Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
732 ΑΓ.ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΖΩΟΔ.ΠΗΓΗ
#31
(22-03-2013, 03:02 AM)georgio Έγραψε: Γνωριζει καποιος πως πανε τα 732,224,608,220 κλπ οταν κλεινει το κεντρο;

220/221: Υπάρχουν δύο περιπτώσεις.
Η πρώτη είναι το 220 όταν φτάσει στο Χίλτον να στρίψει από τη Μιχαλακοπούλου, αριστερά στη Βασ. Αλεξάνδρου και να συνεχίσει ως 221 και αντίστοιχα το 221 από τη Βασ. Αλεξάνδρου να στρίψει δεξιά στη Μιχαλακοπούλου και να συνεχίσει ως 220 προς Άνω Ιλίσια.
Η δεύτερη είναι το λεωφορείο από τη Βασ. Αλεξάνδρου να κάνει αριστερά στη Βασ. Κωνσταντίνου, δεξιά στη Ριζάρη, δεξιά στη Βασ. Σοφίας και συνέχεια κανονικά, αλλά τον τελευταίο καιρό βλέπω ότι δεν προτιμάται καθόλου, γιατί έχει απίστευτη συμφόρηση η Βασ. Κωνσταντίνου όταν κλείνει το κέντρο, οπότε χάνει αρκετό χρόνο το λεωφορείο.
Σε περίπτωση που δεν έχει κλείσει η Βασ. Σοφίας, το λεωφορείο κάνει δεξιά στη Σέκερη/Σόλωνος, αριστερά στην Ιπποκράτους, αριστερά στην Ακαδημία και συνέχεια η συνηθισμένη διαδρομή, αλλά αυτό είναι σπάνιο.
Επίσης, μια άλλη φορά είχε τύχει να φτάσει το λεωφορείο Ακαδημία και μετά να έχει κλείσει η Ακαδημίας, οπότε ο οδηγός είχε αναγκαστεί να πάει μέσα από Κολωνάκι. Δηλαδή, από Ακαδημίας, αριστερά στην Κανάρη, δεξιά στην πλ. Κολωνακίου, δεξιά στην Κουμπάρη, αριστερά στη Βασ. Σοφίας και συνέχεια κανονικά προς Άνω Ιλίσια.

608: Για το κομμάτι από Ζωγράφου το πιο πιθανόν είναι ότι είναι ότι από Παπαδιαμαντοπούλου, αριστερά στη Μιχαλακοπούλου, αριστερά στην Ιλισίων και συνέχεια κανονικά προς το Νεκροταφείο. Οι επιβάτες νομίζω μπορούν έως εκεί που φτάνει να εξυπηρετηθούν στη συνέχεια από το Μετρό στο Μέγαρο Μουσικής.
Απάντηση
#32
(22-03-2013, 12:15 AM)ecoj Έγραψε: Πλέον το να κλείσει το κέντρο είναι καθημερινό φαινόμενο. Άρα γραμμές σαν το 732, το 856 κλπ έχουν πρόβλημα. Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει ένα συγκεκριμένο πλάνο για όταν κλείνει το κέντρο; Το οποίο να ξέρει και ο κόσμος; Μπας και αποφεύγεται το χάλι.

Αν και είμαστε εν μέρει off topic, έχεις απόλυτο δίκιο ότι πρέπει να υπάρχει ΕΝΑ συγκεκριμένο πλάνο εκτροπής των λεωφορείων καθώς οι πορείες (συνήθως) επηρεάζουν τους ίδιους δρόμους : Βασ. Σοφίας από Βουλή, Αμαλίας από Ζάππειο, Πανεπιστημίου κομπλέ, Πατησίων πριν την Ομόνοια και Σταδίου από Αιόλου.
Και μιας που μιλάμε για το 732 (και για τις άλλες διακεντρικές γραμμές) : Το ζητούμενο σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να διασφαλίζεται συγκοινωνία στα δύο άκρα της γραμμής και μέχρι τον πλησιέστερο σταθμό μετρό. Δηλαδή από Βύρωνα μέχρι Ευαγγελισμό και από Νέα Λιόσια μέχρι Στ. Λαρίσης. Ούτε να μπλέκει στη Σόλωνος, ούτε τίποτα. Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα διακεντρικά, όπου το πλάνο θα μπορούσε να είναι απλούστατο : Όσα έρχονται από Ζωγράφου/Καισαριανή/Βύρωνα/Βασ. Σοφίας να γυρίζουν στη Ριζάρη και όσα έρχονται από Πατησίων να γυρίζουν στον Πανελλήνιο, άσχετα με το ποιοί δρόμοι έχουν κλείσει.
Το να τα βάζουν μέσα από τη Σόλωνος/Ακαδημίας είναι η μεγαλύτερη πατάτα, γιατί το μόνο που καταφέρνουν είναι να τα εγκλωβίζουν για ώρες στην κίνηση και να μην εξυπηρετούν κανέναν.
Όσοι είναι για κέντρο, μπορούν κάλλιστα να χρησιμοποιήσουν το μετρό.
Απάντηση
#33
Για τα 220-1 δεν έχω να συμπληρώσω κάτι.

(22-03-2013, 10:11 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: 608: Για το κομμάτι από Ζωγράφου το πιο πιθανόν είναι ότι είναι ότι από Παπαδιαμαντοπούλου, αριστερά στη Μιχαλακοπούλου, αριστερά στην Ιλισίων και συνέχεια κανονικά προς το Νεκροταφείο. Οι επιβάτες νομίζω μπορούν έως εκεί που φτάνει να εξυπηρετηθούν στη συνέχεια από το Μετρό στο Μέγαρο Μουσικής.

Πάμε τώρα στην ειδίκευση: Το 608 έχει μια σειρά από διαφορετικές προσεγγίσεις ανάλογα με το πρόβλημα στο κέντρο και το βαθμό του προβλήματος:
Πλάνο Α'
από Β. Σοφίας - Σέκερη - Σόλωνος - Ιπποκράττους - Πανεπιστημίου
στην επιστροφή κανονικά.

Πλάνο Β' και για ελάχιστα δρομολόγια (όταν είναι κλειστό το κέντρο και πρέπει να μεταφερθούν οχήματα στο άλλο μισό της διαδρομής)
Από Παπαδιαμαντοπούλου - δεξιά Βασ. Σοφίας - Μεσογείων - Φειδιππίδου - Αλεξάνδρας είτε μέχρι τέρμα και δεξιά Πατησίων είτε αριστερά Ιπποκράτους και δεξιά Πανεπιστημίου. (αντίστοιχα για την άλλη πλευρά)

Πλάνο Γ': Όταν κλείνει η Βασ. Σοφίας.
Τομέας Ζωγράφου
1) Από Παπαδιαμαντοπούλου - αριστερά Μιχαλακοπούλου - αριστερά Ιλισίων {αποβίβαση Καφενείο - επιβίβαση ΕΥΔΑΠ} (το πιο σύνηθες)
2) Από Παπαδιαμαντοπούλου - αριστερά Βασ. Σοφίας - Βασ. Κων/νου δεξιά Ριζάρη - δεξιά Βασ. Σοφίας {αποβίβαση Πινακοθήκη (550-10) - επιβίβαση Ευαγγελισμός}
3) Από Παπαδιαμαντοπούλου - αριστερά Μιχαλακοπούλου - δεξιά Βασ. Κων/νου - δεξιά Χίλτον {αποβίβαση Πινακοθήκη - επιβίβαση Χίλτον}

Τομέας Γαλατσίου
1) Τοπικό μέχρι Ακαδημίας (δεξιά Ιπποκτάτους ή Σίνα)
2) Απο Πατησίων - δεξιά Πανεπιστημίου - δεξιά Γ' Σεπτεμβρίου {αποβίβαση Πολυτεχνείο - επιβίβαση Πλ. Λαυρίου}
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#34
Η γραμμή 732 (τμήμα Αγ.Φανουρίου) είναι από τις παλιότερες της Αθήνας και έχει τις ρίζες της στο τραμ 8: Ομόνοια-Σεπόλια, που ξεκινούσε από Γ΄ Σεπτεμβρίου και μέσω Λιοσίων και Σεπολίων έφτανε στο τέρμα του, στον Αγ.Μελέτιο και ιδρύθηκε το 1906. Παράλληλα μ' αυτό υπήρχε και λεωφορειακή γραμμή με τον ίδιο αριθμό, που εκιννούσε από την Πλ.Λαυρίου. (γραμμή 8: Πλ.Λαυρίου-Σεπόλια) Με την κατάργηση των τραμ στα τέλη της δεκατίας του '50, η εξυπηρέτηση της περιοχής γίνεται αποκλειστικά με λεωφορεία, παρ' όλο που διατήρείται η αρίθμηση του τραμ για λόγους ευκολίας του κοινού.

Μέχρι τη δεκαετία του '60 η γραμμή έχει επεκταθεί στην εκκλησία του Αγ.Φανουρίου ως 8: Πλ.Λαυρίου-Ν.Σεπόλια(Μπουρνάζι)-Αγ.Φανούριος, ενώ υπάρχει και τοπική γραμμή 8: Πλ.Λαυρίου-Ν.Σεπόλια. (τέρμα στην παλιά Πλ.Μπουρναζίου) Με τη νέα αρίθμηση του '81 δημιουργείται το 732: Αθήνα-Αγ.Φανούριος με αφετηρία στη Χαλκοκονδύλη, ενώ το τοπικό Ν.Σεπολίων, παρ' όλο που αρχικά επρόκειτο να λειτουργήσει ως 733: Αθήνα-Ν.Σεπόλια τελικά ακυρώνεται και η διαδρομή του ενσωματώνεται στο 732. Κάποια στιγμή, στη δεκαετία του '90 ξαναδημιουργείται τοπικό 744: Αθήνα-Ν.Σεπόλια, αλλά σύντομα καταργείται, ενώ η γραμμή επεκτείνεται από την εκκλησία του Αγ.Φανουρίου στην Πλ.Δασκάλας.

Το τμήμα της Ζωοδ.Πήγης είναι κάπως νεότερο, δημιουργήθηκε (μάλλον) στα τέλη της δεκαετίας του '50 ως 94: Ακαδημία-Ανάληψη-Ζωοδ.Πηγή Βύρωνος με τέρμα στη διασταύρωση των οδών Φορμίωνος και Καραολή & Δημητρίου. Το '81 μετονομάζεται σε 214: Ακαδημία-Ζωοδ.Πηγή (Το "Ακαδημία" παρ' όλο που δε συνηθιζόταν τότε, μπήκε για να το διαχωρίσει από το 730: Αθήνα-Ζωοδ.Πηγή) Στα μέσα της δεκαετίας του '90 η γραμμή επεκτείνεται στη σημερινή της μορφή, αλλά με τέρμα επί της οδού Τμώλου (σημερινή στάση "Παλ.Τέρμα") και λίγα χρόνια αργότερα μεταφέρεται στην οδό Ταταούλων, όπου παραμένει μέχρι και σήμερα.

Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, το 2006 οι γραμμές συγχωνεύονται.
Απάντηση
#35
Η 732 ήταν από τις πρώτες γραμμές που πήραν Renault. Αργότερα πέρασε στα Vanhool A300 όπως έκαναν και τα 821/840. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν αυτό έγινε πριν ή μετά τη συγχώνευση της με τη 214 ή αν έγινε στα μέσα του 2006 που έγινε στα 821/840. Σήμερα έχει Citelis και Ν2 με κυριαρχία των Citelis. Πιο σπάνια η δρομολόγηση Ν1.
Απάντηση
#36
Πριν τη συγχώνευση έγινε. Θυμάμαι καθαρά Vanhool στη Χαλκοκονδύλη πίσω απ' το Γ9! Και επίσης θυμάμαι και την επιγραφή Χαλκοκονδύλη-Αγ.Φανούριος στα Vanhool.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)