Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.82 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
(07-04-2017, 08:08 PM)genesis_jnr Έγραψε: Έχοντας φάει με το κουτάλι την κίνηση των γραμμών του Κερατσινίου σε ώρες αιχμής, θα ήθελα να εκφράσω κάποιες σκέψεις,όσον αναφορά αυτές:

17: Με τη μεταφορά των αφετηριών των 832,833,875 στο Κερατσίνι(Ανάσταση), μεταφορά της αφετηρίας του στο χώρο ΟΛΠ, της Ακτής Μιαούλη(μαζί με το 826). Κατάργηση του τμήματος "Ακτής Μιαούλη-2ας Μεραρχίας-Ηρώων Πολυτεχνείου-Σκουζέ-Ακτής Μιαούλη και τροποποίηση ως εξής: Ακτή Μιαούλη-Σαχτούρη-Χαρ.Τρικούπη-Ηρώων Πολυτεχνείου-Μπουμπουλίνας-Ακτή Μιαουλη, συνέχεια ως έχει.

801: Πλήρης κατάργηση(και του πρωινού δρομολογίου).

049: Μετατροπή σε τρόλλεϋ(έχει ξαναγραφτεί άλλωστε). Μετονομασία σε 9:Πειραιάς-Ομόνεια. Με τη κατασκευή του σταθμού ΚΑΜΙΝΙΑ(γραμμή 1) τροποποίηση διαδρομής σε Καμίνια-Ομόνεια.

300: Προσθήκη στάσης Βενιζέλου(επί της Γρ.Λαμπράκη)

819: Η δρομολόγηση 12μετρου δεν είναι απαρέτητη εδώ, χρήση midi μόνο.

820: Συμφωνώ με το σενάριο του nikosnikaia(με επέκταση της γραμμής στη Δραπετσώνα. Ωστόσο, ορίστε ένα σενάριο πιο "πρόχειρης" λύσης: τροποποίηση διαδρομής σε: από αφετηρία, δεξιά Ελ.Βενιζέλου, αριστερα Λ.Δημοκρατίας, αριστερά Υπαπαντής, αριστερά Χορμοβήτου, δεξιά Αλ.Παπαναστασίου, συνέχεια ως έχει.
Νέες στάσεις:Ταμπούρια(μαζί με το 17), Υπαπαντής (επί Χορμοβήτου, μαζί με το 17,843), Χάιδου(μαζί με το 17). Χρήση 12μετρων σε ώρες αιχμής.

824: Χρήση 18μετρων σε ώρες αιχμής.

825: Τροποποίηση διαδρομής από τον Άγ. Δημήτριο μέχρι το Ρομάντζο όπως αυτή του 826 και προσθήκη αντίστοιχων στάσεων.

832,833: Αλλαγή αφετηρίας από Πειραιά σε Κερατσίνι.

843: Μετονομασία σε Α18(αν και είναι τοπική γραμμή, έχει τη βαρύτητα κορμού). Τροποποίηση της σε Κερατσίνι-Πέραμα, με την έλευση του τραμ σταον Άγ.Γεώργιο.

845: Μετατροπή σε κορμό (Α17).

848: Σε περίπτωση εφαρμογής του σεναρίου Β' στο 820, επανίδρυσή της σαν κανονική γραμμή. Συχνότητα 25'-30'.

859: Συγχώνευση με το 875. Νέα αρίθμιση 834. Μεταφορά της αφετηρίας στη Δραπετσώνα. Τρία οχήματα σε ώρες αιχμής.(επειδή δεν γνωρίζω την πιο κατάληλη τροποποίηση της συγκεκριμένης γραμμής, αυτό το αφήνω πάνω σας). :-)

871: Μετονομασία της σε Χ17 Πειραιάς-Ελευσίνα(μέσω Εθν.Αντιστάσεως, EXPRESS), αύξηση των δρομολογίων του. Συχνότητα 25'-35'.

871Τ: Επέκταση έως Παλάσκα. Μετονομασία σε Β17 Πειραιάς-Νεκρ.Σχιστού-Παλάσκα. Συχνότητα 45'-55'.
17: Εδώ κάνουμε αμάν να διωξουμε τις Αφετηρίες από τον χώρο του ΟΛΠ, που χρυσοπληρωνει ο ΟΑΣΑ, θα μπούμε στην διαδικασία να πάει τρόλεϋ?!
Επίσης, ξεχνάς η δεν γνωρίζεις πως το 17 διερχεται από την οδό Σκουζε παραδοσιακά και όχι από την Μπουμπουλινας, λόγω των δικαστηριων, πράγμα που δεν αλλάζει εύκολα..
Τέλος, η αριστερή στροφή από Ηρώων Πολυτεχνείου στην Μπουμπουλινας επιτρέπεται και αν ναι, πως γίνεται εφικτή?!
Και φυσικά, γιατί να το κάνεις αυτό? Τι κερδίζει ο μέσος επιβάτης της γραμμής 17?

801: Για ποιον λόγο? Γνωρίζεις την διαδρομή του εντός του Στρατοπεδου?! Και σιγά το θέμα το μισό δρομολόγιο του..

049: Το τρόλεϋ το έχουμε αναφέρει (σαν 29 βέβαια), αλλά παρόλο που ο σταθμός Κερανη μοιάζει όνειρο πια, γιατί? Δεν είναι τοπική γραμμή, είναι μια από τις παλαιότερες γραμμές και ο λόγος που δημιουργήθηκε είναι για να ενώνει την Αθήνα με τον Πειραιά, όχι με κάποιο κοντινό σταθμό τρένου!

300: Το χρησιμοποιεί αλήθεια ακόμη κανείς και έχει τόση σημασία?

819: Το έχω ξαναπεί, πως το όχημα του 819, μετά το πέρας των δρομολογίων του, συνεχίζει στο 845, οπότε δεν μπορεί να βγει με Midi.

820: Μικρή η αλλαγή, 5 στενά πιο κάτω είναι η Υπαπαντης.. Θα πρέπει να κατέβει πιο χαμηλά, αν και δεν το έχω περπατήσει για να πω ακριβώς..

824: Μια γραμμή έχει κάποια συγκεκριμένα οχήματα. Δεν μπορεί ξαφνικά να αφαιρεθούν όλα τα 12μέτρα και να ξεκινήσουν καινούργιες 8ώρες βαρδιες με νταλίκες και μετά να ξαναγυρισουν τα 12μέτρα.. Ή η επανδρωση γίνεται με το ένα ή με το άλλο, η παράλληλα όλη την ημέρα μεικτα!

825: Θα έπρεπε και η επιστροφή να είναι κοινή, αλλά παρακολλανε μαζί.. Συμφωνώ πάντως.

832/33/75: Εδώ δυσκολεύουν τα πράγματα. Σίγουρα η σημερινή δρομολόγηση είναι λάθος. Πόσα πράγματα θα αλλάξουν, αν η Αφετηρία των γραμμών μετακινηθεί στο μέσο των διαδρομών (Νεκρ. Ανάστασης)?!
Το κομμάτι του Τελωνείου του 875 το αναλαμβάνει το 859 και μένουν τα δύο..
Πρέπει να ξεκαθαριστουν οι διαδρομές, οπότε ή μένουν 2 γραμμές με Αφετηρία τον Πειραιά και κυκλικές αντίστροφα σε Ευγένεια και Χαραυγή, ή μένουν ως "Πειραιάς - Ευγένεια" και "Πειραιάς - Χαραυγή". Το δεύτερο σενάριο, αν και είναι πιο σωστό, κινδυνεύει με αραιες συχνότητες από τον ΟΑΣΑ, λόγω κοντινων διελευσεων.

843: Βαρύτητα Κορμού έχει και το τρόλεϋ 3, το 550, το 040, το 608, το 822 κτλ.. Δεν έχει σημασία το μέγεθος της επιβατικης κίνησης.
Έχουμε ξανακάνει αυτή την συζήτηση (σχετικά με το Α15 που τα διάβαζα πάλι!), και είπαμε ότι οι κορμοι δημιουργηθηκαν το 1995, για την μετεπιβίβαση από αυτούς στα Τοπικά κομμάτια που σταμάτησαν να κατεβαίνουν στο κέντρο. Οι Γλυφαδες κτλ του Πειραιά, ξεκίνησαν με το Α1 και μετά από την Συγγρού και anticlockwise έγινε η αρίθμηση.
Τι θα αλλάξει για τον επιβάτη και για το δίκτυο με αυτή την μετονομασία?
Μέχρι να φτάσει το Τραμ στο Κερατσίνι, μπορεί να έχει φτάσει ήδη το Μετρό, που τότε όλα όσα συζηταμε, δεν θα έχουν καμία βάση!

845: Ομοίως με το 843. Και καλά, πες το 843 με τον κορμό ΒΓ18 το κολλάς σαν Α18 Πειραιάς - Πέραμα (αν και επειδή είπαμε πως τα Περαματα δεν αποτελούν κορμούς σε κάτι, θα έπρεπε να γίνουν τοπικά)
Το 845 όμως, γιατί?!

848: Πριν παραμείνει μόνο σχολικό, έχει υπάρξει κανονική γραμμή (το όχημα το μεσημέρι συνέχιζε στο 825).
Τι πληρότητα περιμένεις να έχει μια τέτοια γραμμή? Που θα βρεις 5 οχήματα να την στηρίξεις, την στιγμή που δεν υπάρχουν οχήματα για βασικές γραμμές?

859: Γιατί να αλλάξεις την αρίθμηση της γραμμής και την Αφετηρία?! Απλά θα αναλάβει και το κομμάτι του 875 έως το Τελωνείο.

871: Πόσος κόσμος πάει από τον Πειραιά στην Ελευσίνα, και χρειάζεται γραμμή Express ανά 25', πλην του υπάρχοντος 845? Πόσα οχήματα χρειάζεται αυτό και τι επιβατικη κίνηση περιμένεις πως θα έχει?!

871Τ: Το καλύτερο το φυλαγες για το τέλος?! Του Κορμού το πανηγύρι!!
Τι να κάνει το λεωφορείο στην Παλασκα κάθε 45', την στιγμή που η ώρα παρουσίασης και αποχώρησης των στελεχών/οπλιτων είναι 4-5 φορές το πολύ την ημέρα?
Γνωρίζεις τον λόγο δημιουργίας της γραμμής 871Τ, που γι'αυτο δεν υπάρχει στην εφαρμογή της Τηλεματικής και ούτε πρόκειται?!
Είναι μια προσωρινή γραμμή για τους πρόσφυγες που διαμενουν στο Σχιστο και γεμίζουν όλα τα διερχομενα οχήματα.. Καμία δουλειά δεν έχει με το υπόλοιπο δίκτυο, άλλωστε το αντίστοιχο 872 που νομίζεις εσύ, κόπηκε πανηγυρικά!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 - από MrVanHool - 17-04-2017, 11:35 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 632.214 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.125 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 359.729 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 159.697 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 373.791 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.397 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.205 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.527 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 173.970 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.178 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)