Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[voria.gr] Προαστιακός θα συνδέει τη Σίνδο με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
#1
Τα σχέδια για την αξιοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου ανακοίνωσαν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος

Δήμος Θεσσαλονίκης και ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεκινούν δύο σημαντικές συνεργασίες, η μία από τις οποίες θα φέρει τον προαστιακό σιδηρόδρομο στις δυτικές συνοικίες και στο λιμάνι της πόλης, ενώ η άλλη, θα μειώσει το κόστος και θα διευκολύνει τη μεταφόρτωση των ανακυκλώσιμων υλικών.

Τα δύο αυτά σχέδια ανακοίνωσαν στη διάρκεια κοινής συνέντευξης Τύπου ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος.

Στόχος είναι η προσφορά υπηρεσιών στη πόλη, με την αξιοποίηση της ήδη υπάρχουσας υποδομής του ΟΣΕ.

«Πρόκειται να υπογράψουμε μια προγραμματική συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε, αφού πάρουμε και την έγκριση της ΓΑΙΟΣΕ, που είναι η ιδιοκτήτρια των χώρων, να δημιουργήσουμε στην έκταση πίσω από τον Παλιό Σταθμό, ένα κέντρο μεταφόρτωσης των ανακυκλώσιμων υλικών ώστε από κει με βαγόνι να μεταφέρονται στο ΚΔΑΥ ( Κέντρο Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών) της Σίνδου. Με τη δημιουργία αυτού του κέντρου, η πόλη θα γλυτώσει από την κίνηση τουλάχιστον 30 φορτηγών κάθε ημέρα, δηλαδή από το οικονομικό κόστος των 6.000 ευρώ και την περιβαλλοντική επιβάρυνση. Σκέψη υπάρχει, από τη μείωση αυτή να προκύψει μείωση και στα ανταποδοτικά τέλη που πληρώνουν οι πολίτες», είπε ο Γιάννης Μπουτάρης.

Το άλλο σχέδιο που συζητούν ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Δήμος, αφορά τον προαστιακό.

«Πιθανόν μέσα στην επόμενη διετία και αφού η πρότασή μας μελετηθεί, να αξιοποιήσουμε το υπάρχον δίκτυο, με ελάχιστες επεμβάσεις που χρειάζονται, έτσι ώστε ο προαστιακός να καταλήγει στο λιμάνι. Σκέψη είναι να εξυπηρετούνται καλύτερα και οι δυτικές συνοικίες καθώς το τρένο θα περνάει και θα πιάνει Σίνδο, Κορδελιό, την περιοχή των Ξυλάδικων, Δικαστήρια και θα τερματίζει στο λιμάνι», εξήγησε ο κ. Ζηλιασκόπουλος που υποστήριξε ότι ένα τέτοιο έργο και με κονδύλια του ΕΣΠΑ μπορεί να υποστηριχθεί, αλλά και μέσω της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης υποστήριξε ότι ο προαστιακός, θα μπορεί να φθάνει στον 1ο προβλήτα, ενώ τον τερματισμό στο λιμάνι τον θεωρεί πολύ σημαντικό αφού εκεί θα πιάνουν και τα καραβάκια της θαλάσσιας συγκοινωνίας.

Πηγή
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)