Αξιολόγηση Θέματος:
  • 12 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4
#31
Πρόταση ενοποίησης των λεωφορειακών γραμμών 416-418 σε μία: 416 ΣΤ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑ - ΣΧΟΛ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ - ΠΛ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ με σκοπό την καλύτερη ενδοδημοτική εξυπηρέτηση και την αύξηση της επιβατικής κίνησης του σταθμού Χολαργός.
Η διαδρομή περιγράφεται στον παρακάτω Χάρτη
Η νέα γραμμή προσφέρει πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του δήμου, ενώ οι κάτοικοι πάνω στην παλιά διαδρομή του 418 θα έλκονται από τον σταθμό Χολαργός για να γλυτώσουν τον κύκλο εντός του δήμου μέχρι την Εθνική Άμυνα. Επίσης οι κάτοικοι πέριξ του δημαρχείου Χολαργού θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από τον Στ. Χολαργός έναντι της Εθνικής Άμυνας που βρίσκεται πλησιέστερα. Τέλος μειώνεται κατά 7-10' ο κύκλος της νέας γραμμής έναντι του παλαιού αθροιστικού. Για λόγους ταχύτερης εκτέλεσης δρομολογίων και εξαιτίας της μέτριας επιβατικής κίνησης προτείνεται δρομολόγηση με Solaris midi, εκτός αν κριθεί αναγκαία η δρομολόγηση 12μετρου. Συνολικός κύκλος διαδρομής 55' και δρομολόγηση με 4 οχήματα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#32
Προχτές που το έγραψα, εννοούσα το αντίθετο, Στ.Χολαργού-Σχ.Χολαργού (κυκλική), με Αφετηρία στο ρεύμα προς Αθήνα, από Περικλέους, Σαρανταπόρου, έως την Φανερωμένη και αριστέρα Μεσογείων. Αλλά δεν το έγραψα επίσημα, γιατί πρέπει πρώτα να το ξαναπερπατήσω για να προτείνω..

(21-06-2015, 01:47 AM)nikos1991 Έγραψε: Πρόταση ενοποίησης των λεωφορειακών γραμμών 416-418 σε μία: 416 ΣΤ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑ - ΣΧΟΛ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ - ΠΛ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ με σκοπό την καλύτερη ενδοδημοτική εξυπηρέτηση και την αύξηση της επιβατικής κίνησης του σταθμού Χολαργός.
Η διαδρομή περιγράφεται στον παρακάτω Χάρτη
Η νέα γραμμή προσφέρει πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του δήμου, ενώ οι κάτοικοι πάνω στην παλιά διαδρομή του 418 θα έλκονται από τον σταθμό Χολαργός για να γλυτώσουν τον κύκλο εντός του δήμου μέχρι την Εθνική Άμυνα. Επίσης οι κάτοικοι πέριξ του δημαρχείου Χολαργού θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από τον Στ. Χολαργός έναντι της Εθνικής Άμυνας που βρίσκεται πλησιέστερα. Τέλος μειώνεται κατά 7-10' ο κύκλος της νέας γραμμής έναντι του παλαιού αθροιστικού. Για λόγους ταχύτερης εκτέλεσης δρομολογίων και εξαιτίας της μέτριας επιβατικής κίνησης προτείνεται δρομολόγηση με Solaris midi, εκτός αν κριθεί αναγκαία η δρομολόγηση 12μετρου. Συνολικός κύκλος διαδρομής 55' και δρομολόγηση με 4 οχήματα.
Διαβάζω κατά καιρούς για συνενώσεις σε 051,057,209,235, σε λίγο θα διαβάσω και για το Γ10 με το 136!! Καμία τοπική γραμμή δεν λειτουργεί καλύτερα και αρμονικά σαν συνένωση απ'ότι τα τοπικά της κομμάτια χωριστά.

Τρανό παράδειγμα τα 821-730, με το πρώτο ''κυρία'' με τα 15' και Express και το δεύτερο με 20' προγραμματισμένα και απών βάρδια αφού έχει και 5 αμάξια, οπότε ...

Και πάμε στους Χολαργούς.. Ας δεχτούμε σαν πρώτο δεδομένο ότι πλέον δεν έχουν μεγάλη διαφορά σε επιβατική κίνηση τα 416-418.
Να το δεχόμουν απλά, αν το είχες με Αφετηρία την Πλ.Χολαργού,416, Περικλέους, Σαρανταπόρου, 418, Στ.Χολαργού, 416. Αλλά εδώ είναι ένα μακαρόνι, καρμπόν σχεδόν οι σημερινές αποτυχημένες γραμμές για να μπαίνει και στα δυο ρεύματα στο 418 και να κατεβαίνει στην ''άχρηστη'' Άμυνα, ενώ η διαδρομή του 418 μπορεί κάλλιστα πλέον να καλυφθεί σαν κυκλική. Ποιος ο λόγος?

Και εμένα θα μου φαινόταν πολύ ωραίο να συνενωθεί με το 404, μπας και του ξαναδώσει το φως που ο ΟΑΣΑ του στέρησε, αλλά δεν θα πιάσει, μόνο να καταστρέψει παραπάνω τις γραμμές μπορεί να κάνει μια συνένωση. 418 με 2 Midάκια ανά φουλ 10', ομοίως και το 416 έως τον Στ.Χολαργού..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#33
(21-06-2015, 04:33 AM)MrVanHool Έγραψε: Προχτές που το έγραψα, εννοούσα το αντίθετο, Στ.Χολαργού-Σχ.Χολαργού (κυκλική), με Αφετηρία στο ρεύμα προς Αθήνα, από Περικλέους, Σαρανταπόρου, έως την Φανερωμένη και αριστέρα Μεσογείων. Αλλά δεν το έγραψα επίσημα, γιατί πρέπει πρώτα να το ξαναπερπατήσω για να προτείνω..

Κατάλαβα τι εννοείς τώρα. Αφετηρία όμως είναι δύσκολο να κάνεις έμπροσθεν του Στ. Χολαργού πάνω στην λεωφορειολωρίδα. Επίσης, εγκαταλείπεις το κομμάτι των Υμηττού/Σαρανταπόρου (στο πάνω μέρος της εννοώ), αν και δεν γνωρίζω τι δίνουν αυτά τα τμήματα από επιβατική κίνηση.
Απάντηση
#34
(21-06-2015, 04:33 AM)MrVanHool Έγραψε: Προχτές που το έγραψα, εννοούσα το αντίθετο, Στ.Χολαργού-Σχ.Χολαργού (κυκλική), με Αφετηρία στο ρεύμα προς Αθήνα, από Περικλέους, Σαρανταπόρου, έως την Φανερωμένη και αριστέρα Μεσογείων. Αλλά δεν το έγραψα επίσημα, γιατί πρέπει πρώτα να το ξαναπερπατήσω για να προτείνω..

Τρανό παράδειγμα τα 821-730, με το πρώτο ''κυρία'' με τα 15' και Express και το δεύτερο με 20' προγραμματισμένα και απών βάρδια αφού έχει και 5 αμάξια, οπότε ...

Δεν έχει κομμένη βάρδια το 730 σχεδόν ποτέ και ως έχουν τα πράγματα κάνει καλύτερη δουλειά με Citelis από το 821 που με midi δεν τους χωράει όλους καν στην αιχμή! 5 οχήματα το 730 έχει μόνο πρωί μετά είναι 4 κανονικά αφού το 5ο είναι το όχημα που κάνει το 1ο μέρος κατσαρής και μετά πάει μέσα. Τα δρομολόγια είναι στην ώρα τους πάντα.

(offtopic)
Απάντηση
#35
(21-06-2015, 04:33 AM)MrVanHool Έγραψε: Διαβάζω κατά καιρούς για συνενώσεις σε 051,057,209,235, σε λίγο θα διαβάσω και για το Γ10 με το 136!! Καμία τοπική γραμμή δεν λειτουργεί καλύτερα και αρμονικά σαν συνένωση απ'ότι τα τοπικά της κομμάτια χωριστά.

Τρανό παράδειγμα τα 821-730, με το πρώτο ''κυρία'' με τα 15' και Express και το δεύτερο με 20' προγραμματισμένα και απών βάρδια αφού έχει και 5 αμάξια, οπότε ...

Κι εγώ θα ήμουν σύμφωνος με καλά τοπικά. Βρές μου όμως "καλά" τοπικά. Μέχρι και το 822 που είναι "καλό" τοπικό, την Κυριακή το αφήνουν με ένα όχημα από 05:00 - 09:00 και από 20:00 - 24:00.
Το μοτίβο δρομολόγησης σε όλα τα τοπικά είναι το εξής : Καθημερινή τόσα οχήματα ώστε να βγαίνει κουτσά - στραβά η συχνότητα, Σάββατο δύο οχήματα, Κυριακή ένα. Και ειδικά τις Κυριακές , όποτε έχει διάλειμμα το όχημα, έχει διάλειμμα και η γραμμή.

Ας δούμε και το 821 : 2 οχήματα τις καθημερινές με κατσαρή, ώστε να μένουν έξω όσο περισσότερο γίνεται. 2 οχήματα το Σάββατο, αλλά με το εξής μοτίβο : ΟΧΗΜΑ 1 04:30 - 12:30 και 16:30-00:30 και ΟΧΗΜΑ 2 06:00 - 22:00. Με συνέπεια να υπάρχει υπερδρομολόγηση το πρωϊ και το απόγευμα (10-15' συχνότητα, ενώ ούτε οι κορμοί πλέον δεν έχουν τέτοια δρομολόγια) και υποδρομολόγηση τις ώρες που λειτουργεί η αγορά (35' συχνότητα με ένα όχημα από 11:40 - 16:30. Την Κυριακή είναι γνωστό το σενάριο. Ένα όχημα και όσο δύναται να καθίσει.

Αντίθετα το 730 που είναι συνένωση γραμμών, έχει σαφώς πιό ομαλή ροή δρομολογίων. Γενική συχνότητα 20 - 25' όλες τις ώρες της ημέρας, και όχι "τζόκερ".
Απάντηση
#36
(22-06-2015, 05:23 PM)Citaro Έγραψε: Κι εγώ θα ήμουν σύμφωνος με καλά τοπικά. Βρές μου όμως "καλά" τοπικά. Μέχρι και το 822 που είναι "καλό" τοπικό, την Κυριακή το αφήνουν με ένα όχημα από 05:00 - 09:00 και από 20:00 - 24:00.
Το μοτίβο δρομολόγησης σε όλα τα τοπικά είναι το εξής : Καθημερινή τόσα οχήματα ώστε να βγαίνει κουτσά - στραβά η συχνότητα, Σάββατο δύο οχήματα, Κυριακή ένα. Και ειδικά τις Κυριακές , όποτε έχει διάλειμμα το όχημα, έχει διάλειμμα και η γραμμή.

Ας δούμε και το 821 : 2 οχήματα τις καθημερινές με κατσαρή, ώστε να μένουν έξω όσο περισσότερο γίνεται. 2 οχήματα το Σάββατο, αλλά με το εξής μοτίβο : ΟΧΗΜΑ 1 04:30 - 12:30 και 16:30-00:30 και ΟΧΗΜΑ 2 06:00 - 22:00. Με συνέπεια να υπάρχει υπερδρομολόγηση το πρωϊ και το απόγευμα (10-15' συχνότητα, ενώ ούτε οι κορμοί πλέον δεν έχουν τέτοια δρομολόγια) και υποδρομολόγηση τις ώρες που λειτουργεί η αγορά (35' συχνότητα με ένα όχημα από 11:40 - 16:30. Την Κυριακή είναι γνωστό το σενάριο. Ένα όχημα και όσο δύναται να καθίσει.

Αντίθετα το 730 που είναι συνένωση γραμμών, έχει σαφώς πιό ομαλή ροή δρομολογίων. Γενική συχνότητα 20 - 25' όλες τις ώρες της ημέρας, και όχι "τζόκερ".

Σημείωση ότι δεν έχει καμία κατσαρή το 821! Απλά το ένα όχημα (καθημερινές) κάνει μία 8ωρη βάρδια και δύο 6ωρες μετά και κάθεται έξω 20 ώρες ενώ το άλλο δύο 8ωρες και κάθεται έξω 16 ώρες! Ουσιαστικά το όχημα που κάνει το 5:00 (μέχρι κέντρο) είναι το ίδιο που έχει τακτή αναχώρηση 23:45 το βράδυ από Αγ. Αντώνιο!
Απάντηση
#37
(21-06-2015, 05:39 PM)mercedes elbo Έγραψε: Κατάλαβα τι εννοείς τώρα. Αφετηρία όμως είναι δύσκολο να κάνεις έμπροσθεν του Στ. Χολαργού πάνω στην λεωφορειολωρίδα. Επίσης, εγκαταλείπεις το κομμάτι των Υμηττού/Σαρανταπόρου (στο πάνω μέρος της εννοώ), αν και δεν γνωρίζω τι δίνουν αυτά τα τμήματα από επιβατική κίνηση.
Γι'αυτό σου είπα, ότι πρέπει πρώτα να το περπατήσω για να δω, χώρο για Αφετηρία και επίσημη διαδρομή.
Όσο αφορά την Σαρανταπόρου, που από την 2η στάση έως το Δημαρχείο είναι και το νόημα του 418, έγραψα πως από την Περικλέους, θα βγαίνει (κάνοντας δεξιά σε κάποιο στενό, το πρώτο, το δεύτερο?!) στην Σαρανταπόρου και θα κάνει την διαδρομή έως την Φανερωμένη κανονικά, χωρίς να εγκατελείπει την, παραδοσιακά χρήσιμη, τοπική διαδρομή του.

Όσο αφορά τα 821-730, για να απαντήσω..

Πρώτον, αρκετά συχνά λείπει βάρδια στο 730, ενώ παλιότερα ήταν μόνιμο! Μια αυτοψία στις αναχωρήσεις θα σε πείσει.. Εγώ όσες φορές φεύγω πάντως από τον Λόφο, κοιτάω μόνο τα 15λεπτα του 821, γιατί έχω περιμένει το 730 και δεν έχει έρθει ουκ ολίγες φορές.. Αυτά για αρχή!

Ό,τι δρομολόγηση και αν ακολουθεί ο ΟΑΣΑ, σίγουρα οι αυτόνομες τοπικές γραμμές είναι πολύ πιο σοβαρές από τις συνενωμένες! Εκτός και αν τα 60λεπτα Κυριακή βράδυ του 730, σε ικανοποιούν. Αν ήταν μόνα τους, θα είχαν μισάωρα τουλάχιστον.
Στο παράδειγμα του Σαββάτου ειδικά, στο κενό μέχρι να βγει η διακοπή το 821 έχει 30-35λεπτα και το 730 25λεπτα.. Σιγά την διαφορά! Πήγαινε καθημερινή, να περιμένεις στον Άγιο Αντώνη, η καλύτερα στην Κέννεντυ και κοίτα τις αναχωρήσεις και πες μου τελικά τι δουλεύει καλύτερα και ποιο είναι το αξιόπιστο!

Στο παράδειγμα του Χολαργού, τα 416-418 χωριστά θα είναι σαν το 821 (κυρίες δηλαδή), ενώ σαν μια γραμμή μακαρόνι, σαν το 730. Καθ με 4 οχήματα ανα 15'-20 (που αμέσως έχεις χάσει τον τελευταίο επιβάτη που θα έπιανες με την ''συνένωση''/ ποιος θα κάτσει να περιμένει πάνω από 10', όταν σε 15' έχει φτάσει σε σταθμό Μετρό?), Σαβ 3 και Κυρ 2 (με πρώτα και τελευταία πάνω από 50λεπτα δρομολόγια για να το περιμένω στον Στ.Χολαργού να με πάει στο Δημάρχειο!!!! Έχω πάει και έχω γυρίσει 7 φορές!!
Και πολλά ακόμα, που δεν είναι να τα λέω από εδώ.. Δεν τίθεται καν θέμα συζήτησης για το τοπικό επίπεδο.. Για τις διακεντρικές γραμμές συμφωνώ και το καταλαβαίνω ανά περίπτωση, αλλά σε τοπικό επίπεδο, ούτε καν! Το 412 (Πολύδροσο-Μελίσσια) πέθανε!!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#38
(23-06-2015, 01:38 AM)MrVanHool Έγραψε: Γι'αυτό σου είπα, ότι πρέπει πρώτα να το περπατήσω για να δω, χώρο για Αφετηρία και επίσημη διαδρομή.
Όσο αφορά την Σαρανταπόρου, που από την 2η στάση έως το Δημαρχείο είναι και το νόημα του 418, έγραψα πως από την Περικλέους, θα βγαίνει (κάνοντας δεξιά σε κάποιο στενό, το πρώτο, το δεύτερο?!) στην Σαρανταπόρου και θα κάνει την διαδρομή έως την Φανερωμένη κανονικά, χωρίς να εγκατελείπει την, παραδοσιακά χρήσιμη, τοπική διαδρομή του.

Όσο αφορά τα 821-730, για να απαντήσω..

Πρώτον, αρκετά συχνά λείπει βάρδια στο 730, ενώ παλιότερα ήταν μόνιμο! Μια αυτοψία στις αναχωρήσεις θα σε πείσει.. Εγώ όσες φορές φεύγω πάντως από τον Λόφο, κοιτάω μόνο τα 15λεπτα του 821, γιατί έχω περιμένει το 730 και δεν έχει έρθει ουκ ολίγες φορές.. Αυτά για αρχή!

Ό,τι δρομολόγηση και αν ακολουθεί ο ΟΑΣΑ, σίγουρα οι αυτόνομες τοπικές γραμμές είναι πολύ πιο σοβαρές από τις συνενωμένες! Εκτός και αν τα 60λεπτα Κυριακή βράδυ του 730, σε ικανοποιούν. Αν ήταν μόνα τους, θα είχαν μισάωρα τουλάχιστον.
Στο παράδειγμα του Σαββάτου ειδικά, στο κενό μέχρι να βγει η διακοπή το 821 έχει 30-35λεπτα και το 730 25λεπτα.. Σιγά την διαφορά! Πήγαινε καθημερινή, να περιμένεις στον Άγιο Αντώνη, η καλύτερα στην Κέννεντυ και κοίτα τις αναχωρήσεις και πες μου τελικά τι δουλεύει καλύτερα και ποιο είναι το αξιόπιστο!

Στο παράδειγμα του Χολαργού, τα 416-418 χωριστά θα είναι σαν το 821 (κυρίες δηλαδή), ενώ σαν μια γραμμή μακαρόνι, σαν το 730. Καθ με 4 οχήματα ανα 15'-20 (που αμέσως έχεις χάσει τον τελευταίο επιβάτη που θα έπιανες με την ''συνένωση''/ ποιος θα κάτσει να περιμένει πάνω από 10', όταν σε 15' έχει φτάσει σε σταθμό Μετρό?), Σαβ 3 και Κυρ 2 (με πρώτα και τελευταία πάνω από 50λεπτα δρομολόγια για να το περιμένω στον Στ.Χολαργού να με πάει στο Δημάρχειο!!!! Έχω πάει και έχω γυρίσει 7 φορές!!
Και πολλά ακόμα, που δεν είναι να τα λέω από εδώ.. Δεν τίθεται καν θέμα συζήτησης για το τοπικό επίπεδο.. Για τις διακεντρικές γραμμές συμφωνώ και το καταλαβαίνω ανά περίπτωση, αλλά σε τοπικό επίπεδο, ούτε καν! Το 412 (Πολύδροσο-Μελίσσια) πέθανε!!
OFFTOPIC
Ούτε καν! Μένω Λόφο Αξιωματικών και το 730 περνάει έξω από το σπίτι μου οπότε τη γραμμή τη ξέρω καλύτερα από κάθε άλλον! Χρησιμοποιώ κάθε μέρα (όχι 2-3 φορές τη βδομάδα) το 730 και κομμένη βάρδια δεν υπάρχει και τα δρομολόγια είναι στην ώρα τους πάντα. Δεν υπάρχει κομμένο αμάξι στο 730 ούτε και στο 821! Ακόμα και Κυριακή του Πάσχα το 730 είχε και τα δύο οχήματα όπως πρέπει.
Την πιθανότητα να δουλεύουν και οι δύο γραμμές σχετικά εντάξει τις καθημερινές δεν τη σκέφτεται κανείς? Κυριακή μετά τις 22:30 ο Λόφος Αξιωματικών είναι ουσιαστικά ακάλυπτος. Δεν έχουν όλες οι γραμμές της Αθήνας κομμένη βάρδια! Ακόμα και στο 813 παράδειγμα παρατηρώ τα δρομολόγια να είναι συνήθως στην ώρα τους!
OFFTOPIC sorry
Απάντηση
#39
Ρε παιδιά! Είμαστε στον τομέα 4 και διαβάζουμε στα τελευταία ποστς για το 730 και 821! Φτάνει!
Απάντηση
#40
Μια απορία που έχω εδώ και καιρό είναι πως το 420 προέκυψε να ονομάζεται 420, ενώ έχει σαν βάση τους Άγιους Αναργύρους (δηλαδή τομέας 7). Κανονικά και το 421 έχει την ίδια βάση, αλλά εφόσον η άλλη αφετηρία βρίσκεται στην Αγία Παρασκευή ας πούμε ότι μετράει στον τομέα 4.

Η άλλη αφετηρία του 420 είναι στον Πειραιά, που ούτε πάλι κάνει για "4".
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 626.631 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.311 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 198.748 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 356.212 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 157.982 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 370.096 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 78.129 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 61.513 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 90.556 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 172.355 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)