Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
300, 904, 906, 915: Τα λεωφορεία του Πειραιά
#1
300 ΠΛ.ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ - ΤΖΑΝΝΕΙΟ
Η γραμμή αυτή είναι τοπική και ξεκινάει από την Πλ.Καραϊσκάκη, στον Πειραιά (επί της οδού Άριστείδου) και καταλήγει στο Τζάννειο Νοσοκομείο, που βρίσκεται κοντά στην Μαρίνα Ζέας. Εκτελεί διαδρομή 'ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΠΑΣΑΛΙΜΑΝΙ' με άλλη έννοια.
Έχει τις καθημερινές 15'-20' ,το Σάββατο 20'-25' και την Κυριακή 35'-40'.

904 ΠΛ.ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ - ΣΤ.ΠΕΙΡΑΙΑ - ΦΡΕΑΤΤΥΔΑ
Η γραμμή αυτή είναι τοπική και ξεκινάει από την Πλ.Καραϊσκάκη, στον Πειραιά (επί της οδού Άριστείδου) και καταλήγει στην Φρεαττύδα, την παραλιακή συνοικία του Πειραιά. Εκτελεί παραλιακή διαδρομή στην κυριολεξία με θέα την θάλασσα. Υπάρχουν κάποιες φορές που η γραμμή αδυνατεί να φτάσει στην ώρα της, επειδή παρκάρουν οι κάτοικοι πάνω στις οδούς που διέρχεται η γραμμή.
Έχει τις καθημερινές 15'-20' ,το Σάββατο 20'-25' και την Κυριακή 25'-35'.

906 ΠΛ.ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ - ΚΑΛΛΙΠΟΛΗ
Η γραμμή αυτή είναι τοπική και ξεκινάει από την Πλ.Καραϊσκάκη, στον Πειραιά (επί της οδού Άριστείδου) και καταλήγει στην Καλλίπολη, μια μικρή συνοικία του Πειραιά. Από την δεκαετία του 80' μέχρι και το 2004 εκτελούσε διαδρομή "ΛΟΦΟΣ ΒΩΚΟΥ-ΚΑΛΛΙΠΟΛΗ".
Έχει τις καθημερινές 10'-15' ,το Σάββατο 15'-20' και την Κυριακή 30'-35'.

915 ΛΟΦΟΣ ΒΩΚΟΥ - ΠΡ.ΗΛΙΑΣ
Η γραμμή αυτή είναι κυκλική και τοπική και ξεκινάει από τον Λόφο Βώκου, επί της οδού Χαϊδαρίου και καταλήγει στον Ιερό Ναό του Προφήτη Ηλία, στην Καστέλλα. Από την δεκαετία του 80' μέχρι και το 2004 εκτελούσε διαδρομή "ΠΛ.ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ - ΠΡΟΦ.ΗΛΙΑΣ".
Έχει τις καθημερινές 10'-15' ,το Σάββατο 15'-20' και την Κυριακή 20'-25'.

Σημεία Tips:
1) Στην Στάση "ΠΑΙΔ.ΧΑΡΑ" της γραμμής 904, αν προχωρήσεις ευθεία την οδό Μητρώου, στο ύψος των οδών Παπανικολή και Σαχτούρη βρίσκεται το τέρμα της γραμμής 909.
2) Στον "ΠΡΟΦ.ΗΛΙΑ" βρίσκεται και το Μικρολίμανο.
Απάντηση
#2
(11-12-2012, 06:26 PM)krikri13 Έγραψε: 4 γραμμές:

300 ΠΛ.ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ - ΤΖΑΝΝΕΙΟ
904 ΣΤ.ΠΕΙΡΑΙΑ - ΦΡΕΑΤΤΥΔΑ
906 ΠΛ.ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ - ΚΑΛΛΙΠΟΛΗ
915 ΛΟΦΟΣ ΒΩΚΟΥ - ΠΡ.ΗΛΙΑΣ

Ποια από τις 4 θεωρείτε καλύτερη σε σχέση διαδρομής, δρομολογίων και εξυπηρέτησης;
Ψηφίστε το.

ΤΟ 904
Απάντηση
#3
904, γιατί έχει πολύ ωραία διαδρομή. Ξέχασες όμως το 909.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#4
904 μακράν. Από τις ωραιότερες διαδρομές της Αθήνας.
Απάντηση
#5
(25-12-2012, 06:10 PM)ELBO O405GN Έγραψε: 904, γιατί έχει πολύ ωραία διαδρομή. Ξέχασες όμως το 909.

Δεν εβαλα το 909 γιατί δεν κυκλοφορεί ακριβως στην περιοχή του Πειραιά. Εγώ εννοούσα τα τοπικά του Πειραιά, συγκεκριμένα
Απάντηση
#6
(30-10-2013, 03:54 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Νορμάλ είναι το 910. Εξυπηρετεί Καλλιθέα, άρα τομέας 9.

Ο ορισμός του παραλόγου είναι η 300. Το σύνολο της διαδρομής εντός του Δήμου Πειραιά (τομέας 9), αλλά αρίθμηση 3xx!
Δηλαδή στο 9 ειναι και ο Πειραιάς και η Καλλιθεα; Γι αυτο μπερδευτηκα.. Δεν είναι λίγο παράλογο;
Απάντηση
#7
(30-10-2013, 03:59 AM)georgio Έγραψε: Δηλαδή στο 9 ειναι και ο Πειραιάς και η Καλλιθεα; Γι αυτο μπερδευτηκα.. Δεν είναι λίγο παράλογο;

Είναι Καλλιθέα, Μοσχάτο και Πειραιάς. Και φυσικά έχει πολλά παράλογα ο διαχωρισμός του ΟΑΣΑ. Έχουν όλα τα Δυτικά προάστια και τη Δυτική Αττική στον τομέα 8, ο οποίος έχει σχεδόν γεμίσει (πάλι καλά που δεν είμαστε στις καλές εποχές των αλόγιστων ιδρύσεων γραμμών, προς ικανοποίηση των δημάρχων, γιατί θα είχαν εξαντληθεί οι αριθμοί στον τομέα 8) και έχουν αφήσει στον τομέα 9, τρεις δήμους με ελάχιστες τοπικές/τροφοδοτικές, σε σχέση με τον προαναφερόμενο 8.
Απάντηση
#8
Αλήθεια ξέρει κανείς από ιστορικής απόψεως γιατί πήρε το 300 αυτή την αρίθμηση;
Απάντηση
#9
(30-10-2013, 08:41 AM)meganium Έγραψε: Αλήθεια ξέρει κανείς από ιστορικής απόψεως γιατί πήρε το 300 αυτή την αρίθμηση;

Λόγο στρογγυλού αριθμού όπως και οι 100-200-400.
Απάντηση
#10
Γιατί απλούστατα οι γραμμές 100, 200 και 300 δημιουργήθηκαν αρχές 90s όταν ο αθηναϊκός στόλος απέκτησε για πρώτη φορά mini-bus! (τα γνωστά "Vanhoolάκια") Τότε το δίκτυο των mini-bus λειτουργούσε σχεδόν ανεξάρτητα από τις υπόλοιπες γραμμές της ΕΑΣ, είχε δικές του στάσεις (κόκκινες) που απεικόνιζαν όλη τη διαδρομή της γραμμής και τις στάσεις της σε χάρτη! Ήταν μια πιλότικη "τύπου δημοτική" συγκοινωνία. Κι επειδή αυτές ήταν οι 3 πρώτες γραμμές (και για να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες) πήραν τους αριθμούς 100, 200 και 300.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)