Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.23 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6
#31
(21-06-2021, 10:09 PM)DimPapandreou Έγραψε: Φαντάζομαι δεν θα παθαίναν κάποιο πρόβλημα αν έκαναν κανά 2 μικροφτιαξίματα στις γραμμές που περνάν από Γαλάτσι: Να είναι πιο συχνά τα δρομολόγια και να μην υπάρχει μονοπώλιο στα μοντέλα
Το 036 είναι η σύνδεση στην ουσία των γαλατσιωτών και των κυψελιωτών με το μετρό της Πανόρμου και της Κατεχάκη. Κάθε πρωί, όποιος το παίρνει στην κατεύθυνση προς Πανόρμου τις καθημερινές, ''αγκαλιάζει'' ουσιαστικά ο ένας τον άλλον, ενώ στην άλλη πλευρά από Κατεχάκη, Γηροκομείο και κυρίως από Πανόρμου και μετά, είναι τίγκα (ή αρκετά γεμάτο στην καλύτερη των περιπτώσεων) όλη μέρα, εκτός εάν έχει ΜΟΛΙΣ περάσει από Πανόμου το 651, που η διαδρομή του μέχρι το τέρμα είναι η ίδια, άρα παίρνει όσους είναι για Ψυχικό. Δλδ το πήρα χθες το απόγευμα 8 παρά το βράδυ και μου φάνηκε αρκετά γεμάτο για Κυριακή σε τριήμερο Αγίου Πνεύματος τέτοια ώρα συν ότι όποτε το βλέπω τώρα τελευταία, έχει μόνο τα προπολεμικά το Ο405Ν (από τα μέσα του '90 υπάρχουν, ενώ τα άλλα που πήρε ο ΕΘΕΛ πάνω κάτω εκείνη την εποχή έχουν αποσυρθεί πάνω από 10 χρόνια τώρα...). Πιο παλία είχε κατά καιρούς τα irisbus (ιδίως το Agora S GNV, αλλά και το citelis σε κάποια φάση πριν από 5 χρόνια περίπου), αλλά ως επί το πλείστον είχε τα C97.405N. Φαντάζομαι δεν θα ήταν δύσκολο να μην έχουν για αυτήν την γραμμή όλη την ώρα τα Ο405Ν (ας είναι περισταστακά (π.χ. μέσα Αυγούστου, αργίες) και να έχουν μια ισσοροπία μεταξύ C97.405N, irisbus και μερικά από αυτά που πήρε πριν λίγο καιρό με leasing το αρμόδιο Υπουργείο, και κυρίως δεν θέλω συνέχεια να έχει αυτή η γραμμή τα Ο405Ν γιατί, λόγω ηλικίας, κάνουν και οι ρύποι πάρτι...
Στο 608, η συχνότητα είναι ΟΚ αλλά είναι πάντα τίγκα από μια φάση και μετά συν θα μπορούσαν να επιστρατεύσουν και τις ''φυσαρμόνικες'' της Solaris (μόνο εκείνες της ΈΛΒΟ-Mercedes έχει αυτή η γραμμή).
Στο 444, το λεωφορείο ''φάντασμα'', είναι με τα irisbus (ή το citelis ή το Agora S GNV), κανένα πρόβλημα με αυτό. αλλά όπως μαρτυρά το προσωνύμιο ''φάντασμα'', τα δρομολόγια είναι τα πιο αραία εκ των 4 γραμμών, άρα δεν βοηθάει και, δεν θα ήταν άσχημο μια επέκταση προς Νέα Φιλαδέλφεια, που μπορεί να γίνει πιο επιτακτική όταν ανοίξει και το γήπεδο της ΑΕΚ.
Στο 622, λίγο παραπάνω συχνότητα (αν και τώρα τελευταία βλέπω κατά καιρούς στην αφετηρία του Γαλατσίου, 2 οχηματα μαζί ή το 1 μόλις να φεύγει όταν το άλλο μόλις έρχεται) και, όπως γινόταν πιο παλιά, να επιστρατευτούν irisbus Agora S ή κανένα από τα καινούργια (εκτός από τα C97.405N που έχει σχεδόν πάντα) και αντί να πηγαίνει από Αγίας Γλυκερίας και προς Πλ. Κυψέλης, έτσι πάει ούτως ή άλλως το 036 να πάει όπως πάει το 608 (Λ. Γαλατσίου και μετά Πατησίων, θα απορροφήσει το 608 αρκετά).
Θα βοηθούσε πολύ σε περιπτώσεις όπως το περασμένο το Σάββατο το βραδάκι που στη στάση ''Παλιό Τέρμα'', στην κατεύθυνση προς Αθήνα), το 608, παρ' ότι στις πρώτες του στάσεις ακόμη, ήταν σχεδόν τίγκα και στην στάση ήταν πολλοί άνθρωποι (κυρίως νεαροί που βγήκαν έξω για να πάνε προς Κέντρο προφανώς), άρα φαντάζεστε το πόσο τίγκα θα ήταν το λεωφορείο αργότερα)
Συμφωνώ με την μονοτονία των αρθρωτών gn που υπάρχουν στο 608, αλλά άμα δεν αλλάξει αμαξοστάσιο ή το αμαξοστάσιο της Ανθούσας πάρει κάποιο άλλο τύπο αρθρωτών ( έχει μόνο mercedes gn), δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Το Σάββατο το βράδυ προς Αθήνα όντως υπάρχει πολυκοσμία στο 608(γεμίζει τίγκα ακόμα και στην αφετηρία του Γαλατσίου) διότι έχει συχνότητα κάθε 25!! Λεπτά. Στο 036 έχουν αρχίσει να μπαίνουν κάποια iris crossway(σπάνια) αλλά και περιστασιακά δρομολογούνται και ανθουσιωτικα Ν2. Στο 622 έχω την εντύπωση πως άμα έρθει το σύνολο των οχημάτων leasing, υπάρχει περίπτωση να δρομολογείται με 12μ Solaris ( εφόσον μείνει στην Ράλλη). Απλή υπόθεση είναι , όχι πληροφορία..
Απάντηση
#32
(22-06-2021, 12:04 AM)Solaris_sto_608 Έγραψε: Συμφωνώ με την μονοτονία των αρθρωτών gn που υπάρχουν στο 608, αλλά άμα δεν αλλάξει αμαξοστάσιο ή το αμαξοστάσιο της Ανθούσας πάρει κάποιο άλλο τύπο αρθρωτών ( έχει μόνο mercedes gn), δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Το Σάββατο το βράδυ προς Αθήνα όντως υπάρχει πολυκοσμία στο 608(γεμίζει τίγκα ακόμα και στην αφετηρία του Γαλατσίου) διότι έχει συχνότητα κάθε 25!! Λεπτά. Στο 036 έχουν αρχίσει να μπαίνουν κάποια iris crossway(σπάνια) αλλά και περιστασιακά δρομολογούνται και ανθουσιωτικα Ν2. Στο 622 έχω την εντύπωση πως άμα έρθει το σύνολο των οχημάτων leasing, υπάρχει περίπτωση να δρομολογείται με 12μ Solaris ( εφόσον μείνει στην Ράλλη). Απλή υπόθεση είναι , όχι πληροφορία..
Δεν το ήξερε για την αραιότητα του 608 τα Σαββατόβραδα, ευχαριστώ για την πληροφορία. Νομίζω πως έχει αρκετά leasing στην Πέτρου Ράλλη, άρα γιατί δεν βάζουν παραπάνω στο 622;
Απάντηση
#33
(22-06-2021, 05:24 PM)DimPapandreou Έγραψε: Δεν το ήξερε για την αραιότητα του 608 τα Σαββατόβραδα, ευχαριστώ για την πληροφορία. Νομίζω πως έχει αρκετά leasing στην Πέτρου Ράλλη, άρα γιατί δεν βάζουν παραπάνω στο 622;
Μέχρι στιγμής η Ράλλη έχει 6 12μετρα μόνο (6016-6019, 6021, 6023) και μπαίνουν όλα στο Β2 που θέλει 6 οχήματα. Μάλιστα το 6019 έχει να βγει από τις 25 Μαΐου, οπότε έχει ακόμα λιγότερα. Όταν πάρει και άλλα τότε λογικά έτσι θα γίνει. Αν και έχει ακόμα και τα 049, 841/842 που βγαίνουν ακόμα με δανεικά από Πειραιά
Απάντηση
#34
(22-06-2021, 06:14 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Μέχρι στιγμής η Ράλλη έχει 6 12μετρα μόνο (6016-6019, 6021, 6023) και μπαίνουν όλα στο Β2 που θέλει 6 οχήματα. Μάλιστα το 6019 έχει να βγει από τις 25 Μαΐου, οπότε έχει ακόμα λιγότερα. Όταν πάρει και άλλα τότε λογικά έτσι θα γίνει. Αν και έχει ακόμα και τα 049, 841/842 που βγαίνουν ακόμα με δανεικά από Πειραιά
Το 6019 είναι στο Α7 αυτή τη στιγμή.

Sorry για το offtopic
Απάντηση
#35
To 651 (Ψυχικό-Πανόρμου Α κυκλική) πρέπει να επιστρέψει στα midi (είχε midi μέχρι να κλείσει το 601 περίπου), γιατί, πηγαινοέρχεται σχεδόν άδειο ή τελείως άδειο τις περισσότερες φορές, άρα ''σπαταλάει'' ένα 12μετρο, το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε άλλες γραμμές, που μπορεί να το χρειάζονται
Απάντηση
#36
(29-06-2021, 12:15 PM)DimPapandreou Έγραψε: To 651 (Ψυχικό-Πανόρμου Α κυκλική) πρέπει να επιστρέψει στα midi (είχε midi μέχρι να κλείσει το 601 περίπου), γιατί, πηγαινοέρχεται σχεδόν άδειο ή τελείως άδειο τις περισσότερες φορές, άρα ''σπαταλάει'' ένα 12μετρο, το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε άλλες γραμμές, που μπορεί να το χρειάζονται

Δεν χρειάζεται και ας έχει μικρή επιβατική κίνηση. Όπως λένε πολλοί εδώ πέρα, τα midi τα χρειάζονται μόνο σε γραμμές που η διαδρομή τους είναι αποκλειστικά για midi (δες π.χ. 605). Το 651 δεν έχει τέτοιο όρο και η διαδρομή που διασχίζει, είναι καλή να παίρνει 12μετρα.
Απάντηση
#37
Το 651 καλύτερα 12μετρα γιατί πάντα πηγαίνει άδειο αλλά μερικές φορές έστω 5 φορές την ημέρα, τυχαίνει να περνάει από Πανόρμου κανένα 20λεπτο μετά το 036, οπότε γεμίζει πολύ! Για μένα πάντως, καλύτερα να πήγαινε το όχημα ενίσχυση στο 036. Κυριακή πχ, νομίζω καλύτερα είναι το 036 να έχει 3 οχήματα ανά 25/25/20 λεπτά, παρά 2 με 35/35 και 651 ανά 25, έτσι δεν θα περνάνε παρέα και από 35 λεπτά max η αναμονή θα πάει 25
Απάντηση
#38
(29-06-2021, 12:29 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Το 651 καλύτερα 12μετρα γιατί πάντα πηγαίνει άδειο αλλά μερικές φορές έστω 5 φορές την ημέρα, τυχαίνει να περνάει από Πανόρμου κανένα 20λεπτο μετά το 036, οπότε γεμίζει πολύ! Για μένα πάντως, καλύτερα να πήγαινε το όχημα ενίσχυση στο 036. Κυριακή πχ, νομίζω καλύτερα είναι το 036 να έχει 3 οχήματα ανά 25/25/20 λεπτά, παρά 2 με 35/35 και 651 ανά 25, έτσι δεν θα περνάνε παρέα και από 35 λεπτά max η αναμονή θα πάει 25
Η διαδρομή του 651 είναι σχεδόν ίδια (εκτός από μερικά σημεία που δεν κάνουν σημαντική διαφορά) με την αντίστοιχη του 036. Εγώ όσες φορές το έχω δει είναι πάντα άδειο ή έχει ελάχιστα άτομα, οπότε δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξής αυτής της γραμμής ( εκτός και αν παίζει κάτι άλλο που μου διαφεύγει). Οπότε και εγώ πιστεύω ότι θα ήταν καλό το όχημα να πάει στο 036( αν και τις καθημερινές το πρωί και το μεσημέρι το 036 έχει αρκετά τίμια δρομολόγια)
Απάντηση
#39
(29-06-2021, 12:15 PM)DimPapandreou Έγραψε: To 651 (Ψυχικό-Πανόρμου Α κυκλική) πρέπει να επιστρέψει στα midi (είχε midi μέχρι να κλείσει το 601 περίπου), γιατί, πηγαινοέρχεται σχεδόν άδειο ή τελείως άδειο τις περισσότερες φορές, άρα ''σπαταλάει'' ένα 12μετρο, το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε άλλες γραμμές, που μπορεί να το χρειάζονται
Τα midi είναι για δρόμους που δεν χωράει 12μετρο, η χαμηλή επιβατική κίνηση αντιμετωπίζεται αλλιώς.
Απάντηση
#40
Κόψιμο του 651 για ενίσχυση του 036 θα έχει ως μοναδικό αποτέλεσμα να προσθέσεις ένα εξτρά όχημα στο 036 το οποίο θα κοπεί όταν αρχίσουν και πάλι οι ελλείψεις στην ΟΣΥ. Η δρομολόγηση μιντι δεν έχει καμία απολύτως λογική καθώς κάποια δρομολόγια του 651 γεμίζουν με κόσμο του 036 που σε καμία περίπτωση δεν είναι για μιντι. Χώρια ότι δεν προκύπτει από πουθενά ότι υπάρχουν περισσότερα διαθέσιμα μιντι από ότι 12μετρα.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 632.834 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.212 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 201.463 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 360.380 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 160.019 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 374.402 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.487 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.602 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.183 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.275 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)