Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
#15
Thumbs Up 
(09-02-2010, 09:52 PM)Citaro Έγραψε: Έχεις απόλυτο δίκιο! Και δεν είναι μόνο αυτές οι δύο γραμμές που εμφανίζουν πρόβλημα στην προσέγγιση σταθμού, αλλά και πολλές άλλες: Πχ το 225, έτσι όπως το έχουν σήμερα, μέχρι να πάει από το Χίλτον μέσω Μιχ/πούλου στη Ριζάρη και να ξαναβγεί στη στάση Ευαγγελισμός για Ιλίσια, θέλει το απόγευμα πάνω από 10' . Στο χρόνο αυτό το κανονικό 220 έχει φτάσει Ακαδημία και έχει επιβιβάσει!
Το ίδιο γινόταν μέχρι πρότινος στην Άμυνα. Όσα λεωφορεία έρχονταν από Μεσογείων, έχαναν πολύ χρόνο στην αναστροφή, με αποτέλεσμα να κατεβαίνουν οι επιβάτες στη 2η Χολαργού και να πηγαίνουν με τα πόδια στο σταθμο!
Ίσως τελικά να είναι καλύτερο να διατηρηθούν οι κοντινές στην Αθήνα "Ηλιούπολες" 206/237 όπως είναι, και να προσφέρουν μαζί με το Α3 την επίγεια σύνδεση της Βουλιαγμένης.
Μια που μιλάμε για τομέα "2", πρέπει να δούμε και τις εξής γραμμές : 856, 057. Ας μην ξεχνάμε ότι προέρχονται από τις παλιές 202 και 228. Ξέρει κανείς να μας πει κατά πόσο "περπατάει" η διασύνδεσή τους με γραμμές της Δυτικής Αθήνας; Προσφέρουν ή απλά χάνονται στην κίνηση και άρα θέλουν "τοπικοποίση;"

Το 202/856 το χρησιμοποιώ χρόνια, καθώς με εξυπηρετεί. Κατ' αρχάς δεν θα εξυπηρετούσε η "απόλυτη τοπικοποίηση" ως προς το Στ.Αγ.Ιωάννη, καθώς είναι δύσκολη η προσέγγιση και θα επιβάρυνε το χρόνο διαδρομής προς το κέντρο. Άρα η γραμμή αυτή μπορεί να αξιοποιείται για διακεντρικές συνδέσεις. Κατά τον ίδιο τρόπο από τη μεριά του Αιγάλεω μπορεί να αναλάβει, μαζί με την 813, τη σύνδεση με το κέντρο μετά την αναδιάρθρωση των υπολοίπων γραμμών ως προς το Στ.Ελαιώνα.

Έτσι θεωρώ την 856 επιτυχημένη, καθώς είναι "συνεπής" ως προς το εξής: και στα 2 άκρα της ενώνει με το κέντρο αλλά και με αρκετούς σταθμούς μετρό περιοχές που είναι όμορες της Αθήνας και άρα έχει νόημα η λεωφορειακή σύνδεση. Θεωρώ πως από τη μεριά του Υμηττού είναι ίσως πιο έντονη η ανάγκη αυτή σε σχέση με το Αιγάλεω, δεδομένου ότι η γραμμή 3 καλύπτει μεγάλη απόσταση (Σύνταγμα-Αιγάλεω) σε ιδιαίτερα σύντομο διάστημα, όμως από την άλλη η Δυτική Αθήνα δεν έχει την ίδια πυκνότητα της λεωφορειακής κάλυψης, που πάντα απαιτείται, με τη Λ.Βουλιαγμένης.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2 - από christos126 - 11-02-2010, 12:52 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 631.127 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.959 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 200.507 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 359.098 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 159.267 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.134 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.059 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.319 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 173.709 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.095 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)