Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.82 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
(21-07-2015, 02:29 AM)MrVanHool Έγραψε: Με την δρομολόγηση της 8/9/14, ο άξονας 61/63 έχει 61 δρομολόγια, ενώ το 817 44. Προ κρίσης πόσο μάλλον (που ήταν πιο διακριτό, αν έτσι δεν φαίνεται πως δεν υπάρχει εναλλάξ δρομολόγηση) με την δρομολόγηση της 15/9/08 59,5 63 - 47,5 17 (χωρίς να συνυπολογίζω το αόρατο Ε63). Στα επίπεδα εξαθλίωσης που έχουν φτάσει και είναι σχεδόν ίσα πια, προτιμούν να υπάρχει μια χ αρμονικότητα τουλάχιστον στις αναχωρήσεις από Ελευσίνα, χωρίς πουθενά αυτό να σημαίνει πως γίνεται για εναλλάξ δρομολόγηση (17 δρομολόγια παραπάνω είναι πολλά)

Προσπαθώ να αποφύγω την (αγαπημένη μου) προσωπική αναφορά, αλλά έχεις πάρει ποτέ το 862? (ή αργότερα θα ρωτήσω και για το 864..) Όταν μιλάμε για γραμμή περπατήματος 5 λεπτών από τις κεντρικές λεωφόρους και σου λείπουν 2 βάρδιες (το Καρτ.1 και το Καρτ.9) με το πρώτο να κάνει 62αρια και το δεύτερο Ρουπάκια και 63αρια τι θα κοιτάξεις να κάνεις? Στα λόγια είναι εύκολα να τα λέμε, όταν όμως δεν υπάρχουν αμάξια, και πρέπει να τηρήσεις μια χ δρομολόγηση, δεν θα αφήσεις το 863 με 40λεπτα για να κάνεις 862 που θα πάνε 2 άτομα και θα γυρίσει άδειο!
Γίνεται ότι γινόταν και με το 134/5, το 848, το 835, το 526, το 746, το Ε63 που ενώ υπήρχαν σαν γραμμές, δεν πέρναγαν ποτέ από τις στάσεις τους (τα 2 σχολικά μόνο στις ώρες των σχολικών, το δε Ε63 από τα 20 δρομολόγια γίνονταν τα 4 το πολύ συνήθως), ή ακόμη και το 100 που δεν επανδρώνεται συχνά ούτε το τελευταίο δρομολόγιο, πέρα των ένα σωρό απών..

Δεν υπάρχει κύκλος, διότι εναλλάσονται και στο Τέρμα οι Ελευσίνες. Η συνδιασμένη δρομολόγηση υπολογίζεται από την στάση ''ΟΤΕ'' στην Ηρ.Πολυτεχνείου.
Η άνοδος/κάθοδος του 863 είναι στα 70'-75', η επέκτασή του σαν 861 στα 85'-90', του 817 στα 50'-55'. (το ΤΕ863 - Ελευσ του 817 είναι ακόμη και 15 λεπτά σε ώρες εκτός αιχμής)
Αντίστοιχα, η άνοδος/κάθοδος του 866 είναι 30'-40' (κάθε φορά που το μετράω, Άγ.Μαρ- Γεφ.Ασπροπύργου 17 λεπτά από το απόγευμα κιόλας..), η δε επέκτασή του σαν 881 40'-50'.
Ο χρόνος διαδρομής μπορεί σε κάποιες διαδρομές να είναι οριακός, αλλά αποσκοπεί στην ελάχιστη χρήση οχημάτων με τα βέλτιστα δρομολόγια. Είναι κάτι που ακόμη συνεχώς βελτιώνω, όπως είπα και παραπάνω (πχ από 50 δρομ το 866 στα 55 με καλύτερη αξιοποίηση της πρωινής κατσαρής διακοπής)

Προφανώς, και μια γραμμή που έχει 3 δρομολόγια την ημέρα και αυτά τηρούνται, είναι αξιόπιστη.. Η σημασία που δίνω στην λέξη ''αξιόπιστη'' όσο αφορά την μεταπιβίβαση είναι να βγαίνεις στην στάση χωρίς να ξέρεις τα δρομολόγια και να ξέρεις ότι 3λεπτο θα περάσει. Και αυτό μόνο με 10λεπτα γίνεται!
Δεν πρόκειται να μπω στο τριπάκι τι κάνουν οι άλλες γραμμές! Μην σου πω ότι θέλει και ενίσχυση σε κάποιες ώρες. Όταν σχεδιάζεις μια γραμμή με μια δρομολόγηση, ωφείλει να είναι ανθρώπινη, ανταγωνιστική (αν υπάρχει) και αξιόπιστη. Πόσο μάλλον σε κορμό! Είναι σαν να μου φέρνεις παράδειγμα ότι επειδή όλοι παίρνουν 500 ευρώ, αντί να κοιτάξουμε πως να τα πάμε στα 700, θα ρίξουμε και όσους παίρνουν 800!! Ποτέ δεν ήμουν αυτής της ''ελληνικής'' λογικής και ούτε θα γίνω. 10λεπτα θα προτείνω εγώ, και ο ΟΑΣΑ ας έχει ανά ώρα το Γαλάτσι!

Το ότι το 805 δεν εκτελεί τα υπάρχοντα το λες για τα επισόδεια στον καταϋλυσμό? Μου είναι τελείως αδιάφορο, το επιβατικό κοινό των Νεόκτιστων είναι αρκετό και αυτά τα δρομολόγια είναι απαράδεκτα. Δεν βάζω παράπανω αμάξι, με γκρουπ δρομολόγηση αυξάνω την συχνότητα χωρίς να χρησιμοποιώ ένα ολόκληρο λεωφορείο υποχρεωτικά.
Το τοπικό 879 με 25'-30' στην αιχμή, ξεχνάς πως θα καλύπτει πέρα από την Άνω Ελευσίνα, την Γκορυτσά που το σημερινό 879 με τις συχνότητες του εξυπηρετεί. Επίσης, κάποιοι σε αυτές τις ερημιές μένουν.. Το δε 862, όπως είπα παραπάνω, γυρνάει παντελώς άδειο, στην άνοδο αν το πετύχει κανείς καλώς..

Έχεις κάνει (λοιπόν) το 864?! Αν το έχεις κάνει, παρακαλώ πες μου ώρες από φανάρι Θριασίου- κύκλο. Μια ευθεία είναι που δεν κατεβαίνει κανείς, από τους 3 ξένους που είναι μέσα (και αν), αναστροφή επιτόπου και πίσω. Άντε, να σου πω 4 λεπτά, αν θέλεις να παίξουμε στο +5λεπτο των 6 δρομολογίων του τοπικού 879! Ενώ να βάλεις ένα λεωφορείο να κάνει πρακτικώς μια ακαθόριστη άνοδο 63 ή 879 για να πάει στην ΒΙΟ.ΠΕ Μαγούλας και να κατέβει τελείως ασυντόνιστο (φυσικά, μπορεί να έχει και Τέρμα!!) ή συντονισμένο με τι άραγε (ούτε καν από την Μαγούλα!) και να είναι γκρουπ με το εξίσου άδειο 862 στην Ελευσίνα και το τοπικό 879?! Τέλος, αν ήταν ξεχωριστό 864 ΔΕΝ θα ήταν 3 δρομολόγια, γιατί και σήμερα 6 δρομολόγια έχει! Εγώ απλά έχω τα 3 σημερινά πρωινά στην επιστροφή από Ελευσίνα διερχόμενα (για την μετάβαση), τα δε 3 μεσημεριανά στην διαδρομή προς Ελευσίνα, δηλαδή για τους ''επιβάτες'' του 864 καμία απολύτως διαφορά (ακόμη-ακόμη και με τις σημερινές ώρες είναι δρομολογημένα)

Να ξαναθυμήσω πως αδιαφορώ για τι θέλει, τι σκέφτεται ή τι πρόκειται να κάνει ο ΟΑΣΑ. Από τις δικές μου (και μας) προτάσεις για την τροποποίηση/κατάργηση σειράς γραμμών, περισσεύουν άπειρα οχήματα για σοβαρή, όμως, αξιοποιήση! Για τις κατεστραμμένες διαδημοτικές συνδέσεις, την πύκνωση των τοπικών γραμμών με ανταπόκριση τους σταθμούς της ΣΤΑ.ΣΥ. (πόσο μάλλον τον Κορμό Θριασίου!) , και την πύκνωση των γραμμών-κορμών στις συχνότητες που επιβάλλεται!

Εν τέλει όμως, δεν μου λες τι προτείνεις εσύ! Εγώ σου είπα και το Plan B μου. Ξεχνάς φυσικά ότι από Ιερά Α/Γ16 θα θέλεις τουλάχιστον 20 λεωφορεία (αν είναι 7-8 από Κουμ - 15λεπτος άξονας και έχεις άλλα 18 κάτω. Οπότε πας και για αναγκαστική πύκνωση του Κορμού με οχήματα χωρίς καν την μεταφορά από την Πλ.Κουμουνδούρου, αλλιώς το αφήνεις με συχνότητες ασυλοποίησης (ανά 20 από Κουμ ο άξονας / 20λεπτος κορμός είναι απαράδεκτο και τοπικά ομοίως ασυλοποίησης, ως έχουν. Δεν εξετάζω καν την μεταφορά της αφετηρίας στο ενδότερο κέντρο, που θα χρειαστεί άλλα 3 οχήματα στο νερό!

Αυτή την πρόταση, την παλεύω εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον. Το έχω ψάξει από κάθε πλευρά.. Από του ΟΑΣΑ, της ΟΣΥ, του σταθμάρχη (που καλούνται να τηρήσουν την δρομολόγηση) και κυρίως του επιβάτη! Και αυτή η επιλογή, από όλες τις τις πλευρές είναι σαφώς η καλύτερη, για όλους.

Το 862 δεν το έχω χρησιμοποιήσει αλλά το έχω δει πολλές φορές. Δεν είπα πουθενά ότι γεμίζει αλλά και τελείως άδειο δεν το έχω πετύχει ποτέ. Επιπλέον, στοκ κομμάτι της διαδρομής του πάνω από την Ολυμπία Οδό, που το Χ63 δεν είχε στάσεις άρα και το προτεινόμενο 879, υπάρχουν στάσεις του 862 που απέχουν παραπάνω από 500μ και από τους δύο κεντρικούς άξονες. Για έναν ηλικιωμένο, για μια έγκυο ή για μια μητέρα με καρότσι δεν είναι μικρή απόσταση περπατήματος... Συνεπώς, το να μένει χωρίς συγκοινωνία όλη αυτή η περιοχή είναι λάθος. Προσωπικά, θεωρώ ότι προτεραιότητα για κόψιμο στα Τ. ΘΡΙ πρέπει να έχει το 861 που είναι τελείως εκτός του αστικού ιστού της Αθήνας και δεν έχει ουσιαστική επιβατική κίνηση μετά την Μάνδρα.

Μιας και ανέφερες το Καρτ. 1 ξέρω ότι έχει πρόγραμμα 05:00 Τ 862 - 05:20 Α 862 - 05:40 Τ 862 - 06:05 Α 862 - 06:30 Τ 862. Εφόσον λείπει αυτό το όχημα να φανταστώ κανένα από αυτά τα δρομολόγια δεν εκτελείται και το πρώτο 862 είναι στις 06:40 από Ελευσίνα;

Είναι λογικό όμως να κόβονται από αλλού λεωφορεία ώστε να διατηρούνται αυτά στις περιοχές εκτός του αστικού ιστού; Γιατί ο σημερινός αριθμός οχημάτων των Α16/876 και Γ16/866 μόνο ως πρότυπο σπατάλης μπορεί να θεωρηθεί. Για παράδειγμα, δεν είναι δυνατόν αυτός που θέλει να κινηθεί προς Χαϊδάρι (811) να περιμένει 20' στην Αγ. Μαρίνα και αυτός που πάει Ασπρόπυργο ή Ελευσίνα να περιμένει το πολύ 10'. Αν και στην Ελευσίνα με την πρότασή σου δεν μπορείς να ρίξεις τη συχνότητα κάτω από τα 10' γιατί το 863 χρειάζεται 20λεπτο.

Η Γκορυτσά, όπως ξαναέγραψα, εξυπηρετείται στο μεγαλύτερο μέρος της από το 855 που έχει πολύ καλές συχνότητες και ωράρια.

Το 864 δεν το έχω κάνει. Σκέφτομαι όμως πόση θα είναι η επιβάρυνση του επιβάτη του 879 που θέλει να πάει από Ελευσίνα προς Ασπρόπυργο σε σχέση με σήμερα. Σε όλα τα δρομολόγια θα κάνει υποχρεωτικά κύκλο από το Νεκροταφείο Ελευσίνας και σε μερικά ακόμα (3 λες εσύ όμως στην πραγματικότητα σήμερα τα δρομολόγια του 864 είναι 7) θα κάνει και άλλο κύκλο στην ΒΙΟ.ΠΕ.

Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα. Υπάρχουν πολλές τροποποιήσεις οι οποίες αν γίνουν μπορούν να απελευθερώσουν μεγάλο αριθμό οχημάτων. Ενδεικτικά αναφέρω: 719 - Α13 στην Ανθούπολη, κόψιμο Γ12 και τροποποιήση 24/25, 024 - Γ10 στα Κ. Πατήσια, 711 στον Προαστιακό Άνω Λιοσίων ή έστω Κ. Πατήσια, κόψιμο σημερινών 813 - 856 και δημιουργία ενός Τοπικού Αιγάλεω που θα καλύπτει τις τοπικές διαδρομές των 813 - 856 και ενός 202 Χαραυγή-Στ. Αγ. Ιωάννη, κόψιμο 070, 100, 819, 827/8, 861, Β15, Χ80. Όμως, πέρα από τις δικές μας προτάσεις πρέπει να βλέπουμε και την πραγματικότητα, η οποία καθορίζεται από τον ΟΑΣΑ.

Η δική μου πρόταση είναι κόψιμο των Α/Γ16 και ενίσχυση 876 και 866. Συχνότητα ανά 15' τις ώρες αιχμής με 6 οχήματα (Χρόνος διαδρομής στα 90'). Επίσης, μετατροπή τους σε διπλής κατεύθυνησης από κυκλικές με Αφετηρία στην Αγία Μαρίνα (ΑΦ830/892) και τροποποιήση 876 ώστε να πηγαίνει από Ιερά Οδό όπως το 866 αντί για Καραϊσκάκη. Στα Τ. ΘΡΙ κόψιμο του 861 και σκέφτομαι και αν αξίζει η μεταφορά της Αφετηρίας του 881 στον Ασπρόπυργο (ΑΦ805) έναντι Ελευσίνας που μπορεί να απελευθερώσει ένα ακόμα όχημα. Το συνολικό κέρδος από τις προτάσεις μου είναι 9 οχήματα (4 από τα Α16/876, 2 από τα Γ16/866, 2 από το 861 και 1 από το 881). Από αυτά μπορούν να διατεθούν 2-3 ώστε να καλυφθούν οι ανεπάνδρωτες των Τ. Θριασίου.

Η αρχική μου σκέψη ήταν να μείνουν τα Α/Γ16 από Ιερά Οδό με εναλλάξ αναχωρήσεις. Αν έμεναν Κουμουνδούρου με 8 οχήματα η κάθε μια θα είχαμε δρομολόγια ανά 15' (συνδιασμένα για Ιερά Οδό ανά 7'-8') και κέρδος 2 οχημάτων. Αν ανέβαιναν πιο πάνω π.χ. Ομόνοια θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν τα 2 που κερδίσαμε συν κάποιο ακόμα που έχει απελευθερωθεί από την τοπικοποιήση των 813/856. Αλλά ακόμα και αν εφαρμοζόταν αυτή η πρόταση πάλι οι επιβάτες Ελευσίνας/Ασπροπύργου θα κατέβαιναν στην Αγ. Μαρίνα για να συνεχίσουν με το Μετρό λόγω ταχύτητας και στον γυρισμό οι επιβάτες δεν θα γνώριζαν την ακριβή ώρα διέλευσης από Αγ. Μαρίνα αφού η Αφετηρία θα ήταν στην Κουμουνδούρου ή στην Ομόνοια. Ακόμα ένας λόγος είναι ότι έτσι δίνεις υπερβολική δρομολόγηση στην Ιερά Οδό (ανά 7'-8') η οποία από κάτω έχει Μετρό και βλέπουμε και τώρα τι πληρότητες έχουν τα 813/856 στην Ιερά Οδό.

Το να κατέβουν τα τοπικά στην Αγ. Μαρίνα το είχα σκεφτεί και εγώ ένα διάστημα αλλά με την λογική ότι θα κατεβαίναν όλα. Όμως, την απέρριψα αυτή τη σκέψη καθώς διαπίστωσα ότι είναι μικρό κομμάτι των επιβατών των Τοπικών που μετεπιβιβάζεται στα Α16/876 και Γ16/866. Από τους υπόλοιπους άλλοι κατευθύνονται προς τα 845/71, άλλοι προς τα 878/9 και υπάρχει και σημαντικό μερίδιο στις τοπικές μετακινήσεις. Επιπλέον, με αυτό τον τρόπο δίνεις υπερβολικές διελεύσεις στην Καβάλας που δεν τις χρειάζεται.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 - από mercedes elbo - 21-07-2015, 11:23 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 626.630 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.311 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 356.212 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 157.982 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 370.095 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 78.129 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 61.513 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 90.556 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 172.355 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 68.528 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)