Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ
#61
(26-12-2021, 04:10 PM)Citaro Έγραψε: Τα ψαλίδια στην Πανεπιστημίου, ήταν χρησιμα όταν υπήρχε κανονικό δίκτυο με κανονικές συχνότητες. Το να συντηρεί κανείς παρακάμψεις στάσεων (Βιβλιοθήκη 1/12, Ρεξ 2/4/15) για 15-20 οχήματα την ώρα σε ολες τις γραμμές, δεν εχει λογική. 

Ας αποφασίσει η κυβέρνηση τί θα κάνει με τα τρόλλεϋ. Είναι το μοναδικο μέσο που δεν πήρε καμία ενίσχυση σε οδηγούς/τροχαιο υλικό. 

Διαφαίνεται η βουληση ότι θελουν να τα καταργήσουν. Δεν εξηγείται διαφορετικά η εγκατάλειψη
[quote pid='52672' dateline='1640524234']
Έχουν πει συγκεκριμένα ότι στοχεύουν σε κατάργηση γραμμών;Γιατι είναι κάτι που κι εγώ τό'χω σκεφτεί ότι μπορεί να μπει στο πρόγραμμα τώρα με τον νέο συγκοινωνιακό χάρτη αφενός και τις νέες τεχνολογίες ηλεκτρικών λεωφορείων αφαιτέρου.Μεχρι στιγμής έχουμε δει να καταργούνται λεωφορειακές γραμμές πχ λόγω μέτρο,πολύ πιθανόν να συμβεί και με τα τρόλευ.
Επίσης έχουμε δει να καταργούνται γραμμές λεωφορείων ώστε να τρολεοποιηθούνε επ'ευκαιρείας ανανανέωσης του παλαιού θερμικού στόλου,επίσης πολύ πιθανόν να το δούμε ,πχ να καταργούνται τρόλεϋ για χάρη ηλεκτρικών.Δυο υποψήφιες γραμμές που έχω ήδη στο μυαλό μου (και που εγώ θα τροποποιούσα/ καταργούσα αν ήμουν υπεύθυνος) είναι το 2 και το 17.Το μεν ένα θα κάνει σχεδόν  παράλληλη διαδρομή με το μέτρο 4,το δε άλλο αν υπάρχει μέτρο στα Μανιάτικα δε χρειάζεται να πηγαίνει Πειραιά πχ.Οι απαραίτητες τροποποιήσεις καί στα δύο,το μεν ένα να στρίβει κάπου νωρίτερα από κέντρο των Αθηνών ώστε να κάνει κυκλική διαδρομή τύπου Καισαριανή-Ακαδημία ,το δε άλλο να φτάνει μέχρι τις οδούς που βρίσκεται ο σταθμός στα Μανιάτικα και πίσω ,απαιτούν νέα κατασκευή εναέριου σε δρόμους που δεν υπάρχει ήδη και δεν συμφέρει όταν έχεις το άλλο να δουλεύει ασύρματα.
[/quote]
Απάντηση
#62
Υπήρχε ποτέ πλάνο για δρομολόγηση τρόλλεϊ κατά μήκος της Πειραιώς; Γιατί παρατήρησα μέσω του Google Street View οτι τοποθετήθηκε εναέριος κάποτε μεταξύ του 2011 και του 2014 με την γρμμή να καλύπτει όλο το μήκος της οδού έως τον Πειραιά και μάλιστα υπάρχουν και διακλαδώσεις προς Μοσχάτο (μέσω της γέφυρας) και προς Ρέντη (μέσω της Φλέμινγκ).
Απάντηση
#63
Υπάρχει η ανάγκη σύνδεσης του δικτύου του Πειραιά με το νέο αμαξοστάσιο του Ρουφ και το δίκτυο της Αθήνας, ειδικότερα όταν έχει προβλεφθεί η παύση λειτουργίας του αμαξοστασίου στο Νέο Φάληρο.

Στα τελευταία σχέδια του ΗΛΠΑΠ υπήρχαν προτάσεις για γραμμές:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΟΜΟΝΟΙΑ (όπως ακριβώς η 049)
ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΓ.Ι.ΡΕΝΤΗΣ (όπως το 049 μέχρι την διαστάυρωση με την Φλέμινγκ, μετά όπως το 16)
με την δυνατότητα επέκτασης και σε άλλες αφετηρίες του τότε ΗΛΠΑΠ όπως το Ζάππειο ή το Μουσείο το οποία είχαν αξιολογηθεί για μεταφορά/συνεργασία με τον ΕΘΕΛ αλλά τώρα δεν περιλαμβάνονται σε κάποια στρατηγική.

Προσωπικά οι δύο παραπάνω γραμμές θα ήταν χρήσιμες αν και συγκριτικά με το 049 σε μη αιχμή θα είχαν χαμηλότερη ταχύτητα.
Απάντηση
#64
Οι γραμμές 16, 17 και 20 επανδρώνονται από το Ρουφ, συνεπώς η εναέριος επί της Πειραιώς κατασκευαστηκε τις μετακινήσεις από/προς το Αμαξοστάσιο. Στις αρχές και η 1 επανδρωνοταν από το Ρουφ, μέχρι που πλέον βγαίνει από την Αττική.

Και όπως εχει αναφερθεί ξανα, υπάρχουν απομεινάρια από παλαιότερη διαδρομή της 16..
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)