Πέμπτης (πριν 2 βδομάδες) και το 790 (όπως και το τρόλεϊ 11) πέρασε ασφυκτικά γεμάτο από το Σύνταγμα και πολλοί μέσα ήταν μετανάστες. Που οι περισσότεροι δεν νομίζω να πήγαιναν/γύριζαν από διασκέδαση.
Απάντηση
Κάτι περίεργο συνέβη χθες με τα νυχτερινά. Ήμουν ξύπνιος και μπήκα τηλεματική να χαζέψω και τα είδα.

*Το 040 έμεινε μόνο με 1 Solaris να κάνει τα δρομολόγια.

*Στο 790 έτυχε και συναντήθηκαν τα 2 λεωφορεία στο Περιστέρι, ωστόσο μόνο το #956 έφυγε. Δηλαδή κάποιο δρομολόγιο από Γλυφάδα, έκανε 2 ώρες να φύγει.

[Εικόνα: 2020-09-24-12-32-02-613.png]

*Στο X14, εμφανίστηκε για λίγο ένα τρίτο λεωφορείο, το #449. Ωστόσο στις 3:30 έφυγε το Solaris (897) για Κηφισιά και το #449 απλώς εξαφανίστηκε. Από Κηφισιά την ίδια ώρα έφυγε το #462.

[Εικόνα: 2020-09-24-12-33-05-356.png]
Απάντηση
Η παραλιακή λεωφόρος Ποσειδώνος από τον Πειραιά μέχρι τουλάχιστον την Βάρκιζα χρειαζεται νυχτερινή συγκοινωνία και μαλιστα συχνή ειδικά τωρα που έρχεται καλοκαίρι και θελουμε να αποφύγουμε τον συνωστισμό, λογω της ύπαρξης πλαζ, νυχτερινών κέντρων διασκέδασης, εστιατόρια κλπ.
Μέχρι τις 00:00 εξυπηρετείται επαρκώς από τα Α1,115,117,122,122Θ. Όμως μετα δεν υπάρχει καμία συγκοινωνία, εκτός από το Χ96. Οι προτάσεις μου είναι:
Α) Άρση των περιορισμών επιβίβασης-αποβίβασης στο Χ96 από τις 00:00 μέχρι τις 05:00
Β)Δημιουργία γραμμής (προτεινόμενος αριθμός: Χ1) με ωράριο 00:00-05:00 συχνότητα 30-40’ στο θερινό πρόγραμμα , διαδρομή: Α1 έως Βούλα, έπειτα 115 έως Βάρκιζα τέρμα 171
Γ)Επέκταση ωραρίου 115 (όμως το Κίτσι δεν χρειαζεται νυχτερινή συγκοινωνία και δεν εξυπηρετούνται οι περιοχές πριν την Γλυφάδα)
Πειτε μου ποια πιστευετε ότι είναι σωστή πρόταση και γράψτε αν εχετε κάποια πρόταση εσεις
Απάντηση
(19-04-2021, 02:22 PM)oasagr123 Έγραψε: Η παραλιακή λεωφόρος Ποσειδώνος από τον Πειραιά μέχρι τουλάχιστον την Βάρκιζα χρειαζεται νυχτερινή συγκοινωνία και μαλιστα συχνή ειδικά τωρα που έρχεται καλοκαίρι και θελουμε να αποφύγουμε τον συνωστισμό, λογω της ύπαρξης πλαζ, νυχτερινών κέντρων διασκέδασης, εστιατόρια κλπ.

Επειδή ίσως έχω μεγαλώσει και κάτι μου διαφεύγει, μετά τα όρια της Βούλας, όπου και τερματίζει το Τραμ, που αλλού υπάρχει σημείο ενδιαφέροντος μετά τα μεσάνυχτα που να δικαιολογεί σπατάλη λεωφορείων; Μην μου πεις για γνωστό κέντρο διασκέδασης στην είσοδο της Βάρκιζας, γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει θαμώνας του που να χρησιμοποιεί ΜΜΜ. 

Η παραλιακή έχει το Τραμ για εξυπηρέτηση τη νύχτα, το οποίο τηρεί ιδιαίτερα διευρυμένο ωράριο λειτουργίας. Στις 2:30 αναχωρεί ο τελευταίος συρμός από Σύνταγμα άρα και οι τελευταίοι που θέλουν να πάνε σε κάποιο από τα νυχτερινά κέντρα στον Άλιμο, στον Άγιο Κοσμά ή στη Γλυφάδα εξυπηρετούνται. Ο πρώτος συρμός από το αμαξοστάσιο βγαίνει στις 4:40 προς Σύνταγμα, άρα και όσοι θέλουν να γυρίσουν έχουν τρόπο μετακίνησης.
Απάντηση
(19-04-2021, 02:43 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Επειδή ίσως έχω μεγαλώσει και κάτι μου διαφεύγει, μετά τα όρια της Βούλας, όπου και τερματίζει το Τραμ, που αλλού υπάρχει σημείο ενδιαφέροντος μετά τα μεσάνυχτα που να δικαιολογεί σπατάλη λεωφορείων; Μην μου πεις για γνωστό κέντρο διασκέδασης στην είσοδο της Βάρκιζας, γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει θαμώνας του που να χρησιμοποιεί ΜΜΜ. 

Η παραλιακή έχει το Τραμ για εξυπηρέτηση τη νύχτα, το οποίο τηρεί ιδιαίτερα διευρυμένο ωράριο λειτουργίας. Στις 2:30 αναχωρεί ο τελευταίος συρμός από Σύνταγμα άρα και οι τελευταίοι που θέλουν να πάνε σε κάποιο από τα νυχτερινά κέντρα στον Άλιμο, στον Άγιο Κοσμά ή στη Γλυφάδα εξυπηρετούνται. Ο πρώτος συρμός από το αμαξοστάσιο βγαίνει στις 4:40 προς Σύνταγμα, άρα και όσοι θέλουν να γυρίσουν έχουν τρόπο μετακίνησης.
Αρχικα μετα την Βουλα υπάρχουν πολλα εστιατόρια στην Βουλιαγμενη, το beach bar στα λιμανάκια, η πλαζ της Βάρκιζας και τα εστιατόρια εκει. Επίσης το διευρυμένο ωράριο του τραμ έχει ανασταλεί από τον Μάρτιο του 2020 λόγω κορονοϊού. Επιπλέον, το τραμ εξυπηρετεί ΣΕΦ-Βούλα, ενώ προτείνω να υπάρχει νυχτερινή συγκοινωνία Πειραιάς(Πλ.Καραϊσκάκη)-Βάρκιζα που θα εξυπηρετεί και τους επιβάτες των πλοίων.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)