Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.82 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
#82
Πριν τις απαντησεις.. Επι του θεματος, 1645 στο Δαφνι, το Ν2 567 με Α μπροστα και κολλητα πισω το Ν1 275 με 876 και στις 1900 στην Γεφ.Ασπροπυργου το Ν2 554 με Α μπροστα, και πισω το Ν2 567 με 876! Φυσικα, αδεια!!
(26-05-2015, 04:01 PM)ecoj Έγραψε: Όχι δε βγαίνει με δίπορτα. Τα δίπορτα είναι ακατάλληλα γενικά για να μπουν σε τέτοιες γραμμές.

Ναι δε διαφωνώ πως βγαίνει άδειο από Παλατάκι. Μετά μαζεύει κόσμο στην Αθηνών. Αν είναι πίσω από το Α15 χαίρω πολύ λογικό να μην πιάσει τίποτα το ιδιαίτερο. Αλλά δεν παύουν να είναι δύο γραμμές που σε αρκετές φάσεις φεύγουν από Στ. Λαρίσης που σε περίπτωση που γίνουν μία χρειάζεται ενίσχυση. Τώρα μου λες για αραίωση και νταλίκες στο 845 και μετά έχεις επαφή με την πραγματικότητα και τη περιοχή? Που θα βρούμε νταλίκες? Μιλάμε εν τω μεταξύ για το σχέδιο του ΟΑΣΑ που θέλει το Γ16 τοπικό πάντως. Δηλαδή θες την Αθηνών με ένα 12μετρο στο 15λεπτο?

Αυτό το ξέρεις ή το φαντάζεσαι?Δεν το αμφισβητώ αλλά θα ήθελα να ήξερα που το άκουσες. Πάντως συνεχίζει να είναι σωστό να φτάνει στο κέντρο του Περιστερίου αφού βγαίνει στον ίδιο χρόνο όπως λες.
Έχεις δίκιο ότι σε πολλές περιοχές η μετάβαση σε σημεία εντός του δήμου είναι προβληματική. Βέβαια εδώ φταίνε και οι δήμοι που δεν έχουν καλή δημοτική συγκοινωνία.
Δημοτική συγκοινωνία Περιστερίου παράδειγμα ROFLROFLROFLROFLROFL

Ναι το Γ16 έχει λίγο κόσμο. Αυτόν που κουβαλάει από Ασπρόπυργο. Μου λες για όρθιους ενώ στο Α15 που ώρες αιχμής δεν χωράει ο κόσμος θες αραίωση.
'Ίσως αν πήγαινε το Γ16 στο Στ. Λαρίσης να άλλαζαν τα δεδομένα

Ναι γιατί κάποιες γραμμές παρέχουν γρηγορότερη σύνδεση μεταξύ 2 περιοχών και έχουν αραιή συχνότητα. Το 803 ενώνει τον Πειραιά με το Χαϊδάρι με αυτόν τον τρόπο. Το 711 τη Ζωφριά με τον πολιτισμό. Το 871 τον Πειραιά με την Ελευσίνα. Κάποιες φορές χρειάζονται γραμμές που ενώνουν διάφορα σημεία μεταξύ τους.
Καταργείς και το 711 και φορτώνεις όσους επιβάτες έχει στο ήδη υπερφορτωμένο Β12!
Με αυτή τη λογική κόψιμο και το 735.

Δε διαφωνώ με το κόψιμο γραμμών. Αλλά ως ένα όριο. Δεν είναι σωστός συγκοινωνιακός σχεδιασμός να χρειάζεσαι 3 λεωφορεία να πας από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β δίπλα.
Και εγώ στηρίζω το κόψιμο του Β15 αλλά με ενίσχυση του Α15. Αλλιώς απλά κόβεις.

Για τα δίπορτα: Μπορούν να μπουν σε κάποιες 12μετρες γραμμές του Βοτανικού χωρίς πρόβλημα (πχ 811, 813, 821, 861 κλπ) αλλά στη Ράλλη δημιουργούν πρόβλημα σχεδόν παντού. Εδώ δημιουργούν πρόβλημα στο Β15. Στο 622 γίνεται τρελοκομείο με δίπορτο. 051 που είχαν στείλει πρόσφατα τα ίδια.
Επιμενεις εσυ και δεν θελεις στο χαλαρο.. Ωραια, για παμε να δουμε τι θα διαβασουμε!

Τετοιες γραμμες ποιες? Αυτες που μπαινουν 50-100 ατομα σε μια η δυο στασεις και κατεβουν ολοι σε μια?! Μην σου πω οτι το Ε15 ειναι πιο καταλληλο ΚΑΙ απο το Αεροδρομιο!!

Στο 9λεπτο ποση ωρα διαφορα μπορει να εχει απο το Α ωστε να γεμισει?! Ακομα και πισω να ειναι το Α, με 9 λεπτα, απο το Παλατακι και κατω, εκτος αιχμης, να μπουνε 10 ατομα! Εσυ επιμενεις σε ενισχυση, δηλαδη 7λεπτο Δασος και 803 και 731 πανω, την στιγμη που σε κατι 806, δεν σηκωνεται ο κοσμος σε μια γειτονια που ειναι 100 φορες πιο πυκνοκατοιμημενη απο το Δασος!
Προφανως και εχω επαφη.. Εγω μιλαω για το τι πρεπει να γινει, αν δεν κατεβουν τα Τοπικα στην Αγια Μαρινα, που θα αλλαξουν τα παντα! Το εχω ξεκαθαρισει νομιζω.. Εχεις λοιπον (ξαναλεω) ενα 12λεπτο Δασος, εναν 20λεπτο Ασπροπυργο και μια 15λεπτη νταλικα 845! Δεν φτανουν να σηκωθει η Καβαλας, θα με τρελανεις? Εδω κοτζαμ Λενορμαν με γειτονια και δεν γεμιζουν, μιλας για την Καβαλας?!
Και ξαναλεω (επειδη υπηρχει ενα προβλημα παρακολουθησης των γραφομενων μου, οπως παρατηρω) πως βαση προτασης το Δασος και ο Ασπροπυργος πρεπει να γινουν τοπικα στην Αγ.Μαρινα, οποτε η Καβαλας μενει με εναν 6λεπτο κορμο Αθηνα-Δαφνι με νταλικες και με τις νταλικες του 845.. Καταλαβες τωρα τι θα πει συγκοινωνια και οχι ασυλοποιηση?!

Δεν θα κατσω να συζητησω με αγνωστους, που το εμαθα! Να παμε για καφε να σου πω, ευχαριστως.. Υπαρχει και ενα Τμημα Προγραμματισμου, θα σου πω απλως.. Καλυτερα να ηταν στην Ανθουπολη με 8λεπτα.. Τωρα, οριστε η επιτυχια του, για να ενωνει με το κεντρο του Δημου!

Λιγος ο κοσμος του Ασπροπυργου?! Κατεβα στην Κουμουνδουρου οποια ωρα θες και πες ακομα και απο εκει, με τι κοσμο ξεκιναει.. Ποσο μαλλον η επιστροφη!
Το Α15 ειναι γεματο, γιατι δεν ισχυουν τα προγραμματισμενα 9λεπτα ποτε! Εαν ισχυαν, θα εβλεπες γελια, μολις εμπαινε στην Παπανδρεου!

Και παμε στο καλο τωρα!! Ενταξει, δεν εχω λογια.. Προσπαθω να κρατηθω και δεν με αφηνεις! Οποτε, να προτεινουμε 709-712-749-723-711 και 727-728-729-735-752-753 να κατεβουν Αττικη, γιατι φορτωνουν το Β12 και ΑΒ10 αντιστοιχα! Σε πια γλωσσα να στο πω, για να καταλαβεις πως η Ζωφρια δεν διαφερει σε τιποτα απο την Δροσουπολη και τον Αγ.Πετρο?! Μενεις εσυ η κανας δικος σου εκει και εχεις κολλησει στην ασυλοποιηση?! Αντε και το 537 στην Αττικη και το 818 στο Αιγαλεω (να συνδεονται με τον πολιτισμο!!) Και μετα λετε για τον Περικλη.. Εδω μιλαμε για σοβαρο προβλημα!!

Εχει και αλλο καλο τελικα!! Smile Το 811 ΔΙΠΟΡΤΟ!!! Οχι απλα δεν το εχεις παρει ποτε, ουτε καν το εχεις δει μπροστα σου! Αν εβλεπες πως τιγκαρει στην Αγ.Μαρινα, δεν θα τα ελεγες αυτα, ουτε για αστειο! Το 821, στην αιχμη, τα ιδια.. 813 μπαινουν ηδη, και στο 861 δεν ειναι ασχημο, εχει μπει μεχρι και Midi επι Χ63 αλλωστε.. Το θεμα ειναι να βολεψουμε τα διπορτα, οπουδηποτε αλλου εκτος απο το Ε15?!
Τι να πω...

(26-05-2015, 11:47 AM)pvuccino Έγραψε: To πρόβλημα με την πιθανή "τοπικοποίηση" του 803 είναι ότι δε νομίζω ότι περισσεύουν νταλίκες για να δρομολογηθεί το 845 με 18μετρα. Αλλά κι αν περίσσευαν, πιστεύω θα τις έβαζαν σε γραμμές που πραγματικά "στενάζουν" απ' τον κόσμο, όπως το Β11. (Δε λέω το Α11, γιατί λόγω Πανοράματος δε μπορεί να πάρει) Πιθανώς να περισσεύουν στο Ελληνικό τώρα με την έλευση του Μετρό εκεί, (και πάλι υποθέσεις κάνω) αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι δυνατόν να μεταφερθούν ορισμένες στη Ράλλη. (σχετικά με αυτό είχα αναρωτηθεί και σε άλλο topic, κατά πόσο γίνεται) Καλώς ή κακώς, το Αμαξοστάσιο Πειραιά έχει μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων και είναι απείρως απλούστερο να δρομολογούνται το 803 και το 845 με 12μετρα κι ας είναι σχεδόν παράλληλα.

Το να κατέβουν όλα τα τοπικά Ασπροπύργου/Ελευσίνας στην Αγ.Μαρίνα είναι ιδανική λύση, αλλά που θα ρεμιζάρουν; Γιατί αν είναι να γίνουν κυκλικά, νομίζω ότι θα είναι τεράστια ταλαιπωρία για τους οδηγούς. Όχι ότι δεν υπάρχουν γραμμές "σούπερ-μακαρόνια" που είναι κυκλικές, (βλέπε 330) αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα πρέπει να διαδοθεί αυτό το "στυλ" και σε άλλες γραμμές! Υπάρχει άραγε αρκετός χώρος στην αφετηρία 830/892;; Σε κάθε περίπτωση πάντως, όλα αυτά που συζητάμε δεν είναι παρά προτάσεις ενός Δήμου (αν δεν κάνω λάθος) και μέχρι να υλοποιηθούν (και αν υλοποιηθούν) από τον ΟΑΣΑ δε νομίζω ότι αξίζει να ξοδεύουμε χρόνο σε "συζητήσεις επί συζητήσεων."
Τα εμπλεξες λιγο.. Και να κοπει το 30βαλεπτο 803, δεν θα χρειαστει ενισχυση το 845! Θελει νταλικες ετσι και αλλιως!
Απο την στιγμη που Α3, Α5 δεν χρειαζονται νταλικες και στην γενικη αναδιαρθρωση των γραμμων της Ο.ΣΥ. που προτεινουν, θα αλλαξουν πολλα, θα ΠΡΕΠΕΙ να βρεις καποιες νταλικες για το 845.
ΑΒ11 ειναι μεικτη δρομολογηση (κανονικα επρεπε μονο Α εως την Αγια Τριαδα), οποτε νταλικες δυσκολο, ειδικα στην Πετρουπολεως, που ειναι ο δρομος-εφιαλτης των οδηγων της ΟΣΥ!! Τρενο απο κοντα θελει (Νεα Ζωη νο2, 5λεπτα)

Τα Τοπ.Θριασιου, δεν γινεται να ειναι κυκλικα στην Αγ.Μαρινα, οχι μονο απο ανθρωπινες αναγκες, αλλα και απο δρομολογηση, καθως θα μιλαμε για συνδιασμενες δρομολογησεις απο Αγ.Μαρ και απο πανω (οχι μονο απο τα Τερματα). Μεγαλη συζητηση, ξεχνα το!
Το 330 δεν ειναι κυκλικο. ΟΛΑ τα δρομολογια εχουν Τακτη Αναχωρηση απο την Σταση "Θεμιστοκλεους" ( απο την σταση "Φουρνος" τα Σαββατα που εχει λαϊκη, αλλα και παλι, σιγα τα 75' κυκλο που το κανουν κανονικα. Το 165, το παλιο Χ63 (150' στην αιχμη τουλαχιστον) κτλ..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 - από MrVanHool - 26-05-2015, 09:13 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 631.123 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.957 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 359.087 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 159.261 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 373.004 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.122 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.057 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.317 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 173.703 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.046 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)