Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
(05-04-2016, 03:31 PM)panos1 Έγραψε: Αλλά γιατί να μη θέλει κάποιος να έχει ανοιχτή τη τηλεματική;

Σύμφωνα με άρθρο δημοσιευμένο στη σελίδα του ΠΑΜΕ Αστικών Συγκοινωνιών(http://das-oasa.gr/?tag=%CF%84%CE%B7%CE%...E%BA%CE%B7):
"Με την τηλεματική γίνετε απόλυτη καταγραφή των πιο διαφορετικών στοιχείων που αφορούν τον οδηγό και το λεωφορείο και αξιοποιούνται ανάλογα και βγαίνουν και στατιστικά στοιχεία, ακολουθώντας ενδεχομένως την εργασιακή εικόνα και την αξιολόγησή τους.""...όπου εκεί η τηλεματική θα αποτελέσει το βασικό εργαλείο λειτουργίας του όλου συστήματος. Θα λειτουργήσει εις βάρος των επιβατών με την χρέωση ανά οχηματοχιλιόμετρο (που θα παρουσιαστεί ως το «δικαιότερο» σύστημα χρέωσης) ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα – αν εφαρμοστεί σύστημα με μπάρες – να αναγνωρίζονται και να «πετιούνται» συλλήβδην έξω ως «τζαμπατζήδες» όσοι υφίστανται τις επιπτώσεις της κρίσης και δεν έχουν άλλη επιλογή μετακίνησης...", "Σε επόμενο στάδιο θα συνδεθούν τα στοιχεία με την μισθοδοσία και το χτύπημα της κάρτας με την έναρξη και τη λήξη της βάρδιας άρα και τους εργαζόμενους αντιμέτωπους με διάφορες αντεργατικές πρακτικές της εργοδοσίας όπως (διαχωρισμός του χρόνου εργασίας σε ενεργό –ανενεργό με τον ανενεργό χρόνο να αφαιρείται, η να κόβονται ποσά από τυχόν νωρίτερη λήξη βάρδιας)."
Απάντηση
(05-04-2016, 11:47 AM)Citaro Έγραψε: Σήμερα στο 235 έχει 4 στα 5 οχήματα δρομολόγηση εκ των οποίων το ένα σίγουρα δεν έχει τηλεματική (το #153, μπήκα το πρωϊ) και το άλλο δεν ξέρω γιατί δεν το αναγνωρίζει. Με συνέπεια σήμερα οι ενδείξεις να είναι εντελώς παραπλανητικές.

Το #153 έχει τηλεματική. Μάλλον στο #152 θα ήσουνν Πάντως, σε πολλά οχήματα παρότι είναι κανονικά εγκατεστημένη η υποδομή δεν λειτουργεί το στίγμα ή μπορεί να λειτουργεί το στίγμα αλλά να μην δουλεύει κάποια ή και οι δύο οθόνες (οδηγού και επιβατών).

(05-04-2016, 04:31 PM)Citaro Έγραψε: Γιατί είναι τρομπο - συνδικαλίσταρος και η τηλεματική του χαλάει τη σούπα όταν (παράδειγμα) για 10' καθυστέρηση στο δρομολόγιο απαιτεί να αράξει το όχημα στην αφετηρία μέχρι να μπεί στη σειρά του επόμενου δρομολογίου.

Χωρίς την τηλεματική, το παίζει βαρύς κι ασήκωτος στον σταθμάρχη και ο τελευταίος τον αφήνει για να μην τον πρήξει ο οδηγός στις αναφορές (έχοντας "πλάτες" από το σωματείο).
Με την τηλεματική, το (όποιο) κέντρο ελέγχου βλέπει ότι ένα όχημα αράζει εκτός προβλεπόμενου χρόνου στην αφετηρία, βλέπει και που βρίσκονται τα άλλα οχήματα και μπορεί να δώσει εντολή (πιθανώς και σε άπαιστα "γαλλικά") να τσακιστεί να βάλει τον κ@λο του στο κάθισμα και να βγεί για δρομολόγιο.

Ειδικά από Ανθούσα μεριά έχει μπόλικους τέτοιους, που είναι "by the book" στην υπηρεσία τους καθ' ότι έχουν καλούς ...δασκάλους.

Πέραν των όσων προανέφερες θα φανούν και οι πραγματικοί χρόνοι διαδρομής των γραμμών σε όλες τις ώρες της ημέρας και οι χρόνοι των κενών διαδρομών ΑΦ/ΤΕ-ΑΜ, οι οποίο σε αρκετές περιπτώσεις είναι πολύ μεγαλύτεροι των πραγματικών. Χώρια, που με τις ίδιες βάρδιες θα μπορέσουν να βγουν περισσότερα δρομολόγια.
Απάντηση
(05-04-2016, 07:36 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το #153 έχει τηλεματική. Μάλλον στο #152 θα ήσουνν Πάντως, σε πολλά οχήματα παρότι είναι κανονικά εγκατεστημένη η υποδομή δεν λειτουργεί το στίγμα ή μπορεί να λειτουργεί το στίγμα αλλά να μην δουλεύει κάποια ή και οι δύο οθόνες (οδηγού και επιβατών).


Πέραν των όσων προανέφερες θα φανούν και οι πραγματικοί χρόνοι διαδρομής των γραμμών σε όλες τις ώρες της ημέρας και οι χρόνοι των κενών διαδρομών ΑΦ/ΤΕ-ΑΜ, οι οποίο σε αρκετές περιπτώσεις είναι πολύ μεγαλύτεροι των πραγματικών. Χώρια, που με τις ίδιες βάρδιες θα μπορέσουν να βγουν περισσότερα δρομολόγια.

Όντως ήταν το #152.

Όσο για τους χρόνους διαδρομής, υπαρχουν κραυγαλέες αντιφάσεις. Σε γραμμές όπως το 235, οι χρόνοι είναι εξωπραγματικά μικροί και θα καταδειχθούν μέσω της τηλεματικής. Πχ σήμερα το απόγευμα έβλεπα όχημα που ξεκίνησε στις 17::40, να ειναι 18:10 ακόμη Ακαδημίας, με αναμενόμενο χρόνο επιστροφής 38' !! Δηλαδή στην επιστροφή θα ήταν ήδη 8 λεπτά καθυστερημένο και θα έπαιρνε στην καλύτερη 18:50. Υπ' όψιν ότι το ίδιο όχημα έβγαλε το προηγούμενο δρομολόγιο σε 55' σύνολο (16:40- 17:35)
Σε άλλες γραμμές πάλι, τα οχήματα κάθονται προκλητικά πολύ ώρα. 622/815, διαδρομή 1 ώρα και 5 λεπτά, όταν δίνουν για το 224 μόνο 55' (με πάνω κάτω ίδιου μήκους διαδρομή)

(05-04-2016, 07:00 PM)konnos Έγραψε: "Με την τηλεματική γίνετε απόλυτη καταγραφή των πιο διαφορετικών στοιχείων που αφορούν τον οδηγό και το λεωφορείο και αξιοποιούνται ανάλογα και βγαίνουν και στατιστικά στοιχεία, ακολουθώντας ενδεχομένως την εργασιακή εικόνα και την αξιολόγησή τους.""

Για το ανορθόγραφο δεν σχολιάζω καν. Δεν περιμένω κάτι άλλο από άξεστα γίδια που βολεύονται σε συνδικαλιστικές καρέκλες. Είναι όμως και παντελώς ασύντακτο και δεν αποδίδει κανένα απολύτως νόημα.
Τη στιγμή λοιπόν που χιλιάδες νέοι άνθρωποι με εκπαίδευση, μεταπτυχιακά κλπ. ωθούνται έξω από τη χώρα, εδώ μέσα βασιλεύουν (και καταλαμβάνουν μισθωτές θέσεις) μουρτζόβλαχοι που τους κατεβάσανε τα κόμματα απ' τα κατσάβραχα να οδηγήσουν στην Αθήνα λεωφορείο. Ελλάς το μεγαλείο σου!
Απάντηση
(05-04-2016, 09:28 PM)Citaro Έγραψε: Όσο για τους χρόνους διαδρομής, υπαρχουν κραυγαλέες αντιφάσεις. Σε γραμμές όπως το 235, οι χρόνοι είναι εξωπραγματικά μικροί και θα καταδειχθούν μέσω της τηλεματικής. Πχ σήμερα το απόγευμα έβλεπα όχημα που ξεκίνησε στις 17::40, να ειναι 18:10 ακόμη Ακαδημίας, με αναμενόμενο χρόνο επιστροφής 38' !! Δηλαδή στην επιστροφή θα ήταν ήδη 8 λεπτά καθυστερημένο και θα έπαιρνε στην καλύτερη 18:50. Υπ' όψιν ότι το ίδιο όχημα έβγαλε το προηγούμενο δρομολόγιο σε 55' σύνολο (16:40- 17:35)
Σε άλλες γραμμές πάλι, τα οχήματα κάθονται προκλητικά πολύ ώρα. 622/815, διαδρομή 1 ώρα και 5 λεπτά, όταν δίνουν για το 224 μόνο 55' (με πάνω κάτω ίδιου μήκους διαδρομή)

Είδες αυτό το όχημα τελικά τι ώρα έφτασε Αφετηρία; Γιατί από Ζωγράφου μέχρι Ακαδημία έκανε τον χρόνο που του δίνουν (30'). Επίσης, τον αναμενόμενο χρόνο, 38', τον θεωρώ πλασματικό καθώς υπολογίζεται βάσει της μέσης ταχύτητας του οχήματος, η οποία έχει μειωθεί σημαντικά αφού περνάει κάποιο χρονικό διάστημα σε κίνηση με χαμηλές ταχύτητες και κυρίως ακινησία (φανάρια Πανεπιστημίου, φανάρι Ρήγα Φεραίου, στάση αποβίβασης, ξανά φανάρι προς Ακαδημίας και στάση επιβίβασης).

Όσο για γραμμές που υπάρχουν περιθώρια μείωσης του χρόνου διαδρομής είναι αρκετές λ.χ. 116, 140, 206, 212, 218, Χ96 κ.α.
Απάντηση
Σε λειτουργία η στάση του Ευαγγελισμού προς Ζωγράφου εγραφε διελεύσεις για 224, 608, 235.
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
(06-04-2016, 11:49 PM)Vasilis21 Έγραψε: Σε λειτουργία η στάση του Ευαγγελισμού προς Ζωγράφου εγραφε διελεύσεις για 224, 608, 235.
732 όχι; Επιςης Τι περιμένει ο ανάδοχος και δεν ανοίγει τις στασεις;
Απάντηση
(06-04-2016, 11:52 PM)georgio Έγραψε: 732 όχι; Επιςης Τι περιμένει ο ανάδοχος και δεν ανοίγει τις στασεις;

Δε διέρχεται το 732 από τη στάση που αναφέρει ο Vasilis21 (οι γραμμές του Βύρωνα κάνουν στάση στη Ριζάρη).

Επίσης, δεν είμαι σίγουρος αν οι στάσεις είναι κλειστές με ευθύνη του αναδόχου ή του ΔΕΔΔΗΕ. Για παράδειγμα, η στάση "Σύνταγμα" στη Βασ. Σοφίας, στην κατεύθυνση προς Πανεπιστημίου και Πλ. Συντάγματος, από τη στιγμή που τοποθετήθηκε, παραμένει σβηστή, ενώ σήμερα ήταν σκαμμένο το σημείο με ένδειξη στην περίφραξη ότι πρόκειται για Έργα ΔΕΔΔΗΕ.

Σε γενικές γραμμές και με ελάχιστες (?) εξαιρέσεις, στις στάσεις, από τις οποίες διέρχονται γραμμές για τις οποίες έχει αρχίσει η προβολή χρόνων άφιξης, οι οθόνες λειτουργούν κανονικά.
Απάντηση
(07-04-2016, 12:25 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δε διέρχεται το 732 από τη στάση που αναφέρει ο Vasilis21 (οι γραμμές του Βύρωνα κάνουν στάση στη Ριζάρη).

Επίσης, δεν είμαι σίγουρος αν οι στάσεις είναι κλειστές με ευθύνη του αναδόχου ή του ΔΕΔΔΗΕ. Για παράδειγμα, η στάση "Σύνταγμα" στη Βασ. Σοφίας, στην κατεύθυνση προς Πανεπιστημίου και Πλ. Συντάγματος, από τη στιγμή που τοποθετήθηκε, παραμένει σβηστή, ενώ σήμερα ήταν σκαμμένο το σημείο με ένδειξη στην περίφραξη ότι πρόκειται για Έργα ΔΕΔΔΗΕ.

Σε γενικές γραμμές και με ελάχιστες (?) εξαιρέσεις, στις στάσεις, από τις οποίες διέρχονται γραμμές για τις οποίες έχει αρχίσει η προβολή χρόνων άφιξης, οι οθόνες λειτουργούν κανονικά.
Δεν αναγράφουν όμως όλες τις γραμμές. Δεν έχω δει ακόμα να αναγράφονται πουθενά τα 220,221,622,815,054,203,204,250.
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
(07-04-2016, 09:39 AM)Vasilis21 Έγραψε: Δεν αναγράφουν όμως όλες τις γραμμές. Δεν έχω δει ακόμα να αναγράφονται πουθενά τα 220,221,622,815,054,203,204,250.

Σιγά σιγά θα αρχίσουν να αναγράφουν και για αυτές τις γραμμές τους χρόνους. Άλλωστε περιμέναμε χρόνια αυτό το έργο. Αυτά είναι λεπτομέρειες που θα λυθούν. Wink
Απάντηση
Πρεμιέρα λειτουργίας οθονών πληροφόρησης στη Λ. Βουλιαγμένης, απόψε, με τις διελεύσεις της γραμμής Α3 να προβάλλονται στις "έξυπνες" στάσεις της διαδρομής προς Αθήνα.

Επίσης, στη Λιοσίων έχουν αρχίσει να προβάλλονται χρόνοι άφιξης για τη γραμμή 711.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 24 5.834 10-06-2023, 05:35 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)