Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ
(24-02-2020, 05:34 PM)Citaro Έγραψε: ΤΡΟΛΛΕΫ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

Μετά την ίδρυση της γραμμής 19Β και την κατ' ουσίαν παραδοχή ότι η γραμμή προς Στ. Χαλανδρίου δεν έπρεπε να υπάρχει, έχει διαμορφωθεί η εξής στρεβλή εικόνα των γραμμών 18/19 :

Προγραμματισμένα οχήματα 7 τις καθημερινές, 4 το Σάββατο, 3 τις Κυριακές. Λόγω όμως του διαφορετικού μήκους της κάθε γραμμής, τα δρομολόγια στην επιστροφή από Χαλάνδρι μπερδεύονται και αλληλοεπικαλύπτονται, αφήνοντας μεγάλα κενά.

ΠΡΟΤΑΣΗ
Με τα ως άνω δεδομένα, λαμβάνοντας υπ' όψιν και την ύπαρξη της γραμμής 10 που αρκεί απόλυτα για την χαμηλή επιβατική κίνηση στον άξονα Φάρος Ψυχικού - Εθν. Αντιστάσεως, προτείνω :

- Κατάργηση γραμμών 18 και 19.
- Μετονομασία της γραμμής 19Β σε "19 ΜΟΥΣΕΙΟ - Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΣΙΔΕΡΑ - ΠΛ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ" και διατήρηση της κυκλικής διαδρομής, όπως είναι σήμερα. Κατάργηση της αφετηρίας στην οδό Κολοκοτρώνη και μετατόπιση, στο σημείο εκείνο, της αφετηρίας του "10".  
- Δημιουργία τοπικής γραμμής "18 ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ - ΠΛ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ (κυκλική)" με ένα όχημα που θα εξυπηρετεί τοπικά το κομμάτι που αφήνει το παλιό "19". Εναλλακτικά, πλήρης κατάρηγηση και αποξήλωση του δικτύου, καθώς ουσιαστικά δεν προσφέρει τίποτα και η κίνηση σηκώνεται από τα τοπικά Πεντέλης.

Με την πρόταση αυτή :
- δημιουργείται μια αξιόπιστη γραμμή με συχνότητα 15-20' που θα αναλάβει τη συνεξυπηρέτηση της Κηφισίας μέχρι τα Σίδερα Χαλανδρίου. 
- δίνεται τέλος στην ακανόνιστη διέλευση στην κάθοδο, όπου μένουν κενά 40 λεπτών και μετά εμφανίζονται και τα τρία τρόλλεϋ μαζί. 
- δίνεται διέξοδος από την Πλ. Χαλανδρίου για μετεπιβίβαση προς Μαρούσι και άνοδο Κηφισίας, κάτι που σήμερα είναι εξαιρετικά δύσκολο καθώς η ανταπόκριση 421/Κηφισίας θέλει πάρα πολύ περπάτημα σε επικίνδυνα έως ανύπαρκτα πεζοδρόμια. Με την σταθερή διέλευση σε τακτά χρονικά διαστήματα, η ανταπόκριση Χαλάνδρι/άνοδος Κηφισίας μπορεί να γίνει εύκολα και με ασφάλεια στη στάση "Σίδερα (άνοδος) - Περίπτερο (κάθοδος)" με σύνδεση από την υπόγεια πεζοδιάβαση.  Η δυνατότητα αυτή υπάρχει θεωρητικά και σήμερα, αλλά ακυρώνεται από την πολύ κακή συχνότητα διέλευσης του 19/19Β.
Υπάρχει ανάγκη για 15λεπτο τρόλεϋ στο κομμάτι Πλ.Χαλανδρίου (Σίδερα) - Κηφισίας; Σχεδόν απόσταση περπατηματος είναι η Πλ.Χαλανδρίου έως το Υγεία (γύρω στα 15λεπτα).

Την στιγμή που η Πατησίων, η Αχαρνών, η Κυψέλης και το Παγκράτι υποφέρουν, νομίζω πως είναι εντελώς σπατάλη αυτό που συζητάμε.

Όπως προαναφέρθηκε, ο Κορμός Χαλανδρίου πλέον είναι παρωχημένος. Δεν υπάρχει καμία ανάγκη για σύνδεση ούτε του κέντρου της Αθήνας με το Χαλάνδρι, ούτε του Χαλανδρίου με την Αλεξάνδρας έστω.

Η λύση να πήγαινε το 10 στον Σταθμό Χαλανδρίου θα ήταν η πιο λογική (με δεδομένο την απομάκρυνση των Αφετηριών από το κέντρο του Χαλανδρίου), αν όμως δεν υπήρχε η διπλή διέλευση από το κέντρο του Χαλανδρίου και η δυσκολία στην αναστροφή στο Μετρό. Η γραμμή 18 που προτείνεις, νομίζω πως δεν θα είχε νόημα, υπάρχει η Δημοτική Συγκοινωνία και τα Τ.ΧΑΛ και οι πληρότητες του κομματιού αυτού δεν δικαιολογούν νομίζω και περαιτέρω οχήματα. 

Οπότε, δυστυχώς, θα πρέπει να καταργηθούν αμφότερες οι γραμμές 18/19, επικαλυπτόμενες πλήρως από το Α7, το 10 και το μετρό, σε μια άλλη εποχή πλέον..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(26-02-2020, 10:27 PM)MrVanHool Έγραψε: Υπάρχει ανάγκη για 15λεπτο τρόλεϋ στο κομμάτι Πλ.Χαλανδρίου (Σίδερα) - Κηφισίας; Σχεδόν απόσταση περπατηματος είναι η Πλ.Χαλανδρίου έως το Υγεία (γύρω στα 15λεπτα).

Οπότε, δυστυχώς, θα πρέπει να καταργηθούν αμφότερες οι γραμμές 18/19, επικαλυπτόμενες πλήρως από το Α7, το 10 και το μετρό, σε μια άλλη εποχή πλέον..

Παραθέτω την πρότασή μου υπό το πρίσμα της ύπαρξης της εναερίου. Δεν θέλω να εξετάσω τους λόγους που στήθηκε ένα τόσο πολύπλοκο και δαπανηρό δίκυτο καλωδίων στο Χαλάνδρι, ενώ το μετρό κατασκευαζόταν ήδη (και ήξεραν ότι με τις νέες ροές επιβατών, η οδική σύνδεση Χαλανδρίου θα αλλάξει)

Συνεπώς, οι λύσεις είναι δύο : είτε ξηλώνουμε τα καλώδια Αγ. Βαρβάρα - Σίδερα - Χαλάνδρι - Στ. Χαλανδρίου, και αφήνουμε μόνο το δίκτυο του "10", είτε τα κάνουμε κάτι ώστε να τα εκμεταλλευτούμε καλύτερα. Σε αυτή τη λογική κινείται η πρότασή μου.

Η κατανομή των οχημάτων που πρότεινα, έρχεται να μοιράσει πιό σωστά τα υπάρχοντα οχήματα. Δεν έχει λογική να στέλνεις το 18, παράλληλα με το 10, σε μια διαδρομή που είναι "ψώφια" (Εθν. Αντιστάσεως) - σε αυτό συμφωνούμε. Όμως, η σύνδεση Κηφισίας - Σίδερα - Χαλάνδρι, έχει "ψωμί" αν δουλέψει σωστά. Πρώτον διότι αποσυμφορεί - έστω και λίγο - τα Α7/550/Ε14 και δεύτερον, διότι η μετεπιβίβαση Χαλάνδρι - άνοδος Κηφισίας πάσχει. Δεν μπορουν να πάνε όλοι με τα πόδια στο "Υγεία", ούτε γίνεται να μην υπάρχει σύνδεση με τα μεγάλα εμπορικά κέντρα (Golden Hall, Avenue, Mall) που μαζεύουν το μισό πληθυσμό βορείων προαστείων.

Θες να πάρεις δύο οχήματα και αφήσεις τη γραμμή με πέντε; Μαζί σου. Όχι όμως να φύγει από το χάρτη.

Τέλος, για το τοπικό που πρότεινα, έβαλα μόνος μου τον "αστερίσκο" ότι θα προτιμούσα να ξηλωθεί το δίκτυο στο σημείο εκείνο, διότι πράγματι ήταν σπατάλη και ρουσφέτι.
Απάντηση
(27-02-2020, 10:57 AM)Citaro Έγραψε: Συνεπώς, οι λύσεις είναι δύο : είτε ξηλώνουμε τα καλώδια Αγ. Βαρβάρα - Σίδερα - Χαλάνδρι - Στ. Χαλανδρίου, και αφήνουμε μόνο το δίκτυο του "10", είτε τα κάνουμε κάτι ώστε να τα εκμεταλλευτούμε καλύτερα. Σε αυτή τη λογική κινείται η πρότασή μου.

Θες να πάρεις δύο οχήματα και αφήσεις τη γραμμή με πέντε; Μαζί σου. Όχι όμως να φύγει από το χάρτη.
Τα σύρματα των Πετραλώνων (22/23) και τα έκτακτα/υπηρεσιακά πέριξ της Καραϊσκάκη/Αττικής ξηλώθηκαν; 
Δεν βρίσκω νόημα να διατηρηθεί μια γραμμή επειδή υπάρχει σύρμα, όπως ομοίως και το κομμάτι των Πετραλώνων της 15. Άλλαξαν τα πράγματα, δεν χρειάζεται πλέον, καταργείται. Το οικονομικό, θα μπορούσαμε να το σκεφτούμε και σε πολλές άλλες περιπτώσεις σαν ανασταλτικό παράγοντα, όπως το να μην υπάρχουν οχήματα σε γραμμές και ο κόσμος να απομακρύνεται από την συγκοινωνία για να διατηρείται ένα φάντασμα 19!

Ρουσφέτι δεν το λες ακριβώς, ξεσηκωμός της τότε Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν, για να φύγουν οι Αφετηρίες από το κέντρο του Χαλανδρίου (που στην περίπτωση των 18/19, 447, αλλά και 10 δεν έχουν άδικο), και έτσι μόνο το 19 κατέληξε στον Στ.Χαλανδρίου που ήλπιζαν ότι θα πιάσει, ενώ η πρόταση του 18 να καταλήξει στην Πλ.Αγ.Παρασκευής, δεν έγινε ποτέ πράξη.

Εγώ είμαι κάθετος σε γραμμές μπαλώματα. Λίγο για την Αλεξάνδρας, λίγο για την Κηφισίας, λίγο για το Χαλάνδρι και στο τέλος από εξυπηρέτηση μηδέν, γιατί επικαλυπτεται από άλλα και η πραγματικότητα της ανυπαρξίας οχημάτων/οδηγών το οδηγεί σε φυσική περιστολή δρομολογίων και μηδενική επιβατική πληρότητα. Η δε επιβατική σύνδεση για άνοδο Κηφισίας δεν δικαιολογεί την ύπαρξη γραμμής. Ας μας περίσσευαν 100 οχήματα, κι ας λειτουργούσε ενισχυτικά...
Απάντηση
(27-02-2020, 09:31 PM)MrVanHool Έγραψε: Τα σύρματα των Πετραλώνων (22/23) και τα έκτακτα/υπηρεσιακά πέριξ της Καραϊσκάκη/Αττικής ξηλώθηκαν; 
Δεν βρίσκω νόημα να διατηρηθεί μια γραμμή επειδή υπάρχει σύρμα, όπως ομοίως και το κομμάτι των Πετραλώνων της 15. Άλλαξαν τα πράγματα, δεν χρειάζεται πλέον, καταργείται. Το οικονομικό, θα μπορούσαμε να το σκεφτούμε και σε πολλές άλλες περιπτώσεις σαν ανασταλτικό παράγοντα, όπως το να μην υπάρχουν οχήματα σε γραμμές και ο κόσμος να απομακρύνεται από την συγκοινωνία για να διατηρείται ένα φάντασμα 19!

Ρουσφέτι δεν το λες ακριβώς, ξεσηκωμός της τότε Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν, για να φύγουν οι Αφετηρίες από το κέντρο του Χαλανδρίου (που στην περίπτωση των 18/19, 447, αλλά και 10 δεν έχουν άδικο), και έτσι μόνο το 19 κατέληξε στον Στ.Χαλανδρίου που ήλπιζαν ότι θα πιάσει, ενώ η πρόταση του 18 να καταλήξει στην Πλ.Αγ.Παρασκευής, δεν έγινε ποτέ πράξη.

Εγώ είμαι κάθετος σε γραμμές μπαλώματα. Λίγο για την Αλεξάνδρας, λίγο για την Κηφισίας, λίγο για το Χαλάνδρι και στο τέλος από εξυπηρέτηση μηδέν, γιατί επικαλυπτεται από άλλα και η πραγματικότητα της ανυπαρξίας οχημάτων/οδηγών το οδηγεί σε φυσική περιστολή δρομολογίων και μηδενική επιβατική πληρότητα. Η δε επιβατική σύνδεση για άνοδο Κηφισίας δεν δικαιολογεί την ύπαρξη γραμμής. Ας μας περίσσευαν 100 οχήματα, κι ας λειτουργούσε ενισχυτικά...

Δυστυχώς στο δίκτυο των τρόλεϊ με την πάροδο των ετών έχουν γίνει πολλές επεκτάσεις δικτύου χωρίς αντίκρυσμα. Εκτός από τα 18/19 αν κάποια στιγμή αποφασίστει να κοπούν τμήματα γραμμών που έχουν χαμηλή κίνηση (που αν ήταν λεωφορεία θεωρώ θα είχε γίνει πολλά χρόνια πριν) πρέπει επίσης να πάρουν πόδι κάτι 1 από Μοσχάτο (για να μην πω ολική κατάργηση), 2 από Καισαριανή και ίσως και τα 24/25 ολοκληρωτικά.

Για το Χαλάνδρι που είναι το θέμα συζήτησης σύμφωνοι να κοπούν τα 18/19, ειδικά έτσι όπως έχουν καταντήσει πλέον, αλλά εφόσον το 10 θα παραμείνει ως η βασική σύνδεση του κέντρου του Χαλανδρίου πρέπει να προσεχθεί και να ενισχυθεί. Το ίδιο βέβαια πρέπει να γίνει και με το 421 που το έχουν καταντήσει αηδία δρομολογιακά..
Απάντηση
(28-02-2020, 03:45 AM)mercedes elbo Έγραψε: Δυστυχώς στο δίκτυο των τρόλεϊ με την πάροδο των ετών έχουν γίνει πολλές επεκτάσεις δικτύου χωρίς αντίκρυσμα. Εκτός από τα 18/19 αν κάποια στιγμή αποφασίστει να κοπούν τμήματα γραμμών που έχουν χαμηλή κίνηση (που αν ήταν λεωφορεία θεωρώ θα είχε γίνει πολλά χρόνια πριν) πρέπει επίσης να πάρουν πόδι κάτι 1 από Μοσχάτο (για να μην πω ολική κατάργηση), 2 από Καισαριανή και ίσως και τα 24/25 ολοκληρωτικά.
Επειδή διαβάζω συχνά για τα 24/25, για ποιον λόγο να καταργηθούν; Γραμμές τοπικές με αρκετή επιβατική κίνηση είναι, που χρησιμοποιούν το υπάρχον εναέριο δίκτυο. Και όταν σε 50 χρόνια ανοίξει το Μετρό στην Θηβών στον Λακιώτη, θα γυρνάνε εκεί.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(28-02-2020, 03:45 AM)mercedes elbo Έγραψε: Δυστυχώς στο δίκτυο των τρόλεϊ με την πάροδο των ετών έχουν γίνει πολλές επεκτάσεις δικτύου χωρίς αντίκρυσμα. Εκτός από τα 18/19 αν κάποια στιγμή αποφασίστει να κοπούν τμήματα γραμμών που έχουν χαμηλή κίνηση (που αν ήταν λεωφορεία θεωρώ θα είχε γίνει πολλά χρόνια πριν) πρέπει επίσης να πάρουν πόδι κάτι 1 από Μοσχάτο (για να μην πω ολική κατάργηση), 2 από Καισαριανή και ίσως και τα 24/25 ολοκληρωτικά.

Προσωπικά θεωρώ ότι με την κατάσταστη που διαμορφώνεται σήμερα (δίκτυο μετρό και καθιέρωση μετεπιβιβάσεων), οι παλιές "παραδοσιακές" γραμμές των τρόλλεϋ πρέπει να πάρουν την εξής μορφή :

1 : Κατάργηση. Ο κλάδος Αττική - Ομόνοια δεν θα εξυπηρετείται, ο κλάδος Ομόνοια - Μοσχάτο περνάει στο 15 που θα γράψω παρακάτω. Κέρδος 6 οχήματα.
2 : ως έχει
3 : κόβεται η Φιλαδέλφεια και από Άνω Πατήσια συνεχίζει αντί για το 5 προς ΛΑΜΠΡΙΝΗ. Βελτίωση εξυπηρέτησης Λαμπρινής - ίδια οχήματα.
4 : κατάργηση. Ο κλάδος Κυψέλης περνάει στο 9 και ο κλάδος Παγκρατίου - Αγ. Ιωάννη περάνει στο 12.  Κέρδος 8 οχήματα.
5
: Τέρμα Άνω Πατήσια αντί για Λαμπρινή. Κέρδος 1 όχημα.
6 : ως έχει
9 : Αναβίωση της γραμμής "ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ - ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ" . Αντικαθιστά το 4 στην Κυψέλη και το 15 στα Πετράλωνα. Λειτουργία με 7 οχήματα.
10 : ως έχει
11 : επέκταση Ν. Φιλαδέλφεια αντί για το 3. Επιπλέον 2 οχήματα. Εξορθολογισμός εξυπηρέτησης Φιλαδέλφειας που δεν χρειάζεται 18μετρα και 10λεπτα.
12 : Επέκταση Παγκράτι - Αγ. Ιωάννη με νέα ονομασία "ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΖΑΠΠΕΙΟ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ". Αντικαθιστά στο Παγκράτι το 4. Επιπλέον 4 οχήματα.
14 : Επαναφορά στην Πλ. Παπαδιαμάντη. Κόψιμο της Λαμπρινής. Ίδια οχήματα, βελτίωση συχνότητας λόγω συντομότερης διαδρομής.
15 : Αντικατάσταση του κλάδου Πετραλώνων και επέκταση προς Καλλιθέα - Μοσχάτο αντί για το 1. Επιπλέον 2 οχήματα. Βελτίωση εξυπηρέτησης Καλλιθέας.

Με τις επεμβάσεις αυτές γίνεται ανακατανομή των διαθέσιμων οχημάτων και εξορθολογίζεται η εξυπηρέτηση. 
Απάντηση
(28-02-2020, 10:06 AM)MrVanHool Έγραψε: Επειδή διαβάζω συχνά για τα 24/25, για ποιον λόγο να καταργηθούν; Γραμμές τοπικές με αρκετή επιβατική κίνηση είναι, που χρησιμοποιούν το υπάρχον εναέριο δίκτυο. Και όταν σε 50 χρόνια ανοίξει το Μετρό στην Θηβών στον Λακιώτη, θα γυρνάνε εκεί.

H επιβατική τους κίνηση νομίζω δεν δικαιολογούσε τη ηλεκτροδότηση τους. Επίσης, πιο συγκεκριμένα το 24 σαν διαδρομή είναι αρκετά κοντά σε 700, Α/Β11 και 719 και ίσως δεν θα χρειαζόταν καν ειδικά αν το τελευταίο είχε καλύτερες συχνότητες και το 25 αν ήταν διαφορετική η διαδρομή με προσέγγιση και στις 2 κατευθύνσεις στην Ανθούπολη (όπως 700/1/5) θα τράβαγε θεωρώ κόσμο από Καματερό για μετρό, με αποφόρτιση του Γ12. Τώρα με κύκλο από Κωνσταντινουπόλεως και Αγ. Αντώνιο περισσότερο για τοπικές μετακινήσεις είναι όπου υπάρχουν και άλλες γραμμές.

(28-02-2020, 10:48 AM)Citaro Έγραψε: Προσωπικά θεωρώ ότι με την κατάσταστη που διαμορφώνεται σήμερα (δίκτυο μετρό και καθιέρωση μετεπιβιβάσεων), οι παλιές "παραδοσιακές" γραμμές των τρόλλεϋ πρέπει να πάρουν την εξής μορφή :

1 : Κατάργηση. Ο κλάδος Αττική - Ομόνοια δεν θα εξυπηρετείται, ο κλάδος Ομόνοια - Μοσχάτο περνάει στο 15 που θα γράψω παρακάτω. Κέρδος 6 οχήματα.
2 : ως έχει
3 : κόβεται η Φιλαδέλφεια και από Άνω Πατήσια συνεχίζει αντί για το 5 προς ΛΑΜΠΡΙΝΗ. Βελτίωση εξυπηρέτησης Λαμπρινής - ίδια οχήματα.
4 : κατάργηση. Ο κλάδος Κυψέλης περνάει στο 9 και ο κλάδος Παγκρατίου - Αγ. Ιωάννη περάνει στο 12.  Κέρδος 8 οχήματα.
5
: Τέρμα Άνω Πατήσια αντί για Λαμπρινή. Κέρδος 1 όχημα.
6 : ως έχει
9 : Αναβίωση της γραμμής "ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ - ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ" . Αντικαθιστά το 4 στην Κυψέλη και το 15 στα Πετράλωνα. Λειτουργία με 7 οχήματα.
10 : ως έχει
11 : επέκταση Ν. Φιλαδέλφεια αντί για το 3. Επιπλέον 2 οχήματα. Εξορθολογισμός εξυπηρέτησης Φιλαδέλφειας που δεν χρειάζεται 18μετρα και 10λεπτα.
12 : Επέκταση Παγκράτι - Αγ. Ιωάννη με νέα ονομασία "ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΖΑΠΠΕΙΟ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ". Αντικαθιστά στο Παγκράτι το 4. Επιπλέον 4 οχήματα.
14 : Επαναφορά στην Πλ. Παπαδιαμάντη. Κόψιμο της Λαμπρινής. Ίδια οχήματα, βελτίωση συχνότητας λόγω συντομότερης διαδρομής.
15 : Αντικατάσταση του κλάδου Πετραλώνων και επέκταση προς Καλλιθέα - Μοσχάτο αντί για το 1. Επιπλέον 2 οχήματα. Βελτίωση εξυπηρέτησης Καλλιθέας.

Με τις επεμβάσεις αυτές γίνεται ανακατανομή των διαθέσιμων οχημάτων και εξορθολογίζεται η εξυπηρέτηση. 

Σε γενικές γραμμές με αυτό το πλάνο θεωρώ γίνονται πολλές αλλαγές (που έστω στην αρχή θα προκαλέσουν σύγχυση) χωρίς να υπάρχει κάποια ιδιαίτερη βελτίωση. Π.χ. αν κρατήσουμε το 2 στην Καισαριανή θεωρώ καλύτερο να μείνει ως έχει το συγκρότημα 2/4 προκειμένου να υπάρχει συντονισμένη εξυπηρέτηση για το Παγκράτι από Κλαυθμώνος/Σύνταγμα. Επίσης, το 12 θα γίνει αρκετά μακαρόνι αν πάει μέχρι Αγ. Ιωάννη χάνοντας αρκετά σε αξιοπιστία. Για τις αλλαγές σε 3/5/11 θεωρώ από την αναδιανομή τμημάτων μετά τα Α. Πατήσια δεν προκύπτει κάποιο σημαντικό όφελος. Το κομμάτι Πατήσια-Φιλαδέλφεια ίσως θα μπορούσε να καταργηθεί εντελώς αφού υπάρχει επικάλυψη (ειδικά αν κάποια στιγμή βγάλουν το 755 από τα στενά και το γυρνάνε Άνω Πατήσια). Το 1 αν είναι να μείνει ο κλάδος του Μοσχάτου θα μπορούσε να παραμέινει σαν ακτινικό ως Ομόνοια.
Απάντηση
(28-02-2020, 06:38 PM)mercedes elbo Έγραψε: H επιβατική τους κίνηση νομίζω δεν δικαιολογούσε τη ηλεκτροδότηση τους. Επίσης, πιο συγκεκριμένα το 24 σαν διαδρομή είναι αρκετά κοντά σε 700, Α/Β11 και 719 και ίσως δεν θα χρειαζόταν καν ειδικά αν το τελευταίο είχε καλύτερες συχνότητες και το 25 αν ήταν διαφορετική η διαδρομή με προσέγγιση και στις 2 κατευθύνσεις στην Ανθούπολη (όπως 700/1/5) θα τράβαγε θεωρώ κόσμο από Καματερό για μετρό, με αποφόρτιση του Γ12. Τώρα με κύκλο από Κωνσταντινουπόλεως και Αγ. Αντώνιο περισσότερο για τοπικές μετακινήσεις είναι όπου υπάρχουν και άλλες γραμμές.
Δεν δικαιολογούσε, έγινε όμως. Η ερώτηση μου είναι, για ποιον λόγο να καταργηθούν αφού έγινε.
 
Το 24, παρόλο που είναι κοντά στο 719, κινείται στον βασικό άξονα της Ανδ.Παπανδρέου και είναι η επιλογή στο κομμάτι (Αθήνα-)Αγ.Αντώνιος-Μπουρνάζι. 
Το δε 25, αποτελεί σταθερή επιλογή αρκετών επί της Αγ.Νικολάου που έχει αρκετό κόσμο.

Θα συμφωνήσουμε σαφώς στο ότι το κομμάτι του Μπουρναζίου είναι λάθος, πιθανώς να μπορούσε να το αναλάβει το 891 και τα τρόλεϋ να γυρνάνε στην Ανθούπολη. Όχι όμως να κοπούν..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 114 99.820 23-04-2020, 03:50 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 111 89.630 28-02-2020, 04:20 AM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 241 191.865 03-01-2020, 10:59 AM
Τελευταία Δημοσίευση: NightLine
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 249 209.684 08-12-2019, 10:12 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 39.741 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 55 51.917 19-10-2019, 05:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 32 32.657 17-09-2019, 10:07 AM
Τελευταία Δημοσίευση: NightLine
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 370 360.923 21-07-2019, 06:31 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 32 32.705 24-06-2018, 01:30 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos._.photography
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 28 32.102 18-12-2016, 05:13 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)