Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
Πρόταση για νέα γραμμή 331 ΣΤ.ΠΡΟΑΣΤ.ΚΟΡΩΠΙ-ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Διαδρομή:Σπ.Δαβαρη,Λ.Μαρκοπουλου,Λ.Λαυριου,Αναπαυσεως,Ερμού,Λ.Σουνίου,Λ.Λαυρίου,Αθηνών,Λ.Καλυβίων,Λ.Αθηνών Σουνίου,Λ.Σαρωνιδας,Κεφαλληνιας,Ποσειδώνος,Λευκάδος,Τέρμα 122,123
Η συχνότητα διαμορφώνεται ως:
Χειμερινό: Καθ:20’ Σαβ:25’-30’ Κυρ:35’-40’
Θερινό: Καθ:15’ Σαβ:15’ Κυρ:15’-20’
Λόγοι: Συνδεση Σαρωνιδας με τον πλησιέστερο σταθμο ΜΣΤ με παράλληλη λειτουργία του 122 , Απόκτηση αστικης συγκοινωνίας για τις περιοχές Καλυβίων Θορικού και Μαρκοπουλου, Ενδοδημοτική συγκοινωνία για τον δήμο Σαρωνικού
Δημοσιεύσεις: 295
Θέματα: 22
Εγγραφή: 26-12-2011
Προτείνω για το 310, με κατεύθυνση προς Ραφήνα να πηγαίνει παραλιακά, στρίβωντας στην οδό Aεροπορίας στο Ζούμπερι, μετά να συνεχίζει Άγιο Ανδρέα, Μάτι, Κόκκινο Λιμανάκι και να μην πηγαίνει από Μαραθώνος όπως κάνει σήμερα.
Δημοσιεύσεις: 299
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(05-12-2021, 04:03 PM)oasagr123 Έγραψε: Πρόταση για νέα γραμμή 331 ΣΤ.ΠΡΟΑΣΤ.ΚΟΡΩΠΙ-ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Διαδρομή:Σπ.Δαβαρη,Λ.Μαρκοπουλου,Λ.Λαυριου,Αναπαυσεως,Ερμού,Λ.Σουνίου,Λ.Λαυρίου,Αθηνών,Λ.Καλυβίων,Λ.Αθηνών Σουνίου,Λ.Σαρωνιδας,Κεφαλληνιας,Ποσειδώνος,Λευκάδος,Τέρμα 122,123
Η συχνότητα διαμορφώνεται ως:
Χειμερινό: Καθ:20’ Σαβ:25’-30’ Κυρ:35’-40’
Θερινό: Καθ:15’ Σαβ:15’ Κυρ:15’-20’
Λόγοι: Συνδεση Σαρωνιδας με τον πλησιέστερο σταθμο ΜΣΤ με παράλληλη λειτουργία του 122 , Απόκτηση αστικης συγκοινωνίας για τις περιοχές Καλυβίων Θορικού και Μαρκοπουλου, Ενδοδημοτική συγκοινωνία για τον δήμο Σαρωνικού Αμφιβάλλω για την χρησιμότητα της γραμμής. Είναι ξεκάθαρο από την επιβατική κίνηση του 330 πως δε θέλει πολύς κόσμος να πάει στον Προαστιακό Κορωπίου, καθώς έχει δρομολόγια ανά μισή ώρα για Αθήνα, ενώ με το 122 πας Ελληνικό που σε 15' φτάνεις Αθήνα. Για να υπήρχε σαν γραμμή θα έπρεπε
Ή
Να συγχωνευθεί με το 330
Ή
Να έχει 5-6 δρομολόγια τη μέρα τα οποία θα είναι απόσπαση από το 330
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  -
Δημοσιεύσεις: 19
Θέματα: 1
Εγγραφή: 21-11-2023
Μήπως είναι ώρα σιγά-σιγά το 314 να κατέβει και στο λιμάνι της Ραφήνας; Ήδη έχει φτάσει στη Νέα Μάκρη. Τι λέτε;
Δημοσιεύσεις: 1.314
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(18-04-2025, 12:35 PM)Mycenae Έγραψε: Μήπως είναι ώρα σιγά-σιγά το 314 να κατέβει και στο λιμάνι της Ραφήνας; Ήδη έχει φτάσει στη Νέα Μάκρη. Τι λέτε; Δεν αφήνουν οι Αρβανίτες ΚΤΕΛΑτζηδες. Ξεφόρτωσαν όλη την άγονη σαβούρα στη δημόσια επιδοτούμενη υπηρεσία και κρατάνε το κερδοφόρο τμήμα του λιμανιού.
Δημοσιεύσεις: 299
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Μπορεί ο Δήμος Ραφήνας - Πικερμίου κάλλιστα να απαγορεύσει στην ΚΤΕΛ Αττικής να έχει στάσεις στον δήμο της και να λυθεί μια και καλή το θέμα. Αλλά δεν έχουν τα κοτσια να τα βάλουν με το μονοπώλιο της ΚΤΕΛ.
Δημοσιεύσεις: 225
Θέματα: 7
Εγγραφή: 17-06-2023
(19-04-2025, 12:17 AM)Larioupol Έγραψε: Μπορεί ο Δήμος Ραφήνας - Πικερμίου κάλλιστα να απαγορεύσει στην ΚΤΕΛ Αττικής να έχει στάσεις στον δήμο της και να λυθεί μια και καλή το θέμα. Αλλά δεν έχουν τα κοτσια να τα βάλουν με το μονοπώλιο της ΚΤΕΛ.
Μα το θέμα δεν είναι να εκδιωχθούν τα ΚΤΕΛ, αλλά το να συνυπάρχει αστική/περιαστική και περιφερειακή (ΚΤΕΛ) συγκοινωνία. Ούτως ή άλλως άμα είσαι στην Αθήνα και έχεις αποσκευές λογικά είναι βολικότερο να ταξιδέψεις με πούλμαν σε μια πιο άνετη θέση, με τις αποσκευές στο χώρο από κάτω, σε μια διαδρομή με πολύ λιγότερες στάσεις και χωρίς την ανάγκη μετεπιβίβασεων. Με την προϋπόθεση βέβαια ότι και η περιφερειακή συγκοινωνία λειτουργεί σωστά. Ωστόσο αυτά δεν έχουν καμία σχέση με την αστική συγκοινωνία που επίσης πρέπει να υπάρχει και σίγουρα θα εξυπηρετεί αρκετά.
Δημοσιεύσεις: 225
Θέματα: 7
Εγγραφή: 17-06-2023
08-05-2025, 01:40 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-05-2025, 01:45 AM από Crabman. Edited 1 time in total.)
(18-04-2025, 12:35 PM)Mycenae Έγραψε: Μήπως είναι ώρα σιγά-σιγά το 314 να κατέβει και στο λιμάνι της Ραφήνας; Ήδη έχει φτάσει στη Νέα Μάκρη. Τι λέτε;
(18-04-2025, 12:40 PM)Citaro Έγραψε: Δεν αφήνουν οι Αρβανίτες ΚΤΕΛΑτζηδες. Ξεφόρτωσαν όλη την άγονη σαβούρα στη δημόσια επιδοτούμενη υπηρεσία και κρατάνε το κερδοφόρο τμήμα του λιμανιού.
(19-04-2025, 12:17 AM)Larioupol Έγραψε: Μπορεί ο Δήμος Ραφήνας - Πικερμίου κάλλιστα να απαγορεύσει στην ΚΤΕΛ Αττικής να έχει στάσεις στον δήμο της και να λυθεί μια και καλή το θέμα. Αλλά δεν έχουν τα κοτσια να τα βάλουν με το μονοπώλιο της ΚΤΕΛ.
(19-04-2025, 10:06 AM)Crabman Έγραψε: Μα το θέμα δεν είναι να εκδιωχθούν τα ΚΤΕΛ, αλλά το να συνυπάρχει αστική/περιαστική και περιφερειακή (ΚΤΕΛ) συγκοινωνία. Ούτως ή άλλως άμα είσαι στην Αθήνα και έχεις αποσκευές λογικά είναι βολικότερο να ταξιδέψεις με πούλμαν σε μια πιο άνετη θέση, με τις αποσκευές στο χώρο από κάτω, σε μια διαδρομή με πολύ λιγότερες στάσεις και χωρίς την ανάγκη μετεπιβίβασεων. Με την προϋπόθεση βέβαια ότι και η περιφερειακή συγκοινωνία λειτουργεί σωστά. Ωστόσο αυτά δεν έχουν καμία σχέση με την αστική συγκοινωνία που επίσης πρέπει να υπάρχει και σίγουρα θα εξυπηρετεί αρκετά.
Η "λευκή απεργία" του ΚΤΕΛ Αττικής να φανταστώ είναι στα πλαίσια της καλλιέργειας μιας υγειούς συνεργασίας μεταξύ ΟΑΣΑ, ΚΤΕΛ και τοπικής αυτοδιοίκησης για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών...
Τελικά, σε κάποια αντίθεση με το παραπάνω ποστ μου, ίσως πρέπει όντως να τελειώσει αυτή η κωμωδία-τραγωδία με το ΚΤΕΛ Αττικής και να αναθέσει ο ΟΑΣΑ το έργο της περιφερειακής συγκοινωνίας σε κάποιον σοβαρό, ταυτόχρονα πάντα με την σοβαρή επέκταση και λειτουργία της αστικής συγκοινωνίας.
« Αλαλούμ με τη συγκοινωνία στο Πόρτο Ράφτη: Καταγγέλλουν το ΚΤΕΛ για ελλιπή εξυπηρέτηση - Το σχέδιο επέκτασης του ΟΑΣΑ σε νέες περιοχές. Χωρίς την ήδη προβληματική αστική συγκοινωνία που διέθεταν έχουν μείνει τα τελευταία 24ωρα οι κάτοικοι του Πόρτο Ράφτη. »
https://www.ethnos.gr/greece/article/364...esperioxes
|