Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TPG: Transports Publics Genevois, Γενεύη
#11
(07-10-2013, 01:10 AM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Χεχεχε [Εικόνα: thumb_DSC00936_-_Copy_28229.JPG]



Όμορφο! Αλλα όπως σου (ξάνα)λέω προτιμώ τα Marcopolo! Tongue
Απάντηση
#12
(13-08-2013, 05:40 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Έχουμε και λέμε φοιτητικά, μαθητικά και λοιπά κόλπα που έχουμε στην Ελλάδα δεν υπάρχουν Big Grin. Η τιμή του εισιτηρίου είναι καλή για τα εδώ δεδομένα, τα οχήματα εξαιρετικά, δεν τολμάς να μπείς χωρίς εισιτήριο. Αν μπείς το πρόστιμο είναι 80 € ή 100 chf, οπότε το σκέφτεσαι διπλά και τριπλά πρίν κάνεις την λαμογιά. Οι έλεγχοι είναι πάρα πολύ συχνοί και όταν τυχαίνει έλεγχος εισιτηρίου ή κάρτας είναι απο 5 άτομα και πάνω φυσικά και συνοδεία αστυνομίας για να μην έχουμε τα παρελκόμενα του νεοέλληνα.... .

Φυσικα 4 μερες δεν ειδαμε ουτε εναν Ελεγκτη. Big Grin Ενα απιστευτα μεγαλο μειον βεβαια ειναι οτι το εισητηριο ισχυει απο την ωρα που εκδοθηκε μιας και δεν επικυρωνεται, που σημαινει οτι αμα χασεις το οχημα που θες και μετα περιμενεις 15 λεπτα το επομενο, τα χρεωνεσαι στο εισητηριο (οπως επισης δεν μπορεις να βγαλεις καμια 10αρια καβατζες οπως κανω εδω)

Σύναψη:Απο/Επιβίβαση γίνεται απο όλες τις πόρτες και εισιτήριο προμηθεύεσαι απο το όχημα (αυτόματος πωλητής) ή απο την στάση που θα περιμένεις (πάλι αυτόματος πωλητής). Τηλεματική σε κάθε στάση και μέσα στο όχημα φυσικά. Κλιματισμός χειμώνα/καλοκαίρι, 24/7 λειτουργεί. [...] Για παράδειγμα για μένα που χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ για ζώνη 10 (Γενεύη) και ζώνη 86 (Γαλλία) η μηνιαία κάρτα κοστίζει μόλις 97 φράγκα τον μήνα δλδ 78€.

Η τιμη της καρτας ειναι πολυ λογικη, δεδομενου οτι το ζωνικο και στους BVG για 2 ζωνες βγαινει ενα ~75... (αν και οι ζωνες του Βερολινου ειναι πολυ μεγαλυτερες, η Γενευη ειναι τα-παντα-ολα στο κεντρο οποτε δεν χρειαζονται και πολλα... + οτι οι αποστασεις των γυρω γυρω ζωνων μπορουν να θεωρηθουν προαστιακες...

Επισης να τονισω οτι το απλο τρενο οσο τσουλαει μεσα στις ζωνες της Γενευης εχει το απλο εισητηριο μεταφορων, οπως και σε ολες τις πολεις του κοσμου (απλα ο αποπανω δεν εχει ιδεα απο συγκοινωνιες, γνωστο φυσικα Big Grin)

Σύναψη:Τα Σαββατοκύριακα έχει προσφορά για 2 άτομα στην μισή σχεδόν τιμή, δεν θυμάμαι το ποσό. Θα επανέλθω όμως.

Θα σε χτυπησω... για αυτο πληρωναμε τα 3αρια με τον κουβα;

(07-10-2013, 01:15 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Όμορφο! Αλλα όπως σου (ξάνα)λέω προτιμώ τα Marcopolo! Tongue

Και ξερεις ε; εναν χρονο ειναι εκει ο αμπαλος και επρεπε να κατεβω εγω για να τρεξει να βγαλει το AGG... αμα δεν πηγαινα ακομα απο το internet θα το βλεπαμε... ROFL

Να τονισω επισης οτι το συγκεκριμενο βανχωλ συνεχιζει την παραδοση του ΤΑΦΟΥ που εχει αυτη η εταιρια, με 285 ψωφιμια σε 24μετρα οχημα... στις ανηφορες τις ταχυτητες τις κατεβαζε γρηγοροτερα απο AMG SL πλακωμενη στα φρενα πριν απο πεταλο σε αγωνα DTM...
Απάντηση
#13
(07-10-2013, 11:55 PM)AquaSonic Έγραψε: Να τονισω επισης οτι το συγκεκριμενο βανχωλ συνεχιζει την παραδοση του ΤΑΦΟΥ που εχει αυτη η εταιρια, με 285 ψωφιμια σε 24μετρα οχημα... στις ανηφορες τις ταχυτητες τις κατεβαζε γρηγοροτερα απο AMG SL πλακωμενη στα φρενα πριν απο πεταλο σε αγωνα DTM...

Εεε, τα Βανχοοοοοολ γενικά είναι ψώφια! Αλλα είναι ότι πρέπει για Grand Theft Auto. Τάνκ λέμε! Big Grin
Απάντηση
#14
Aquasonic έχεις πάρει το πινέλο και ζωγραφίζεις.. Ειδικά τα Vanhool τι Α300 τα δικά μας το ΑGG300 της Γενεύης; Επειδή έχουν 2 φυσούνες παραπάνω θα ήταν καλύτερα;;;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#15
Εγώ προτιμώ autotram extra πιο πρακτικό ακούγεται
Απάντηση
#16
[Εικόνα: thumb_DSC00995.JPG]

Με αφορμή αυτήν την φώτο, θα ήθελα να ρωτήσω, μπαίνουν τα λεωφορεία σε σειρά με αριθμό που έχουν βάλλει στο αμαξοστάσιο; γιατί λίγο περίεργο μου φαίνεται, επειδή εδώ στην Ελλάδα αυτό το πράγμα δεν το βλέπω
Απάντηση
#17
Σειρά εξόδου είναι...

Στην Ελλάδα αυτό ακριβώς το σύστημα εφαρμόζεται στο Α/Σ Φοίνικα λόγω των συνθηκών που επικρατούν...

Το ίδιο ακριβώς γίνεται και στην Αθήνα στα τρόλεϊ...
Απάντηση
#18
Και το ωραίο της υπόθεσης είναι που τα έχουν στεγασμένα Big Grin.
Στολίδη όμως το Α/Σ των τρόλλευ και των 25μετρων που είναι δίπλα και είναι όλα ερμητικά κλειστά Big Grin
Είδαμε και O405GTZ... να κάθεται στο Α/Σ
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#19
Από την τελευταία ενημέρωση που είχε κάνει ο TMantzas για τα οχήματα, η μόνη διαφορά είναι η αντικατάσταση των AGG300 με το αντίστοιχο 24μετρο ελβετικό τρόλεϋ Hess και τα Exqui City στην 18μετρη έκδοση.

Το μόνο ενδιαφέρον είναι τα παλιά αρθρωτά τρόλεϋ σύμπραξης των ελβετικών οίκων Hess και Naw με ηλεκτρικά της Siemens, κατασκευής 1992 και παρμπρίζ 701-721 που έχουν διατηρήσει τον παλιό χρωματισμό σκούρο μπλε-πορτοκαλί.
Απάντηση
#20
(27-02-2020, 12:14 AM)MrVanHool Έγραψε: Από την τελευταία ενημέρωση που είχε κάνει ο TMantzas για τα οχήματα, η μόνη διαφορά είναι η αντικατάσταση των AGG300 με το αντίστοιχο 24μετρο ελβετικό τρόλεϋ Hess και τα Exqui City στην 18μετρη έκδοση.

Το μόνο ενδιαφέρον είναι τα παλιά αρθρωτά τρόλεϋ σύμπραξης των ελβετικών οίκων Hess και Naw με ηλεκτρικά της Siemens, κατασκευής 1992 και παρμπρίζ 701-721 που έχουν διατηρήσει τον παλιό χρωματισμό σκούρο μπλε-πορτοκαλί.
Update Τα NAW αν δεν μετράνε μήνες (μαξ) μετράνε μέρες πλέον.... 
αντικατάσταση με Vanhool Exqui.City 
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)