Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
Ευχαριστώ πολύ φίλε Mr Vanhool για την απάντησή σου, καθώς μου έδειξες τα πράγματα με μια διαφορετική οπτική γωνία...

Κατάλαβα ότι οι περισσότερες προτάσεις μου δεν είναι εφικτές, αλλά το 'ψαξα λίγο παραπάνωκαι κατέληξα στα κάτωθεν:

17: Άκυρος ο χώρος ΟΛΠ. Αφού πρέπει να φύγουν τα λεωφορεία από 'κει, ας φύγουν, λύσεις υπάρχουν. Όμως εξακολουθώ να πιστεύω ότι το τέρμα στον αγ. Σπυρίδωνα δε βοηθάει την κατάσταση που συναντά κανείς στην Ακτή Μιαούλη σε ώρες αιχμής. Προτείνω να κάνει τέρμα επί της Χαρ. Τρικούπη, ανάμεσα στα στενά Νοταρά και Φίλωνος. Καταργείται το δίκτυο στη Σκουζέ και η στάση Δικαστήρια(τα οποία θα εξυπηρετούνται από τη στάση "2ας Μεραρχίας" επί της ομόνυμης οδού, δυο βήματα είναι) και προστείθεντε οι στάσεις "Φιλελλήνων"(πρίν το τέρμα), "Αγ. Νικόλαος" και "Αγ. Σπυρίδων"(μετά το τέρμα).

826: Όταν αποχωρίσουν τα 832,833,875 από τον ΟΛΠ, δεν αξίζει να τον πληρώνουμε για ένα λεωφορείο. Ας μεταφερθεί το τέρμα κι αυτού στη Γαληνού, στο Κερατσίνι(Σιταποθήκες), εξάλλου χώρος υπάρχει στο σημείο και για πέντε λεωφορεία. Καμία αλλαγή στη διαδρομή, μέχρι και μανούβρα μπορεί να κάνει το λεωφορείο επί της Γαληνού.

Β18: Καμία αλλαγή προς το παρόν. Αλλά αφού το κομμάτι Νίκαια-Ομόνεια καλύπτεται απ'το 21, θα μπορούσε, όταν με το καλό φτάσει το μετρό στη Νίκαια, να μετατραπεί σε τοπικό(π.χ. 842 Νίκαια-Πέραμα, για να ταιριάζει με το 843 και -παλιότερα- με το 844) και να δώσει μερικά οχήματα στο Γ18, που έχει μείνει μόνο στη Γρ. Λαμπράκη(ή και στο 824, που είχα επισημάνει ότι τα χρειάζεται).

Αυτά για την ώρα. Θα επιστρέψω, όμως, με περισσότερα. Περιμένω σχόλιά σας.
Απάντηση
(18-05-2017, 10:37 PM)genesis_jnr Έγραψε: Ευχαριστώ πολύ φίλε Mr Vanhool για την απάντησή σου, καθώς μου έδειξες τα πράγματα με μια διαφορετική οπτική γωνία...

Κατάλαβα ότι οι περισσότερες προτάσεις μου δεν είναι εφικτές, αλλά το 'ψαξα λίγο παραπάνωκαι κατέληξα στα κάτωθεν:

17: Άκυρος ο χώρος ΟΛΠ. Αφού πρέπει να φύγουν τα λεωφορεία από 'κει, ας φύγουν, λύσεις υπάρχουν. Όμως εξακολουθώ να πιστεύω ότι το τέρμα στον αγ. Σπυρίδωνα δε βοηθάει την κατάσταση που συναντά κανείς στην Ακτή Μιαούλη σε ώρες αιχμής. Προτείνω να κάνει τέρμα επί της Χαρ. Τρικούπη, ανάμεσα στα στενά Νοταρά και Φίλωνος. Καταργείται το δίκτυο στη Σκουζέ και η στάση Δικαστήρια(τα οποία θα εξυπηρετούνται από τη στάση "2ας Μεραρχίας" επί της ομόνυμης οδού, δυο βήματα είναι) και προστείθεντε οι στάσεις "Φιλελλήνων"(πρίν το τέρμα), "Αγ. Νικόλαος" και "Αγ. Σπυρίδων"(μετά το τέρμα).

826: Όταν αποχωρίσουν τα 832,833,875 από τον ΟΛΠ, δεν αξίζει να τον πληρώνουμε για ένα λεωφορείο. Ας μεταφερθεί το τέρμα κι αυτού στη Γαληνού, στο Κερατσίνι(Σιταποθήκες), εξάλλου χώρος υπάρχει στο σημείο και για πέντε λεωφορεία. Καμία αλλαγή στη διαδρομή, μέχρι και μανούβρα μπορεί να κάνει το λεωφορείο επί της Γαληνού.

Β18: Καμία αλλαγή προς το παρόν. Αλλά αφού το κομμάτι Νίκαια-Ομόνεια καλύπτεται απ'το 21, θα μπορούσε, όταν με το καλό φτάσει το μετρό στη Νίκαια, να μετατραπεί σε τοπικό(π.χ. 842 Νίκαια-Πέραμα, για να ταιριάζει με το 843 και -παλιότερα- με το 844) και να δώσει μερικά οχήματα στο Γ18, που έχει μείνει μόνο στη Γρ. Λαμπράκη(ή και στο 824, που είχα επισημάνει ότι τα χρειάζεται).

Αυτά για την ώρα. Θα επιστρέψω, όμως, με περισσότερα. Περιμένω σχόλιά σας.
Γι'αυτο είμαστε εδώ να τα συζητάμε..
Τώρα:

17: Οκ, καταλαμβάνει την λεωφορειολωριδα η Αφετηρία της 17, όμως μένουν 3 λωρίδες. Και μην ξεχνάς το σύρμα και όλη την υποδομή που θα χρειαστεί. Επίσης, η χωροθετηση μιας Αφετηρίας δεν είναι απλό πραγμα..
Χώρος για διαλείμματα, χημική τουαλέτα είναι 2 από τα βασικά, συν την σύμφωνη γνώμη της γειτονιάς (Δημοτικό Διαμέρισμα Δήμου).
Πολύ κακό για το τίποτα νομίζω.. Άλλωστε, αν δεν ήταν η Αφετηρία, η λεωφορειολωριδα θα ήταν καθαρή?!

826: Μα τα 832/833 θα συνεχίζουν να εκτελούν κυκλική διαδρομή με Αφετηρία τον Πειραιά. Το ιδανικό βέβαια, είναι να φύγουν από τον χώρο του ΟΛΠ και το 826 λογικά θα μπορεί να γίνει κυκλικό στον Πειραιά.

Β18: Μα εγώ έλεγα πως τώρα ίσως και να έπρεπε να γίνει τοπικό μέχρι το Αιγάλεω, η να καταργηθεί εντελώς και να καλυφθεί το κομμάτι της Αμφιαλης μόνο. Απλά δεν το έχω περπατήσει ακόμα να δω και να σκεφτώ σίγουρα..
Όταν ανοίξει το πρώτο κομμάτι της επέκτασης του Μετρό (Σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια), εννοείται πως όλες οι ακτινικές γραμμές του Πειραιά θα αλλάξουν, σίγουρα σε στυλ Αθήνας στην αρχή (839/837 - 111/112) για να ενισχυθεί το κομμάτι Τέρμα - Σταθμός Μετρό, και μόλις ανοίξει ο Πειραιάς, ριζικά. Το Β18 δεν θα υπάρχει καν τότε, ο σταθμός του Κορυδαλλού, θα είναι σε απόσταση 3 στενων από την Λαμπράκη, που το Γ18 θα μπορεί να τον προσεγγίζει κανονικά και να κατεβαίνει μέχρι το Γ'Νεκροταφειο, για ανταπόκριση με το 21.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Κι ενώ αφενός έχουμε ένα έκτακτο πρόγραμμα δρομολόγησης που αρκετές γραμμές έχουν αραιώσει αισθητά ή σταματάνε την λειτουργία τους πολύ νωρίς και αφετέρου έχει γίνει αναδιάρθρωση σε κάθε γραμμή που διέρχεται από σταθμό Μετρό, βγήκαν 2 λεωφορεία από το ΑΜ ΠΕΙ για τα δρομολόγια των 1500 από Παλάσκα (836) και 1510 από Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (890)!
Ποιος ο λόγος αρχικά να κατεβαίνει ακόμα στην Αθήνα το 836, ενώ το βασικότερο είναι γιατί δεν γίνεται μια τροποποίηση ώστε να υπάρχει διέλευση των δρομολογίων της Παλάσκας από τα Ναυπηγεία και όχι να απασχολούνται 2 οχήματα παράλληλα, που μαζί δεν γεμίζουν..
Απάντηση
(22-04-2020, 07:19 PM)MrVanHool Έγραψε: Κι ενώ αφενός έχουμε ένα έκτακτο πρόγραμμα δρομολόγησης που αρκετές γραμμές έχουν αραιώσει αισθητά ή σταματάνε την λειτουργία τους πολύ νωρίς και αφετέρου έχει γίνει αναδιάρθρωση σε κάθε γραμμή που διέρχεται από σταθμό Μετρό, βγήκαν 2 λεωφορεία από το ΑΜ ΠΕΙ για τα δρομολόγια των 1500 από Παλάσκα (836) και 1510 από Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (890)!
Ποιος ο λόγος αρχικά να κατεβαίνει ακόμα στην Αθήνα το 836, ενώ το βασικότερο είναι γιατί δεν γίνεται μια τροποποίηση ώστε να υπάρχει διέλευση των δρομολογίων της Παλάσκας από τα Ναυπηγεία και όχι να απασχολούνται 2 οχήματα παράλληλα, που μαζί δεν γεμίζουν..

Αν και με τις παρούσες συνθήκες δεν είναι ώρα για πολλές τροποποιήσεις υπό κανονικές συνθήκες θα αρκούσε μια μεταβολή του 836 ήδη από το 2018 χωρίς να δημιουργηθεί νέα γραμμή (890). Μάλιστα από ένα διάστημα και μετά έβλεπα έβαζαν και Solaris στο 890. Ξέρεις από που βγαίνει η δρομολόγηση;
Απάντηση
(22-04-2020, 09:43 PM)mercedes elbo Έγραψε: Αν και με τις παρούσες συνθήκες δεν είναι ώρα για πολλές τροποποιήσεις υπό κανονικές συνθήκες θα αρκούσε μια μεταβολή του 836 ήδη από το 2018 χωρίς να δημιουργηθεί νέα γραμμή (890). Μάλιστα από ένα διάστημα και μετά έβλεπα έβαζαν και Solaris στο 890. Ξέρεις από που βγαίνει η δρομολόγηση;
Ναι, νομίζω πως το είχαμε πει από την πρώτη μέρα για την τροποποίηση.
Όπως έβγαινε και το 835 στα τελευταία του και τα 715/6, με ελιγμοδηγό (όταν υπάρχει διαθέσιμος), τώρα που δεν υπάρχουν κατσαρές (όπως στην περίπτωση του 836).
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(23-04-2020, 03:50 PM)MrVanHool Έγραψε: Ναι, νομίζω πως το είχαμε πει από την πρώτη μέρα για την τροποποίηση.
Όπως έβγαινε και το 835 στα τελευταία του και τα 715/6, με ελιγμοδηγό (όταν υπάρχει διαθέσιμος), τώρα που δεν υπάρχουν κατσαρές (όπως στην περίπτωση του 836).

Πάντως εγώ πρωτεινω τώρα με τρόπο στον Κορυδαλλο το Γ18 να αλλάξει και να γίνει σταθμός μετρό Κορυδαλλού περαμα. Επίσης το 750 να γίνει τοπικό γενικό κρατικό νοσοκομείο Νίκαιας σταθμό μετρό Νίκαιας

[edit mod] Τακτοποίηση κώδικα quote.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 250 218.566 08-06-2020, 04:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: gregory
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 374 374.016 03-06-2020, 11:54 AM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 167 92.529 28-02-2020, 07:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 111 93.184 28-02-2020, 04:20 AM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 241 199.559 03-01-2020, 10:59 AM
Τελευταία Δημοσίευση: NightLine
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 41.338 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 55 53.648 19-10-2019, 05:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 32 34.033 17-09-2019, 10:07 AM
Τελευταία Δημοσίευση: NightLine
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 32 33.664 24-06-2018, 01:30 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos._.photography
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 28 33.071 18-12-2016, 05:13 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)