Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.82 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
#98
(15-07-2015, 04:48 PM)mercedes elbo Έγραψε: Την σύγκριση Αγ. Άννης (ύψος Π.Ράλλη)-Ελαιώνας/Κεραμεικός την έκανα λόγω της κίνησης στην Αγ. Άννης. Όμως, αν δεν κάνει στάσεις το 838 θεωρώ ότι αντισταθμίζεται οπότε και αξίζει να πάει Ελαιώνα. Με χρόνο διαδρομής 50' και 3 οχήματα (νομίζω 4 έχουν σήμερα 838/914) έχεις συχνότητα 15-15-20.

Για το 914 το σκέφτομαι τελείως για κατάργηση καθώς η Πειραιώς απέχει λιγότερο από 500μ ακόμα και από το πιο απομακρυσμένο σημείο. Οπότε η πλειοψηφία θα περπατήσει για να πάρει 049. Αν τώρα είναι τόσο απαραίτητο να υπάρχει γραμμή στη Λαχαναγορά μπορεί να μείνει το 914 αλλά να φτάνει μέχρι Λαχαναγορά ή το πολύ Ρέντη και Αφετηρία ή στο Φίξ ή στον Αγ. Ιωάννη αλλά με 1 όχημα που περισσεύει από τα παλιά 838/914 δεν έχει μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας.
Μα έγραψα, ότι προσωρινά, μέχρι να γίνει η διάνοιξη της Αγίας Άννης όσο αφορά τις ώρες που λειτουργούν οι αποθήκες, να κατεβαίνει από Λεωφ.Κηφισού. Μετά το μεσημέρι που οι αποθήκες κλείνουν, είναι νεκροταφείο η Αγίας Άννης.. Και σαφώς συμφέρει από το να μείνουν ως έχουν, με τις απαράδεκτες συχνότητες.

Όσο αφορά για το 914, σου έγραψα και πάνω πως δεν είναι για συνδέει τον Φιξ με τον Ρέντη, όσο το Φιξ ή τον Νέο Κόσμο με την Πειραιώς και κατ'επέκταση με τον Ρέντη, σαν διατήρηση της παραδοσιακής γραμμής 914. Πες το 158 αν θες εσύ Στ.Συγγρού-Φιξ - Άγ.Ι.Ρέντης. Δεν είναι πρωτίστως για την εξυπηρέτηση του Ρέντη το νέο 914, όταν θα έχεις το 838 από τον Ελαιώνα ανά 15'.

(15-07-2015, 04:48 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η ενστασή μου στο κατέβασμα των Τ. Θριασίου στην Αγ. Μαρίνα είναι οι τοπικές μετακινήσεις. Είναι γεγονός ότι τα Τοπικά έχουν μεγαλύτερη επιβατική κίνηση από τους Κορμούς (Α16/876 και Γ16/866) και αυτό γιατί υπάρχουν τοπικές μετακινήσεις αλλά και επιβάτες που μετεπιβιβάζονται σε 845/71 ή 878/9.

Aν καταλαβαίνω καλά κατεβάζεις από Ελευσίνα στην Αγ. Μαρίνα το 817 το οποίο το συντονίζεις με τα 863/861 στην Ελευσίνα;

Για τον Ασπρόπυργο κρατάς το 866 για σύνδεση με Μετρό και το συντονίζεις με το 881 στον Ασπρόπυργο; Αν όντως εννοείς αυτό δεν έχει κανένα νόημα ο συντονισμός αυτών των δύο αφού μετά το κέντρο του Ασπροπύργου ακολουθούν τελείως διαφορετικές διαδρομές.

Για το 855 προτίνεις να φτάνει ως Ψάρι και μετα να κατεβαίνει κάπως μέχρι Λ. Νάτο και να φτάνει μέχρι Ελευσίνα; Για το 805 μετά τον Ασπρόπυργο να συνεχίζει όπως το 879 μέχρι Ελευσίνα; Προσωπικά αν εννοείς αυτό που κατάλαβα το θεωρώ σπατάλη τόσα δρομολόγια για σύνδεση Ασπροπύργου με Ελευσίνα. Επίσης, δρομολόγια που θα κάνουν παράκαμψη στην Άνω Ελευσίνα ή στο Βιομηχανική Ζώνη Μαγούλας θα καθυστευρούν σε μεγάλο βαθμό τους επιβάτες που κατευθύνονται προς Ασπρόπυργο/Άνω Λιόσια/Αχαρναί.

Αμά μπορείς και τα έχεις έτοιμα ανέβασε την προτεινόμενη δρομολόγηση γι' αυτές τις γραμμές (δηλ. βάρδιες, ενναλάξ δρομολογήσεις κλπ).

Όσο για τον ΟΑΣΑ αρχικά ανέφερε το σπάσιμο του Α16 σε 2 γραμμές μία Κέντρο-Αγ. Μαρίνα και μία Αγ. Μαρίνα-Ελευσίνα. Μετά όμως υπήρξε αίτημα από το Δήμο Χαϊδαρίου να πάει το 811 Αιγάλεω και έτσι στην πρόταση του στέλνει τις γραμμές Ελευσίνας-Ασπροπύργου στο Αιγάλεω μάλλον για να γλιτώσει την επιπλέον γραμμή Κουμουνδούρου-Αγ. Μαρίνα και η οδική σύνδεση με κέντρο να γίνεται με το 856 το οποίο από το κομμάτι της Χαραυγής αναγκαστικά θα φτάνει μέχρι Κέντρο ακόμα και αν γινόταν τοπικό ο κλάδος του Αιγάλεω.

Υ.Γ. Μια απορία για τα οχήματα. Τα Τ.Θριασίου ξέρω έχουν 16 οχήματα και 2 το 861. Τα Α16/876 και Γ16/866 έχουν 9 οχήματα το καθένα;
Πολύ σωστά. Έχουν αυξημένη τοπική επιβατική κίνηση, γιατί πέραν της μετεπιβίβασης στην Αθήνα ή τον Πειραιά κυρίως, υπάρχει το ΚΤΕΛ Αττικής, είτε των Μεγάρων είτε των Βιλλίων που εξυπηρετούν από Μάνδρα-Μαγούλα-Ελευσίνα, καλύτερα και σαφώς πιο γρήγορα την σύνδεση με το Μετρό (Δαφνί και σε 6' με διερχόμενο είσαι Αγ.Μαρ)
Αν ήξερα σαν επιβάτης της Μάνδρας-Μαγούλας-Άνω Ελευσίνας πως ανα 20' έχω λεωφορείο για Αγία Μαρίνα, θα σου έλεγα εγώ τι θα γινόταν...

Οι γραμμές θα είναι : 817 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ελευσίνα-Μάνδρα , 863 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ελευσίνα-Θριάσιο Νοσ.-Μάνδρα, 861 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ελευσίνα-Μάνδρα-Οικ.Τιτάν και 865 Πλ.Κουμουνδούρου-Μάνδρα (μεικτό)
Η δρομολόγηση από Αφ έχει ως εξής :
xx 00 63
xx 10 17
χχ 20 63
χχ 30 63
χχ 40 17
χχ 50 63
χψ 00 17
(σαφώς η αναλογία των δρομολογίων 63 είναι παραπάνω από τα 17..)

ενώ από το Τέρμα (Μάνδρα) (εκτιμώμενη εναλλάξ δρομολόγηση από Ελευσίνα)
χχ 00 63 - χχ 40 63 Ελευσ
χχ 30 17 - χχ 50 17 Ελευσ
χχ 20 63 - χψ 00 63 Ελευσ
χχ 30 63 - χψ 10 63 Ελευσ
χψ 00 17 - χω 20 17 Ελευσ
χχ 35 61 - χχ 50 61 ΤΕ863 - χψ 30 61 Ελευσ
(το 861 υπολογίζεται σαν 63, -12 έως 15 λεπτά η αναχώρηση από Οικ.Τιτάν, παντώς συγχρονισμένο και στην κάθοδο)

Ο κλάδος του Ασπροπύργου (866 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ασπρόπυργος και 881 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ασπρόπυργος-Ρουπάκι) ως εξής από Αφ:
χχ 00 66
χχ 10 66
χχ 20 66
χχ 30 81
χχ 40 66
χχ 50 81

ενώ από Τέρμα (εκτιμώμενη συνδιασμένη δρομολόγησης από Πλ.Ασπροπύργου)

χχ 10 66 - χχ 15 Ασπροπ
χχ 20 66 - χχ 25 Ασπροπ
χχ 30 66 - χχ 35 Ασπροπ
χχ 25 81 - χχ 45 Ασπροπ
χχ 50 66 - χχ 55 Ασπροπ

Τα νέα Τοπ.Θριασίου, έγραψα πως θα είναι 805-855(ως έχουν)-879 (Ασπρόπυργος-Γκορυτσά-Ελευσίνα). Το 855 είναι άκρως επιτυχημένη γραμμή και δεν μεταβάλλεται καθόλου η δρομολόγηση της! Απλά η ''έδρα'' τους θα είναι ο Ασπρόπυργος πλέον, θα εναλλάσονται 805-879 (για να προστεθούν κάποια δρομολόγια στο 805 που έχει μείνει με ένα αμάξι τώρα) και η Ελευσίνα θα μείνει σαν Τέρμα μόνο για 845/71-878 (το 879 μπορεί να γίνει κυκλικό στην πλατειούλα στην Ηρ.Πολυτεχνείου, πριν κάνουν δεξιά στην Μουρίκη για παραλία τα Τοπικά τώρα, για εξοικονόμηση χρόνου)
Το 879 (με τα 3 δρομολόγια ανά κατεύθυνση διερχόμενα από την ΒΙΟ.ΠΕ Μαγούλας να καθυστερήσει πόσο αυτούς που πάνε στην Γκορυτσά από Αφ ή Τε?! Δεν θα πηγαίνει Μενίδι, τοπικό θα γίνει και για το Ελευσ-Ασπροπ θα υπάρχει το τρένο 15λεπτο 878, το ξαναέγραψα, δεν θα καθυστερεί κανέναν. Τοπικό!

Τα είπα όλα, ανέλυσα και το σκεπτικό μου επί της δρομολόγησης, τις καρτέλες που έχω φτιάξει όμως δεν μπορώ να τις ανεβάσω εδώ, παραπάει.. Να τις δείξω μπορώ, βεβαίως...

Αυτό δεν αποτελεί λύση. Ή μένει ο Κορμός της Ελευσίνας ως έχει (Α/Γ16), ή κατεβαίνουν τα Τοπικά στην Αγία Μαρίνα. Δεν γίνεται όλο το Θριάσιο Πεδίο από το κέντρο της Αθήνας να πρέπει να κάνει τουλάχιστον 3 μετεπιβιβάσεις! Δεν γίνεται πουθενά αυτό το πράγμα και κανείς δεν θα κάτσει να το κάνει. Γι'αυτό και δεν το συζητάω για την πρόταση μου για τα Τοπ.Θριασίου.
Το 856 πρέπει ΧΤΕΣ να σπάσει, το δε κάτω κομμάτι σαν 202 Χαραυγή-Υμηττός-Στ.Αγ.Ιωάννη (κυκλ) με 3 Solaris του ΑΜ ΕΛΛ (ανά 10') , και ίσως δεν έχει και νόημα καν...

Τα Τοπ.Θριασίου έχουν 18 οχήματα (το 861 υπάγεται στην δρομολόγηση των Τ.ΘΡΙ, ανεξάρτητα με το αν ''συμπτωματικά'' δεν εναλλάσονται και σε άλλες γραμμές του γκρουπ τα 2 οχήματα του) , το Γ16/866 έχει 8 και το Α16/876/865 έχει 10.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 - από MrVanHool - 16-07-2015, 01:52 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 632.462 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.165 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 359.948 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 159.799 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 374.091 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.425 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.219 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.577 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.039 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.238 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)