Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 3.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1
#41
(17-08-2019, 09:50 PM)VANGSKG Έγραψε: Πόσο ενοχλητικοί είναι αυτοί οι περίεργοι που αράζουν στα εκδοτήρια στο μοναστηράκι και ζητούν χρήματα κλπ..οι σεκιουριτάδες δεν μπορούν να τους διώξουν..γιατί δεν κάνει μια επιχείρηση σκούπα η αστυνομία?ενοχλούν και τους τουρίστες που είναι ανίδεοι με την ελληνική πραγματικότητα..

Γιατί έχει καταργηθεί το σχετικό άρθρο του ΠΚ βάσει του οποίου διώκονταν η επαιτεία. Συνεπώς, μόνο αν αποδειχτεί ότι υπάρχει ενόχληση επιβατών (βάσει του ισχύοντος κανονισμού δικαιωμάτων επιβατών) μπορεί η ΣΤΑΣΥ να ζητήσει απομάκρυνση ατόμου από συρμό ή σταθμό και τότε θα μπορεί να παρέμβει και η Αστυνομία.
Απάντηση
#42
Τα τελευταία 20 χρόνια έχει καταργηθεί το σχετικό άρθρο; Γιατί κάπου τόσο συμβαίνει το συγκεκριμένο φαινόμενο...

Σε γενικές γραμμές η Γραμμή 1 είναι χ...νη και υποβαθμισμένη εδώ και πολλαααα χρόνια χωρίς καμια ελπίδα αλλαγής της καταστασης στον ορίζοντα.
Απάντηση
#43
(18-08-2019, 10:54 PM)aquasonic Έγραψε: Τα τελευταία 20 χρόνια έχει καταργηθεί το σχετικό άρθρο; Γιατί κάπου τόσο συμβαίνει το συγκεκριμένο φαινόμενο...

Σε γενικές γραμμές η Γραμμή 1 είναι χ...νη και υποβαθμισμένη εδώ και πολλαααα χρόνια χωρίς καμια ελπίδα αλλαγής της καταστασης στον ορίζοντα.

Η επαιτεία ήταν πταίσμα..δλδ ουσιαστικά όποιος καταδικαζόταν τιμωρούνταν με κράτηση που την εξαγόραζε..κάτι σαν πρόστιμο να το πω λαϊκά..καταργήθηκε μετά το επεισόδιο με τον μουσικό στην αριστοτέλους στη Θεσ/νίκη που τον έπιασαν για επαιτεία..
Βασικά,αυτοί που αράζουν γύρω από τα μηχανήματα στο  μοναστηράκι,δεν επαιτούν μόνο,αλλά βάζουν χέρι και στα ρέστα των επιβατών,αλλά κλέβουν κιόλας..
πάντως οι αστυνομικοί περίπολοι και οι ντεμέκ μαύροι πάνθηρες που εξάγγειλε η νέα κυβέρνηση μάλλον ατόνησε η παρουσία τους..
Απάντηση
#44
Ακινητοποιημένοι παρέμεναν οι συρμοί στη γραμμή 1 του μετρό από τις 9:10 ως τις 9:30 το πρωί. Σύμφωνα με την ενδοεπικοινωνία του προσωπικού των σταθμών εντοπίστηκε άνθρωπος με παράνομη οπλοκατοχή στο σταθμό Αττική. Οι συρμοί εκτελούν προσωρινά δρομολόγια στα τμήματα Πειραιάς - Ομόνοια και Άνω Πατήσια - Κηφισιά.
Απάντηση
#45
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία σε όλο το μήκος της γραμμής.
Απάντηση
#46
Ημέρα εγκαινίων και ατυχήματος στο Μετρό! Την ίδια μέρα που λειτουργούν οι νέοι σταθμοί της Γ3, στην Κηφισιά συρμός στην τροχιά ανόδου, παρά τη πρώτη αποβάθρα, δεν φρέναρε εγκαίρως και προσέκρουσε στον προκρουστήρα στο τέλος της γραμμής. Συρμός 8ης παραλαβής από ό,τι βλέπω. Παραθέτω και το σχετικό σύνδεσμο:
 
https://www.news247.gr/koinonia/kifisia-ektrochiastike-syrmos-toy-isap.7675937.html
[url=https://www.news247.gr/koinonia/kifisia-ektrochiastike-syrmos-toy-isap.7675937.html][/url]
Απάντηση
#47
Γνωρίζετε για ποιο λόγο πραγματοποιούνται δρομολόγια Φάληρο-Ταυρος και Ταύρος-Κηφισια και όχι Φάληρο-Κηφισια;
Απάντηση
#48
(28-07-2021, 03:44 PM)gregory Έγραψε: Γνωρίζετε για ποιο λόγο πραγματοποιούνται δρομολόγια Φάληρο-Ταυρος και Ταύρος-Κηφισια και όχι Φάληρο-Κηφισια;

Η ΣΤΑΣΥ έχει ανακοινώσει ότι οι φθορές αφορούν τόσο την ηλεκτροδότηση όσο και τη σηματοδότηση. Είναι προφανές ότι το τμήμα της ηλεκτροφόρου που έχει τεθεί εκτός, δεν επηρεάζει την προσέγγιση των συρμών στο Φάληρο.

Στην περίπτωση της σηματοδότησης όμως, αν είναι αδύνατος ο έλεγχος των αλλαγών στο Φάληρο για να υπάρχει δυνατότητα ελιγμών, άρα και ακώλυτη κυκλοφορία των συρμών, ή πρέπει να υπάρχει χειροκίνητος έλεγχος ή πρέπει να εφαρμοστεί μονογράμμιση, όπως και συμβαίνει.

Αυτό σημαίνει ότι μπορεί ένας συρμός κάθε φορά να κάνει τη διαδρομή Ταύρος - Φάληρο - Ταύρος, άρα 7+7=14 λεπτά καθαρής διαδρομής κι ένα περιθώριο 2-3 λεπτών για αποεπιβίβαση και αλλαγή καμπίνας, φτάσαμε ήδη στα 16-17 λεπτά κι ένα περιθώριο 1,5-2 λεπτών για να αλλάξει η αιχμη της τροχιάς, φτάσαμε στα 20 λεπτά για να μπορέσει να διέλθει ο επόμενος συρμός. Εάν χρειαζόταν όλοι οι συρμοί να κινούνται έως Φάληρο, η γραμμή 1 σήμερα απλά δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει.
Απάντηση
#49
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, λόγο της κατάστασης του τροχαίου υλικού της γραμμής 1, θα "ανέβουν" 2 συρμοί 1ης γενιάς των γραμμών 2/3. Ήδη γίνονται δοκιμαστικά δρομολόγια, για την εκπαίδευση των οδηγών της γραμμής 1 στους συρμούς, με τον 1ο να ξεκινάει δρομολόγια από βδομάδα και τον 2ο από την πρώτη βδομάδα του Νοεμβρίου περίπου.

Τώρα που πέρασα, τουλάχιστον ένας συρμός είναι στις πλατφόρμες εναπόθεσης στην Αττική, που είναι και η σύνδεση των γραμμών 1 και 2.

https://www.huffingtonpost.gr/entry/serm...1432067fe7
Απάντηση
#50
Πραγματικά νομίζω πως αυτό ήταν πολύ καλή κίνηση διότι οι συρμοί 1ης γενιάς του μετρό ταιριάζουν καλύτερα στην γραμμή 1 παρά στις γραμμές 2 / 3. Με το σύστημα της τηλεματικής τι γίνεται , γιατί το μετρό νομίζω δεν έχει ίδιο σύστημα τηλεματικής με την γραμμή 1. Παρακαλώ όποιος ξέρει να με διορθώσει.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 179 180.294 29-01-2024, 11:11 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panagiotisg
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 Cmaniac 169 219.321 10-12-2023, 07:15 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 15 26.310 31-01-2022, 02:09 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)