Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ
#21
Και σε Ν2 και σε νταλίκες το έχουν βάλει, δηλαδή παντού!
Απάντηση
#22
και σε καποια του ΠΕιραια το ειδα σημερα ! (irisbus )
Απάντηση
#23
Τις επόμενες 9 μέρες όπως φαίνεται θα έχει πρόγραμμα Σαββάτου ή Κυριακής για τα λεωφορεία της Αθήνας!!! Δηλαδή θα ξαναέχει πρόγραμμα καθημερινής στις 20 του μήνα!
Απάντηση
#24
"Αποσκοπώντες στην καλύτερη και ασφαλή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αποφασίζουμε..." ότι η στάση ΠΙΝΔΑΡΟΥ στη λεωφόρο Ιωνίας στο Άνω Καλαμάκι (Άλιμος) μεταφέρεται και δαφνοστολίζεται:
https://facebook.com/story.php?story_fbi...1398175225

Προφανώς κανένας από τον ΟΑΣΑ δε μπήκε στον κόπο να κάνει μία αυτοψία ή έστω να ανοίξει το Google Street View και να διαπιστώσει ότι στην Ιωνίας 67 & Πινδάρου που αποφάσισε να μεταφερθεί η στάση υφίσταται παρτέρι! Συγκοινωνιακός σχεδιασμός για τα πανηγύρια...
Απάντηση
#25
Υπερψηφίστηκε απόψε από την Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια και οδικές μεταφορές, στον οποίο ενσωματώθηκε και τροπολογία για τον ΟΑΣΑ που προβλέπει συνοπτικά:
  • Ο Όμιλος ΟΑΣΑ μπορεί να αναλαμβάνει αυτοτελώς ή μέσω κοινοπραξιών επίβλεψη και υλοποίηση μελετών για οδικά δίκτυα και μέσα σταθερής τροχιάς τόσο στις γύρω Περιφέρειες όσο και στο εξωτερικό.
  • Για μη εκτέλεση καθορισμένου δρομολογίου θα επιβάλλεται με απόφαση του Υπ. Υποδομών πρόστιμο ύψους 2.000€ σε ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ ή εταιρείες ΚΤΕΛ. Σε περίπτωση υποτροπής, το πρόστιμο θα διπλασιάζεται (4.000€).
  • Στις περιοχές αρμοδιότητας ΟΑΣΑ μπορούν ορισμένα δρομολόγια να εκτελούνται από τα ΚΤΕΛ, τους ΟΤΑ ή άλλον οδικό μεταφορέα, κατόπιν σύναψης σύμβασης. Αντιστοίχως και στη Θεσσαλονίκη.
  • Στις περιοχές αρμοδιότητας ΟΑΣΑ μπορούν ειδικά τοπικά δρομολόγια να εκτελούνται από τα ΚΤΕΛ ή από άλλον οδικό μεταφορέα, κατόπιν σύναψης σύμβασης. Αντιστοίχως και στη Θεσσαλονίκη.
  • Τα ΚΤΕΛ Αττικής και Θεσ/νίκης υποχρεούνται εντός τεσσάρων μηνών από τη δημοσίευση του νόμου (!!!) να εγκαταστήσουν συστήματα τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Απάντηση
#26
Δηλαδή αν καταλαβαίνω σωστά το δεύτερο σημείο πχ το 306 που από την ίδρυση της στην σημερινή μορφή από τα 30 δρομολόγια που έχει προγραμματισμενα εκτελεί στην καλύτερη τα 15 θα πληρώνει η ΟΣΥ ή ο ΟΑΣΑ πρόστιμο ανά μέρα 30000 πρόστιμο για αυτή την γραμμή και επειδή θα γίνεται συνέχεια θα πληρώνει έως 60000 ευρώ πρόστιμο την ημέρα;

Επίσης για το σημείο 3 πχ επειδή η ΟΣΥ στο 306 πχ πάλι διαθέτει ένα όχημα την ημέρα το δεύτερο που είναι προγραμματισμενο θα μπορεί να το εκτελεί το ΚΤΕΛ Αττικής;
Απάντηση
#27
Εγώ να ρωτήσω το εξής: όταν εγκατασταθεί τηλεματική στα ΚΤΕΛ, θα εμφανίζονται τα δρομολόγια στους υπάρχοντες πίνακες της ΟΣΥ;
Απάντηση
#28
(03-10-2018, 11:10 PM)meganium Έγραψε: Δηλαδή αν καταλαβαίνω σωστά το δεύτερο σημείο πχ το 306 που από την ίδρυση της στην σημερινή μορφή από τα 30 δρομολόγια που έχει προγραμματισμενα εκτελεί στην καλύτερη τα 15 θα πληρώνει η ΟΣΥ ή ο ΟΑΣΑ πρόστιμο ανά μέρα 30000 πρόστιμο για αυτή την γραμμή και επειδή θα γίνεται συνέχεια θα πληρώνει έως 60000 ευρώ πρόστιμο την ημέρα;

Επίσης για το σημείο 3 πχ επειδή η ΟΣΥ στο 306 πχ πάλι διαθέτει ένα όχημα την ημέρα το δεύτερο που είναι προγραμματισμενο θα μπορεί να το εκτελεί το ΚΤΕΛ Αττικής;


Ο νομοθέτης είτε δεν έχει καμία επαφή με τις συγκοινωνίες της Αθήνας και ειδικά με την κατάσταση που επικρατεί στην ΟΣΥ είτε έχουν αποφασίσει να φεσώσουν με δισεκατομμύρια Ευρώ χρέος τα ταμεία της εταιρείας. Η διατύπωση στη συγκεκριμένη παράγραφο μοιάζει ωστόσο ελλιπής ως προς το ποια θεωρούνται "καθορισμένα δρομολόγια" (ειδικά όταν μιλάμε για την ΟΣΥ), ποιο όργανο θα δέχεται αναφορές και θα ελέγχει την εκτέλεση ή μη ενός δρομολογίου, τυχόν παραθυράκια (δε μπορεί να επιβάλεις πρόστιμο για ανεκτέλεστο δρομολόγιο λόγω κυκλοφοριακών ή άλλων έκτακτων συνθηκών) αλλά και που θα αποδίδεται το πρόστιμο.

Για το άλλο ζήτημα, προφανώς θα προχωρήσει η μεταφορά έργου στα ΚΤΕΛ σε περιοχές εκτός Αττικής (βλ. Δήμος Σαρωνικού, Δυτική Αττική) αλλά με όρους που θα συμφωνούνται με τον ΟΑΣΑ και δε θα μου φαίνονταν περίεργο αν η πρόβλεψη αυτή μετατρέψει κάποιες τοπικές γραμμής μικρής επιβατικής κίνησης σε δημοτικές.
Απάντηση
#29
Προφανώς μιλάμε για έναν νόμο που δεν πρόκειται να εφαρμοστεί. Και παλιότερα, το 2013, η σύμβαση ανάθεσης έργου μεταξύ ΟΑΣΑ - ΟΣΥ προέβλεπε περικοπή επιδότητσης σε περίπτωση ακύρωσης δρομολογίων, δρομολόγησης διαφορετικού τύπου οχημάτων από αυτόν που προέβλεπε η σύμβαση κλπ. Εξυπακούεται ότι τίποτα δεν εφαρμόστηκε (και ορθώς). Το ίδιο θα συμβεί και τώρα..

Όσο για ηλεκτρονικό εισιτήριο/τηλεματική στα ΚΤΕΛ είναι ακόμα μεγαλύτερα ανέκδοτα.. Το ίδιο και η ανάθεση γραμμών της Ο.ΣΥ. σε ΚΤΕΛ τη στιγμή που έχουμε επεκτάσεις δικτύου (310, 314, 535 κ.α.)
Απάντηση
#30
(03-10-2018, 10:10 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τα ΚΤΕΛ Αττικής και Θεσ/νίκης υποχρεούνται εντός τεσσάρων μηνών από τη δημοσίευση του νόμου (!!!) να εγκαταστήσουν συστήματα τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Δεν καταλαβάινω προς τι η έκπληξη... Τα ΚΤΕΛ θα έχουν έως και πέντε μήνες (εάν λάβουμε υπόψιν και το ά. 42 παρ. 1 Σ.) για να προχωρήσουν στην παραπάνω επένδυση. Λογικός είναι ο χρόνος υλοποίησης.

(03-10-2018, 11:55 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ο νομοθέτης είτε δεν έχει καμία επαφή με τις συγκοινωνίες της Αθήνας και ειδικά με την κατάσταση που επικρατεί στην ΟΣΥ είτε έχουν αποφασίσει να φεσώσουν με δισεκατομμύρια Ευρώ χρέος τα ταμεία της εταιρείας. Η διατύπωση στη συγκεκριμένη παράγραφο μοιάζει ωστόσο ελλιπής ως προς το ποια θεωρούνται "καθορισμένα δρομολόγια" (ειδικά όταν μιλάμε για την ΟΣΥ), ποιο όργανο θα δέχεται αναφορές και θα ελέγχει την εκτέλεση ή μη ενός δρομολογίου, τυχόν παραθυράκια (δε μπορεί να επιβάλεις πρόστιμο για ανεκτέλεστο δρομολόγιο λόγω κυκλοφοριακών ή άλλων έκτακτων συνθηκών) αλλά και που θα αποδίδεται το πρόστιμο.

Καιρός να σοβαρευτεί και να πιεστεί η ΟΣΥ, αλλά και το ΚΤΕΛ Αττικής, με τους νέους κανόνες του παιχνιδιού. Άλλωστε, η έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους επί της παρούσας τροπολογίας αναγράφει στην παράγραφο "Β" ότι "από τις προτεινόμενες διατάξεις, προκαλείται ενδεχόμενη αύξηση εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού, από την είσπραξη τυχόν επιβαλλόμενων προστίμων στις εταιρείες Ο.ΣΥ. Α.Ε., ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. ή Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε., στην περίπτωση μη εκτέλεσης καθορισμένων δρομολογίων." . Επομένως μιλάμε για ένα καθαρά φοροεισπρακτικό μέτρο από μέρους της Κυβέρνησης, σε περίπτωση αθέτησης συμβατικής υποχρέωσης, προς τους παρόχους του μεταφορικού έργου στην Αθήνα. 

"Καθορισμένα δρομολόγια" είναι τα δρομολόγια που προβλέπονται και που εμφανίζονται δημόσια στο επιβατικό κοινό μέσω επίσημων ιστοσελίδων, εφαρμογών κλπ. Δεν υπάρχει κάποια ασάφεια ή έλλειψη. Επίσης, το όργανο που δέχεται αναφορές και ελέγχει την εκτέλεση ή μη δρομολογίου είναι, βάσει του Ν. 3920/2011 (ά. 5, παρ. 1, περ. ζ'), ο ΟΑΣΑ.

Η τροπολογία τώρα αναφέρει συγκεκριμένα: "Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών επιβάλλεται πρόστιμο στις εταιρείες Οδικές Συγκοινωνίες Ανώνυμη Εταιρεία (ΟΣΥ Α.Ε.) ή Σταθερές Συγκοινωνίες Ανώνυμη Εταιρεία (ΣΤΑΣΥ Α.Ε.) ή Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε. όταν δεν εκτελούν καθορισμένο δρομολόγιο, ποσού δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ και σε περίπτωση υποτροπής πρόστιμο ποσού τεσσάρων χιλιάδων (4.000) ευρώ. Τα πρόστιμα αυτά επιβάλλονται μετά από προηγούμενη ακρόαση των ως άνω εταιρειών". Άρα το πρόστιμο επιβάλλεται μόνο από τον εκάστοτε υπουργό με απόφασή του και μόνο μετά από προηγούμενη ακρόαση των εταιρειών. Με λίγα λόγια το πρόστιμο δε θα επιβάλλεται μαγικά, σαν μια κλήση της Τροχαίας, αλλά με υπουργική παρέμβαση. Επίσης, στην προηγούμενη ακρόαση, θα μπορούν οι εταιρείες προφανώς να προβάλλουν ειδικούς λόγους μη εκτέλεσης, όπως έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, κυκλοφοριακές συμφορίσεις, ελλείψεις σε προσωπικό και οχήματα κλπ. Στην πράξη δηλαδή δε θα επιβάλλονται τόσο εύκολα τα πρόστιμα. Απλά ο νομοθέτης, αλλά και η πολιτική εξουσία, θέλει να επιδείξει ότι υπάρχει (και καλά) κατασταλτικός τιμωριτικός μηχανισμός. Νομοθετικές φανφάρες δηλαδή.

(04-10-2018, 01:44 AM)mercedes elbo Έγραψε: Όσο για ηλεκτρονικό εισιτήριο/τηλεματική στα ΚΤΕΛ είναι ακόμα μεγαλύτερα ανέκδοτα.. Το ίδιο και η ανάθεση γραμμών της Ο.ΣΥ. σε ΚΤΕΛ τη στιγμή που έχουμε επεκτάσεις δικτύου (310, 314, 535 κ.α.)

Γιατί ανέκδοτα; Καιρός δεν είναι τα ΚΤΕΛ να εναρμονιστούν με τα συγκοινωνιακά δεδομένα των λοιπών συγκοινωνιακών μέσων της Αθήνας; Καιρο τώρα δε λέμε να τοπικοποιθούν τα ΚΤΕΛ σε σταθμους μετρό, να πληρώνεις με το ίδιο εισιτήριο τη διαδρομή σου και άλλα;

Όσον αφορά την τηλεματική/ηλ. εισιτήριο στα ΚΤΕΛ, το νομοθετικό κείμενο αναφέρει πως τα συστήματα αυτά πρέπει να είναι "συμβατά". Άρα όχι και ίδια. Δίνει λοιπόν την δυνατότητα στα ΚΤΕΛ να επιλέξουν αυτά την εταιρεία που θα τους εγκαταστήσει την πρόσθετη υποδομή.

Όσον αφορά τις γραμμές τύπου 310, 314 και 535, με τη νέα νομοθετική ρύθμιση μπορεί να τις αναλάβει το ΚΤΕΛ Αττικής. Θα μπορούσε επίσης το ΚΤΕΛ Αττικής να αναλάβει και γραμμές τύπου 122, 123, 304/305, 322/323, 861. Δεν αποκλείεται και οι υφιστάμενες γραμμές των ΚΤΕΛ Αττικής να αριθμηθούν και να ενταθχούν στον χάρτη του ΟΑΣΑ.

Τέλος, όποιος θέλει να δει αυτούσιο το νομοθετικό κείμενο, το παραθέτω παρακάτω:

https://www.hellenicparliament.gr/UserFi...842385.pdf
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών N1Ellinikou 27 36.996 12-12-2017, 12:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)