Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
806, 807, 809, 810, 814: Τα λεωφορεία του Κορυδαλλού
#1
806 ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ.ΑΙΓΑΛΕΩ:
Η γραμμή ξεκινάει από το Σχιστό Κορυδαλλού, στην οδό Αθ.Διάκου και καταλήγει στον Σταθμό μετρό Αιγάλεω.
Ήταν η πρώην γραμμή Α17, η οποία εκτελούσε διαδρομή "ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ". Έχει τις καθημερινές 13'-19', το Σάββατο 18'-25' και την Κυριακή 35'-45'.
Δημιουργήθηκε το 2009, ενώ προυπήρχε πριν την δεκαετία του 80.

807 ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ.ΑΙΓΑΛΕΩ:
Η γραμμή ξεκινάει από το Σχιστό Κορυδαλλού, στην οδό Αθ.Διάκου και καταλήγει στον Σταθμό μετρό Αιγάλεω.
Ήταν η πρώην γραμμή Β17, η οποία εκτελούσε διαδρομή "ΟΜΟΝΟΙΑ-ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ". Έχει τις καθημερινές 13'-19', το Σάββατο 18'-25' και την Κυριακή 35'-45'.
Δημιουργήθηκε το 2009, ενώ προυπήρχε πριν την δεκαετία του 80..

809 ΣΧΙΣΤΟ - ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ Α:
Η γραμμή ξεκινάει από το Σχιστό Κορυδαλλού, στην οδό Αθ.Διάκου και καταλήγει στον Πειραιά. Έχει τις καθημερινές 20'-25', το Σάββατο 25'-30' και την Κυριακή 40'-50'.
Ενώ προυπήρχε πριν την δεκαετία του 80, επεκτάθηκε μέχρι Σχιστό στην δεκαετία του 90.

810 ΣΧΙΣΤΟ - ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ Β:
Η γραμμή ξεκινάει από το Σχιστό Κορυδαλλού, στην οδό Αθ.Διάκου και καταλήγει στον Πειραιά. Έχει τις καθημερινές 20'-25', το Σάββατο 30'-40' και την Κυριακή 40'-50'.
Ενώ προυπήρχε πριν την δεκαετία του 80, επεκτάθηκε μέχρι Σχιστό στην δεκαετία του 90.

814 ΣΧΙΣΤΟ - ΚΑΡΑΒΑΣ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ:
Η γραμμή ξεκινάει από το Σχιστό Κορυδαλλού, στην οδό Αθ.Διάκου και καταλήγει στον Πειραιά. Διέρχεται από την συνοικία "ΚΑΡΑΒΑΣ". Έχει τις καθημερινές 20'-25', το Σάββατο 25'-30' και την Κυριακή 25'-35'.
Προυπήρχε πριν την δεκαετία του 80.

Οι δήμοι/περιοχές που εξυπηρετούν είναι:
806/807: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ,ΑΓ.ΒΑΡΒΑΡΑ ΚΑΙ ΑΙΓΑΛΕΩ
809/810/814: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ,ΝΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Σημεία Tips:
1) Η γραμμές 806 και 810 εκτελούν στάση στην "ΠΛ.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ".
2) Στην Στάση "4η ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ", στην οδό Νέστου βρίσκεται η αφετηρία των γραμμών 830 και 892.
3) Στην Στάση "ΒΕΝΕΤΙΑ" επί της Λεωφ.Ελ.Βενιζέλου, χωρίζονται οι γραμμές 806 και 807, ενώ στην στάση "ΚΕΝΤΡΟ ΝΕΟΤΗΤΟΣ" επί της οδού Χανίων ενώνονται.
4) Και οι 5 γραμμές συναντιούνται στην Στάση "ΓΚΑΡΑΖ ΔΗΜΟΥ".
5) Η γραμμή 806 ανεβαίνει τον Καραβά προς Κορυδαλλό.
6) Η γραμμή 807 ανεβαίνει τον Καραβά προς Στ.Αιγάλεω.
7) Οι Στάσεις της γραμμής 809 "Μ.ΑΣΙΑΣ", "ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ", "ΘΗΡΑΣ" ΚΑΙ "ΑΓ.ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ" έχουν γραμμένη ένδειξη προς την κατεύθυνσή τους.
8) Στην Στάση "ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ", βρίσκεται η αφετηρία γραμμής τρόλεϊ 21.
9) Στην Στάση "ΑΚΡΟΠΟΛ" των γραμμών 806 (προς Αιγάλεω) και 809(προς Κορυδαλλό), υπάρχει η Πλατεία Ελευθερίας.
10) Για τον Σταθμό ΗΣΑΠ Πειραιά, αποβιβαστείτε στην στάση "ΓΟΥΝΑΡΗ" των γραμμών 809 και 810. Η γραμμή 814 κάνει στάση απέναντι από τον Σταθμό, επί της Ακτής Ποσειδώνος.
Απάντηση
#2
Πάλι πρέπει να διαφωνήσω: όλες αυτές οι γραμμές υπήρχαν πριν την δεκαετία του 80.
Οι 806 και 807 ήταν 806 και 807 πριν γίνουν κορμοί. Όταν οι κορμοί έγιναν τοπικά ξαναπήραν του παλαιούς τους αριθμούς.
Οι 809/810 επεκτάθηκαν μέχρι Σχιστό στην δεκαετία του 90.
Μαζί με την 814 υπήρχε και η 815 που έφτανε μέχρι κάπου στην Νίκαια. Επειδή είχε καταργηθεί μπορεσε η Γουδή-Ταύρος να πάρει τόσο μικρό αριθμό γραμμής.
Απάντηση
#3
(04-01-2013, 07:51 PM)abc Έγραψε: Πάλι πρέπει να διαφωνήσω: όλες αυτές οι γραμμές υπήρχαν πριν την δεκαετία του 80.
Οι 806 και 807 ήταν 806 και 807 πριν γίνουν κορμοί. Όταν οι κορμοί έγιναν τοπικά ξαναπήραν του παλαιούς τους αριθμούς.
Οι 809/810 επεκτάθηκαν μέχρι Σχιστό στην δεκαετία του 90.
Μαζί με την 814 υπήρχε και η 815 που έφτανε μέχρι κάπου στην Νίκαια. Επειδή είχε καταργηθεί μπορεσε η Γουδή-Ταύρος να πάρει τόσο μικρό αριθμό γραμμής.

H αλήθεια είναι ότι πάνω κάτω δεν γνωρίζω τι γινόταν στην δεκαετία του 80'. Αν βρείς καμιά πληροφορία σχετικά με τα λεωφορεία του 80' και πως εξελίχθηκαν, θα με βοηθούσε αρκετά, ώστε να μην διορθώνω κάθε λίγο και λιγάκι. Smile
Απάντηση
#4
Υπάρχει ακόμα η δημοτική συγκοινωνία Κορυδαλλού; Βρήκα σε κάτι αρχεία οδούς που διερχοταν οι γραμμές της δημοτικής συγκοινωνίας, και είχε 5-6 διαφορετικές γραμμές η συγκοινωνία τους.
Απάντηση
#5
Θα μπορούσες επίσης να σημειώσεις πως:

- Το 809 έχει 5αρι από την οδό Ηπείρου (στάση Μ.Ασιας) προς Πειραιά με τακτή αναχώρηση 0520 από Γούναρη
- Από το δρομολόγιο των 2135 (814) έως και το 23αρι του 809, τα 809/10/14 έχουν τακτή αναχώρηση από την Γούναρη 35λεπτα μετά την αναχώρηση από Σχιστό (από τις 2230 και μετά, 30 λεπτά αργότερα).
- Το δρομολόγιο των 2330 από Σχιστό (810) εκτελείται έως την Γούναρη
-Το 806 έχει 2 5αρια, 1 από το Σχιστό που φεύγει 0530 από Εσταυρωμενο και ένα από Πλ.Ελευθερίας που εκτελείται έως Πειραιώς (Ομόνοια-Μενάνδρου) και το τελευταίο δρομολόγιο των 2340 έχει 0010 τακτή αναχώρηση από Εσταυρωμενο.

Οι γραμμές Α/Β17 (με την προσθήκη την 7/3/08 των τοπικών 806/7) ήταν παραδοσιακά του ΑΜ ΒΟΤ με Neoplan (Γ' κύκλωμα) με 17 λεωφορεία. Την 1/4/09 οι γραμμές πέρασαν στο ΑΜ ΠΕΙ, ενώ την 1/12/10 καταργήθηκαν οι κορμοι και τα τοπικά έμειναν μόνα τους με 14 λεωφορεία τότε (ανά 12' η κάθε γραμμή) με τον ίδιο αριθμό δρομολογίων περίπου (40 Α + 27 6= 67 6 - 69,5 806 / 38,5 Β + 29 7 = 67,5 7 - 66 807)
Απάντηση
#6
(12-04-2019, 09:11 PM)MrVanHool Έγραψε: - Το 809 έχει 5αρι από την οδό Ηπείρου (στάση Μ.Ασιας) προς Πειραιά με τακτή αναχώρηση 0520 από Γούναρη
- Από το δρομολόγιο των 2135 (814) έως και το 23αρι του 809, τα 809/10/14 έχουν τακτή αναχώρηση από την Γούναρη 35λεπτα μετά την αναχώρηση από Σχιστό (από τις 2230 και μετά, 30 λεπτά αργότερα).
- Το δρομολόγιο των 2330 από Σχιστό (810) εκτελείται έως την Γούναρη
-Το 806 έχει 2 5αρια, 1 από το Σχιστό που φεύγει 0530 από Εσταυρωμενο και ένα από Πλ.Ελευθερίας που εκτελείται έως Πειραιώς (Ομόνοια-Μενάνδρου) και το τελευταίο δρομολόγιο των 2340 έχει 0010 τακτή αναχώρηση από Εσταυρωμενο.

Είσαι βέβαιος ότι ισχύουν αυτές οι τακτές αναχωρήσεις; Γιατί σχεδόν σε όλες τις γραμμές έχουν καταργηθεί..
Απάντηση
#7
(13-04-2019, 02:59 AM)mercedes elbo Έγραψε: Είσαι βέβαιος ότι ισχύουν αυτές οι τακτές αναχωρήσεις; Γιατί σχεδόν σε όλες τις γραμμές έχουν καταργηθεί..

Η τακτή αναχώρηση δεν έχει σχέση με την εφαρμογή της Τηλεματικής. Η λογική της είναι ότι υπάρχει λόγω αδυναμίας τέρματος, αλλά και ανάγκη σταθερού δρομολογίου, τουλάχιστον του τελευταίου, επιστροφής. Δεν είμαι σίγουρος ότι ισχύει ακόμα, αλλά αν θεωρούν πιο αναγκαία την τακτή αναχώρηση του Γαλατσιου από την Πανεπιστημίου και όχι του τελευταίου 809 από Πειραιά για Κορυδαλλό, τι να πω..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#8
(13-04-2019, 07:13 AM)MrVanHool Έγραψε: Η τακτή αναχώρηση  δεν έχει σχέση με την εφαρμογή της Τηλεματικής. Η λογική της είναι ότι υπάρχει λόγω αδυναμίας τέρματος, αλλά και ανάγκη σταθερού δρομολογίου, τουλάχιστον του τελευταίου, επιστροφής. Δεν είμαι σίγουρος ότι ισχύει ακόμα, αλλά αν θεωρούν πιο αναγκαία την τακτή αναχώρηση του Γαλατσιου από την Πανεπιστημίου και όχι του τελευταίου 809 από Πειραιά για Κορυδαλλό, τι να πω..

Kάποτε είχαν τακτές αναχωρήσεις στα τελευταία δρομολόγια και τα 220/1, 235, 203 από Ακαδημία. Εδώ και τρία χρόνια τα έχουν "ξεχάσει" και έτσι, παίζεται στα ζάρια η τελευταία ευκαιρία να πας σπίτι - η για να το πώ απλά : ενώ σε όλα τα δρομολόγια οι μισοί οδηγοί κοιμούνται, στο τελευταίο κάτι τους πιάνει και ξυπνά ο ραλίστσας μέσα τους.

Έχω δει να φεύγει 220 από Ιλίσια στις 23:15 και να έχει φορτώσει από Ακαδημία ... 23:28!! (ενώ κάποτε υπήρχε τακτή 23:40).
Απάντηση
#9
(13-04-2019, 07:13 AM)MrVanHool Έγραψε: Η τακτή αναχώρηση δεν έχει σχέση με την εφαρμογή της Τηλεματικής. Η λογική της είναι ότι υπάρχει λόγω αδυναμίας τέρματος, αλλά και ανάγκη σταθερού δρομολογίου, τουλάχιστον του τελευταίου, επιστροφής. Δεν είμαι σίγουρος ότι ισχύει ακόμα, αλλά αν θεωρούν πιο αναγκαία την τακτή αναχώρηση του Γαλατσιου από την Πανεπιστημίου και όχι του τελευταίου 809 από Πειραιά για Κορυδαλλό, τι να πω..

Μα δεν το λεω με βάση την τηλεματική.. Αν και ένα διαστημα πριν καταργήσουν τις περισσότερες τις είχανε περάσει και στη σελίδα..

Ο λόγος της κατάργησης τους (τυπικα έστω) υποθέτω οτι ειναι ο ίδιος που οδήγησε στην κυκλικοποιηση γραμμών πριν 1,5 χρόνο (051, 131, 201, 206, 237, 405) δηλαδή "η βελτιστοποίηση της πληροφόρησης των επιβατών μέσω της εφαρμογής της τηλεματικής" που εν μέρει ισχύει.

(13-04-2019, 03:12 PM)Citaro Έγραψε: Kάποτε είχαν τακτές αναχωρήσεις στα τελευταία δρομολόγια και τα 220/1, 235, 203 από Ακαδημία. Εδώ και τρία χρόνια τα έχουν "ξεχάσει" και έτσι, παίζεται στα ζάρια η τελευταία ευκαιρία να πας σπίτι - η για να το πώ απλά : ενώ σε όλα τα δρομολόγια οι μισοί οδηγοί κοιμούνται, στο τελευταίο κάτι τους πιάνει και ξυπνά ο ραλίστσας μέσα τους.

Έχω δει να φεύγει 220 από Ιλίσια στις 23:15 και να έχει φορτώσει από Ακαδημία ... 23:28!! (ενώ κάποτε υπήρχε τακτή 23:40).

Ετσι είναι. Οι γραμμές της Ακαδημίας είχαν παλιότερα: 203-> 05:35 το πρώτο και 23:40 το τελευταίο και είχε και το μεικτό με 204 06:50 από Ακαδημία, 220/1 -> 23:40/23:15 αντίστοιχα και νομίζω είχαν και κάποια πιο νωρίς τακτή αλλά και το 05:35(221) που μπαίνει στην Πανεπιστημιούπολη, 235 -> 23:50.

Επιπλέον, σίγουρα έχει καταργηθεί η τακτή αναχώρηση του 112 (23:45 από Δαφνη), κάτι τακτες του 755 (είχε και στο πρώτο και στο τελευταίο 24:00 από Κ. Πατήσια), οι τακτές των 106/126 και 136/7 από Φιξ, οι τακτες σε 024, 723, 837 κ.α. Τα 206/237 οταν ξαναεγιναν κυκλικά δεν ειχαν τακτες αναχωρήσεις όπως παλια αλλά μεταφέρθηκε η ώρα του τελευταίου δρομολογίου τους κατα 5' αργότερα από Αφετηρίες. Ακόμα και στο 416 θυμάμαι σε χαρτάκια οδηγών να αναφερονται τακτες αναχωρήσεις από Χολαργο για σχεδόν όλα τα δρομολογια, ή και στο 330.

Έχω την εντύπωση πλέον οτι οι μόνες τακτες που εχουν παραμείνει είναι τα 24αρια του 608 από Ακαδημία, η 05:20 του 164 από Καραμαλεγκου προς Κέντρο τις Καθημερινές (ελέω 109) και η "άκυρη" τακτή του 155 (05:57 απο Σταθμό Αλιμο προς Ελληνικό) που ποτέ δεν κατάλαβα τη χρησιμότητά της...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)