Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σιδηροδρομική επιδομή δικτύου ΣΤΑ.ΣΥ.
#1
Όσοι θα έχουν χρησιμοποιεί το Μετρό, κατά μήκος της τελευταίας επέκτασης (ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ), θα έχουν σίγουρα παρατηρήσει ότι οι αλλαγές τροχιάς δεν έχουν καμία σχέση με το παλιό δίκτυο και μάλιστα, πολλές φορές, δε γίνεται καν αντιληπτή η διέλευσή τους από αυτές.

Γνωρίζει κανείς τι διαφορετικό υπάρχει στο τμήμα αυτό (και πιθανόν και στο ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ, αλλά δεν το χρησιμοποιώ, οπότε δεν το γνωρίζω), το οποίο έχει τη θετική συνέπεια να μην ακούγεται αυτός ο ενοχλητικός ήχος, κάθε φορά που ο συρμός περνάει μία διακλάδωση, όπως συμβαίνει στο υπόλοιπο δίκτυο;
Απάντηση
#2
Μάλλον οτι η διακλάδωση ξεκινάει απο το ίδιο σημείο καί για τις δύο τροχιές χιαστή.Ενώ στις καινούργιες επεκτάσεις ξεκινάει απο την τροχιά 1 πρός την τροχιά 2 και μετά απο την τροχιά 2 πρός την τροχιά 1.Πιστεύω οτι αυτός είναι ο λόγος.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)