Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ
#11
(13-04-2011, 12:51 AM)argymeg Έγραψε: Ε; Huh Κυκλικό το 11; Αν ήταν έτσι γιατί κόψανε το 9; Και εννοείς το 12 να γίνει Καισαριανή-Περιστέρι;

Ναι, αυτά που γράφω τα έχω διαβάσει σε business plan του ΗΛΠΑΠ. Οι γραμμές που προτείνονται είναι αναλυτικά :

1 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ - ΜΟΣΧΑΤΟ
2/4 ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ - Ν. ΕΛΒΕΤΙΑ
ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ - ΑΓ. ΑΡΤΕΜΙΟΣ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ (συγκρότημα)
3/13 Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ - ΚΑΝΙΓΓΟΣ - Ν. ΨΥΧΙΚΟ
ΛΑΜΠΡΙΝΗ - ΚΑΝΙΓΓΟΣ - Ν. ΨΥΧΙΚΟ (συγκρότημα)
5 ΠΛ. ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ - ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
6 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ - ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΜΥΛΟΣ
Το 7 και το 8 είναι υπό εξέταση
10 ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ
11 ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ - ΠΛ. ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ
12 ΑΓ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ - ΖΑΠΠΕΙΟ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ
14 ΠΛ. ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ
15 ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ - ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ - ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
16 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
17 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
18/19 ΜΟΥΣΕΙΟ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ (Εθν Αντιστάσεως)
ΜΟΥΣΕΙΟ - ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ (Σιδερα) (συγκρότημα)
20 ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ - ΚΑΣΤΕΛΛΑ - Ν. ΦΑΛΗΡΟ
21 ΖΑΠΠΕΙΟ - ΝΙΚΑΙΑ
24 ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΙΛΙΟΝ - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
25 ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΙΛΙΟΝ - ΚΑΜΑΤΕΡΟ

Με το σχήμα αυτό ευελπιστούν να "στρώσουν" τα δρομολόγια και να εξοικονομήσουν οχήματα. Το 12 το προτείνουν να πάει Καισαριανή ώστε να έχει "ρεμίζα", γιατί σήμερα ούτε στο Περιστέρι έχει χώρο να σταθεί, ούτε στο Ζάππειο. Εξ άλλου, η απόσταση Ζάππειο - Παγκράτι δεν είναι και πολύ μεγάλη, για να γίνει τελείως μακαρόνι η γραμμή.

Όλα αυτά βέβαια ίσχυαν μέχρι πρότινος, τώρα που έβγαλαν τα σχέδια για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, τα παραπάνω μπορεί να μην έχουν αξία ...
Απάντηση
#12
(13-04-2011, 03:33 PM)Citaro Έγραψε: Το 12 το προτείνουν να πάει Καισαριανή ώστε να έχει "ρεμίζα", γιατί σήμερα ούτε στο Περιστέρι έχει χώρο να σταθεί, ούτε στο Ζάππειο. Εξ άλλου, η απόσταση Ζάππειο - Παγκράτι δεν είναι και πολύ μεγάλη, για να γίνει τελείως μακαρόνι η γραμμή.

Δεν νομίζω ότι στην "Καισιαριανή" (σε εισαγωγικά γιατί βρίσκεται εντός του δήμου Αθηναίων) έχει χώρο για 18μετρα. Από την άλλη θα μου άρεσε να επιστρέψει στο Παγκράτι ο ιστορικός του αριθμός (το 12).
Απάντηση
#13
(13-04-2011, 03:52 PM)abc Έγραψε: Δεν νομίζω ότι στην "Καισιαριανή" (σε εισαγωγικά γιατί βρίσκεται εντός του δήμου Αθηναίων) έχει χώρο για 18μετρα. Από την άλλη θα μου άρεσε να επιστρέψει στο Παγκράτι ο ιστορικός του αριθμός (το 12).

Δεν θυμάμαι τελευταία να έχει 18μετρα το "Ζάππειο - Περιστέρι" ...
Απάντηση
#14
http://www.athens-trolley.gr/pdf/orders/...1_2013.pdf

Σελίδες 39 και 40 είναι γραμμένα αυτά που σας περιγράφω παραπάνω περί αλλαγής στις γραμμές.
Απάντηση
#15
Σε σχέση με τα προηγούμενα πόστ και με δεδομένο ότι η σημερινή δρομολόγηση τρόλλεϋ θέλει παρεμβάσεις λόγω αλληλοεπικαλύψεων και ελλιπούς συντονισμού, προτείνω το εξης νεο σχήμα γραμμών για τα τρόλλεϋ της ΑΘΗΝΑΣ :

1 ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ- ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΚΑΛΛΙΘΕΑ- ΜΟΣΧΑΤΟ
Το τμήμα Αττική - Ομόνοια καταργείται ως παράλληλο του Μετρό. Συχνότητα αιχμής ανά 10-11' / άκρων ανά 25-30'. Συντονισμός δρομολογίων με το 5.

2 ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ- ΠΑΓΚΡΑΤΙ- Ν. ΕΛΒΕΤΙΑ
Εξυπηρέτηση του κλάδου Βύρωνα αντί του 11 (που καταργείται). Συχνότητα αιχμής ανά 10' / άκρων ανά 25-30 (συγκρότημα με το 4).

3 ΠΛ. ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ- ΚΑΝΙΓΓΟΣ- Ν. ΨΥΧΙΚΟ με 18μετρα
Κάλυψη του τμήματος Ν. Ψυχικού αντί του 13 που καταργείται, με σκοπό την εξομάλυνση της εξυπηρέτησης (ενιαία συχνότητα - αρθρωτά οχήματα). Συχνότητα αιχμής ανά 5-6' / άκρων ανά 20'

4 ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ- ΑΓ. ΑΡΤΕΜΙΟΣ- ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ
Ως έχει. Συχνότητα αιχμής ανά 10' / άκρων ανά 25-30 (συγκρότημα με το 2).

5 ΛΑΜΠΡΙΝΗ- ΚΟΥΚΑΚΙ- ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Ως έχει. Συχνότητα αιχμής ανά 10-11' / άκρων ανά 25-30'. Συντονισμός δρομολογίων με το 1.

6 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ- Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ- ΚΟΚ. ΜΥΛΟΣ
Ως έχει. Συχνότητα αιχμής ανά 10' / άκρων ανά 25-30.

7 ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ- ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ- ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ
Νεα γραμμή (κυκλική) με αφετηρία το Γηροκομείο, κάθοδος Κηφισίας, δεξιά Αλεξάνδρας, αριστερά Πατησίων, δεξιά Σίνα (νέα εναέριος), δεξιά Πανεπιστημίου, δεξιά Πατησίων, δεξιά Αλεξάνδρας, αριστερά Κηφισίας.
Κατάργηση των σημερινών περιμετρικών 7 και 8.
Συχνότητα αιχμής 10' / άκρων 20'.

10 ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ- ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ- ΧΑΛΑΝΔΡΙ με 18μετρα.
Ως έχει. Συχνότητα αιχμής 10' / άκρων 25-30'.

12 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ (ΑΓ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ)- ΖΑΠΠΕΙΟ- ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ
Επέκταση μέχρι Παγκράτι/Καισαριανή και ανάληψη του κλάδου του σημερινού 2. Συχνότητα αιχμής 6-7' / άκρων 20'. Σημαντική βελτίωση της εξυπηρέτησης Παγκρατίου.

14 Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ- ΠΑΤΗΣΙΑ- ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ- ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ με 18μετρα.
Ανάληψη του κλάδου Ν. Φιλαδέλφειας - Ανω Πατησίων από το 3. Συχνότητα αιχμής 9' / άκρων 20'.

Οι σημερινές γραμμές 8, 11, 13 καταργούνται.
Οι γραμμές 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 24, 25 χωρίς τροποποιήσεις.

Με το παραπάνω σχήμα
- στρώνει η εξυπηρέτηση της Καλλιθέας, καθώς οι γραμμές 1/5 θα δουλεύουν με εναλλάξ δρομολόγια, άρα θα έχουμε διελεύεσεις ανά 5-6' και όχι όπως σήμερα που διέρχονται ακανόνιστα με κενά εως και 15-20' σε ώρες ημέρας.
- στρώνει η εξυπηρέτηση της Βασ. Σοφίας, όπου ισχύουν τα ίδια με την Καλλιθέα. Θα μείνει μόνο το 3, το οποίο όμως θα δουλεύει ανά 6' με αρθρωτά και θα παρέχει αξιόπιστη κάλυψη. σε αντίθεση με σήμερα που τα τρόλλευ των γραμμών 3,8,13 διέρχονται "ομαδόν" και αφήνουν κενά 20 λεπτών σε ώρες ημέρας.
- εκλογικεύεται η κάλυψη τμημάτων γραμμής με μικρότερο όγκο επιβατών (Λαμπρινή- Πατήσια, Φιλαδέλφεια- Πατήσια), ενώ αυξάνεται η εξυπηρέτηση εκεί που υπάρχει ανάγκη (Παγκράτι)
- βελτιώνεται η κάλυψη της Αλεξάνδρας, καθώς εισάγεται η νέα γραμμή 7, που επικεντρώνεται στην διαδρομή Αλεξάνδρας - Πολυτεχνείο- Ακαδημίας. Παράλληλα, εξοικονομούνται οχήματα από τον κλάδο Βασ. Σοφίας, που επικαλύπτεται από το Μετρό.
- καταργείται το τμήμα Αττική - Ομόνοια και διατηρείται μόνο ως υπηρεσιακή διαδρομή, καθώς τόσον η διαδρομή, όσο και οι στάσεις ταυτίζονται με αυτές του Μετρό και το επιβατικό κοινό του τρόλλεϋ είναι ελάχιστο.
- βελτιώνεται η εξυπηρέτηση της Πατησίων καθώς αντί των 4 γραμμών κέντρου (3,5,11,13) με ακανόνιστα δρομολόγια εισάγονται 3, εκ των οποίων η μία με αρθρωτά και συντονίζεται η διέλευσή τους, έτσι ώστε να διατηρείται συχνότητα 10λεπτη ακόμη και το πρωϊ της Κυριακής.

Τέλος, εξοικονομούνται 5-10 οχήματα σε σχέση με το σημερινό πλάνο λειτουργίας.
Απάντηση
#16
Question 
Τι νόημα έχει το προτεινόμενο 7;
Απάντηση
#17
(10-05-2011, 05:20 PM)abc Έγραψε: Τι νόημα έχει το προτεινόμενο 7;

Nα συνδέσει το κέντρο με την Αλεξάνδρας και την Αλεξάνδρας με το κέντρο. Επίσης να συμπληρώσει την (κακή) συγκοινωνία από Μετρό Αμπελόκπηοι προς Πεδίον Άρεως και από Πεδίον Άρεως προς Μετρό Αμπελόκηποι.
Ό,τι δηλαδή κάνουν σήμερα τα 7/8 στο κομμάτι αυτό, απλά με καλύτερες συχνότητες.
Και επειδή τα 7/8 στο τμήμα Αμπελόκπηοι - Βασ. Σοφίας - Ακαδημίας είναι άχρηστα (αφού υπάρχει το μετρό και τα 3/13/Α5/Χ14), τα ενοποιοώ και τους δίνω αξία.
Το Γηροκομείο δεν είναι δική μου ιδέα, το έχει προτείνει ο ΗΛΠΑΠ για το 8, να μην κάνουν αφετηρία/τερμα στη μέση της Αλεξάνδρας.
Απάντηση
#18
Μ' αρέσουν οι προτάσεις του Citaro.

Μία παρατήρηση μόνο: Τα δρομολόγια του 1 και του 5 μου φαίνεται δύσκολο να συντονιστούν εφόσον δεν έχουν κοινή αφετηρία ή τέρμα. Η κίνηση είναι καμιά φορά απρόβλεπτη. Ίσως να ήταν καλύτερο να πάει και το 5 στο Μοσχάτο, βέβαια δεν ξέρω αν έχει χώρο εκεί.
Απάντηση
#19
(10-05-2011, 07:25 PM)Citaro Έγραψε: Nα συνδέσει το κέντρο με την Αλεξάνδρας και την Αλεξάνδρας με το κέντρο. Επίσης να συμπληρώσει την (κακή) συγκοινωνία από Μετρό Αμπελόκπηοι προς Πεδίον Άρεως και από Πεδίον Άρεως προς Μετρό Αμπελόκηποι.
Ό,τι δηλαδή κάνουν σήμερα τα 7/8 στο κομμάτι αυτό, απλά με καλύτερες συχνότητες.

Εκτός από τα 7/8 έχουμε και τα 14, Α7,Β7,18,19,Β5.
Απάντηση
#20
Οι προτασεις του Citaro ειναι πολυ καλες. Θα προτεινα ομως, η αριθμιση να ενταχθει στο συστημα των λεωφορειων (για παραδειγμα το 10 να ξαναγινει 450, το 18/19 να ξαναγινει Α6/Β6 αντιστοιχα κ.ά.).
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 630.786 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.866 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 200.334 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 358.745 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 159.121 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 372.782 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.036 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 61.971 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.219 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 68.998 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)