Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νυχτερινές γραμμές
#41
Να μια γραμμή που θα μπορούσε να είναι 24ωρη. Το 703, που το έχεις και σαν Αβατάρ. Εξυπηρετεί κατά βάση τη λεωφόρο Θηβών που είναι κεντρικότατος δρόμος, και θα έπρεπε να έχει συγκοινωνία τη νύχτα.
Απάντηση
#42
Η περίοδος της Ολυμπιάδας, όπως είπε και ο ecoj, ήταν μία έκτακτη κατάσταση. Δε μπορεί να γίνει σύγκριση με το τότε δίκτυο νυχτερινών σε καμία περίπτωση.

Για το 703 που αναφέρεις, για παράδειγμα, έχεις αναρωτηθεί αν πράγματι θα έχει ικανοποιητική κίνηση το βράδυ; Οι περιοχές που περνάει δε νομίζω ότι θα μπορούν να στηρίξουν την όποια παράταση στα δρομολόγια. Άντε βαριά μέχρι 2:00-2:30 τα Σάββατα που σπάει ο κόσμος από τα ρακάδικα στο Αιγάλεω και μετά μέχρι το πρωί θα πηγαινοέρχεται ο οδηγός με ένα λεωφορείο άδειο.

Προβληματίζεσαι για το 608 γιατί λειτουργεί μόνο στο Ακαδημία - Ζωγράφου το Σάββατο το βράδυ. Με δύο οχήματα έχει δρομολόγια ανά μισάωρο από και προς μία φοιτητούπολη. Αν θα έκανε όλο το δρομολόγιο μέχρι το Γαλάτσι, η συχνότητα δρομολογίων θα ήταν ανά μία ώρα. Και μάλιστα ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής της (Πατησίων - Δροσοπούλου) καλύπτεται και από το τρόλει, ενώ το Γαλάτσι δεν είμαι σίγουρος αν πράγματι έχει ικανοποιητική επιβατική κίνηση και τη νύχτα.

Προσωπικά θεωρώ ότι ο σχεδιασμός των νυχτερινών δε μπορεί να γίνει σε καμία περίπτωση μέσα σε κλειστά γραφεία. Χρειάζεται να μπούν στο παιχνίδι τα Πανεπιστήμια και να μοιράσουν ερωτηματολόγια στους φοιτητές για να καταγράψουν τις πραγματικές ανάγκες τη νύχτα και να απαντήσουν αν θα άφηναν το ΙΧ για να πάρουν το λεωφορείο για τη διασκέδασή τους. Χρειάζεται και επιπλέον κρατική ενίσχυση για την ενίσχυση της νυχτερινής συγκοινωνίας, με στόχο τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων. Όχι μόνο ευχολόγια και αποσπασματικές παρατάσεις δρομολογίων σε 2-3 γραμμές τη "νύχτα χωρίς ατυχήματα".
Απάντηση
#43
Μην ξεχνάμε όμως ότι δεν είναι μόνο τα δυτικά προάστια. Πειραιάς, δυτικά, βόρεια, νότια προάστια και κέντρο έχουν έστω μια υποτυπώδη συγκοινωνία. Ανατολικά όμως προάστια δεν έχουν τίποτα. 

Αν δεν κάνω λάθος είχαν κάνει μια έρευνα δημιουργίας γραμμής παράλληλα με την 3 αλλά δεν υλοποιήθηκε ποτέ. Στην συνέχεια νομίζω είχαν πει το Χ95 να κάνει όλες τις στάσεις αλλά πάλι τίποτα και έτσι μείναμε χωρίς γραμμή.

 Οπότε αν είναι να γίνει κάτι που δεν θα γίνει το πρώτο θα πρέπει να είναι η ίδρυση γραμμής για ανατολικά (πχ Α5 και επαναφορά 350 χαχαχα ξέρω ζητάω πολλά)
Απάντηση
#44
(08-06-2018, 10:35 AM)meganium Έγραψε: Μην ξεχνάμε όμως ότι δεν είναι μόνο τα δυτικά προάστια. Πειραιάς, δυτικά, βόρεια, νότια προάστια και κέντρο έχουν έστω μια υποτυπώδη συγκοινωνία. Ανατολικά όμως προάστια δεν έχουν τίποτα. 

Αν δεν κάνω λάθος είχαν κάνει μια έρευνα δημιουργίας γραμμής παράλληλα με την 3 αλλά δεν υλοποιήθηκε ποτέ. Στην συνέχεια νομίζω είχαν πει το Χ95 να κάνει όλες τις στάσεις αλλά πάλι τίποτα και έτσι μείναμε χωρίς γραμμή.

 Οπότε αν είναι να γίνει κάτι που δεν θα γίνει το πρώτο θα πρέπει να είναι η ίδρυση γραμμής για ανατολικά (πχ Α5 και επαναφορά 350 χαχαχα ξέρω ζητάω πολλά)

Κατ'αρχήν Ανατολικά Προάστια δεν υπάρχουν, αλλά Ανατολική Αττική. ΟΚ, εκεί εντάξει δεν υπάρχουν καλά καλά πρωινές γραμμές αν μιλάμε για περιοχές όπως Λαύριο, Κερατέα, κτλ παρά μόνο ΚΤΕΛ. Αλλά και σε αυτά που υπάρχουν όπως Παιανία και Σπάτα, ΟΚ να πω την αλήθεια δε περιμένω και πολλά πολλά....είναι περιοχές που ανήκουν εκτός του Πολεοδομικού συγκροτήματος (καλά το είπα; ) της Αθήνας.

Και έχεις δίκιο γι'αυτό με τη γραμμή 3...ούτως ή άλλως άμα προσέξεις τα 500 και 790 αντικαθιστούν τη Πράσινη και την Κόκκινη γραμμή αντίστοιχα κατά μεγάλο βαθμό. Οπότε θα ήταν πολύ καλό να υπάρχει μία γραμμή του στυλ Πειραιάς - Δουκίσσης Πλακεντίας (αφού το μετρό θα φτάνει μέχρι Πειραιά γιατί όχι; ), το οποίο φυσικά θα διέρχεται και μέσω της Μεσογείων, μέχρι την εκκλησία Αγ. Παρασκευής και από κει θα στρίβει στην Χαλανδρίου για να συνεχίσει μέχρι Δουκίσσης. Κάπως έτσι εγώ το έχω σκεφτεί πάντως. Μακάρι να το δούμε...αλλά μάλλον θα κόβουν. Εδώ κόψανε την γραμμή Α16 πρόσφατα, γιατί έτσι γούσταραν.


@Μάριε, έχω περάσει Γαλάτσι αρκετές φορές 2-5 τη νύχτα (για να βγω από Πατησίων στην Κηφισίας ή το αντίστροφο), και έχει σχετικά καλή κίνηση τις καθημερινές. Τα ΣΚ ανεβαίνει φυσικά, και έχω δει πολλά παιδιά να γυροφέρνουν στη διασταύρωση Βεϊκου-Γαλατσίου. Αλλά ΟΚ το Γαλάτσι είναι περιοχή που το πας ποδαράτο από Πατησίων.

Για το 703...μη ξεχνάς ότι περνάει και από το Περιστέρι που έχει νυχτερινή ζωή, αλλά βολεύει και για την περιοχή της Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας ως ένα βαθμό. Θα μου πεις για Περιστέρι υπάρχει το 790, και για Φιλαδέλφεια το 500...αλλά άμα χάσεις το ένα, να περιμένεις μια ώρα μέχρι να έρθει το άλλο;

Ειδικά το Περιστέρι που είναι ο τρίτος μεγαλύτερος δήμος της Αττικής, δε θα έπρεπε να έχει δύο νυχτερινές γραμμές; Και άμα έχεις πάρει ποτέ το 790 θα καταλάβεις ότι δεν είναι αρκετό. Αν δεν ανέβεις από Γλυφάδα, δε βρίσκεις θέση με καμιά Παναγία ακόμα και τις καθημερινές. Και δε το κάνουν και αρθρωτό πανάθεμα τους...το ίδιο ισχύει και για το 11, που θα έπρεπε να είναι αρθρωτό κανονικά.
Απάντηση
#45
Το 11 δε νομίζω να σηκώνει αρθρωτό γιατί θα έχει πρόβλημα στα στενά του Παγκρατίου και του Βύρωνα. Πρόχειρα μου έρχεται η στροφή στην αρχή της Φρύνης, η στροφή μετά τη στάση Γέφυρα στην αρχή της Κύπρου, το φανάρι στην Ιφικράτους για να βγει Υμηττού. Και τα 12μετρα ζορίζονται πολλές φορές στα σημεία αυτά.
Απάντηση
#46
Αν πάντως θέλει κάποιος να δημιουργήσει νυχτερινές γραμμές δεν είναι ανάγκη να πάρει αυτούσιες κανονικές γραμμές όπως το 703 που σε μεγάλο μέρος τους πιθανόν να μην έχει νόημα να δουλέψουν νύχτα. Δημιουργεί νέες προσαρμοσμένες στις ανάγκες της νύχτας!
Βέβαια δυστυχώς δεν πρόκειται να δούμε νέες γραμμές τα επόμενα πολλά χρόνια!
Απάντηση
#47
Τι να σου πω...θα περπατήσω μία Θηβών τη νύχτα να δω τι παίζει από κίνηση και θα σου πω. Από Πειραιά μέχρι Περιστέρι αρχικά.
Απάντηση
#48
Όταν είχαν κάνει νυχτερινές όλες τις γραμμές των τρόλεϊ έστω τα Σάββατα, τα οχήματα κυκλοφορούσαν τιγκαρισμένα και το μέτρο είχε μεγάλη επιτυχία. Μέχρι που έγινε μια μεγάλη συγκοινωνιακή απεργία για πολύ καιρό και, όταν κάποτε τελείωσε, τα νυχτερινά τρόλεϊ δεν ξαναγύρισαν. Σιωπηρά, χωρίς κανείς να πει τίποτα. Ρώτησα έναν οδηγό και μου είπε πως δεν πληρώθηκαν ποτέ για τα νυχτερινά που έκαναν. Και δεν ήταν ούτε περίοδος κρίσης ούτε τίποτα. Αυτοί ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε. Ξέρετε ποιος ήταν ο τελευταίος που υποσχέθηκε νυχτερινά δρομολόγια; Ο Γιωργάκης Παπανδρέου, όταν "λεφτά υπήρχαν" και έταζε πράσινα άλογα παντού. Ό,τι έπιανε ο Μίδας στα χέρια του γινόταν χρυσός, ό,τι έπιανε αυτός στο στόμα του δεν μπορώ να σας πω τι γινόταν γιατί μπορεί και να τρώτε.
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Απάντηση
#49
Α έτσι εξηγείται. Ε βέβαια, μαλάκας είναι ο άλλος να δουλεύει χωρίς να πληρώνεται;

Το ότι θα είχαν επιτυχία είναι δεδομένο, γιατί ΕΙΔΙΚΑ τα ΣΚ οι υπάρχουσες νυχτερινές γραμμές είναι τίγκα, ειδικά το 790 που ακόμα και τις καθημερινές είναι γεμάτο. Αν δεν το πάρεις από Γλυφάδα, ούτε με μέσο δε βρίσκεις θέση.
Απάντηση
#50
(01-07-2018, 02:44 PM)amoran Έγραψε: Όταν είχαν κάνει νυχτερινές όλες τις γραμμές των τρόλεϊ έστω τα Σάββατα, τα οχήματα κυκλοφορούσαν τιγκαρισμένα και το μέτρο είχε μεγάλη επιτυχία. Μέχρι που έγινε μια μεγάλη συγκοινωνιακή απεργία για πολύ καιρό και, όταν κάποτε τελείωσε, τα νυχτερινά τρόλεϊ δεν ξαναγύρισαν. Σιωπηρά, χωρίς κανείς να πει τίποτα. Ρώτησα έναν οδηγό και μου είπε πως δεν πληρώθηκαν ποτέ για τα νυχτερινά που έκαναν. Και δεν ήταν ούτε περίοδος κρίσης ούτε τίποτα. Αυτοί ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε. Ξέρετε ποιος ήταν ο τελευταίος που υποσχέθηκε νυχτερινά δρομολόγια; Ο Γιωργάκης Παπανδρέου, όταν "λεφτά υπήρχαν" και έταζε πράσινα άλογα παντού. Ό,τι έπιανε ο Μίδας στα χέρια του γινόταν χρυσός, ό,τι έπιανε αυτός στο στόμα του δεν μπορώ να σας πω τι γινόταν γιατί μπορεί και να τρώτε.

Επειδή δε το νεαρό της ηλικίας μου ίσως να μη βοηθάει, ποια ακριβώς ήταν η περίοδος που του τρόλεϊ λειτουργούσαν μετά τα μεσάνυχτα; Μόνο την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων έχω υπόψιν μου αυτή τη στιγμή, που όντως είχαμε παράταση δρομολογίων ορισμένων γραμμών τρόλεϊ και μετά τα μεσάνυχτα (μέχρι τις 3:00 αν θυμάμαι καλά), όμως μιλάμε για μία πολύ ιδιαίτερη περίοδο.

Για να υποσχεθεί κάποιος περισσότερες νυχτερινές γραμμές, σημαίνει ότι έχει λύσει τα προβλήματα στις υπόλοιπες που λειτουργούν την ημέρα. Γιατί για να βρεθούν 2 οδηγοί για να κάνουν τη νύχτα δρομολόγια στη Μεσογείων, άλλοι 2 στην Ιερά Οδό, άλλοι 2-3 σε Κορυδαλλό-Νίκαια, άλλοι 2-3 για Συγγρού και να μη συνεχίσω με περιοχές όπως οι Άγιοι Ανάργυροι, το Ίλιον και η Πετρούπολη ή ακόμα και η Κυψέλη ή ακόμα και η σύνδεση Περάματος με Πειραιά, θα πρέπει να έχει εξασφαλίσει ότι την ημέρα θα καλύπτονται όλες οι ανάγκες. Επίσης, καθώς στις μέρες μας καμία επιχείρηση -πόσο μάλλον δημόσια- δε μπορεί τόσο εύκολα να αφήσει απλήρωτα τα νυχτερινά, μιλάμε για τουλάχιστον 15-20 επιπλέον νυχτερινές βάρδιες, άρα και μεγαλύτερο μισθολογικό κόστος, όπως και έξοδα για καύσιμα και συντήρηση των οχημάτων.

Με απλά λόγια, αν περιμένουμε ότι με 30€ το μήνα για απεριόριστες μετακινήσεις ή 1,40€ το εισιτήριο μιας διαδρομής θα έχουμε αξιοπρεπή νυχτερινή συγκοινωνία, είμαστε βαθιά νυχτωμένοι. Αν ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ πετύχουν σε ένα χρόνο από τώρα να έχει καθιερωθεί η είσοδος από την πρώτη πόρτα κι έχουν γίνει προσλήψεις προσωπικού όχι μόνο σε ειδικότητα οδηγού αλλά και σε αυτή του ελεγκτή κομίστρου, τότε με μία αναδιαμόρφωση της τιμολογιακής πολιτικής για τις νυχτερινές γραμμές θα μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο για μετά τα μεσάνυχτα. Μέχρι τότε, ας τη βγάλουμε με κάτι προσωρινές λύσεις τύπου 608 (δίωρη παράταση τα Σάββατα στο Ζωγράφου - Ακαδημία).
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)