Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Τέλη Ιουνίου 2017 είχε βγεί στον τύπο ότι το 95,8 % του επιβατικού κοινού είναι ικανοποιημένο απ΄την τηλεματική του ΟΑΣΑ http://www.kathimerini.gr/916096/article...atikh-oasa
Απάντηση
Έρευνα που έκανε η Kapa Research για λογαριασμό του ΟΑΣΑ. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο Big Grin
Βέβαια για να λέμε την αλήθεια, δεν μπορεί κάποιος να πει ότι χειροτέρεψαν οι μετακινήσεις εξ' αιτίας της τηλεματικής (αν και το 4,2% αυτό υποστήριξε), οπότε τα απότελέσματα της έρευνας είναι σωστά, αν και η έρευνα σαν βάση είναι τελείως λάθος (απλά έγινε για να παινέψουμε το σπίτι μας).
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Επανοτοποθετήθηκαν οι οθόνες τηλεματικής που είχαν καταστραφεί (2 φορές) στις 2 στάσεις ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ στο ρεύμα προς Αθήνα. Αν και πιστεύω πως σύντομα θα έχουν και αυτές την ίδια μοίρα...
Απάντηση
Οι οθόνες τηλεματικής στο Πολυτεχνείο (Πατησίων, ρεύμα προς Αθήνα) αφαιρέθηκαν ξανά. Το πιο πιθανό έγινε για να προφυλαχθούν από τους ανεγκέφαλους, καθώς μέχρι χθες λειτουργούσαν κανονικά.
Απάντηση
(16-11-2017, 12:56 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Οι οθόνες τηλεματικής στο Πολυτεχνείο (Πατησίων, ρεύμα προς Αθήνα) αφαιρέθηκαν ξανά. Το πιο πιθανό έγινε για να προφυλαχθούν από τους ανεγκέφαλους, καθώς μέχρι χθες λειτουργούσαν κανονικά.

Νομίζω πως είναι οι πιο διάσημες από τις 1000 οθόνες της τηλεματικής, και όχι άδικα Smile
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Εντωμεταξύ σήμερα η #504 στο 608 ήταν άφαντη τόσο στους πίνακες τηλεματικής όσο και στην εφαρμογή. Οι οθόνες στο εσωτερικό του οχήματος ήταν σβησμένες κτλ. Επιλογή του οδηγού ή ελαττωματικός ο συγκεκριμένος εξοπλισμός;
Υ.Γ. Έχουν περάσει σχεδόν 2 χρόνια από τότε που πρωτοξεκίνησε η τηλεματική κι όμως οι οθόνες στις αφετηρίες των λεωφορείων παραμένουν διακοσμητικές όπως επίσης και το ότι εμφανίζονται οι χρόνοι διέλευσης μόνο όταν το όχημα ξεκινήσει από την αφετηρία... Υπάρχει χρονικό πλαίσιο για το πότε και αν θα αλλάξει αυτή η κατάσταση; Γιατί η τωρινή κατάσταση σίγουρα δεν είναι πλήρης εφαρμογή του συστήματος τηλεματικής.
Απάντηση
Και να συμπληρώσω στην τελευταία επισήμανση ότι πολλές φορές μπορεί κοντά στην αφετηρία η τηλεματική να γίνει και παραπλανητική: πχ. πολύ συχνά εμφανίζει η εφαρμογή το 227 να έρχεται σε 3' στη στάση ΔΑΜΑΓΗΤΟΥ (3η στάση), ωστόσο η ένδειξη αυτή μένει κολλημένη για λίγα ή αρκετά λεπτά (είναι και αραιό σχετικά πια το λεωφορείο αυτό) και μετά σβήνει. Τζάμπα δηλαδή περιμένει όποιος περιμένει στη στάση. Αυτό γίνεται συχνά-πυκνά όταν έχει φτάσει λεωφορείο στο τέρμα και περιμένει να φύγει σε κάποια ώρα. Βέβαια στο τρόλεϋ 4 δε μου έχει συμβεί αυτό ποτέ, οπότε ίσως είναι και θέμα πώς χειρίζονται το σύστημα οι οδηγοί.
Απάντηση
(25-11-2017, 12:00 AM)christos126 Έγραψε: Και να συμπληρώσω στην τελευταία επισήμανση ότι πολλές φορές μπορεί κοντά στην αφετηρία η τηλεματική να γίνει και παραπλανητική: πχ. πολύ συχνά εμφανίζει η εφαρμογή το 227 να έρχεται σε 3' στη στάση ΔΑΜΑΓΗΤΟΥ (3η στάση), ωστόσο η ένδειξη αυτή μένει κολλημένη για λίγα ή αρκετά λεπτά (είναι και αραιό σχετικά πια το λεωφορείο αυτό) και μετά σβήνει. Τζάμπα δηλαδή περιμένει όποιος περιμένει στη στάση. Αυτό γίνεται συχνά-πυκνά όταν έχει φτάσει λεωφορείο στο τέρμα και περιμένει να φύγει σε κάποια ώρα. Βέβαια στο τρόλεϋ 4 δε μου έχει συμβεί αυτό ποτέ, οπότε ίσως είναι και θέμα πώς χειρίζονται το σύστημα οι οδηγοί.

Είναι θέμα του πως έχει σχεδιαστεί η διαδρομή της κάθε γραμμής στην τηλεματική με αποτέλεσμα πολλές φορές το λεωφορείο απλά να έχει φτάσει στην αφετηρία ή στο τέρμα και ενδεχομένως και να έχει και διάλειμμα, αλλά το σύστημα να αντιλαμβάνεται ότι το λεωφορείο ξεκίνησε και δείχνει ότι έρχεται σε Χ λεπτά. Το έχω παρατηρήσει κάποιες φορές στα Άνω Ιλίσια, αλλά και στην Τσαμαδού στον Πειραιά με λεωφορείο του 218 που επί μισή ώρα έδειχνε ότι έρχεται σε 4' ενώ βρίσκονταν στην αφετηρία του.
Απάντηση
Αυτό όμως γίενται σε αρκετές γραμμές (όχι 1-2) με αποτέλεσμα η τηλεματική να δυσλειτουργεί ουσιαστικά. Έπρεπε να είχε βρεθεί κάποιος τρόπος να διορθωθεί!
Απάντηση
Είναι θέμα που είχε τοποθετηθεί το στίγμα του τέρματος. Αν το λεωφορείο σταθμεύει πιο μπροστά (κλασική περίπτωση το 218 στην Πλ. Καραϊσκάκη) εμφανίζεται να έχει ξεκινήσει. Αυτά προφανώς και μπορούν να διορθωθούν αν γίνει μια λίστα στον ΟΑΣΑ με τα προβληματικά "τέρματα" ώστε να βάλουν το στίγμα λίγο πιο μπροστά. Τότε θα έχει θέμα ότι θα εμφανίζεται το όχημα στην τηλεματική μερικά δευτερόλεπτα αφού ξεκινήσει, αλλά σίγουρα είναι μικρότερο αυτό το πρόβλημα από τις "ψεύτικες" αναχωρήσεις.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 25 6.266 11-04-2024, 08:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)