Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz CapaCity
#1
Το mercedes-benz capacity σχεδιαστικά υπάρχουν δυο εκδόσεις σχεδίασης η κανονική και η έκδοση capacity με το πακέτο μετρό. Η τελευταία περιλαμβάνει μαύρες επιφάνειες πάνω και κάτω από τα παράθυρα κάνοντας τα παράθυρα να δείχνουν μεγαλύτερα και προσδίδοντας στο CapaCity εμφάνιση παρόμοια με ενός τραμ.

Κύρος
Δεν δώσαμε στο CapaCity εντυπωσιακή εμφάνιση χωρίς λόγο. Αυτό το υπερ-λεωφορείο αναβαθμίζει την εικόνα των υπηρεσιών δημοσίων μεταφορών όπου κι αν πηγαίνει. Και αυτό γιατί μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί με τα υπάρχοντα συστήματα έκδοσης εισιτηρίων και τηλεματικής, αλλά και τα δυναμικά συστήματα ενημέρωσης επιβατών. Επιπλέον όφελος προκύπτει από το ειδικής βαρύτητας κύρος που προσδίδει η μάρκα Mercedes-Benz. Γιατί η λάμψη του τριάκτινου αστεριού στη μάσκα του CapaCity, βελτιώνει και την εικόνα της ίδιας της εταιρείας σας.


H έκδοση capacity με την εμφάνιση τραμ
[Εικόνα: capacity_design_paket_1_717_300.jpg]

Η κανονική έκδοση capacity
[Εικόνα: capacity_design_paket_1_717_300.jpg]

Ελκυστικό από κάθε γωνία! Ακόμα και από μακριά, το "χαμόγελο" στο εμπρός μέρος με το τριάκτινο αστέρι στη μέση, δηλώνει ξεκάθαρα ότι το CapaCity είναι γνήσιο Mercedes-Benz. Τα μεγάλα πλευρικά τμήματα με τα γκρι φιμέ τζάμια και τα αρμονικά ενσωματωμένα εξαρτήματα στην οροφή, δίνουν έναν αέρα κομψότητας και δυναμισμού. Αλλά και από πίσω, το CapaCity ξεχωρίζει με ελκυστικές και καθαρές σχεδιαστικές γραμμές.


Τεχνολογία

Κύκλος στροφής: Το CapaCity καταφέρνει με μία μόνο άρθρωση να κάνει την πραγματοποίηση ελιγμών μία υπόθεση πολύ πιο απλή και, ως εκ τούτου, ασφαλή. Αυτό σημαίνει ότι, σε αντίθεση με λεωφορεία με διπλή άρθρωση ή με μια λύση τύπου ρυμουλκούμενου, η οπισθοπορεία στο λεωφορείο δεν παρουσιάζει ιδιαίτερη δυσκολία.

Το CapaCity έχει έναν εντυπωσιακά μικρό κύκλο στροφής, μόλις 22,85 μέτρα. Σε αυτό συμβάλλει σημαντικά ο διευθυντήριος πίσω άξονας.

Κάμερα οπισθοπορείας: Ο οδηγός λαμβάνει βοήθεια από τις κάμερες οπισθοπορείας στο πίσω μέρος του οχήματος.

Οδηγική άνεση: Εξαιρετική άνεση
Η άνετη εμπρός ανεξάρτητη ανάρτηση του CapaCity συνδυάζεται με το σύστημα ελέγχου κλίσεων για να πετύχουν εξαιρετική σταθερότητα και υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.

Τα χαρακτηριστικά των αποσβεστήρων κραδασμών ρυθμίζονται ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και το φορτίο του οχήματος, έτσι ώστε να ελαχιστοποιούνται όλες οι πιθανές κλίσεις του αμαξώματος. Κατά την πέδηση ή σε καμπές με ταχύτητα, η απόσβεση είναι σκληρή για επιπλέον ασφάλεια στη συμπεριφορά του οχήματος. Σε άλλες καταστάσεις, η απόκριση των αποσβεστήρων είναι πιο ήπια, συνεισφέροντας στο εξαιρετικό επίπεδο άνεσης.

Άνεση

Χώρος εργασίας οδηγού: Μόνο το καλύτερο. Ο σταθμός εργασίας οδηγού του CapaCity
Άνεση και για τον οδηγό σας: αναρίθμητες λεπτομέρειες και πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος, αναβαθμίζουν το χώρο εργασίας του οδηγού και τον βοηθούν να εργάζεται άνετα και να εστιάζει όλη του την προσοχή στο δρόμο.

Εσωτερικός χώρος: Το CapaCity κάνει τα πάντα έτσι ώστε κάθε διαδρομή να είναι όσο πιο ευχάριστη γίνεται για τους επιβάτες. Από τη στιγμή που επιβιβάζονται μέχρι την αποβίβασή τους, όλοι οι επιβάτες απολαμβάνουν εξαιρετικά υψηλά επίπεδα άνεσης.

Κεντρικό χαρακτηριστικό του CapaCity είναι οι σύντομες στάσεις. Χάρη στις τέσσερις πόρτες, το χαμηλό ύψος επιβίβασης και το σχεδιασμό χαμηλού δαπέδου σε όλο το μήκος του οχήματος, διευκολύνεται η ροή των επιβατών και ο οδηγός μπορεί ευκολότερα να τηρήσει το χρονοδιάγραμμά του. Μόλις επιβιβαστούν, οι επιβάτες συναντούν τη φωτεινή και ευρύχωρη καμπίνα επιβατών του CapaCity. Υπάρχει μεγάλη επιλογή χρωμάτων, σχεδίων και υλικών αλλά και καθισμάτων και διατάξεων (περιλαμβανομένων και εκδόσεων κατά των βανδαλισμών), όπως επίσης και ένα ευέλικτο και καλαίσθητο σύστημα χειρολαβών, που σας δίνουν τη δυνατότητα να υλοποιήσετε τις ιδέες και απαιτήσεις σας για τη βέλτιστη άνεση και ασφάλεια των επιβατών σας.


Εμπρός εσωτερικός χώρος Προαιρετικός εξοπλισμός:Εξαιρετικά ευρύχωρος, φιλικός και φωτεινός.
Οι εσωτερικές επενδύσεις, τα τοιχώματα, η επένδυση του δαπέδου αλλά και των καθισμάτων, συνδυάζονται χρωματικά. Συμπληρώνονται από ένα σύστημα χειρολαβών από βουρτσισμένο ανοξείδωτο χάλυβα Nirosta, που συμβάλλει επίσης στη φωτεινότητα και ευρυχωρία του χώρου.

Πίσω εσωτερικός χώρος Προαιρετικός εξοπλισμός: Οι επιβάτες θα νιώθουν άνετα και στο πίσω μέρος του CapaCity, ενώ θα περιβάλλονται από σύστημα χειρολαβών Nirosta.

Κινητικότητα: Τέσσερις διπλές πόρτες, επιβίβαση χωρίς σκαλοπάτια, ομοιόμορφη σχεδίαση χαμηλού δαπέδου μέχρι το πίσω μέρος και τμήματα ορθίων επιβατών, συμβάλλουν στη γρήγορη ροή των επιβατών. Τα παραπάνω συνδυάζονται με υψηλής ποιότητας εξαρτήματα και εντυπωσιακή σχεδίαση που καθιστούν το CapaCity ένα πολύ ελκυστικό προϊόν που θα γνωρίσει μεγάλη επιτυχία και με τους επιβάτες σας.

Κλιματισμός: Ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Είναι βέβαιο ότι οι επιβάτες σας σίγουρα θα νιώθουν πολύ ωραία μέσα στο CapaCity, ανεξαρτήτως εποχής του χρόνου. Τα αερόθερμα με θερμοστάτη στα πλευρικά τοιχώματα εξασφαλίζουν μία άνετη θερμοκρασία ακόμα και το χειμώνα, ενώ αν χρειαστεί, επιπλέον θερμότητα παρέχεται από το πρόσθετο σύστημα θέρμανσης οροφής. Επιπλέον, έχετε την επιλογή να αντικαταστήσετε τα αερόθερμα με καλοριφέρ για να βελτιώσετε ακόμα περισσότερο τα επίπεδα άνεσης των επιβατών. Οι ηλεκτρικές καταπακτές οροφής σε συνδυασμό με το πανίσχυρο σύστημα εξαερισμού, εξασφαλίζουν την ταχεία ανανέωση του αέρα στο χώρο των επιβατών, ενώ το υψηλής απόδοσης σύστημα κλιματισμού με ενσωματωμένο σύστημα θέρμανσης οροφής, βελτιστοποιεί την άνεση των επιβατών.

Καθρέπτες κάμερες

Ξεκάθαρη σκοπιά
Το CapaCity καταφέρνει με μία μόνο άρθρωση να κάνει την πραγματοποίηση ελιγμών μία υπόθεση πολύ πιο απλή και, ως εκ τούτου, ασφαλή. Αυτό σημαίνει ότι, σε αντίθεση με λεωφορεία με διπλή άρθρωση ή με μια λύση τύπου ρυμουλκούμενου, η οπισθοπορεία στο λεωφορείο αυτό δεν παρουσιάζει ιδιαίτερη δυσκολία. Για ακόμα μεγαλύτερη διευκόλυνση κατά την οπισθοπορεία, το CapaCity διαθέτει ευρυγώνια κάμερα. Επιπλέον, στην οθόνη της κάμερας, εμφανίζονται ενδείξεις που ενημερώνουν τον οδηγό για το πώς θα κινηθεί το λεωφορείο αν δεν αλλάξει η γωνία του τιμονιού

Ασφάλεια

Φιλοσοφία ασφάλειας

Η ολοκληρωμένη φιλοσοφία ασφάλειας της Mercedes-Benz
Το λεωφορείο είναι από τους ασφαλέστερους τρόπους μεταφοράς, εν μέρει χάρη στις καινοτομίες της Mercedes-Benz. Στην ουσία, κανένας άλλος κατασκευαστής δεν έχει αναλάβει την ευθύνη για την ασφάλεια των λεωφορείων όπως η Mercedes-Benz. Πολλά χαρακτηριστικά οχημάτων, που είναι πλέον στο βασικό εξοπλισμό, ξεκίνησαν από οχήματα της Mercedes-Benz, για παράδειγμα, το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών.

Η υπευθυνότητα είναι σοβαρή υπόθεση. Για το λόγο αυτό, η Mercedes-Benz ακολουθεί το όραμά της για οδήγηση χωρίς ατυχήματα. Η φιλοσοφία ολοκληρωμένης ασφάλειας της Mercedes-Benz συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη αυτού του στόχου. Η συστηματική εφαρμογή της φιλοσοφίας ασφάλειας, καλύπτει όλα τα στάδια της ασφάλειας του αυτοκινήτου: από την ασφαλή οδική συμπεριφορά, μέχρι την ασφάλεια σε επικίνδυνες καταστάσεις και την προστασία σε περίπτωση ατυχήματος για την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων.

Ασφαλής οδήγηση

Στην κίνηση της πόλης, η κατάσταση μπορεί συχνά να γίνει χαοτική. Συνήθως είναι δύσκολο να εντοπιστούν οι κίνδυνοι μέχρι την τελευταία στιγμή. Το CapaCity δείχνει το πραγματικό μεγαλείο του όχι μόνο στη δυνατότητα μεταφοράς επιβατών, αλλά και σε σχέση με τον εξοπλισμό ασφαλείας. Διαθέτει πολλά χαρακτηριστικά ασφάλειας που βοηθούν τον οδηγό να ανταπεξέλθει σε κρίσιμες καταστάσεις.

Όσο περισσότερο μπορεί ο οδηγός να συγκεντρωθεί στις οδικές συνθήκες, τόσο μεγαλύτερη η ασφάλεια του λεωφορείου. Όλα τα όργανα στον εργονομικά σχεδιασμένο χώρο εργασίας, βρίσκονται στο οπτικό πεδίο του οδηγού και όλα τα χειριστήρια σε μικρή απόσταση. Περαιτέρω διευκόλυνση παρέχει το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και η κάμερα οπισθοπορείας. Το ξεχωριστά ελεγχόμενο σύστημα κλιματισμού, εξασφαλίζει ότι ο οδηγός θα είναι σε θέση να συγκεντρώνεται πλήρως στη δουλειά του ακόμα κι όταν η θερμοκρασία έξω είναι πολύ υψηλή.

Μερικές φορές, σε απρόβλεπτες καταστάσεις απαιτείται πλήρης ενεργοποίηση των φρένων και τότε αναλαμβάνει δράση το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS). Το ABS υποστηρίζεται και από το ηλεκτροπνευματικό σύστημα ελέγχου της πέδησης EBS, το οποίο μειώνει σημαντικά την απόσταση ακινητοποίησης καθώς τα φρένα ενεργοποιούνται γρηγορότερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια. Η λειτουργία αντιολίσθησης (ASR) προσφέρει επιπλέον ασφάλεια, ελαχιστοποιώντας την ολίσθηση των τροχών κατά την επιτάχυνση έτσι ώστε να ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος πλευρικής ολίσθησης της ουράς του οχήματος (πίσω κίνηση).

Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS)
Πως λειτουργεί το ABS: αισθητήρες υπάρχουν και στους τέσσερις τροχούς που ανιχνεύουν την ταχύτητα περιστροφής των τροχών και μεταφέρουν τις πληροφορίες στην κεντρική μονάδα ελέγχου. Εάν κατά την πέδηση κάποιος τροχός φτάσει το κρίσιμο σημείο και μπλοκάρει, το σύστημα αυξομειώνει την πίεση πέδησης ώστε ο τροχός να είναι στο οριακό σημείο. Σε ένα δευτερόλεπτο, η πίεση πέδησης μπορεί να αυξομειωθεί αρκετές φορές.

Κατά την πέδηση, καταγράφεται η ισχύς που ενεργεί στους τροχούς, όπως και η συμπεριφορά κύλισης. Η δύναμη πέδησης κατανέμεται έτσι ώστε κανένας τροχός να μην μπλοκάρει και το όχημα να διατηρεί το μεγαλύτερο μέρος της δυνατότητας ελιγμών.

Το Δεκέμβριο του 1970, η Mercedes-Benz παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ABS στον κόσμο – μια επανάσταση για την οδήγηση και την ασφάλεια στο δρόμο. Με στοχευμένη ηλεκτρονική ενεργοποίηση των φρένων, το σύστημα προλαμβάνει το μόνιμο μπλοκάρισμα των τροχών. Έτσι, ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος απώλειας κατευθυντικής σταθερότητας, ενώ ο οδηγός μπορεί να στρίψει το όχημα προς την κατεύθυνση που θέλει ακόμα και με πέδηση πλήρους ισχύος. Η τεχνολογία ABS αποτελεί τη βάση προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας όπως το Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας ESP® ή το Σύστημα υποβοήθησης πέδησης - Brake Assist (BAS).


Σύστημα αντιολίσθησης (ASR)
Δύο είναι οι τρόποι με τους οποίους το ASR προλαμβάνει την ολίσθηση των τροχών. Πρώτον, ελαχιστοποιεί την ολίσθιση δοσομετρώντας την ισχύ πέδησης. Δεύτερον, ρυθμίζει τη ροπή του κινητήρα μέσω του ηλεκτρονικού πεντάλ γκαζιού. Ακόμα και αν ο οδηγός πατήσει τέρμα το πεντάλ του γκαζιού, ο κινητήρας θα δώσει μόνο τόση δύναμη όση μπορούν να διαχειριστούν οι κινητήριοι τροχοί – μεγάλο πλεονέκτημα για την ασφάλεια κατά την εκκίνηση αλλά για την όλη συμπεριφορά του οχήματος.

Κατά την εκκίνηση, το σύστημα παρακολουθεί τη ροπή και την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα που ενεργούν επάνω στους κινητήριους τροχούς. Η κατανομή ροπής ελέγχεται έτσι ώστε να προλαμβάνεται η ολίσθηση των τροχών, ενώ υπάρχει διαρκώς εγγυημένη βέλτιστη ροή ισχύος.

Το σύστημα αντιολίσθησης (ASR) προσφέρει υποστήριξη στον οδηγό, ελαχιστοποιώντας την ολίσθηση των κινητήριων τροχών κατά την επιτάχυνση έτσι ώστε να ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος πλευρικής ολίσθησης του πίσω μέρους του οχήματος (κίνηση στους πίσω τροχούς). Εάν η ροπή του κινητήρα είναι υψηλή, το ASR μπορεί να παρέχει μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια κατά την εκκίνηση - ιδιαίτερα σε επιφάνειες που είναι ολισθηρές ή έχουν μεταβλητή πρόσφυση.

Εκπαίδευση ασφάλειας OMNIplus
Ακόμα και η καλύτερη φιλοσοφία ασφάλειας έχει αξία μόνο όταν είναι αποτελεσματική. Απαιτείται τακτική συντήρηση ώστε να τα συστήματα να λειτουργούν απρόσκοπτα. Για το λόγο αυτό διατίθεται το πρόγραμμα OMNIplus Top Service για το λεωφορείο σας, καθώς και εξατομικευμένα συμβόλαια service, που διατίθενται προαιρετικά.

Για να επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια στο δρόμο, ο εξοπλισμός ασφαλείας του οχήματος, καθώς και η ικανότητα του οδηγού να παραμένει ψύχραιμος και να διατηρεί τον έλεγχο, είναι πολύ μεγάλης σημασίας. Η εκπαίδευση ασφαλείας OMNIplus, εστιάζει στο να εντοπίζει κάθε οδηγός τα όριά του και να μαθαίνει τις πρακτικές πτυχές της οδήγησης του οχήματος σε κρίσιμες καταστάσεις.

Σε περίπτωση κινδύνου

Πλαίσιο με κατευθυντική ευστάθεια
Το πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης εγγυώνται βελτιωμένη οδηγική ασφάλεια. Η ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση βελτιώνει την ασφάλεια, καθώς εξασφαλίζει απόλυτη σταθερότητα ευθείας πορείας. Οφέλη υπάρχουν και στα χαρακτηριστικά διεύθυνσης, καθώς, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος επηρεάζουν λιγότερο το τιμόνι. Επιπλέον, οι εμπρός τροχοί δεν επηρεάζονται ο ένας από τον άλλο αν η επιφάνεια του οδοστρώματος είναι διαφορετική στις δύο πλευρές.


Σε περίπτωση κινδύνου
Ικανότητα ελιγμών, κατευθυντική ευστάθεια και σύστημα διεύθυνσης. Παρά το μέγεθός του, το CapaCity αποδεικνύεται επίσης αξιόπιστο σε καταστάσεις στις οποίες ο οδηγός πρέπει να αντιδράσει γρήγορα και με ακρίβεια – για παράδειγμα όταν είναι άμεσος ο κίνδυνος ατυχήματος.

Κίνδυνο αποτελούν και οι δύσκολοι επιβάτες και για το λόγο αυτό η OMNIplus προσφέρει ειδική εκπαίδευση επικοινωνίας. Το μάθημα καλύπτει μια εκτενή σειρά πτυχών διαπροσωπικής επικοινωνίας και ασχολείται με διάφορες ειδικές περιπτώσεις.

Όταν βρεθεί αντιμέτωπος με επικίνδυνη κατάσταση στο δρόμο, η σωστή αντίδραση του οδηγού είναι εξίσου σημαντική με τον τεχνολογικό εξοπλισμό του οχήματος. Η εκπαίδευση ασφάλειας OMNIplus προετοιμάζει κατάλληλα τους οδηγούς. Η εκπαίδευση εστιάζει στο να εντοπίζει κάθε οδηγός τα όριά του και να μαθαίνει τις πρακτικές πτυχές της οδήγησης του οχήματος σε κρίσιμες καταστάσεις.

Σε περίπτωση ατυχήματος

Σε περίπτωση ατυχήματος
Στην κίνηση της πόλης, ο κίνδυνος ατυχήματος με λεωφορείο είναι εξαιρετικά χαμηλός σε σχέση με κάποιο ιδιωτικό μέσο μεταφοράς. Ωστόσο, μερικές φορές δεν είναι δυνατόν να αποφευχθεί ένα ατύχημα.

Η Mercedes-Benz έχει φροντίσει για την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων ενός ατυχήματος. Για παράδειγμα, η ενίσχυση των πλευρικών τοιχωμάτων του CapaCity, συμβάλλει σημαντικά στην αυξημένη παθητική προστασία του οχήματος.

Επιπλέον, το CapaCity έχει διαχωριστικά τοιχώματα, χειρολισθήρες και ειδικά καθίσματα που απορροφούν την ενέργεια κατά την πρόσκρουση ή ανατροπή του οχήματος. Αυτά τα στοιχεία παρέχουν ουσιαστική προστασία επιβατών..

Στιβαρός κλωβός (κατασκευασμένος με βάση τον κανονισμό ECE-R 66)
Η αντοχή του αμαξώματος του λεωφορείου αποτελεί αποφασιστικό παράγοντα για την παθητική του ασφάλεια. Η ανθεκτικότητά του μπορεί να συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων ενός ατυχήματος. Την υψηλή αντοχή των αμαξωμάτων λεωφορείων της Mercedes-Benz, εγγυώνται εν μέρει οι χαμηλού βάρους φορείς του σωληνωτού πλαισίου. Η αντοχή του αμαξώματος προσδιορίζεται σύμφωνα με τον κανονισμό ECE-R 66, ο οποίος ορίζει επακριβώς το «χώρο επιβίωσης» που θα πρέπει να εγγυάται ο δομικός σχεδιασμός σε περίπτωση ατυχήματος.

Μετά το ατύχημα
Η κατασκευή ασφαλών οχημάτων είναι η μεγαλύτερη προτεραιότητα της φιλοσοφίας ασφάλειας της Mercedes-Benz. Αυτό περιλαμβάνει και όλα τα μέτρα που μπορούν να συμβάλλουν στην ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων ενός ατυχήματος. Βασική συνιστώσα της δουλειάς μας είναι η παροχή σχετικής πληροφόρησης στα σωστικά συνεργεία. Και αυτό γιατί η λεπτομερής γνώση των οχημάτων μας και των συστημάτων ασφάλειας που διαθέτουν, βοηθάει τα σωστικά συνεργεία να φτάσουν γρηγορότερα στους τραυματίες – και να σώσουν ζωές.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ικανότητα μεταφοράς επιβατών
Καθίσματα (βασική έκδοση):37

Όρθιοι επιβάτες (βασική έκδοση):156

Σύνολο (βασική έκδοση):193


Διαστάσεις
Μήκος [mm]:19.540

Πλάτος [mm]:2550

Ύψος [mm] περιλ. κλιματισμού:3080

Μεταξόνιο, μπροστινός άξονας-κεντρικός άξονας [mm]:5845

Μεταξόνιο, κεντρικός άξονας-κινητήριος άξονας [mm]:5990

Μεταξόνιο, κινητήριος άξονας-συρόμενος άξονας [mm]:1600

Διαστάσεις ελαστικών:275/70 R 22.5

Εμπρός πρόβολος [mm]:2705

Πίσω πρόβολος [mm]:3400

Γωνία προσέγγισης [°]:7

Γωνία αναχώρησης [°]:7

Κύκλος στροφής [mm]:22.850

Κινητήρας
Κινητήρας (βασική έκδοση):Mercedes-Benz OM 457 hLA

Πρότυπο εκπομπών ΕΕ:Euro V [*]

Σύστημα:Τεχνολογία diesel BlueTec SCR

Μέγιστη ισχύς [kW]:260

Κυβισμός [cm3]:11.967

Αριθμός κυλίνδρων/διάταξη:6/σε σειρά, οριζόντια

Μέγ. ροπή [Nm] σε στροφές κινητήρα:στις 1.100 rpm: 1.600 [Nm]

Κιβώτιο ταχυτήτων (βασικός εξοπλισμός), μοντέλο:Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ZF Ecomat

Ανάρτηση

Σύστημα διεύθυνσης:Υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης ZF

Εμπρόσθιος άξονας, μοντέλο:ZF RL 75 EC, ανεξάρτητη ανάρτηση

Κινητήριος άξονας, μοντέλο:Άξονας πλήμνης ZF AV 132/87º

Συρόμενος άξονας, μοντέλο:ZF RL 75 A

Σύστημα πέδησης

Σύστημα πέδησης:Ηλεκτροπνευματικό σύστημα πέδησης διπλού κυκλώματος

Πρόσθετο σύστημα πέδησης retarder:Ενσωματωμένο retarder

Ηλεκτρονικό Σύστημα Πέδησης (EBS): EBS

Πόρτες

Ύψος εισόδου, εμπρός πόρτα [mm]:320

Ύψος εισόδου, πίσω πόρτα [mm]:340 door 2-4

Πλάτος εισόδου, 1η πόρτα [mm]: 1250

Πλάτος εισόδου, 2η πόρτα [mm]:1250

Πλάτος εισόδου, 3η πόρτα [mm]:1250

Πλάτος εισόδου, 4η πόρτα [mm]:1250

Ύψος δαπέδου από το δρόμο στο χώρο του οδηγού [mm]:340

Ύψος δαπέδου από το δρόμο στον κεντρικό διάδρομο [mm]:340

Ύψος χαμηλού χειρολισθήρα πάνω από το επίπεδο του δαπέδου [mm]:950

Εσωτερικό ωφέλιμο ύψος, εμπρός/πίσω [mm]:2311 (εμπρός/πίσω)

Βάρη

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ πετρελαίου [Ι]:300 [**]

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ AdBlue [Ι]:45

Κενό βάρος [kg] [4]:18.548

Επιτρεπόμενο βάρος GVW [kg] [5]:32.000



[1] διατίθεται και EEV

[2] Βασικός εξοπλισμός + 100 λίτρα

[3] Διαφορά ύψους +/- 20 mm

[4] Κενό βάρος (υπολογισμένο κατά DIN 70020) βασικής έκδοσης οχήματος


[5] Τεχνικά μεικτό βάρος οχήματος

Βασικός εξοπλισμός

Κινητήρας
Κινητήρας OM 457 hLA, BlueTec®
Τοποθετημένος οριζόντια και στο διαμήκη άξονα
Αυτόματη πλήρωση λαδιού κινητήρα με δυνατότητα διάγνωσης
Οπτική ένδειξη συντήρησης φίλτρου αέρα
Υδροστατικός μηχανισμός κίνησης ανεμιστήρα
Κουμπί εκκίνησης και διακοπής του κινητήρα, στο χώρο του κινητήρα.
Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου κινητήρα (PLN)
Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS)
Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με retarder.
Ανάρτηση
Εμπρός άξονας με ανεξάρτητη ανάρτηση ZF RL 75
Πίσω άξονας πλύμνης & κεντρικός άξονας & συρόμενος άξονας
Σταθεροποιητής στον εμπρόσθιο και τον πίσω άξονα
Υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης
Δισκόφρενα με ένδειξη φθοράς τακακιών.
Αφυγραντήρας αέρα

Κλιματισμός και ηλεκτρικό σύστημα

Σύστημα κλιματισμού
Ηλεκτρικά αερόθερμα στα πλευρικά τοιχώματα
Βοηθητικό σύστημα θέρμανσης
Ξεχωριστό σύστημα θέρμανσης διπλού κυκλώματος για τον οδηγό και τους επιβάτες
4 ηλεκτρικές καταπακτές οροφής
2 ηλεκτρικοί εξαεριστήρες οροφής τούρμπο
Εισαγωγή καθαρού αέρα και εισαγωγή αέρα κινητήρα από την αριστερή πλευρά του οχήματος
Μόνωση οροφής
Καταπακτές οροφής, ηλεκτρικές, σε διάφορους τύπους
Θερμομονωτικά πλευρικά παράθυρα, με μονά τζάμια από γκρι κρύσταλλο
Μόνωση πλευρικών τοιχωμάτων
Ηλεκτρικά συστήματα
Ευέλικτα προγραμματιζόμενο σύστημα ελέγχου (FPS)
OBD, Ενσωματωμένο σύστημα διάγνωσης
EBS, ηλεκτρο-πνευματικά αερόφρενα διπλού κυκλώματος
Ηλεκτρονικό σύστημα ρύθμισης ύψους ENR
Δοκιμαστική σύνδεση γα το σύστημα διεύθυνσης
Μπαταρίες ηλεκτρικού συστήματος 2x200 Ah, χαμηλών απαιτήσεων συντήρησης
Πρόσθετη ενδεικτική λυχνία αριστερά και δεξιά πίσω από το σύστημα άρθρωσης

Σταθμός εργασίας οδηγού & εσωτερικός χώρος

Χώρος εργασίας οδηγού
Κάθισμα οδηγού με αερανάρτησης και αυτόματη ρύθμιση ανάλογα με το βάρος
Κολώνα τιμονιού ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος και κλίση
Παράθυρο οδηγού, ηλεκτρικά βυθιζόμενο τμήμα
Χώρος για την τσάντα του οδηγού (μονωμένος), χωρητικότητας 4,5 λίτρων και προαιρετικά ψυχόμενος.
Ντουλάπι ασφαλείας πίσω από τον οδηγό
Κάμερα οπισθοπορείας, αριστερά
Κάμερα οπισθοπορείας, δεξιά
Έγχρωμη οθόνη 6,5 ιντσών μπροστά από το κλαπέτο 19 ιντσών πάνω από τον οδηγό.
Ψηφιακός ταχογράφος DTCO 1381 χωρίς καταγραφή στροφών κινητήρα
Ταλαντευόμενη μπάρα καμπίνας οδηγού
στο προστατευτικό πλαίσιο της 1ης πόρτας
Πυροσβεστήρας μπροστά
Εσωτερικός χώρος
Ανεξάρτητα καθίσματα από πλαστικό με λεπτή επένδυση
Ανάρτηση αρθρωτών καθισμάτων
Χειρολισθήρες στερεωμένοι με ράβδους ημικυκλικής διατομής
Λωρίδες φωτισμού στο εσωτερικό
Συρταρωτός διάκοσμος πλευρικών τοιχωμάτων

Πόρτες διάφορα

Πόρτες
4 δίφυλλες, εσωτερικά ανοιγόμενες πόρτες με πνευματικό μηχανισμό
Επιβίβαση στο επίπεδο του δρόμου 1η, 2η, 3η και 4η πόρτα
Γυάλινη 1η πόρτα, πράσινη
Γυάλινη 2η έως 4η πόρτα, γκρι
Σύστημα αυτόματης λειτουργίας 3ης και 4ης πόρτας
Σκάννερ φωτός στην 3η και 4η πόρτα για το σύστημα αυτόματης λειτουργίας πόρτας
Διάφορα
Εμπρός μέρος αστικού λεωφορείου με μονοκόμματο παρμπρίζ
Πλατφόρμες και θόλοι τροχών βαμμένοι με ψεκασμό
Φώτα-οδηγοί στο πίσω μέρος
Πλευρικά φώτα θέσης LED
Πίσω φώτα ομίχλης
Προβολείς H4
Γκρι φιμέ τζάμια
Παρμπρίζ με θερμομονωτική επικάλυψη
Θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
4 αρθρωτά παράθυρα
Προστασία από πλευρικές συγκρούσεις
Ηχητική προειδοποίηση σε περίπτωση μη ασφάλισης του χειρόφρενου
Κουτί εξοπλισμού έκτακτης ανάγκης
Πυροσβεστήρας
Σφυριά έκτακτης ανάγκης στερεωμένα με κορδό

Ο προαιρετικός εξοπλισμός capacity

Κινητήρας ανάρτηση

Κινητήρας
Κινητήρας Mercedes-Benz OM 457 hLA, 260 kW (354 hp) στις 2000 rpm, Mt(max) = 1600 Nm στις 1100 rpm
Κινητήρας τοποθετημένος σε οριζόντια διάταξη
Αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων ZF Ecomat, HP 602
Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ZF Ecolife
Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Voith DIWA
Πρόγραμμα οδήγησης έκτακτης ανάγκης για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
Όρια εκπομπών κινητήρα Euro V ή EEV
Διακόπτης αλλαγής λειτουργίας κιβωτίου ταχυτήτων Eco/Power, στο χώρο των ηλεκτρικών συστημάτων
Αυτόματη αλαγή ανάλογα με την τοπογραφία
Δυνατότητα κίνησης του οχήματος με μεθυλικό εστέρα κραμβελαίου (βιοντήζελ)
Ανάρτηση
Οπίσθιος άξονας ZF AV-132/87, 37:19
Τα φώτα των φρένων ανάβουν και με την ενεργοποίηση του retarder
Το όχημα επανέρχεται στο κανονικό ύψος μετά τη διαδικασία επιγονάτισης, κατά το κλείσιμο της τελευταίας πόρτας
Αερανάρτηση με ηλεκτρονική ρύθμιση ύψους και επιγονάτιση, λειτουργία διακόπτη απενεργοποίησης έκτακτης ανάγκης μόνον όταν είναι κλειστές οι πόρτες. Το χαμήλωμα γίνεται από την πλευρά των θυρών (διαφορά 60 mm)
Ελαστικά 275/70 R 22.5 και τροχοί 8.25 x 22.5, κεντραρισμένοι στη μέση

Κλιματισμός & Ηλεκτρικά συστήματα

Κλιματισμός
Κλιματισμός χώρου οδηγού
Επιπλέον αερισμός του χώρου του οδηγού, πάνω από τον οδηγό
Σύστημα αερισμού οροφής με ενσωματωμένο σύστημα θέρμανσης
Σύστημα κλιματισμού εγκατεστημένο στην οροφή για το χώρο επιβατών
Σύστημα θέρμανσης χώρου επιβατών με καλοριφέρ
Πρόσθετο σύστημα θέρμανσης SPHEROS THERMO 350
Χρονοδιακόπτης πρόσθετου συστήματος θέρμανσης
Πλευρικά παράθυρα χώρου επιβατών με διπλά αντί για μονά τζάμια
Δεξί και αριστερό γωνιακό παράθυρο θερμαινόμενο σε όλη του την επιφάνεια
Δεξί γωνιακό παράθυρο θερμαινόμενο σε όλη του την επιφάνεια
Πλαίσιο εμφάνισης κατεύθυνσης και αριθμού στο εμπρός μέρος με διπλό τζάμι (μειωμένο οπτικό πεδίο κατά 50 mm σε σχέση με το μονό τζάμι)
Επιπλέον καταπακτή οροφής/καταπακτή διαφυγής
Γραμμή επιστροφής του σωλήνα ζεστού νερού με πρόσθετη μόνωση
Ηλεκτρικά συστήματα
Φώτα ομίχλης αλογόνου ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα
Μπαταρίες χαμηλών απαιτήσεων συντήρησης για τα ηλεκτρικά συστήματα, 2x225 Ah, της εταιρείας VARTA (πολύ βαριάς χρήσης)
Μπαταρίες χαμηλών απαιτήσεων συντήρησης για τα ηλεκτρικά συστήματα, 2x210 Ah, της εταιρείας EXIDE, μπαταρίες γέλης
Επιπλέον μπαταρίες μίζας, 2x74 Ah, της εταιρείας VARTA
Επιπλέον μπαταρίες μίζας, 2x50 Ah, που δεν χρειάζονται συντήρηση, της εταιρείας EXIDE, μοντέλο MAXXIMA
Πρίζα φόρτισης μπαταριών στο χώρο μπαταριών (τύπου Nato)
Τριφασικό δυναμό 2 x 140 A
Τριφασικό δυναμό 1 x 140 A + 1 x 180 A
Ρυθμιστής τάσης, 29 volts
Μετασχηματιστής τάσης 24 volts σε 12 volts για την εγκατάσταση ασυρμάτου στο κουτί 19 ιντσών
Κεντρικός διακόπτης ασφαλείας στην κονσόλα αριστερά του οδηγού
Αλάρμ για χρήση ως σχολικό
2 εξωτερικές και μία εσωτερική λυχνία που αναβοσβήνουν για τη μηχανική ράμπα.
Φώς χώρου κινητήρα με διακόπτη επάνω στην λάμπα
Φώς χώρου κινητήρα με διακόπτη επάνω στην λάμπα, με πρίζα
Φώτα ημέρας
Διακόπτες κυκλώματος αντί για ασφάλειες

Σταθμός εργασίας οδηγού & πόρτες

Χώρος εργασίας οδηγού
Κάθισμα οδηγού σε ποικίλα σχέδια και μάρκες (με προστασία κατά των βανδαλισμών)
Πόρτα καμπίνας οδηγού με ή χωρίς ταμειακή μηχανή, σε διάφορους τύπους.
Υποδοχή για την τσάντα του οδηγού
Θήκη στην πόρτα της καμπίνας οδηγού
Εκτυπωτής εισιτηρίων σε διάφορους τύπους (ενσωματωμένος στην πόρτα του οδηγού)
Φωτισμός χώρου οδηγού σε διάφορους τύπους
Ψυγείο στην κονσόλα αριστερά του οδηγού με χωρητικότητα 4,5 λίτρων
Βάση βιβλίου δρομολογίων σε διάφορους τύπους
Ψηφιακό ρολόι με αυτόματη ρύθμιση ώρας στα αριστερά του πίνακα οργάνων (GPS)
Μαύρο κουτί
Πρίζες στον πίνακα οργάνων σε διάφορους τύπους
Ένδειξη ειδοποίησης στάσης (πίνακας οργάνων) με ήχο τριών τόνων
Ένδειξη ειδοποίησης στάσης επιβατών στο χώρο του αναπηρικού καροτσιού (πίνακας οργάνων) με ήχο τριών τόνων
Στροφόμετρο στο ταμπλό οργάνων
"Προστασία χαμηλής τάσης με οπτική προειδοποίηση", "Προστασία χαμηλής τάσης – εκκίνηση κινητήρα"" και προειδοποιητικός ήχος εάν η τάση πέσει κάτω από τα 22.1 volt
Κάμερα οπισθοπορείας στο κέντρο του πίσω μέρους για την παρακολούθηση του εξωτερικού χώρου, η οποία ενεργοποιείται όταν γίνεται επιλογή της όπισθεν
Εσωτερική κάμερα στο πίσω μέρος, στραμμένη προς τα εμπρός
Εσωτερική κάμερα στο κέντρο πίσω από τη 2η πόρτα, στραμμένη προς τα εμπρός
Παρακολούθηση της 1ης πόρτας και του χώρου του οδηγού (με κάμερα στο χώρο της κολώνας Α)
Εσωτερική κάμερα στο κέντρο της οροφής, κάτω από τον εγκάρσιο αγωγό στα αριστερά, στραμμένη προς τα πίσω
Εσωτερική κάμερα στο κέντρο της οροφής, πίσω από το σύστημα άρθρωσης, στραμμένη προς τα πίσω
Σύστημα πυρανίχνευσης με παρακολούθηση του χώρου κινητήρα
Παρακολούθηση με βιντεοκάμερες με καταγραφέα μέσα στο κουτί 19 ιντσών.
Ηχητική προειδοποίηση σε περίπτωση μη ασφάλισης του χειρόφρενου, ή αν ο κινητήρας λειτουργεί ενώ η πόρτα του οδηγού είναι ανοικτή.
Μοχλός έκτακτης ανάγκης κλειδωμένος όταν το όχημα είναι σε κίνηση
Κουμπί εκκίνησης και διακοπής του κινητήρα στην κονσόλα αριστερά από τον οδηγό
Επαναφορά μοχλού έκτακτης ανάγκης από το χώρο του οδηγού, σε διάφορους τύπους
Ένδειξη κατανάλωσης καυσίμου στην οθόνη
Αεροτενόρος της εταιρείας HELLA, με διακόπτη επιλογής τενόρου/αεροτενόρου στην κονσόλα αριστερά από τον οδηγό
Χειροκίνητος επιλογέας βοηθητικού φρένου 3 σταδίων, δεξιά από το τιμόνι
Θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες δεξιά και αριστερά, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και εγκεκριμένοι για χρήση σε σχολικά, σε διάφορους τύπους
Καθρέπτης εσωτερικού χώρου στη 2η πόρτα, πίσω (διάμετρος: 300 mm)
Βιντεοκάμερα στη 2η πόρτα (τοποθετημένη πάνω από την πόρτα)
Καθρέπτης εσωτερικού χώρου στην 3η πόρτα, πίσω (διάμετρος: 300 mm)
Βιντεοκάμερα στην 3η πόρτα (τοποθετημένη πάνω από την πόρτα)
Βιντεοκάμερα στην 4η πόρτα (τοποθετημένη πάνω από την πόρτα)
Καθρέπτης εσωτερικού χώρου στο μέσον του εμπρός τμήματος, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενος
Ενισχυτής Blaupunkt για το σύστημα ανακοινώσεων, BPA 49, με υποδοχή μικροφώνου ξενάγησης
Μικρόφωνο οδηγού, σε διάφορες μάρκες, εκδόσεις και τρόπους λειτουργίας
Μικρόφωνο ξενάγησης Blaupunkt
Ηλεκτρικό αλεξήλιο ρολό με βραχίονες τύπου ψαλίδι στο παρμπρίζ
Ηλεκτρικό αλεξήλιο ρολό στο παρμπρίζ, πλευρά συνοδηγού
Αλεξήλιο ρολό στην κολώνα Α, δίπλα στον οδηγό
Παράθυρα οδηγού πράσινα, το πρώτο θερμαινόμενο και χειροκίνητα συρόμενο, το δεύτερο σταθερό
Παράθυρο οδηγού: πρόσθετη θέρμανση δεύτερου παραθύρου
Κρεμάστρα στην πλευρά του οδηγού
Ντουλάπι απολεσθέντων με κλειδαριά
Ντουλάπι εξοπλισμού ανάγκης με κλειδαριά
Ντουλάπι, κουτί 19 ιντσών, με κλειδαριά
Πόρτες - τζάμια
1η πόρτα, διπλά πράσινα τζάμια
2η – 4η πόρτα, διπλά γκρι τζάμια
1η πόρτα
1η πόρτα που ανοίγει προς τα έξω με πνευματικό μηχανισμό
1η πόρτα που ανοίγει προς τα μέσα με πνευματικό μηχανισμό
Αυτόματο σύστημα 1ης πόρτας
Εξωτερική κλειδαριά 1ης πόρτας, σε διάφορους τύπους
2η πόρτα
2η πόρτα που ανοίγει προς τα έξω με πνευματικό μηχανισμό
2η πόρτα που ανοίγει προς τα μέσα με πνευματικό μηχανισμό
Ηλεκτρική αρθρωτή/συρόμενη 2η πόρτα
Αυτόματο σύστημα για τη 2η πόρτα με διακόπτη για παιδικό καροτσάκι, ειδοποίηση παιδικού καροτσιού μέσω εσωτερικού και εξωτερικού κουμπιού με το σχετικό σύμβολο μπροστά από τις πόρτες (εξωτερικά κουμπιά της εταιρείας Captron). Θέση/επαναφορά με κουμπί δύο θέσεων στον πίνακα οργάνων
3η πόρτα
3η πόρτα που ανοίγει προς τα έξω με πνευματικό μηχανισμό
3η πόρτα που ανοίγει προς τα μέσα με πνευματικό μηχανισμό
Ηλεκτρική αρθρωτή/συρόμενη 3η πόρτα
Αυτόματο σύστημα για τη 3η πόρτα με διακόπτη για παιδικό καροτσάκι, ειδοποίηση παιδικού καροτσιού με το σχετικό σύμβολο, εσωτερικά κουμπιά μπροστά στην πόρτα (εξωτερικά κουμπιά της εταιρείας Captron). Θέση/επαναφορά με κουμπί δύο θέσεων στον πίνακα οργάνων
Σύστημα προειδοποίησης κλεισίματος της 3ης πόρτας. Το προειδοποιητικό σήμα ηχεί για 2-3 δευτερόλεπτα πριν αρχίσει να κλείνει η πόρτα, με δύο προειδοποιητικούς ήχους.
4η πόρτα
4η πόρτα που ανοίγει προς τα έξω με πνευματικό μηχανισμό
4η πόρτα που ανοίγει προς τα μέσα με πνευματικό μηχανισμό
Ηλεκτρική αρθρωτή/συρόμενη 4η πόρτα
Αυτόματο σύστημα για τη 4η πόρτα με διακόπτη για παιδικό καροτσάκι, ειδοποίηση παιδικού καροτσιού μέσω εσωτερικού και εξωτερικού κουμπιού με το σχετικό σύμβολο μπροστά από τις πόρτες (εξωτερικά κουμπιά της εταιρείας Captron). Θέση/επαναφορά με κουμπί δύο θέσεων στον πίνακα οργάνων
Σκάνερ φωτός στην 1η – 4η πόρτα για το αυτόματο σύστημα θυρών, σε διάφορους τύπους
Εξωτερική κλειδαριά στις πόρτες 2-4, σε διάφορους τύπους
Λαβές έκτακτης ανάγκης για την ενεργοποίηση όλων των θυρών στο εξωτερικό των πλευρικών παραθύρων και στο εσωτερικό όλων των θυρών
Λαβή έκτακτης ανάγκης στο εσωτερικό με κάλυμμα και σφραγίδα μολύβδου, με ηχητική προειδοποίηση στο χώρο του οδηγού και επιπλέον ηχητική προειδοποίηση στο μηχανισμό της πόρτας (όχι στην 1η πόρτα)

Εσωτερικός χώρος ράμπες

Εσωτερικός χώρος
Καθίσματα City Star Function (CSF) σε διάφορες διατάξεις
4 θέσεις για άτομα με αναπηρία σε διάφορες διατάξεις
Τοίχωμα για τη στάθμευση αναπηρικών καροτσιών (ΕΕ), αντίθετα στην κατεύθυνση κίνησης, με ενσωματωμένο αναδιπλούμενο κάθισμα (κάθισμα γονέα/παιδιού), στο χώρο των ορθίων, στο εμπρός αριστερό τμήμα του οχήματος
Τοίχωμα για τη στάθμευση αναπηρικών καροτσιών (ΕΕ), αντίθετα στην κατεύθυνση κίνησης, με ενσωματωμένο αναδιπλούμενο κάθισμα (κάθισμα γονέα/παιδιού), στο χώρο των ορθίων, στο εμπρός δεξιό τμήμα του οχήματος
Θέση για χρήστη αναπηρικού καροτσιού, αριστερή πλευρά του οχήματος
Θέση για χρήστη αναπηρικού καροτσιού, δεξιά πλευρά του οχήματος
Ψυγείο 4,5 λίτρων στο μπροστινό μέρος, κατασκευασμένο από την TM.
Δυνατότητα προεγκατάστασης για συσκευή ακύρωσης εισιτηρίων σε διάφορες διατάξεις.
Συστήματα ψυχαγωγίας & πληροφόρησης
Ραδιόφωνο με CD player για οριζόντια εγκατάσταση στο πρώτο πλαίσιο. Ραδιόφωνο για το χώρο του οδηγού και των επιβατών
Ραδιόφωνο με CD player για εγκατάσταση στην κονσόλα αριστερά από τον οδηγό. Ραδιόφωνο για το χώρο του οδηγού και των επιβατών
Ραδιόφωνο μόνο για τον οδηγό
Ένα ή δύο ηχεία πάνω από τον οδηγό για τον έλεγχο των ρυθμίσεων του ραδιοφώνου και του ασυρμάτου
Εξωτερικό ηχείο εμπρός από τον εμπρός άξονα κάτω από το αμάξωμα, με κουμπί εξωτερικών ανακοινώσεων στον πίνακα οργάνων
Εξωτερικό ηχείο εμπρός από τη 2η πόρτα κάτω από το αμάξωμα, με κουμπί εξωτερικών ανακοινώσεων στον πίνακα οργάνων
Κεραία ραδιοφώνου σε διάφορους τύπους
Κεραία ραδιοφώνου
Ψηφιακό ρολόι στον εγκάρσιο αγωγό οροφής
Ψηφιακό ρολόι με αυτόματη ρύθμιση ώρας στον εγκάρσιο αγωγό οροφής (GPS)
Ψηφιακό ρολόι με αυτόματη ρύθμιση ώρας τοποθετημένο στο εμπρός σκίαστρο, κάτω αριστερά, δίπλα στον εμπρός καθρέπτη (GPS)
Λοιπός ενσωματωμένος εξοπλισμός
Μονάδα ελέγχου EvoBus, διαφόρων κατασκευαστών για τον έλεγχο του εξωτερικού EvoBus Topform και τυχόν εσωτερικών ενδείξεων στο πλαίσιο πάνω από τον οδηγό. Η μονάδα ελέγχου δεν ελέγχει τη συσκευή ακύρωσης εισιτηρίων
Εσωτερική οθόνη εμφάνισης ονομάτων στάσεων στον εγκάρσιο αγωγό, διαφόρων κατασκευαστών
Πρόσθετη οθόνη στάσης πάνω από την οθόνη εμφάνισης ονομάτων στάσεων στον εγκάρσιο αγωγό
Σύστημα ειδοποίησης επιβατών σε διάφορους τύπους
Κουμπί στάσης στο χώρο της πόρτας και σε διάφορους τύπους
Εσωτερικά και εξωτερικά κουμπιά ειδοποίησης για παιδικό καρότσι με σχετικό σύμβολο μπροστά από τη 2η πόρτα (εξωτερικά κουμπιά από της εταιρείας Captron) για χειροκίνητο έλεγχο πόρτας
Κουμπί ειδοποίησης για αναπηρικό καρότσι/παιδικό καρότσι, σε διάφορους τύπους
Συσκευή ελέγχου κυκλοφορίας, σε διάφορους τύπους
Δυνατότητα εγκατάστασης IBIS
Θωρακισμένα καλώδια εσωτερικών ηχείων
Σύστημα εμφάνισης προορισμού, διαφόρων κατασκευαστών
Έλεγχος οικονομίας εσωτερικού φωτισμού όταν ο κινητήρας είναι σβηστός (τα επιμέρους φώτα μέσα στο όχημα μπορούν να απενεργοποιηθούν)
Ροοστάτης εσωτερικών φώτων στον πίνακα οργάνων. Δυνατότητα μείωσης της έντασης όλων των φώτων πίσω από τον εγκάρσιο αγωγό κατά 65%
Φωτισμός νυκτός στο εσωτερικό
Δύο λωρίδες φώτων με σωλήνες φθορισμού στην οροφή
Όλα τα κλαπέτα οροφής έχουν κλειδαριά
Χρηματοκιβώτιο σε χώρο δίπλα στην πόρτα της καμπίνας του οδηγού
Επένδυση δαπέδου βαμμένη με ψεκασμό
Πλευρική επένδυση από συμπιεσμένη τσόχα
Ράμπες
Χειροκίνητη αναδιπλούμενη ράμπα στη 1η πόρτα (μήκος: περίπου 905 mm, πλάτος: 980 mm)
Χειροκίνητη αναδιπλούμενη ράμπα στην 2η πόρτα (μήκος: περίπου 905 mm, πλάτος: 980 mm)
Χειροκίνητη ανοιγόμενη ράμπα στην 2η πόρτα, μοντέλο Euro3 I της BODE (μήκος: περίπου 1.150 mm, πλάτος: περ. 1.000 mm)
Ηλεκτρική ανοιγόμενη ράμπα στη 2η πόρτα, μοντέλο Euro3 I της BODE (μήκος: περίπου 1.150 mm, πλάτος: περ. 1.000 mm)
Μηχανική ράμπα της MBB στη 2η πόρτα (μήκος: περίπου 1.150 mm, πλάτος: περ. 920 mm)
Ηλεκτρική ράμπα της MBB στη 2η πόρτα (μήκος: περίπου 1.150 mm, πλάτος: περ. 920 mm)

Σχεδίαση εμπρός μέρος & διάφορα

Σχεδίαση
Πακέτο εξωτερικής σχεδίασης για το CapaCity
Εμπρός μέρος
Εμπρός μέρος ημιαστικού λεωφορείου με μονοκόμματο παρμπρίζ
Θερμαινόμενο παρμπρίζ
Σύστημα υαλοκαθαριστήρων που λειτουργεί μόνο με τον κινητήρα σε λειτουργία
Δοχείο πλυστικού υγρού χωρητικότητας περ. 20 λίτρων
Διάφορα
Εφεδρικός τροχός, όχι προσαρμοσμένος
Τάσια τροχών από ανοξείδωτο χάλυβα
Πλαστικά τάσια τροχών
Εξωτερικό εμπρός κλαπέτο με κλειδαριά ασφαλείας
Κλαπέτο στο εμπρός μέρος στην πλευρά της πόρτας
Θυρίδα πλήρωσης καυσίμου/λαδιού με κλειδαριά σε διάφορους τύπους
Κλαπέτο χώρου κινητήρα με κλειδαριά
Εξωτερικές θυρίδες συντήρησης με κλειδαριά
Πίσω κοτσαδόρος τύπου «σαγόνι» χωρίς πρίζα
Ρεζερβουάρ καυσίμου μεγαλύτερης χωρητικότητας
Ρεζερβουάρ καυσίμου με σύστημα ταχείας πλήρωσης AT-1 (προσαρμογέας, αισθητήρας και υποδοχή της HAAR)
Ρεζερβουάρ πετρελαίου θέρμανσης
Καπάκι δοχείου διαστολής ψυκτικού υγρού, δοχείου υδραυλικού υγρού και δοχείου λαδιού κινητήρα, αν υπάρχει, ασφαλισμένο με αλυσίδα
Βαλβίδα αποστράγγισης στο χώρο του κινητήρα για το ψυκτικό υγρό
Κεντρικό προοδευτικό σύστημα λίπανσης VOGEL με υγρό γράσο και ηλεκτρονικό χρονοδιακόπτη
Κεντρική λίπανση
Δοχείο συγκέντρωσης συμπυκνωμάτων συστήματος συμπίεσης αέρα
Βαλβίδα πλήρωσης αέρα στο χώρο του κινητήρα (M16x1.5)

Οικονομία

Αυξημένη χωρητικότητα

Με δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 193 επιβατών και μήκος 19,54 μέτρα, το CapaCity ξαναγράφει τους κανόνες. Παράλληλα, η ασυμβίβαστη οικονομικότητά του και το υψηλό επίπεδο άνεσης που προσφέρει το καθιστούν την XXL λύση.

Εξαρτήματα

Ελεγμένα και αξιόπιστα εξαρτήματα
Το Capacity κατασκευάζεται από ελεγμένα και αξιόπιστα εξαρτήματα κατασκευασμένα στη σειρά παραγωγής της Mercedes-Benz. Αυτό εγγυάται χαμηλό κόστος κύκλου ζωής και ευκολία στη συντήρηση/επισκευή.

Στο Capacity, το κόστος για την αγορά, για τη συντήρηση και για το προσωπικό είναι πολύ ελκυστικό όταν υπολογιστεί ανά επιβάτη.

Bleu tec

Το ατού του Mercedes-Benz CapaCity είναι ο δοκιμασμένος και ελεγμένος οριζόντιος εξακύλινδρος κινητήρας Mercedes-Benz OM 457 hLA με κυβισμό 12 λίτρων. Ο αποδοτικός κινητήρας Euro V turbodiesel με τεχνολογία BlueTec® diesel βασισμένος στην τεχνολογία SCR κινεί τον τρίτο άξονα. Με απόδοση 260 kW (354 hp), το CapaCity επιτυγχάνει ανώτερη λειτουργία και πρόσφυση υπερβαίνοντας κατά πολύ τους αντιπάλους του.

πηγή: Mercedes-benz.gr
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Επαναφορά δρομολογίων των Σαββατοκύριακων της γραμμής 55 και καλλικρατοποίηση της συγκεκριμένης γραμμής. Να ενώνει το Ωραιόκαστρο με την Νεοχωρούδα  
3ον γραμμές 2,3,8 ως έχουν ούτε Ε1-Ε2 ούτε Κ1-Κ2 ούτε 101-102
Απάντηση
#2
Κρίμα να μην έχουμε εδώ πάνω να τα χαρώ.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#3
(25-08-2013, 04:13 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Κρίμα να μην έχουμε εδώ πάνω να τα χαρώ.

Στην Τουρκία νομίζω ότι υπάρχουν γιατί πιο παλιά υπήρχε άρθρο ότι είχε πάθει βλάβη και ο οδηγός είπε στους επιβάτες να το σπρώξουν και μετά κάποιος επιβάτης το φωτογράφισε και τον είχαν πει τι κάνεις εκεί και είχε πει πληρώνω εισιτήριο και απαιτώ καλύτερες υπηρεσίες αν θυμάμαι καλά. Επίσης και στην Γερμανία έχει capacity

Νομίζω ότι για να πάρεις capacity χρειάζεται ειδική άδεια. Τώρα αν ξέρει κάτι παραπάνω σχετικά με αυτό κάποιος ας το πει
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Επαναφορά δρομολογίων των Σαββατοκύριακων της γραμμής 55 και καλλικρατοποίηση της συγκεκριμένης γραμμής. Να ενώνει το Ωραιόκαστρο με την Νεοχωρούδα  
3ον γραμμές 2,3,8 ως έχουν ούτε Ε1-Ε2 ούτε Κ1-Κ2 ούτε 101-102
Απάντηση
#4
(25-08-2013, 04:20 PM)GiannisB Έγραψε: Νομίζω ότι για να πάρεις capacity χρειάζεται ειδική άδεια. Τώρα αν ξέρει κάτι παραπάνω σχετικά με αυτό κάποιος ας το πει

Χρειάζεται σίγουρα να ξαναγραφτεί το βιβλίο της Π.Ε.Ι που αναφέρει τα αρθρωτά λεωφορεία μέχρι 18μ. Αυτό είναι 1,5 μέτρο παραπάνω χωρίς δεύτερη άρθρωση.
Μαζέψτε υπογραφές να μπούνε Capacity στο 550!! ROFL
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#5
(25-08-2013, 07:20 PM)nikos1991 Έγραψε: Χρειάζεται σίγουρα να ξαναγραφτεί το βιβλίο της Π.Ε.Ι που αναφέρει τα αρθρωτά λεωφορεία μέχρι 18μ. Αυτό είναι 1,5 μέτρο παραπάνω χωρίς δεύτερη άρθρωση.
Μαζέψτε υπογραφές να μπούνε Capacity στο 550!! ROFL

Πια έκδοση την κανονική ή σαν τραμ; :rofil:

Εγώ θέλω να μπούνε στον ΟΑΣΘ σε 34 και 78 ROFLBig Grin :p
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Επαναφορά δρομολογίων των Σαββατοκύριακων της γραμμής 55 και καλλικρατοποίηση της συγκεκριμένης γραμμής. Να ενώνει το Ωραιόκαστρο με την Νεοχωρούδα  
3ον γραμμές 2,3,8 ως έχουν ούτε Ε1-Ε2 ούτε Κ1-Κ2 ούτε 101-102
Απάντηση
#6
Το O530GL είναι ένα ιδαίτερο λεωφορείο που έχει πολύ περιορισμένο και στοχευμένο έργο. Αφορά γραμμές με υψηλό φορτίο επιβατών και έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις από το terrain που θα κινηθεί.
Για να ταξινομηθεί επειδή υπερβαίνει το επιτρεπόμενο μήκος των 18,75μ. θέλει να προηγηθεί μελέτη του έργου που θα εκτελέσει και παίρνει άδεια κυκλοφορίας να να κινείται αποκλειστικά στους δρόμους που προβλέπει αυτή. Δύσκολο εως αδύνατο να μπορέσει να βρει εφαρμογή σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη εκτός αν μιλάμε για BRT.

Μπορείτε βέβαια να το συναντήσετε στην Κωνσταντινούπολη, στην Στουτγάρδη και χωρίς να είμαι σίγουρος κάπου στην Τσεχία όπου βρίσκεται και το πρωτότυπο.
Απάντηση
#7
Στην Κωνσταντινούπολη τα capacity δουλεύουν στο Metrobus της ΙΕΤΤ.
Απάντηση
#8
H SSB στην Στουτγκάρδη έχει Mercedes-Benz Capacity Big Grin Big Grin
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)