Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νυχτερινές γραμμές
#1
Δεν ξέρω αν κολλάει εδώ αυτό, αλλά αφού οι συνδικαλιστές μπλόκαραν την πρόσβαση στο Χ95 τις βραδινές ώρες για συγκοινωνία ανάμεσα στις στάσεις πριν την Αττική Οδό, μήπως θα έπρεπε να δημιουργηθεί μια γραμμή (βρείτε νούμερο) Αιγάλεω - Σύνταγμα - Αγία Παρασκευή για να εξυπηρετεί τις περιοχές της γραμμής 3 μετά τα μεσάνυχτα όπως και οι αντίστοιχες 500 και 790 για τις γραμμές 1 & 2, ή η Χ14 για την Κηφισίας;
Απάντηση
#2
(02-10-2010, 04:24 PM)maledictus Έγραψε: Δεν ξέρω αν κολλάει εδώ αυτό, αλλά αφού οι συνδικαλιστές μπλόκαραν την πρόσβαση στο Χ95 τις βραδινές ώρες για συγκοινωνία ανάμεσα στις στάσεις πριν την Αττική Οδό, μήπως θα έπρεπε να δημιουργηθεί μια γραμμή (βρείτε νούμερο) Αιγάλεω - Σύνταγμα - Αγία Παρασκευή για να εξυπηρετεί τις περιοχές της γραμμής 3 μετά τα μεσάνυχτα όπως και οι αντίστοιχες 500 και 790 για τις γραμμές 1 & 2, ή η Χ14 για την Κηφισίας;

Είναι οριστικό αυτό που λες;;; Γιατί τότε η πρόταση αυτή έχει και παραέχει νόημα. Και στην προκειμένη δεν γίνεται απλά να επεκταθεί τα ωράριο μιας ήδη υπάρχουσας γραμμής, γιατί το Α5 παραείναι τραβηγμένο μέχρι την Ανθούσα, το δε Β5 δεν εξυπηρετεί το Κέντρο της Αθήνας αφ΄ ενός, και αφ' ετέρου δεν πιστεύω ότι έχει νόημα να κόβει βόλτες μέσα στον Τσάκο νυχτιάτικα. Εγώ γι΄αυτό θα πρότεινα μια γραμμή που να ξεκινάει από το Σύνταγμα, να συνεχίζει Βασ. Σοφίας-Μεσογείων, μέχρι την ΕΡΤ. Συχνότητες δρομολογίων ανάλογες του Χ14.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#3
Οριστικότατο, εδώ και πολύ καιρό. Πήγα να πάρω το Χ95 όταν η ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ έλεγε ακόμα ότι μπορείς να μπεις σε αυτά τα λεωφορεία τις βραδινές ώρες και μόνο που δεν με έβρισε ο οδηγός (όχι, την ακυρώσαμε την απόφαση, δεν με νοιάζει τι λέει η σελίδα του ΟΑΣΑ και τέτοια). Και ναι, μια τέτοια γραμμή κολλάει, Σύνταγμα-Αγία Παρασκευή, μην σου πω και τέρμα στην πλατεία εκεί που είναι τα Β5 που έχει και χώρο.
Απάντηση
#4
(02-10-2010, 08:18 PM)maledictus Έγραψε: Οριστικότατο, εδώ και πολύ καιρό. Πήγα να πάρω το Χ95 όταν η ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ έλεγε ακόμα ότι μπορείς να μπεις σε αυτά τα λεωφορεία τις βραδινές ώρες και μόνο που δεν με έβρισε ο οδηγός (όχι, την ακυρώσαμε την απόφαση, δεν με νοιάζει τι λέει η σελίδα του ΟΑΣΑ και τέτοια). Και ναι, μια τέτοια γραμμή κολλάει, Σύνταγμα-Αγία Παρασκευή, μην σου πω και τέρμα στην πλατεία εκεί που είναι τα Β5 που έχει και χώρο.

Η αποφαση εχει παρθει εδω και ενα χρονο περιπου, ενω οπως προσφατα ανεφερα ειχε δημιουργηθει και ζητημα με εμας τους ιδιους το οποιο δημοσιευσαμε στις σελιδες του leoforeia.gr

Εδω περισσοτερα
https://leoforeia.gr/site2/index.php?option=com_content&view=article&id=122:-2912009-96&catid=34:teleftaia-nea&Itemid=56

(03-10-2010, 02:53 AM)cmegas Έγραψε: Και κάτι άλλο.....το Γ1 ακόμα κόβει βόλτες;;;; Ή έπεσε σε χειμερία νάρκη;;;;;

Θα πρεπει να εχει σταματησει..
Απάντηση
#5
Φορτώθηκε στο site του ΟΑΣΑ το χειμερινό. Με μια πρώτη παρατήρηση:
Κομμένα τα τελευταία των Α2,Α5,Α7 που συνέχιζαν έως Βάρη, Αρτέμιδα, Κορωπί και Κρυονέρι αντίστοιχα. Επίσης μειωμένα τα 500 και 790 σε 4-5 δρομολόγια ημερησίως (ανά ώρα) και το 040 από 3 σε 2 ανά ώρα τη νύκτα. Κατά τα άλλα μειωμένες συχνότητες σε αρκετές γραμμές....
Απάντηση
#6
Γνωρίζει κάποιος την τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου και του Μαρτίου που αλλάζει η ώρα αν υπάρχει κάποια μεταβολή στα προγράμματα των νυχτερινών γραμμών (040,500 και 790)? Δηλαδή το πρόγραμμα τηρείται όπως αναγράφεται ή αλλάζει γιατί την μία φορά υπάρχει μία παραπάνω ώρα και την άλλη μια λιγότερη? Δεν ρωτάω για συγκεκριμένο λόγο, απλώς επειδή είναι μια απορία που έχω εδώ και πολύ καιρό.
Απάντηση
#7
Απλούστατο: Τα καταργούν τελείως και τελειώνει η υπόθεση!! Που να κάθονται τώρα να σκέφονται... Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Απάντηση
#8
(07-08-2012, 03:02 PM)MB 0405N1 Έγραψε: Γνωρίζει κάποιος την τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου και του Μαρτίου που αλλάζει η ώρα αν υπάρχει κάποια μεταβολή στα προγράμματα των νυχτερινών γραμμών (040,500 και 790)? Δηλαδή το πρόγραμμα τηρείται όπως αναγράφεται ή αλλάζει γιατί την μία φορά υπάρχει μία παραπάνω ώρα και την άλλη μια λιγότερη? Δεν ρωτάω για συγκεκριμένο λόγο, απλώς επειδή είναι μια απορία που έχω εδώ και πολύ καιρό.

Δεν γνωρίζω, αλλά υποψιάζομαι ότι οι βάρδιες της προηγούμενης ημέρας εκτελούν τα δρομολόγια με την παλιά ώρα, ενώ αυτά της επόμενης ημέρας με την νέα.
Πάντως σε άλλο φόρουμ είχα διαβάσει ότι αυτές τις ημέρες οι αμερικάνικοι σιδηρόδρομοι δεν αλλάζουν το πρόγραμμα τους, αλλά τα τρένα ακολουθούν την τρέχουσα ώρα. Δηλαδή όταν προστεθεί μία ώρα το τρένο φτάνει στο επόμενο σταθμό και περιμένει μία ώρα για να έρθει η ώρα αναχώρησης, ενώ όταν πάει η ώρα μπροστά το αντιμετωπίζουν όπως θα αντιμετώπιζαν μία αντίστοιχη καθυστέρηση.
Απάντηση
#9
(25-11-2012, 12:38 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δε μπορούν εκεί στον ΟΑΣΑ να τροποποιήσουν λίγο την ώρα αναχώρησης των τελευταίων δρομολογίων των Α3/Α4 από Ακαδημία προς Γλυφάδα/Τερψιθέα;

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ / ΑΚΑΔΗΜΙΑ
Αναχώρηση τελευταίων Α3/Α4: 00:00
Άφιξη τελευταίου συρμού Μετρό από Άγιο Αντώνιο: λίγο πριν τις 00:15
ΣΥΝΤΑΓΜΑ
Άφιξη τελευταίων Α3/Α4: 00:00-00:05
Άφιξη τελευταίου συρμού Μετρό: λίγο μετά τις 00:15
ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Άφιξη τελευταίων Α3/Α4: 00:10-00:15
Άφιξη τελευταίου συρμού Μετρό: 00:30

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Νο1 (με βάση και τα παραπάνω στοιχεία): Όποιος έρχεται με τελευταίο συρμό του Μετρό δε μπορεί να προλάβει Α3/Α4 ούτε στην Ακαδημία, ούτε στο Σύνταγμα, ούτε στον Άγιο Δημήτριο, αφού και στις 3 περιπτώσεις θα είναι στις στάσεις 10-15' αφού έχουν περάσει τα τελευταία λεωφορεία.

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
1) ΤΑΞΙ: Απαγορευτική λόγω κόστους.
2) 790: Το πρώτο προς Γλυφάδα αναχωρεί από το Περιστέρι στις 00:30. Περίπου στις 00:45 φτάνει στο Σύνταγμα και γύρω στη 01:00 περνάει από το Μετρό του Αγίου Δημητρίου. Δηλαδή αναμονή γύρω στα 30'. (Τους θερινούς μήνες -ειδικά στον Άγ. Δημήτριο που είναι και η πιάτσα των ΤΑΞΙ και νιώθεις πιο ασφαλής- παλεύεται. Το χειμώνα, όμως, είναι εύκολο να είσαι μισή ώρα στην παγωνιάWink

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Νο2: Και οι δύο εναλλακτικές επιλογές είναι απαγορευτικές.

ΠΡΟΤΑΣΗ Νο1 ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΑΣΑ: Τα τελευταία Α3/Α4 από Ακαδημία να αναχωρούν λίγο νωρίτερα. Να προστεθεί ένα ακόμη τοπικό δρομολόγιο από Άγιο Δημήτριο έως Γλυφάδα/Τερψιθέα με ώρα αναχώρησης στις 00:30 από το σταθμό.

ΠΡΟΤΑΣΗ Νο2 / 1η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ: Στο 790 να υπάρχει πρώτο δρομολόγιο από Σύνταγμα έως Γλυφάδα στις 00:20, το οποίο θα εξυπηρετεί και τους τελευταίους επιβάτες του Μετρό. Το δρομολόγιο των 00:30 από Περιστέρι να παραμείνει και να βελτιωθεί έτσι -με την προσθήκη δηλαδή και 3ου οχήματος στη γραμμή- η συχνότητα των δρομολογίων του στα 40-45', αντί για 60' που είναι σήμερα.

ΠΡΟΤΑΣΗ Νο3 / 2η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ: Στο δρομολόγιο των 00:25 από Δάφνη της Χ97 οι επιβάτες να μπορούν να αποβιβάζονται σε όσες στάσεις κάνει για επιβίβαση και επίσης να προστεθούν επιπλέον στάσεις ΜΟΝΟ γι' αυτό το δρομολόγιο, στο τμήμα από Δάφνη έως Γλυφάδα.
Έτσι, η Χ97 θα λειτουργεί γι' αυτό το δρομολόγιο ως τυπική γραμμή και επίσης θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα οι επιβάτες να τη χρησιμοποιούν έως τουλάχιστον τη Βάρη με τυπικό εισιτήριο (1,20€/0,60€/1,40€/0,70€) και από εκεί και μετά να ισχύει το εισιτήριο για τις γραμμές εξπρές (5€/2,5€).

Με βρίσκεις σύμφωνο. Χρειάστηκα 2 φορές το Σεπτέμβρη φέτος, το 790. Την μία φορά από Πλατεία Γλυφάδας εξυπηρετήθηκα μια χαρά, γιατί ήμουν σχετικά κοντά στην ώρα αναχώρησης για Περιστέρι. Τη 2η φορά, ήμουν Αργυρούπολη και επειδή είδα ότι θα πέρναγε σε μια ώρα, ένα ταξάκι με πέταξε Βύρωνα και από κεί το 11 στο σπίτι.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#10
(25-12-2012, 06:47 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Στα νυχτερινά λεωφορεία, δεν έχω παρατηρήσει κάτι αξιόμεμπτο, σε γενικές γραμμές επικρατεί ησυχία και τα περισσότερα κυκλοφορούν γεμάτα (για να μην πω τίγκα!).

Για τα νυχτερινά, τουλάχιστον από την εμπειρία μου όσες φορές έχω χρησιμοποιήσει 790 δεν μου έχει τύχει το οτιδήποτε.
Βέβαια τώρα τον τελευταίο καιρό όσες φορές έχει τύχει να έχω βγει για διασκέδαση στη Γλυφάδα και να πάρω το προτελευταίο ή το τελευταίο 790 το λεωφορείο μέχρι την Ηλιούπολη που αποβιβάζομαι εγώ είναι γεμάτο αλλοδαπούς και οι Έλληνες είμαστε λίγοι και κυρίως νέοι, σε σημείο που να φοβάμαι μην τυχόν συμβεί και κάτι.
Πάντως το 790 ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες και στις αρχές του φθινοπώρου, που υπάρχει και περισσότερη κίνηση στην παραλιακή, κυκλοφορεί γεμάτο και γι' αυτό μερικές φορές θα πρέπει να μπαίνει και 18μετρο.

Όσο για το άλλο θέμα με τους αλλοδαπούς, από περιοχή σε περιοχή όντως διαφέρουν. Όπως προανέφερα αλλοδαποί κυκλοφορούν και στο 790 από Γλυφάδα. Δεν είναι όμως τόσο επικίνδυνα τα πράγματα όπως στις γραμμές περιοχών της Δυτικής Αττικής.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)