Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ελευθεροτυπία] Το Μετρό τράκαρε στη δικαστική έδρα
#1
Ξεπέρασε εαυτόν ο δικαστής, τινάζεται στον αέρα το Μετρό Θεσσαλονίκης, λένε στην «Αττικό Μετρό», για τη νέα καθυστέρηση που προκαλείται στο σταθμό «Βούλγαρη».

Κάτι για το οποίο ευθύνεται και πάλι η κακή και πρόχειρη αρχική χάραξη, που πέρασε το Μετρό κάτω από πολυκατοικίες, από ρήγματα και πάνω σε αρχαία. Αυτή τη φορά το Μετρό «τράκαρε» στην έδρα του Μονομελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης. Το ζήτημα ήταν η απαλλοτρίωση εμπρόσθιων κήπων πολυκατοικιών, που θα έπρεπε να καταστραφούν μερικώς για να κατασκευαστεί ο σταθμός «Βούλγαρη».

Το μόνο που χρειαζόταν ήταν ο πρόεδρος του δικαστηρίου να ορίσει την τιμή της απαλλοτρίωσης. Η συζήτηση έγινε πριν από 5 μήνες και η απόφαση έπρεπε να βγει σε 30 ημέρες, αλλά βγήκε μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, λένε στην «Αττικό Μετρό». Και αντί να οριστεί μία τιμή, ο πρόεδρος του δικαστηρίου όρισε να γίνει πραγματογνωμοσύνη, χωρίς να έχει τέτοια αρμοδιότητα.

Ατελείωτο...

Διότι πραγματογνωμοσύνη έχει το δικαίωμα να ορίσει το Εφετείο αν οι δύο πλευρές δεν συμφωνήσουν. Οργή και αγανάκτηση επικρατεί στην «Αττικό Μετρό», τόσο από την πολύμηνη καθυστέρηση στην έκδοση της απόφασης όσο και από την ίδια την απόφαση, που προσθέτει τουλάχιστον ακόμη 10 μήνες καθυστέρησης. Οι μετροπόντικες, που εδώ και 1,5 χρόνο βρίσκονται μπροστά στην «Ανάληψη», πρέπει να αποσυναρμολογηθούν, να μεταφερθούν στην Πυλαία, να συναρμολογηθούν και να ξεκινήσουν το σκάψιμο προς τα πίσω, προς την «Ανάληψη».

Αλλά δεύτερος σταθμός από την Πυλαία προς την Ανάληψη είναι ο σταθμός «Βούλγαρη», όπου δεν μπορεί να γίνει καμία εργασία μέχρι να ολοκληρωθεί η πραγματογνωμοσύνη και να οριστεί η τιμή. Κι αυτό χωρίς να περιλαμβάνεται στην όλη καθυστέρηση ο απαιτούμενος χρόνος για να βγει η νέα απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης.

«Το πρόβλημα δεν είναι ότι ο πρόεδρος του δικαστηρίου πήρε μια αρνητική απόφαση, αλλά ότι δεν πήρε απόφαση», λέει ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», Χρήστος Τσίτουρας. «Αν είχε ορίσει μία τιμή, εμείς θα προχωρούσαμε και οι όποιες διαφορές θα μπορούσαν να λυθούν στο Εφετείο. Τώρα μας έδεσε τα χέρια», προσθέτει. Στην «Αττικό Μετρό» εξετάζουν πλέον σειρά λύσεων, με τελευταία και απευκταία αυτήν της κατάργησης του συγκεκριμένου σταθμού. Κάτι όμως που θα άφηνε χωρίς εξυπηρέτηση μια μεγάλη και πολύ πυκνοκατοικημένη περιοχή.

Αυτή η νέα καθυστέρηση προστίθεται σε άλλες πολύχρονες καθυστερήσεις στην εξέλιξη του έργου, που έχουν εκτροχιάσει το Μετρό από το αρχικό χρονοδιάγραμμα, σύμφωνα με το οποίο η κεντρική γραμμή θα είχε ολοκληρωθεί στα τέλη του 2012.

Πηγή
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)