Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ
#37
(30-05-2014, 12:55 PM)dora Έγραψε: Το δικτυο που αναφέρεις παραπανω Πιπινου-Αγορακριτου χρησιμοποιηθηκε κατά την διαρκεια κατασκευης του μετρο . Υπηρχε εργοταξιο στην Πιπινου και φυσικα υπηρχαν στασεις . Στην Αριστοτέλους οντως εστριβε το 6 οποτε εκλεινε το κεντρο από επισοδεια (και τωρα στριβει απλως χωρις ψαλιδια)

ΟΚ Ευχαριστώ. Κατ' αρχάς μου έλυσες τις απορίες β, γ, ε και η και μερικώς την α (μετά το 2000). Το δίκτυο της Αγορακρίτου ήταν δίκτυο ανάγκης, καθώς η Πιπίνου (λογικά) ήταν κλειστή. Περνούσε γραμμή τότε από κει, ή ήταν δίκτυο μόνο για την είσοδο/έξοδο από το Α/Σ Αττικής;
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ - από ecoj - 30-09-2013, 10:40 PM
RE: Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ - από ecoj - 10-10-2013, 07:57 PM
RE: Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ - από abc - 01-11-2013, 07:37 PM
Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ - από dora - 30-05-2014, 12:55 PM
RE: Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ - από nikos99 - 30-05-2014, 01:29 PM
Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ - από nikos99 - 10-06-2014, 04:18 PM
Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ - από nikos99 - 17-06-2014, 07:21 PM
Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ - από nikos1991 - 29-06-2014, 01:03 AM
RE: Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ - από tasos - 03-03-2016, 01:34 AM
RE: Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ - από argy - 18-04-2022, 10:30 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)