Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ
Ορίστε Μια Ακόμη Δημοσίευση ενός χρήστη
Pvuccino
Από Δημοκρατίας πήγαιναν, από την ίδρυση της πρώτης γραμμής "Αθήνα-Αχαρναί" που δημιουργήθηκε τη δεκαετία του '30 και τερμάτιζε στον Αγ.Βλάσσιο. Τότε δεν υπήρχε ακόμα η σύνδεση Πίνδου/Φιλαδεφείας κι όταν μερικά χρόνια αργότερα ιδρύθηκε η γραμμή "Αθήνα-Κοκκ.Μύλος" (σημερινό 755) τερμάτιζε στο Νεκροταφείο, γιατί απλούστατα πιο πάνω δεν υπήρχε δρόμος! Η γραμμή του Κοκκ.Μύλου δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει την Πίνδου (τότε δεν υπήρχε ακόμα το τρόλεϊ 6) και το Νεκροταφείο της Ν.Φιλαδέλφείας, η σύνδεση με Μενίδι προέκυψε αργότερα, οπότε φυσικά και πήγαινε από Αχαρνών. (Ούτε καν, από Πατησίων πήγαινε αρχικά, γιατί ούτε η Αχαρνών είχε ακόμα διανοιχτεί ολόκληρη! Καμμιά δεκαριά χρόνια αργότερα άρχισε να πηγαίνει από Αχαρνών.) Όταν έγινε τελικά η σύνδεση της Φιλαδελφείας με το Κέντρο του Μενιδίου τη δεκαετία του '70, η γραμμή "Αθήνα-Κοκκ.Μύλος" επεκτάθηκε μέχρι τη συμβολή των οδων Ι.Θηβαίου & Ηροδότου στο Μενίδι. (λίγο πριν τη γέφυρα του ΟΣΕ) Κανείς δε σκέφτηκε τότε να μεταφέρει τις πολλές γραμμές (γιατί φυσικά εως τότε, είχαν προστεθεί αρκετές στην αρχική "Αθήνα-Αχαρναί") που διέρχονταν από Δημοκρατίας/Λιοσίων στη Φιλαδελφείας για τρεις λόγους: 1) Δεν ήθελαν να "πήξουν" τη Ν.Φιλαδέλφεια και την Αχαρνών με λεωφορεία, γιατί ήδη είχαν αρκετές γραμμές και το κυκλοφοριακό πρόβλημα ήταν μεγάλο. 2) Η περιοχή από το Νεκροταφείο Κοκκ.Μύλου μέχρι το Κέντρο του Μενιδίου ήταν αρκετά αραιοκατοικημένη τότε, άρα υπερκαλυπτόταν από την επέκταση της γραμμής του Κοκκ.Μύλου. Και 3) Εκείνη την περίοδο, κάποιες από τις γραμμές του Μενιδίου είχαν ήδη επεκταθεί σε περιοχές όπως η Πάρνηθα και οι Θρακομακεδόνες, άρα ήταν σημαντικό να ακολουθήσουν τη συντομότερη διαδρομή προς την Αθήνα. Κι αυτή φυσικά ήταν μέσω Λιοσίων/Δημοκρατίας
Απάντηση
Ξέρει Κανείς Που Μπορώ να βρω τους Παλιούς Χάρτες Να τους μελετήσω??????
Απάντηση
(16-03-2022, 06:12 PM)Kostas vrettos Έγραψε: Ξέρει Κανείς Που Μπορώ να βρω τους Παλιούς Χάρτες Να τους μελετήσω??????
Στο ξαναείπα, το site μεταφέρθηκε εδώ: dimnioras.com
Απάντηση
Μήπως τυχαίνει να γνωρίζει κανείς ποια χρονιά ακριβώς συγχωνεύθηκαν οι 854 και 855;
Απάντηση
(19-03-2022, 12:13 PM)argy Έγραψε: Μήπως τυχαίνει να γνωρίζει κανείς ποια χρονιά ακριβώς συγχωνεύθηκαν οι 854 και 855;
Το '94, όταν τοπικοποιήθηκαν με την ίδρυση του κορμού Ασπρόπυργου. Πιο πριν, ξεκινούσαν κι οι δύο από την Αθήνα και φτάνοντας στο κέντρο του Ασπρόπυργου, το 854 πήγαινε Λόφο Κυρίλλου και το 855 Ψάρι. Το '94 δημιουργήθηκε η γραμμή-κορμός 860:Αθήνα-Ασπρόπυργος με τέρμα στο κέντρο του Ασπρόπυργου και τα 854/855 συνενώθηκαν στο τοπικό πια 855. Το 860 με τα χρόνια μετεξεξελίχθηκε στο Γ16.
Απάντηση
(20-03-2022, 05:38 PM)pvuccino Έγραψε: Το '94, όταν τοπικοποιήθηκαν με την ίδρυση του κορμού Ασπρόπυργου. Πιο πριν, ξεκινούσαν κι οι δύο από την Αθήνα και φτάνοντας στο κέντρο του Ασπρόπυργου, το 854 πήγαινε Λόφο Κυρίλλου και το 855 Ψάρι. Το '94 δημιουργήθηκε η γραμμή-κορμός 860:Αθήνα-Ασπρόπυργος με τέρμα στο κέντρο του Ασπρόπυργου και τα 854/855 συνενώθηκαν στο τοπικό πια 855. Το 860 με τα χρόνια μετεξεξελίχθηκε στο Γ16.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες.
Απάντηση
Το 828 πότε περίπου ξεκίνησε να περνάει από την Δωδεκανήσου και το κέντρο των Καμινιών στην επιστροφή του προς Πειραιά?
Απάντηση
(29-09-2022, 10:43 AM)argy Έγραψε: Το 828 πότε περίπου ξεκίνησε να περνάει από την Δωδεκανήσου και το κέντρο των Καμινιών στην επιστροφή του προς Πειραιά?
Με την τροποποίηση της Νίκαιας.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Γνωρίζει κανείς άμα μπορώ να βρω κάπου καταλόγους με παλιά ωράρια δρομολογίων του ΟΑΣΑ? Aυτός ο τομέας δεν έχει αποθηκευτεί δυστυχώς στο web archive.
Απάντηση
Το 746 σε ποιο σημείο έκανε τέρμα ακριβώς?
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 13.700 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ ns_ 45 65.160 11-01-2015, 06:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes1988
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.414 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)