Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Τουλάχιστον στη δικιά μου συσκευή έχει προσταθεί με αυτόματη ενημέρωση περίπου από τις 9-10 του μήνα και δύο ημέρες μετά (12/2) έβγαλε και ειδοποίηση το Play Store για διαθέσιμο update.
Απάντηση
(22-02-2019, 11:40 PM)christos126 Έγραψε: Ναι, εμφανίζεται μόλις εγκατασταθεί η ενημέρωση της εφαρμογής από το Play Store, πχ. εγώ έκανα την ενημέρωση πριν 4-5 μέρες και από τότε μου βγήκε ως επιλογή το Ημερήσιο Πρόγραμμα, που έχω να πω ότι είναι χρησιμότατο!
ΥΓ: το κακόμοιρο το 209 έτσι που το επανδρώνουν τους τελευταίους μήνες, το βλέπω να μετράει μέρες :-P

Nα 'ταν μόνο το 209...  Κάνε μια "βόλτα" στα ημερήσια προγράμματα βασικών γραμμών και θα δείς το πραγματικό χάλι. Όχι ότι δεν το ξέραμε, αλλά τώρα το έχεις και αποτυπωμένο.

Οφείλω να ομολογήσω βέβαια ότι η κίνηση αυτή είναι τολμηρή εκ μέρους του ΟΑΣΑ, καθώς δεν φοβήθηκαν να εκτεθούν. Κομμένες βάρδιες υπάρχουν και αλλού (και στη Γερμανία σε ορισμένες πόλεις με οικονομικά προβλήματα) αλλά ποτέ δεν βγαίνουν έτσι "χύμα" να το παραδεχτούν.

Σε κάθε περίπτωση όμως , πρέπει να βρεθεί λύση στο πρόβλημα. Έχουμε πλεον ένα αξιόπιστο σύστημα τηλεματικής που βοηθά πάρα πολύ τη μετακίνηση, δίνει σωστές πληροφοριές μέσα και έξω από τα οχήματα και γλιτώνει από άσκοπη αναμονή. Επίσης και το ηλεκτρονικό εισιτήριο έχει τρέξει πλέον, χωρίς γκρίνιες.

Δεν είναι δυνατόν όμως να αναιρείται όλο αυτό από την αδυναμία να προσλάβουν προσωπικό και να βγούν λεωφορεία στο δρόμο.  Πάτε ένα απόγευμα γύρω στις 18:00 στον Ευαγγελισμό προς Ζωγράφου να δείτε τί γίνεται . 608 ανά 15', 235 με 2 οχήματα ανά 35΄, 220/1 ανά 12-15΄.... δεν γίνεται δουλειά έτσι και δεν μπορεί ο κόσμος να φτάσει σπίτι του. Δεν μιλάμε για 5 -10 λεπτά παραπάνω αναμονή, μιλάμε για οχήματα που δεν χωράνε επιβάτες και ο κόσμος στοιβάζεται μέχρι έξω απ' τα παράθυρα.
Απάντηση
Ναι, την έκανα την... περατζάδα και είδα· όντως ήταν κάτι που γνωρίζαμε ήδη εμπειρικά (ή καταγράφοντας οι ίδιοι τα δεδομένα), αλλά τώρα το βλέπουμε και αποτυπωμένο επίσημα. Μέσα σε όλα τα αρνητικά βέβαια βοηθά πολύ τις μετακινήσεις.

Κατά τα λοιπά δεν έχω να προσθέσω τίποτα, συμφωνώ σε όλα.
Απάντηση
καλησπερα στα μελη,

σε μια επισκεψη στην Αθηνα που εκανα το 2016 ειχα βγαλει φωτο μια οθονη τηλεματικης που αποτι εμαθα ηταν των τρολλευ,

https://leoforeia.gr/opengal/displayimag...play_media

επειδη θα με ενδιεφερε να μαθω περισσοτερα ξερετε που μπορω να βρω πληροφοριες, η να μ πει καποιος κατι για τον προγωνο του συστηματος της τηλεματικης (νομιζω ειναι παλαιοτερο και απο το δικο μας στην θεσσαλονικη)

Απάντηση
Στο 307 εδώ και μέρες δεν δείχνει το τμήμα της Κάντζας στη διαδρομή προς Κορωπί (ενώ το δείχνει προς Πλακεντίας). Αντίστοιχα στα λεωφορεία και στις ταμπέλες όταν μπαίνουν στην Κάντζα χάνεται το σήμα της τηλεματικής. Έτσι, εάν και ο οδηγός ψιλοβαριέται να απαντήσει ή μιλάει στο κινητό, δεν είναι πλέον δυνατό να γνωρίζουμε εάν το λεωφορείο στο οποίο μπαίνουμε από Κάντζα πηγαίνει προς Πλακεντίας ή προς Κορωπί. Ευτυχώς πλησιάζουν εκλογές και θα φχαριστηθούμε μαύρο.
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Απάντηση
Έχω παρατηρήσει ότι το σύστημα της τηλεματικής των οχημάτων παρουσιάζει τις εξής δυσλειτουργίες:

1) Να μην εμφανίζεται καθόλου το όχημα στην πινακίδα της στάσης και ταυτόχρονα να μην λειτουργεί εντός του οχήματος οθόνη & ηχητική λειτουργία.
2) Να μην εμφανίζεται καθόλου το όχημα στην πινακίδα της στάσης αλλά εντός του οχήματος να λειτουργεί πλήρως το σύστημα (όπως μου έτυχε σήμερα)
3) Να εμφανίζεται κανονικά το όχημα στην πινακίδα της στάσης αλλά ταυτόχρονα να μην λειτουργεί εντός του οχήματος οθόνη & ηχητική λειτουργία.
4) Εντός του οχήματος να λειτουργεί η οθόνη, αλλά όχι η ηχητική λειτουργία.

Σαφώς φαντάζομαι πως κάποια από αυτά οφείλονται σε βλάβη πχ να μην λειτουργεί η ηχητική λειτουργία (όπως η περίπτωση 4). Οι υπόλοιπες περιπτώσεις όμως έχω την περιέργεια αν οφείλονται επίσης σε βλάβες ή σε εγγενείς αδυναμίες του συστήματος ή αν οφείλονται κατά περίπτωση μόνο ή και σε παράλειψη του οδηγού. Αν γνωρίζει κάποιος ας πει.
Απάντηση
Χτες εμφανίστηκε κάτι που το είχαμε πει από την πρώτη στιγμή πως αποτελούσε λάθος στις οθόνες της Τηλεματικής τουλάχιστον!
Άφιξη στην Κολιάτσου του "5* ***Λαμπρινή - Κουκάκι - Λαμπρινή", για Τοπικό βαγόνι μέχρι Κουκάκι! Άντε και πιο συχνά!
Απάντηση
Πέραν της παραπάνω, από μία πρόχειρη έρευνα σε botάκι του messenger που ενημερώνει για αφίξεις λεωφορείων, έχουν καταγραφεί οι ακόλουθες ενδείξεις τοπικών δρομολογίων στην τηλεματική:
- Τρόλεϊ 1: από Πλ. Αττικής έως Μεταξουργείο, Ομόνοια, Κλαυθμώνος, Ζάππειο ή Κουκάκι / από Μοσχάτο έως Κουκάκι, Συγγρού-Φιξ, Σύνταγμα, Ομόνοια ή Μεταξουργείο
- Τρόλεϊ 5: από Λαμπρινή έως Ιπποκράτους, Κλαυθμώνος, Ζάππειο ή Κουκάκι / από Τζιτζιφιές έως Κουκάκι, Ζάππειο, Ομόνοια, ΟΤΕ, Άνω Πατήσια ή Πλ. Παπαδιαμάντη
- Τρόλεϊ 10: από Τζιτζιφιές έως Συγγρού-Φιξ, Πύργο Αθηνών ή Γηροκομείο / από Χαλάνδρι έως Λ. Κατεχάκη, Πύργο Αθηνών ή Ζάππειο
- Τρόλεϊ 12: από Ζάππειο έως Ομόνοια, Πλ. Καραϊσκάκη ή Π. Τέρμα / από Περιστέρι έως Άγ. Αντώνιο, Πλ. Καραϊσκάκη, Ομόνοια ή Κλαυθμώνος
- Τρόλεϊ 15: από Πετράλωνα έως Ζάππειο, Ομόνοια ή ΟΤΕ / από Ελ. Βενιζέλου έως ΟΤΕ, Ομόνοια, Κλαυθμώνος, Ζάππειο ή Κουκάκι
Απάντηση
Μήνυμα με το πλησιέστερο σημείο πώλησης εισιτηρίων (εκδοτήριο, ΑΜΕΚ, περίπτερο/κατάστημα) προβάλλεται πλέον στις οθόνες τηλεματικής στις στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ.
Απάντηση
Τα νέα Ν1 που πήρε το Μπραχαμι (10976, 10977, 10978), ενημερώθηκαν στην τηλεματική και αναγράφονται ως 50276, 50277 και 50278.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 25 6.228 11-04-2024, 08:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)