Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.82 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
(16-07-2015, 04:43 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν νομίζω πως πολλοί είναι που παίρνουν το ΚΤΕΛ έναντι του αστικού κυρίως λόγω ακριβότερου εισητηρίου αλλά και αραιότερων συχνοτήτων και του γεγονότος ότι περνάει μόνο από τους κεντρικούς άξονες και όχι μέσα από τις περιοχές όπως κάνουν τα 817, 862, 863. Άλλωστε, ακόμα και γεμάτο να τύχεις κάποιο λεωφορείο του ΚΤΕΛ στο Δάφνι σκέψου ότι έχουν σχεδόν τη μισή χωρητικότητα ενός αστικού 12μετρου και πόσους επιβάτες έχει πάρει από περιοχές πριν την Μάνδρα.

Η αναλογία 817-863 σήμερα είναι 1-1, στην αιχμή ανά 20' το καθένα συνδιαστικά 10' από ΑΦ/ΤΕ. Πέρα από αυτό πόσα λεωφορεία χρησιμοποιείς για το συγκρότημα 817-861/3;

Στον Ασπρόπυργο κατεβάζεις το 881 στο Μετρό το οποίο δεν έχει και ιδιαίτερη επιβατική κίνηση και αφήνεις το 855, το οποίο όντως έχει αρκετό κόσμο, ως τοπικό Ασπροπύργου. Αν πήγαινε μόνο το 866 Αγ. Μαρίνα με 10λεπτα, που το θεωρώ υπερβολή για τον Ασπρόπυργο, και το 881 γινόταν Τοπικό Ασπροπύργου με Αφετηρία στην ΑΦ805 με 1 όχημα θα άλλαζε κάτι;

Για το 879 ήδη θα το βάζεις να κάνει τη διαδρομή του 862 στην Άνω Ελευσίνα άμα ανεβαίνει και μέχρι την Βιομηχανική Ζώνη κάποιος που θα το πάρει από Παραλία Ελευσίνας για Γκορυτσά λ.χ θα κάνει ένα σωρό κύκλους. Θεωρώ ότι είναι καλύτερο από τα 4 αμάξια που θα διαθέσεις στο νέο 879 να δώσεις 2 στο 862 με συχνότητα ανά 25' και τα άλλα 2 στο 879 αλλά να πηγαίνει κατευθείαν Γκορυτσά/Ασπρόπυργο. Το 864 καλύτερα να μείνει ως έχει. Δικό του όχημα δεν απασχολεί παραμόνο παίρνει για μερικά δρομολόγια από τις άλλες γραμμές. Eπιπροσθέτως ο κύκλος από Θριάσιο Νοσοκομείο-Αποθήκες Μαγούλας-Θριάσιο Νοσοκομείο είναι περίπου 6 χλμ οπότε σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να φορτωθεί σε άλλη γραμμή έστω και για 3 δρομολόγια. Για το 878 ανά 15' φαντάζομαι εννοείς και κόψιμο του 711 ώστε να πάρεις 2 οχήματα από εκεί. Αλλά και πάλι δεν φτάνουν για να έχεις 15λεπτα αφού τα σημερινά 878/9 έχουν περίπου 4-5 οχήματα από τα Τ.ΑΧΑ και συχνότητα 30'-35' (εξαίρεση κάτι ελάχιστα 20'-25' τα πρωινά από Ελευσίνα).

Όσο για τις 2 μετεπιβιβάσεις (μία από το Τ.ΘΡΙ στο Τοπικό του Μετρό και μία από το Τροφοδοτικό του Μετρό στο Μετρό ή μία από το Τ.ΘΡΙ στον Κορμό και μία από τον Κορμό(Κουμουνδούρου) σε κάποια διερχόμενη γραμμή) γίνονταν από πάντα καθώς η Κουμουνδούρου δεν είναι κέντρο. Και με την πρόταση να μείνουν μόνο Α/Γ16 ως κορμοί θα γίνεται αλλά και σε μερικές περιπτώσεις και με την πρόταση να κατέβουν τα 817, 861, 863, 881 στην Αγ. Μαρίνα καθώς κάποιες περιοχές πάλι θα χρειάζονται διπλή μετεπιβίβαση π.χ. Άνω Ελευσίνα, Ψάρι, Λόφος Κυρίλλου και πλέον η Παραλία Ελευσίνας.

Για το 856 έχω κάποιες αμφιβολίες αν χωράνε τα Solaris από την Αίνου. Άμα χωράνε είναι η καλύτερη λύση να πάει Άγιο Ιωάννη.
Δεν υπάρχει καμία συνδιασμένη δρομολόγηση σήμερα στα 817-863, ούτε από την Ελευσίνα, ούτε από την Μάνδρα. Το 817 είναι σαφώς πιο αραιό και με λιγότερο κόσμο από το 863. Ο μόνος λόγος που το κρατάνε είναι επειδή στην πράξη το 862 έχει μισοκαταργηθεί (κάθε μέρα λείπουν 2-3 βάρδιες από τα Τ.ΘΡΙ και το 862 έχει και κενά πάνω από 3 ώρες, όπου ο σταθμάρχης προτρέπει τους επιβάτες να πάρουν το 817 για να εξυπηρετηθούν)

Σου είπα πως με την νέα δρομολόγηση που προτείνω, είναι γκρουπ η Ελευσίνα και ο Ασπρόπυργος μεταξύ τους. Οπότε δεν απασχολούν στάνταρ οχήματα, πάνω από τα μισά πάντως σίγουρα θα χρειάζεται η Ελευσίνα, 15 και 8 για τον Ασπρόπυργο περίπου..

Μην το κοιτάς σαν το 881. Ο κορμός του Ασπροπύργου με μερικά δρομολόγια επέκταση 10λεπτών είναι. Σιγά τα αυγά. Να το κάνεις τοπικό με ένα αμάξι γίνεται, ανά 35', αλλά είναι αλλιώς η αξιοπιστία της ανταπόκρισης Προαστιακού για τους επιβάτες και των δυο κατευθύνσεων που πάνε για Ασπρόπυργο ή γενικότερα στα Δυτικά Προάστεια και να καταλήγει στο Μετρό, χωρίς να έχει καμία επιβάρυνση στο δίκτυο, απασχολώντας παραπάνω όχημα.
Ο κορμός ανά 10 λεπτά δεν είναι υπερβολή. Με την απαξίωση του ΟΑΣΑ, μόνο με τέτοιες συχνότητες μπορεί ο κόσμος να εμπιστευτεί την συγκοινωνία.
Το 855, ακριβώς επειδή είναι επιτυχημένο, δεν το πειράζω.

Δεν είπα πως θα κάνει όλη την διαδρομή του 862, αν διάβασες καλά. Είπα θα κάνει κομμάτι του 862, αυτό του Νεκροταφείου, όπως πήγαινε το Χ63 δηλαδή. Καμία σοβαρή επιβάρυνση για αυτούς που πάνε Γκορυτσά (είπαμε, αυτοί για Ασπρόπυργο παίρνουν το 878, αλλιώς από Άνω Ελευσίνα το 863 για Παραλία Ασπροπύργου και τον 10λεπτο κορμό μετά) που τώρα έχουν δρομολόγιο ακόμη και κάθε 2 και 3 ώρες!! Το 862 δεν έχει κανένα νόημα πια, το δε Τέρμα του απέχει με τα πόδια από την Αφών Κυπραίου 5 λεπτά.. Οπότε το κομμάτι της Άνω Ελευσίνας που μπαίνει κανένας ξεχασμένος, μπορεί ανετότατα να το καλύψει η Γκορυτσά.
Το 864 και εγώ ήθελα να το κρατήσω ως έχει. Όταν έχει όμως 5 οχήματα το γκρουπ (2 στο 805 και 3 διαθέσιμα στο 879, θα βάλεις 864 και θα αφήσεις το 879 δρομολόγια άνω των 45λεπτων, για να κάνει την ίδια διαδρομή περίπου κιόλας? Δεν είναι καμία επιβάρυνση, τρια λεπτά υπόθεση είναι για 3 δρομολόγια και μην σου πω ότι μπορεί και να εξυπηρετεί κιόλας.. (επειδή το έχω κάνει το 864 στο λέω, με VanHool κιόλας..)

Το δε 878, θα βρεθούν οχήματα όταν θα γίνει η αναδιάρθρωση του δικτύου. Από το Α/Β15, 856, 813, 815, από τα κερδισμένα των Τ.ΘΡΙ, ακόμα και από τις αλλαγές στα Τ.ΑΧΑ αν θες ειδικότερα.. Αμάξια βρίσκονται, σημασία έχει τι στόχο έχεις. Και ο στόχος είναι η Ελευσίνα να είναι τρένο στην αιχμή.

Σε αυτό που λες συμφωνώ εν μέρη. Ξέρω πως με την πρότασή μου, κανονικά πρέπει και το 855 και το 805 να κατέβουν Αγ.Μαρ. Το μεν όμως πρώτο λόγω άψογων δρομολογίων και σε συνδιασμό με τον προτεινόμενο 10λεπτο κορμό, επιτρέπει, έστω και με αυτό τον τρόπο την μετεπιβίβαση (διότι υπάρχει αξιοπιστία), το δε δεύτερο (όπως και ο λόγος που δεν σκέφτηκα ούτε καν το κατέβασμα του 862 στην Αγία Μαρίνα / η ιδέα για συνένωση μου ήρθε όταν άρχισα να φτιάχνω την δρομολόγηση και είδα πως δεν συνέφερε) διότι θα γράφει πολλά χιλιόμετρα, χωρίς καμία συνδιασμένη δρομολόγηση με τον κορμό του, δηλαδή σπατάλη οχήματων. Και στην άνοδο το ίδιο, ενώ το 881 δρομολογείται και εναλλάξ με τον κορμό.
Η λύση να μείνουν ως έχουν με Α από Ιερά και Γ από Καβάλας (έναντι των 2 κορμών που πρότεινα για τις δυο λεωφόρους) είναι πιο σωστή για την τριπλή μετεπιβίβαση του 805-855-879, αλλά θεωρώ πως θα χρειάζεται παραπάνω οχήματα, το Γ δεν θα έχει ανταπόκριση με το Μετρό και τα δε Τοπικά θα λειτουργούν με συχνότητες απαξίωσης, διαφορετικά, θα πρέπει να πυκνώσεις και ξεπερνάς το bugget των 40 οχημάτων για όλα μαζί, και το παραγόμενο αποτέλεσμα, δεν συγκρίνεται με την πρότασή μου..

Μια χαρά χωράνε τα Solaris.. Και πάλι πλέον, δεν έχει και τόσο νόημα, αλλά τεσπά..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 - από MrVanHool - 18-07-2015, 10:52 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 632.383 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.165 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 359.791 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 159.757 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 373.903 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.425 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.219 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.575 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.034 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.237 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)