Αξιολόγηση Θέματος:
  • 19 Ψήφοι - 2.95 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5
#81
Όχι άλλα Α επί των τριψήφιων!!! Ας γίνει 505...
Απάντηση
#82
Καλησπέρα, ξαναζωντανεύω το θέμα αυτο με τις παρακάτω προτάσεις.

504 ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ - ΣΙΔ. ΣΤ. ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ
Η γραμμή 504 πως και είναι κυκλική στο Ζηρίνειο και δεν κάνει τέρμα; Είναι αρκετά μεγάλη γραμμή σε μήκος (29,94 χλμ.) και τόσο στο ανέβασμα όσο και στο κατέβασμα εξυπηρετεί (ευτυχώς) ακριβώς τις ίδιες περιοχές. Χρόνος διαδρομής από Θρακομακεδόνες έως Ζηρίνειο είναι γύρω στα 40 λεπτά. Ίσως να είναι είναι θέμα χώρου στο Ζηρίνειο (το οποίο δεν ενδείκνυται για αποεπιβίβαση επιβατών στην αριστερή λωρίδα), αλλά νομίζω θα μπορούσε να κάνει έστω μια ολιγόλεπτη στάση για τον συντονισμό των δρομολογίων, ενώ τα διαλείμματα να προγραμματιστούν για τους Θρακομακεδόνες. Ενδέχεται όμως να μην βολεύει τόσο τον μέσο επιβάτη γιατί με την υφιστάμενη κατάσταση (κυκλική γραμμή) βλέπει τον χρόνο στην τηλεματική για όλο τον κύκλο, ενώ άμα σπάσει, για το ανέβασμα θα πρέπει να κάνει πρόχειρους υπολογισμούς ή να περιμένει να αναχωρήσει το όχημα από Ζηρίνειο για να δει τον χρόνο. Τι πιστεύετε;

Κάτι παρόμοιο (ίσως και σε μεγαλύτερο βαθμό) για το 721, ωστόσο αυτό αφορά το τόπικ για τον Τομέα 7.

Επίσης διάβασα στις προηγούμενες σελίδες για το 504 και τον σιδηροδρομικό σταθμό Δεκέλεια. Δεν θα μπορούσε απλώς ερχόμενο από Λεωφ. Κύμης να στρίβει (δεξιά ή αριστερά ανάλογα την κατεύθυνση) στην άνοδο της Τατοϊου, να συνεχίζει λίγο ευθεία μέχρι τον Σιδ. Στ. Δεκέλεια, να κάνει αναστροφή στον σταθμό ή καλύτερα στην μικρή αλάνα μπροστά από την είσοδο της αεροπορικής βάσης, να συνεχίζει στην κάθοδο της Τατοϊου και να βγαίνει πάλι στην Λεωφ. Κύμης για να συνεχίσει κανονικά; Ούτε ίδρυση στάσεων δεν χρειάζεται αφού υπάρχουν οι δύο (μια ανά κατεύθυνση) του 537.


535Α ΖΗΡΙΝΕΙΟ - ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ - ΦΡΑΓΜΑ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ
Μια ακόμη αλλαγή των τελευταίων χρόνων είναι αυτή της μετατροπής του 535Α σε κυκλική (όπως και του 535), και ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω την λογική αυτής της κίνησης, εκτός από πιθανά "αιτήματα" των οδηγών για να κάνουν το διάλειμμα τους μαζεμένο στο Ζηρίνειο ή για λόγους εξοικονόμησης Υλικού Θέσης, και συγκεκριμένα χημικών τουαλετών σε τέρματα αποκλειστικά γραμμών που εκτελούνται από ιδιώτες, πόσο μάλλον όταν είναι τόσο απομακρυσμένα. Ό,τι και να ισχύει πάντως, μετά από 6μιση χρόνια λειτουργίας του 535Α, μετά την ωρίμανση της διόρθωσης της αφετηρίας του 310 ώστε να διέρχεται από τον Μαραθώνα, και μετά την απελευθέρωση του δικτύου του ΟΑΣΑ για επέκταση σε όλη την περιοχή αρμοδιότητας του (όρια Περιφέρειας Αττικής), θεωρώ πως έχει έρθει η ώρα επέκτασης της γραμμής 535Α στον Μαραθώνα. 
Η διαδρομή αυτή την στιγμή είναι 44,4 χιλόμετρα και με την παρακάτω επέκταση υπολογίζω να προστεθούν περίπου άλλα 13 οπότε ενα κυκλικό δρομολόγιο Ζηρίνειο - Μαραθώνας - Ζηρίνειο θα είναι 57,4 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με το Google Maps από το σημερίνο ΤΕ-535Α έως ΑΦ310 θα θέλει γύρω στα 13-15 λεπτά (11 με αυτοκίνητο) ενώ από ΑΦ310 για σημερινό ΤΕ-535Α γύρω στα 9-10 λεπτά (7 με αυτοκίνητο).

Διαδρομή

Από ΑΦΕΤΗΡΙΑ {ΖΗΡΙΝΕΙΟ}:
Από ΑΦ ΖΗΡΙΝΕΙΟ [000110] έως την στάση ΦΟΥΡΝΟΣ [740034] κανονικά όπως εγκεκριμένα, συνέχεια ευθεία στην Λεωφ. Μαραθώνος, ευθεία Λεωφ. Λίμνης Μαραθώνος, δεξιά Αγίας Παρασκευής, αριστερά Λεωφ. Μαραθώνος, αριστερά Μιλτιάδου (Ε.Ο. Αθήνας Οίου Ραφήνας), αριστερά Αθανασίου Χρυσινά (Ε.Ο. Αθήνας Οίου Ραφήνας), ευθεία Αναπαύσεως, όπου και κοινό ΤΕΡΜΑ μαζί με το 310.

Από ΤΕΡΜΑ {ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ}:
Από ΤΕ ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ [00063], αριστερά Αναπαύσεως, αριστερά Εχέλτου, δεξιά Λεωφ. Λίμνης Μαραθώνος, ευθεία Λεωφ. Μαραθώνος, στάση ΤΑΒΕΡΝΑ [740036] και συνέχεια ως εγκεκριμένα μέχρι ΑΦ ΖΗΡΙΝΕΙΟ [000110].
*Σε περίπτωση που απαιτηθεί μπορεί να κάνει εκ νέου τον κύκλο του Μαραθώνα (+2,4 χλμ.) στην διαδρομή προς ΑΦ.

Στάσεις

Από Ζηρίνειο προς Μαραθώνα μέχρι ΑΝΘΕΩΝ [740039] κανονικά και στην συνέχεια:
- ΒΟΘΩΝΑΣ [740033] (μετονομασία της στάσης Ταβέρνα)
- ΦΟΥΡΝΟΣ [740034]
- ΓΗΠΕΔΑ ΚΑΛΕΤΖΙΟΥ [740035] (μεταφορά από το οικόπεδο στον δρόμο και μετονομασία)
- ΑΓΙΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ (ίδρυση, επί της ίδιας οδού στο ύψος της ομώνυμης περιοχής)
- ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ (ίδρυση, επί της ίδιας οδού στο ύψος της ομώνυμης κάθετης οδού ~ Λεωφ. Λίμνης Μαραθώνος 45)
- ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ (ίδρυση, επί της ίδιας οδού στο ύψος της ομώνυμης κάθετης οδού ~ Λεωφ. Λίμνης Μαραθώνος 7)
- ΕΛΤΑ [850085]
- ΜΑΝΤΑ [850086]
- ΜΙΛΤΙΑΔΟΥ [850087]
- ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΠΥΘΙΟΥ [850089]
- 2Η ΜΑΝΤΑ [850090]
- ΔΕΛΦΙΝΙ [850091]
- ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ [00063]


Από Μαραθώνα προς Ζηρίνειο:
- ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ [00063]
- ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ (ίδρυση, έναντι της αντίστοιχης στάσης, στο ύψος της ομώνυμης κάθετης οδού ~ Λεωφ. Λίμνης Μαραθώνος 8)
- ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ (ίδρυση, έναντι της αντίστοιχης στάσης, στο ύψος της ομώνυμης κάθετης οδού ~ Λεωφ. Λίμνης Μαραθώνος 48)
- ΑΓΙΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ (ίδρυση, έναντι της αντίστοιχης στάσης, στο ύψος της ομώνυμης περιοχής)
- ΓΗΠΕΔΑ ΚΑΛΕΤΖΙΟΥ (ίδρυση, έναντι της αντίστοιχης στάσης, στο ύψος της ομώνυμης τοποθεσίας)
- ΦΟΥΡΝΟΣ (ίδρυση, έναντι της αντίστοιχης στάσης, στο ύψος της ομώνυμης τοποθεσίας)
- ΒΟΘΩΝΑΣ [740036] (μετονομασία της στάσης Ταβέρνα)
- ΑΝΘΕΩΝ [740040] και συνέχεια ως εγκεκριμένα.

ΥΓ 1: Θα μπορούσα να πυκνώσω περισσότερο την αλληλουχία στάσεων, ωστόσο είμαι επιφυλακτικός λόγω στενότητας τμημάτων της οδού, παντελούς έλλειψης πεζοδρομίων και στροφών χωρίς καλή ορατότητα.
ΥΓ 2: Κάθε πρόταση / δίορθωση / άποψη, κλπ. αποδεκτή και ευπρόσδεκτη!
ΥΓ 3: Σε αγκύλη ο Μοναδικός Αριθμός/Κωδικός Στάσης ΟΑΣΑ.
Απάντηση
#83
(10-04-2025, 04:32 PM)Crabman Έγραψε: Καλησπέρα, ξαναζωντανεύω το θέμα αυτο με τις παρακάτω προτάσεις.

504 ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ - ΣΙΔ. ΣΤ. ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ
Η γραμμή 504 πως και είναι κυκλική στο Ζηρίνειο και δεν κάνει τέρμα; Είναι αρκετά μεγάλη γραμμή σε μήκος (29,94 χλμ.) και τόσο στο ανέβασμα όσο και στο κατέβασμα εξυπηρετεί (ευτυχώς) ακριβώς τις ίδιες περιοχές. Χρόνος διαδρομής από Θρακομακεδόνες έως Ζηρίνειο είναι γύρω στα 40 λεπτά. Ίσως να είναι είναι θέμα χώρου στο Ζηρίνειο (το οποίο δεν ενδείκνυται για αποεπιβίβαση επιβατών στην αριστερή λωρίδα), αλλά νομίζω θα μπορούσε να κάνει έστω μια ολιγόλεπτη στάση για τον συντονισμό των δρομολογίων, ενώ τα διαλείμματα να προγραμματιστούν για τους Θρακομακεδόνες. Ενδέχεται όμως να μην βολεύει τόσο τον μέσο επιβάτη γιατί με την υφιστάμενη κατάσταση (κυκλική γραμμή) βλέπει τον χρόνο στην τηλεματική για όλο τον κύκλο, ενώ άμα σπάσει, για το ανέβασμα θα πρέπει να κάνει πρόχειρους υπολογισμούς ή να περιμένει να αναχωρήσει το όχημα από Ζηρίνειο για να δει τον χρόνο. Τι πιστεύετε;

Κάτι παρόμοιο (ίσως και σε μεγαλύτερο βαθμό) για το 721, ωστόσο αυτό αφορά το τόπικ για τον Τομέα 7.

Επίσης διάβασα στις προηγούμενες σελίδες για το 504 και τον σιδηροδρομικό σταθμό Δεκέλεια. Δεν θα μπορούσε απλώς ερχόμενο από Λεωφ. Κύμης να στρίβει (δεξιά ή αριστερά ανάλογα την κατεύθυνση) στην άνοδο της Τατοϊου, να συνεχίζει λίγο ευθεία μέχρι τον Σιδ. Στ. Δεκέλεια, να κάνει αναστροφή στον σταθμό ή καλύτερα στην μικρή αλάνα μπροστά από την είσοδο της αεροπορικής βάσης, να συνεχίζει στην κάθοδο της Τατοϊου και να βγαίνει πάλι στην Λεωφ. Κύμης για να συνεχίσει κανονικά; Ούτε ίδρυση στάσεων δεν χρειάζεται αφού υπάρχουν οι δύο (μια ανά κατεύθυνση) του 537.


535Α ΖΗΡΙΝΕΙΟ - ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ - ΦΡΑΓΜΑ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ
Μια ακόμη αλλαγή των τελευταίων χρόνων είναι αυτή της μετατροπής του 535Α σε κυκλική (όπως και του 535), και ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω την λογική αυτής της κίνησης, εκτός από πιθανά "αιτήματα" των οδηγών για να κάνουν το διάλειμμα τους μαζεμένο στο Ζηρίνειο ή για λόγους εξοικονόμησης Υλικού Θέσης, και συγκεκριμένα χημικών τουαλετών σε τέρματα αποκλειστικά γραμμών που εκτελούνται από ιδιώτες, πόσο μάλλον όταν είναι τόσο απομακρυσμένα. Ό,τι και να ισχύει πάντως, μετά από 6μιση χρόνια λειτουργίας του 535Α, μετά την ωρίμανση της διόρθωσης της αφετηρίας του 310 ώστε να διέρχεται από τον Μαραθώνα, και μετά την απελευθέρωση του δικτύου του ΟΑΣΑ για επέκταση σε όλη την περιοχή αρμοδιότητας του (όρια Περιφέρειας Αττικής), θεωρώ πως έχει έρθει η ώρα επέκτασης της γραμμής 535Α στον Μαραθώνα. 
Η διαδρομή αυτή την στιγμή είναι 44,4 χιλόμετρα και με την παρακάτω επέκταση υπολογίζω να προστεθούν περίπου άλλα 13 οπότε ενα κυκλικό δρομολόγιο Ζηρίνειο - Μαραθώνας - Ζηρίνειο θα είναι 57,4 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με το Google Maps από το σημερίνο ΤΕ-535Α έως ΑΦ310 θα θέλει γύρω στα 13-15 λεπτά (11 με αυτοκίνητο) ενώ από ΑΦ310 για σημερινό ΤΕ-535Α γύρω στα 9-10 λεπτά (7 με αυτοκίνητο).

Διαδρομή

Από ΑΦΕΤΗΡΙΑ {ΖΗΡΙΝΕΙΟ}:
Από ΑΦ ΖΗΡΙΝΕΙΟ [000110] έως την στάση ΦΟΥΡΝΟΣ [740034] κανονικά όπως εγκεκριμένα, συνέχεια ευθεία στην Λεωφ. Μαραθώνος, ευθεία Λεωφ. Λίμνης Μαραθώνος, δεξιά Αγίας Παρασκευής, αριστερά Λεωφ. Μαραθώνος, αριστερά Μιλτιάδου (Ε.Ο. Αθήνας Οίου Ραφήνας), αριστερά Αθανασίου Χρυσινά (Ε.Ο. Αθήνας Οίου Ραφήνας), ευθεία Αναπαύσεως, όπου και κοινό ΤΕΡΜΑ μαζί με το 310.

Από ΤΕΡΜΑ {ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ}:
Από ΤΕ ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ [00063], αριστερά Αναπαύσεως, αριστερά Εχέλτου, δεξιά Λεωφ. Λίμνης Μαραθώνος, ευθεία Λεωφ. Μαραθώνος, στάση ΤΑΒΕΡΝΑ [740036] και συνέχεια ως εγκεκριμένα μέχρι ΑΦ ΖΗΡΙΝΕΙΟ [000110].
*Σε περίπτωση που απαιτηθεί μπορεί να κάνει εκ νέου τον κύκλο του Μαραθώνα (+2,4 χλμ.) στην διαδρομή προς ΑΦ.

Στάσεις

Από Ζηρίνειο προς Μαραθώνα μέχρι ΑΝΘΕΩΝ [740039] κανονικά και στην συνέχεια:
- ΒΟΘΩΝΑΣ [740033] (μετονομασία της στάσης Ταβέρνα)
- ΦΟΥΡΝΟΣ [740034]
- ΓΗΠΕΔΑ ΚΑΛΕΤΖΙΟΥ [740035] (μεταφορά από το οικόπεδο στον δρόμο και μετονομασία)
- ΑΓΙΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ (ίδρυση, επί της ίδιας οδού στο ύψος της ομώνυμης περιοχής)
- ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ (ίδρυση, επί της ίδιας οδού στο ύψος της ομώνυμης κάθετης οδού ~ Λεωφ. Λίμνης Μαραθώνος 45)
- ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ (ίδρυση, επί της ίδιας οδού στο ύψος της ομώνυμης κάθετης οδού ~ Λεωφ. Λίμνης Μαραθώνος 7)
- ΕΛΤΑ [850085]
- ΜΑΝΤΑ [850086]
- ΜΙΛΤΙΑΔΟΥ [850087]
- ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΠΥΘΙΟΥ [850089]
- 2Η ΜΑΝΤΑ [850090]
- ΔΕΛΦΙΝΙ [850091]
- ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ [00063]


Από Μαραθώνα προς Ζηρίνειο:
- ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ [00063]
- ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ (ίδρυση, έναντι της αντίστοιχης στάσης, στο ύψος της ομώνυμης κάθετης οδού ~ Λεωφ. Λίμνης Μαραθώνος 8)
- ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ (ίδρυση, έναντι της αντίστοιχης στάσης, στο ύψος της ομώνυμης κάθετης οδού ~ Λεωφ. Λίμνης Μαραθώνος 48)
- ΑΓΙΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ (ίδρυση, έναντι της αντίστοιχης στάσης, στο ύψος της ομώνυμης περιοχής)
- ΓΗΠΕΔΑ ΚΑΛΕΤΖΙΟΥ (ίδρυση, έναντι της αντίστοιχης στάσης, στο ύψος της ομώνυμης τοποθεσίας)
- ΦΟΥΡΝΟΣ (ίδρυση, έναντι της αντίστοιχης στάσης, στο ύψος της ομώνυμης τοποθεσίας)
- ΒΟΘΩΝΑΣ [740036] (μετονομασία της στάσης Ταβέρνα)
- ΑΝΘΕΩΝ [740040] και συνέχεια ως εγκεκριμένα.

ΥΓ 1: Θα μπορούσα να πυκνώσω περισσότερο την αλληλουχία στάσεων, ωστόσο είμαι επιφυλακτικός λόγω στενότητας τμημάτων της οδού, παντελούς έλλειψης πεζοδρομίων και στροφών χωρίς καλή ορατότητα.
ΥΓ 2: Κάθε πρόταση / δίορθωση / άποψη, κλπ. αποδεκτή και ευπρόσδεκτη!
ΥΓ 3: Σε αγκύλη ο Μοναδικός Αριθμός/Κωδικός Στάσης ΟΑΣΑ.
Το 504 και το 721 είναι κυκλικές, καθώς εκτός του ότι δεν χωράνε στο Ζηρίνειο (σχεδόν δεν χωράνε ήδη τα Τ.ΖΗΡ), έτσι εξυπηρετείται καλύτερα το επιβατικό κοινό που επιβιβαζεται έξω από τον Στ.Κηφισιας, χωρίς να χρειάζεται να περπατήσει μέχρι την Πλ.Πλατάνου. 

Καθώς στον Στ.Δεκελειας πήγαινε, το λεωφορείο επί τόπου επίσημα με απόφαση δεν μπορεί να κάνει στην είσοδο της Αεροπορικής Βάσης, ούτε μέσα στο πάρκινγκ που έχει χώμα, λακκούβες και παρκαρισμένα ΙΧ. Οι στάσεις που εχουν ιδρυθεί στην Λεωφ.Κυμης είναι αρκετά κοντά για να εξυπηρετούν τον σταθμό. 

Ως προς το 535Α, καμία μετατροπή δεν έχει γίνει. Εδώ και πάνω από 30 χρονια το 535 είναι κυκλικό και το 535Α από την ημέρα που ιδρύθηκε, ως απλά το ίδιο δρομολόγιο που απλά επεκτείνεται για κάποιες ώρες. Καμία σχέση δεν έχει με το ποιος το εκτελεί. Τα διαλείμματα άλλωστε ορίζονται σε σημεία που υπάρχει χώρος, αλλά και κάποια δραστηριότητα για τον οδηγό.

Ως προς την επέκταση του 535Α, αφενός είναι δύσκολο λόγω ορισμού της γραμμής και των χιλιομέτρων της μέσα στην σύμβαση. Αν ξεπεράσουμε αυτό, τι επιβατική κίνηση θα έχει αυτή η επέκταση; Δεν νομίζω πως υπάρχει αρκετό επιβατικό κοινό που να δικαιολογεί τέτοια επέκταση στην γραμμή που θα επηρεάσει και τα δρομολόγια των Τ.ΖΗΡ. Προέχουν αλλά άλλωστε..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 47 72.872 08-05-2025, 01:40 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 173 199.869 19-02-2025, 01:12 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 67 103.667 28-01-2025, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 232.756 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 428.928 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 79.937 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 725.269 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 415.206 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 183.597 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 70.615 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)