Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ
(28-04-2018, 10:58 PM)chris33 Έγραψε: Από την Λητούς περνούσαν τα 138-153 Βουλιαγμένη Γ Δ και όχι το 113

Από Ζάππειο η αντίστοιχη γραμμή του 114 ήταν η 119.
Απάντηση
(30-04-2018, 05:56 PM)abc Έγραψε: Από Ζάππειο η αντίστοιχη γραμμή του 114 ήταν η 119.
Από Ζάππειο ήταν τα 118-119-138-153 Βουλιαγμένη Α Β Γ Δ
Μόνο τα 138-153 περνούσαν από την Λητούς.
Από τον Πειραιά ήταν τα 113 114 Βουλιαγμένη Α Β και δεν περνούσαν από την Λητούς.
Απάντηση
(27-04-2016, 12:04 PM)pvuccino Έγραψε: Έχουν ξεμείνει κάποιες στάσεις από αυτήν την απόπειρα στην Καλλίπολη, αλλά δε θυμάμαι που ακριβώς. Αν δεν κάνω λάθος δεν περνούσε σε όλο του το μήκος παραλιακά, αλλά έκανε και εσωτερική διαδρομή σε κάποια σημεία που οι δρόμοι το επέτρεπαν και διερχόταν πολύ κοντά με το 906...

Θα ανέβαινε αν δεν κάνω λάθος την Σαχτούρη, μετά δεξιά την ανηφόρα της Ζαννή, δεξιά στη Σκουλούδη (εκεί είχε για χρόνια ξεμείνει μια πινακίδα για στάση, μην πω ότι υπάρχει ακόμα) και μετά στην πλατεία Σερφιώτου αριστερά στη διχάλα, Φιλικής Εταιρείας (με το ζόρι θα χώραγε), αριστερά στην Πλατεία Καρπάθου (εκεί θα συναντούσε για πολύ λίγο τη διαδρομή του 906), μετά κάτω την οδό Καρπάθου και μετά στην παραλιακή δεξιά προς Σχολη Δοκίμων. 

Προσωπικά το περίμενα πως και πως γιατί εκεί μεγάλωσα και μένω ακόμα κοντά, θυμόμουν την παλιά γραμμή, και θα με βόλευε πολύ. Αλλά εγκαταλείφθηκε σχετικά σύντομα. Και βέβαια από τότε με τις μονοδρομήσεις το ξεχάσαμε για πάντα.

Και με αυτό το ποστ να χαιρετήσω όλους σας, είμαι γυναίκα, μια απλή επιβάτις (και οδηγός ΙΧ αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) και απλά λατρεύω τα λεωφορεία! Μικρή καθόμουν κι έγραφα σε τετράδιο όλες τις γραμμές, αριθμούς και πού πήγαιναν... Ακόμα και σήμερα όταν πηγαίνω σε περιοχή της Αττικής όπου δε συχνάζω με πιάνει μια περιέργεια να δω ποιά λεωφορεία κυκλοφορούν εκεί. Κι επίσης πάντα με συνάρπαζε να βρω τη διαδρομή για ένα μέρος όπου πήγαινα πρώτη φορά - πάντα επίγεια, ποτέ δεν λάτρεψα π.χ. το Μετρό αλλά ούτε και τον Ηλεκτρικό... Τώρα με την τηλεματική και την εφαρμογή είναι όλα εύκολα! Χαίρομαι που βρήκα ένα μέρος όπου υπάρχει κόσμος που ασχολείται τόσο με τις γραμμές,, τα λεωφορεία και την ιστορία τους!

Σιγά σιγά θα μάθω και τα μοντέλα των λεωφορείων, που θα μου πάει. Smile
Απάντηση
Στην οδό Κων/νου Καραμανλή στην Ηλιούπολη (πρώην Αμερικής) υπήρχαν πριν μερικά χρόνια δύο στάσεις λεωφορείου (μόνο τα στεγαστρα, χωρίς στύλους του οασα) μια μπροστά απ το ΚΑΠΗ και μια ακριβώς απέναντι, μπροστά απ το πάρκο και λιγο πιο κάτω απ το γυμναστήριο Παλλάδιο. Πλέον έχουν αφαιρεθεί αλλά φαίνονται ακόμα στο google street view... Γνωρίζει κανένας κάτοικος Ηλιούπολης σε τι ακριβώς χρησίμευαν;; λεωφορείο πάντως δεν περνούσε ποτέ από κει απ οσο ξερω...
Απάντηση
(31-10-2018, 05:01 PM)Kostas18 Έγραψε: Στην οδό Κων/νου Καραμανλή στην Ηλιούπολη (πρώην Αμερικής) υπήρχαν πριν μερικά χρόνια δύο στάσεις λεωφορείου (μόνο τα στεγαστρα, χωρίς στύλους του οασα) μια μπροστά απ το ΚΑΠΗ και μια ακριβώς απέναντι, μπροστά απ το πάρκο και λιγο πιο κάτω απ το γυμναστήριο Παλλάδιο. Πλέον έχουν αφαιρεθεί αλλά φαίνονται ακόμα στο google street view... Γνωρίζει κανένας κάτοικος Ηλιούπολης σε τι ακριβώς χρησίμευαν;; λεωφορείο πάντως δεν περνούσε ποτέ από κει απ οσο ξερω...

Η δημοτική συγκοινωνία είναι ο λόγος ύπαρξης των στεγάστων. Τα στέγαστρα στις στάσεις του ΟΑΣΑ είναι των δήμων, κατασκευασμένα όλα με τις ίδιες προδιαγραφές για ομοιογένεια. Οπότε αφού ο δήμος αποφάσισε να φτιάξει δημοτική και αφού είχε ήδη συνεργασία με τον Χ προμηθευτή (για τα στέγαστρα στις στάσεις που διέρχονται λεωφορεία του ΟΑΣΑ), δεν μπήκε στη διαδικασία να σχεδιάσει καινούρια στέγαστρα, αλλά πήρε άλλα 2 και τα έβαλε μπροστά στο ΚΑΠΗ.
Σύμφωνα με όσα γνωρίζω, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι τουλάχιστον από το 1999 και μετά δεν έχει περάσει καμία γραμμή του ΟΑΣΑ μπροστά από το ΚΑΠΗ Ηλιούπολης. Ούτε τα παλαιότερα 225/6 ούτε τα νεότερα 201 (αρχικά το 201 έμπαινε από Κύπρου στην Αργυρούπολη) και 237 είχαν διαδρομή που να διέρχεται από την Κων/νου Καραμανλή σε οποιοδήποτε σημείο της.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Την εποχή της ΕΑΣ, από Βάρη για Βάρκιζα με ποια γραμμή πηγαίνανε?
Απάντηση
(22-02-2019, 03:26 PM)mercedes1988 Έγραψε: Την εποχή της ΕΑΣ, από Βάρη για Βάρκιζα με ποια γραμμή πηγαίνανε?

Σίγουρα η 125
Απάντηση
Μια απορία για τη γραμμή 203 "Αθήνα - Καρέας" :
Κοιτάζοντας έναν παλιό χάρτη του ΟΑΣΑ από το 1999, πρόσεξα ότι το 203 φαίνεται να στρίβει από τη λ. Ελλήνων Αξιωματικών (Κατεχάκη) αριστερά στην Αναπήρων Πολέμου (και όχι στη διασταύρωση Καρέα όπως τώρα) και να συνεχίζει από κει ευθεία. Μάλιστα η ίδια διαδρομή είναι σημειωμένη σε χάρτες μέχρι το 2005. Η συγκεκριμένη διαδρομή είναι εντελώς ανέφικτη γιατί α) η Κατεχάκη στο ύψος της Αν.Πολέμου είναι κλειστή (δεν υπάρχει διασταύρωση και άλλωστε θα ήταν παράλογο γιατί είναι ένα στενό κάτω από τη λεωφ. Καρέα) και β) η Αναπήρων Πολέμου βρίσκεται υψομετρικά πιο πάνω απο την Κατεχάκη. Δηλ. καταλήγει σε αδιέξοδο με τοίχο, κάγκελα, σκάλες για πεζούς κλπ και η συγκεκριμένη κατασκευή φαίνεται αρκετά παλιά. Άλλωστε απ΄όσο θυμάμαι από τότε την Κατεχάκη δεν έχει αλλάξει και ιδιαίτερα. Απ την άλλη λίγο δύσκολο να έχουν κάνει λάθος σε τόσους χάρτες, γιατί όλες οι διαδρομές είναι σημειωμένες με μεγάλη ακρίβεια. Θυμάται κάποιος κάτι σχετικό;;
Απάντηση
(13-09-2019, 05:21 PM)hellenicbus Έγραψε: Μια απορία για τη γραμμή 203 "Αθήνα - Καρέας" :
Κοιτάζοντας έναν παλιό χάρτη του ΟΑΣΑ από το 1999, πρόσεξα ότι το 203 φαίνεται να στρίβει από τη λ. Ελλήνων Αξιωματικών (Κατεχάκη) αριστερά στην Αναπήρων Πολέμου (και όχι στη διασταύρωση Καρέα όπως τώρα) και να συνεχίζει από κει ευθεία. Μάλιστα η ίδια διαδρομή είναι σημειωμένη σε χάρτες μέχρι το 2005. Η συγκεκριμένη διαδρομή είναι εντελώς ανέφικτη γιατί α) η Κατεχάκη στο ύψος της Αν.Πολέμου είναι κλειστή (δεν υπάρχει διασταύρωση και άλλωστε θα ήταν παράλογο γιατί είναι ένα στενό κάτω από τη λεωφ. Καρέα) και β) η Αναπήρων Πολέμου βρίσκεται υψομετρικά πιο πάνω απο την Κατεχάκη. Δηλ. καταλήγει σε αδιέξοδο με τοίχο, κάγκελα, σκάλες για πεζούς κλπ και η συγκεκριμένη κατασκευή φαίνεται αρκετά παλιά. Άλλωστε απ΄όσο θυμάμαι από τότε την Κατεχάκη δεν έχει αλλάξει και ιδιαίτερα. Απ την άλλη λίγο δύσκολο να έχουν κάνει λάθος σε τόσους χάρτες, γιατί όλες οι διαδρομές είναι σημειωμένες με μεγάλη ακρίβεια. Θυμάται κάποιος κάτι σχετικό;;

Το έχω προσέξει κι εγώ αυτό στους παλιότερους χάρτες και πάντα μου έκανε εντύπωση! Μάλλον για λάθος πρόκειται, άλλωστε δεν είναι το μόνο. Η χάραξη της Αττικής Οδού πχ ήταν εντελώς off!
Απάντηση
Στο χάρτη της ΕΑΣ του 1987, το 621 ανέβαινε την οδό Κυψέλης και δεν περνούσε από Δροσοπούλου και από Κέας.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 13.630 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ ns_ 45 64.697 11-01-2015, 06:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes1988
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.364 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)