Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 3.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1
#31
20.03.2014 12:16

Λειτουργία τμήματος ΦΑΛΗΡΟ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ της Γραμμής 1 το διάστημα 21, 22 & 24/3/2014.

20 Μαρτίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σας γνωρίζουμε ότι λόγω τεχνικών εργασιών (αντικατάσταση των ξύλινων στρωτήρων της σιδηροδρομικής επιδομής) θα διακοπεί η κυκλοφορία των συρμών στο τμήμα Φάληρο- Πειραιάς, στη γραμμή 1 της ΣΤΑΣΥ, τις παρακάτω ημέρες και ώρες:

◾Την Παρασκευή 21-3-2014 από τις 18:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
◾Το Σάββατο 22-3-2014 από τις 18:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
◾Την Δευτέρα 24-3-2014 από τις 18:00 έως τη λήξη της βάρδιας.


Κατά τη διάρκεια διακοπής της κυκλοφορίας οι επιβάτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν, στο τμήμα Πειραιάς- Φάληρο και Φάληρο- Πειραιάς, με το ίδιο εισιτήριο, από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές, καθώς και από την ειδική λεωφορειακή γραμμή Χ1 Πειραιάς (Πλ. Καραϊσκάκη)- Σταθμός Φαλήρου.

Το Γραφείο Τύπου της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε

Πηγή
Απάντηση
#32
Τι άλλαξε τελικά στο τμήμα Φάληρο - Πειραιάς; Γιατί εμένα όλα ίδια μού φάνηκαν...
Απάντηση
#33
Σήμερα μετά από καιρό πήρα τον ηλεκτρικό. Στο τμήμα Νερατζιώτισσα-Μοσχάτο, σε σχεδόν όλα τα σημεία όπου υπάρχει σταθερή επιδομή, έχουν τοποθετηθεί ηχοαπορροφητικές πλάκες, στην τροχιά ανόδου τουλάχιστον.
Απάντηση
#34
Θλιβερό το γεγονός που αναφέρεται, αλλά Σταθμό του ηλεκτρικού «Αγία Ειρήνη», πρώτη φορά ακούω!

http://www.zougla.gr/greece/article/exas...agia-irini
Απάντηση
#35
http://sidirodromikanea.blogspot.gr/2015...t_765.html Ξεχάστε την υπογειοποίηση στον Πειραιά, οι γραμμές θ΄ανακαινιστούν όπως έγινε στο υπόλοιπο δίκτυο του πρώην ΗΣΑΠ.
Απάντηση
#36
(27-03-2015, 04:00 PM)mercedes1988 Έγραψε: http://sidirodromikanea.blogspot.gr/2015...t_765.html Ξεχάστε την υπογειοποίηση στον Πειραιά,οι γραμμές θ΄ανακαινιστούν όπως έγινε στο υπόλοιπο δίκτυο του πρώην ΗΣΑΠ.

Καλύτερα. Έργο "φανφάρα" ήταν και πεταμένα λεφτά. Όσο για την "καραμέλα" περί διχοτόμησης, τη βαρέθηκα και δεν τη σχολιάζω καν. Δηλαδή τα Πατήσια, τα Πετράλωνα, ο Ταύρος και η Καλλιθέα θα είχαν άλλη "ανάπτυξη" σήμερα, ή τους λείπει κάτι;

Χάνει, λέει, ο Πειραιάς, τη "λεωφόρο", την "επανένωση" και λοιπές σαχλαμάρες. Αυτό που χάνει σίγουρα είναι η επέκταση της γυφτιάς που "κοσμεί" τις γραμμές του τρένου (παλιατζίδικα). Όσο για το σταθμό του Κεράνη, θα μπορούσε να χωροθετηθεί και υπεργείως, αλλά δεν ξέρω ποιούς θα εξυπηρετούσε στην περιοχή εκείνη, που πέρα από βιοτεχνίες και εγκατειλημμένα κτίρια, δεν έχει κάτι άλλο να επιδείξει.

(01-04-2014, 02:50 PM)pluss Έγραψε: Τι άλλαξε τελικά στο τμήμα Φάληρο - Πειραιάς; Γιατί εμένα όλα ίδια μού φάνηκαν...

Αντικαταστάθηκαν σιδηροτροχιές στο ύψος έξω από το αμαξοστάσιο των τρόλλεϋ, καθώς και κάποιοι ξύλινοι στρωτήρες που είχαν γίνει ...καυσόξυλα. Δεν πρόκειται να γίνει αισθητή καμία αλλαγή, η κατάσταση της γραμμής είναι τραγική, η βραδυπορεία μόνιμη και το μόνο που γίνεται είναι η αντικατάσταση υλικού ώστε να είναι κυκλοφορήσιμη, όπως - όπως, η γραμμή και να μη γίνει κανένας εκτροχιασμός.
Απάντηση
#37
(27-03-2015, 05:16 PM)Citaro Έγραψε: Όσο για το σταθμό του Κεράνη, θα μπορούσε να χωροθετηθεί και υπεργείως, αλλά δεν ξέρω ποιούς θα εξυπηρετούσε στην περιοχή εκείνη, που πέρα από βιοτεχνίες και εγκατειλημμένα κτίρια, δεν έχει κάτι άλλο να επιδείξει.

Διαφωνώ! Σε κοντινή απόσταση είναι το κέντρο των Καμινίων (Δωδεκανήσου και Αγ. Ελευθερίου), τα οποία συγκοινωνιακά εξυπηρετούνται απο το 049 (τίγκα και ειδικά το καλοκαίρι η μπόχα) και το σιχαμένο 16, το οποίο πρέπει να τρέξεις να το πάρεις απο την Εθν. Αντιστάσεως. Ο δε σταθμός Ν. Φαλήρου πέφτει κάπως μακριά, και η διαδρομή προς Καμίνια δεν είναι και η πιο ευχάριστη...
Απάντηση
#38
Στις 2015, ο 8ης παραλαβής συρμος με φανο 32, Τοπικός έως την Ειρήνη!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#39
Διάβασα την παρακάτω είδηση για την γραμμή 1 σήμερα:

Σύναψη:Σε συμφωνία, μετά από μακρά διαπραγμάτευση, κατέληξαν η εταιρεία Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε. (ΣΤΑΣΥ ΑΕ) και οι εταιρείες του Ομίλου Siemens, με οριστική διευθέτηση των διαφορών τους και της μακρόχρονης δικαστικής αντιδικίας τους, που αφορούσε στην υλοποίηση της σύμβασης για τον εκσυγχρονισμό της σηματοδότησης στη γραμμή 1 του πρώην ΗΣΑΠ.

Από τη συμφωνία των δύο εταιρειών ωφελημένοι, σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ, θα είναι τελικά οι επιβάτες της Αττικής που χρησιμοποιούν τη γραμμή 1, καθώς θα επιτευχθεί η ταχύτερη και κυρίως ασφαλέστερη κίνηση των συρμών σε όλο το μήκος της  γραμμής 1 του πρώην ΗΣΑΠ.

Το σύστημα ασφαλείας FTGS-ATP/PTI προσφέρει πολλούς επιπλέον αυτοματισμούς για την περαιτέρω προστασία των συρμών, αφού, μεταξύ άλλων, βελτιστοποιεί κι εξομαλύνει τις μεταξύ τους χρονοαποστάσεις κι αποκλείει την υπέρβαση των μέγιστων καθορισμένων ταχυτήτων.

Πηγή

Δεν ήξερα ότι υπήρχε πρόγραμμα για αναβάθμιση της σηματοδότησης της γραμμής 1. Οι οδηγοί θα γίνουν συνοδοί στην γραμμή αυτή, όπως και στις 2 & 3 από το Πάσχα;
Απάντηση
#40
Πόσο ενοχλητικοί είναι αυτοί οι περίεργοι που αράζουν στα εκδοτήρια στο μοναστηράκι και ζητούν χρήματα κλπ..οι σεκιουριτάδες δεν μπορούν να τους διώξουν..γιατί δεν κάνει μια επιχείρηση σκούπα η αστυνομία?ενοχλούν και τους τουρίστες που είναι ανίδεοι με την ελληνική πραγματικότητα..
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 179 180.269 29-01-2024, 11:11 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panagiotisg
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 Cmaniac 169 219.298 10-12-2023, 07:15 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 15 26.307 31-01-2022, 02:09 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)