Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
(04-09-2018, 06:12 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ακανόνιστες συχνότητες; Δύο οχήματα έχει, ανά μισή ώρα περίπου και τα δρομολόγια τηρούνται κανονικότατα. Άδειο δεν πηγαινοέρχεται ούτε καν στα τελευταία δρομολόγια, αφού πολλοί κάτοικοι της Άνω Ηλιούπολης το προτιμούν σε σχέση με το 237 γιατί ξέρουν ακριβή ώρα αναχώρησης από τον Σταθμό του Αγίου Δημητρίου (το 237 είναι πλέον διερχόμενο από τη Δάφνη και με τη χειρότερη δυνατή επάνδρωση πολλές φορές).

Επίσης αυτό με τα βραδινά δρομολόγια του 140 που σπάνε ρεκόρ επιβατικής κίνησης μάλλον συμβαίνει σε άλλη Ηλιούπολη από αυτή που ζω εγώ, γιατί όχι μόνο τον χειμώνα αλλά ακόμα και το καλοκαίρι που υπάρχει αυξημένη επιβατική κίνηση λόγω παραλίας, μετά τις 20:00 ίσα που καλύπτονται οι θέσεις καθήμενων και υπάρχουν κάποιοι όρθιοι.


Το 140 είναι ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ γραμμή. Εξυπηρετεί μετακινήσεις μεταξύ διαφόρων δήμων. Αν ήταν να καλύπτονται τοπικές ανάγκες από διαδημοτικές γραμμές, τότε ας αρχίσουμε να εξαφανίζουμε τη μία γραμμή μετά την άλλη. Και τις ώρες αιχμής, στις ημέρες απεργιών ή σε άλλες έκτακτες περιστάσεις να ξεροσταλίαζει ο κόσμος στη στάση για να πάει στη λαϊκή, στο δημαρχείο ή στη μονάδα υγείας της περιοχής του.

(04-09-2018, 06:12 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ακανόνιστες συχνότητες; Δύο οχήματα έχει, ανά μισή ώρα περίπου και τα δρομολόγια τηρούνται κανονικότατα. Άδειο δεν πηγαινοέρχεται ούτε καν στα τελευταία δρομολόγια, αφού πολλοί κάτοικοι της Άνω Ηλιούπολης το προτιμούν σε σχέση με το 237 γιατί ξέρουν ακριβή ώρα αναχώρησης από τον Σταθμό του Αγίου Δημητρίου (το 237 είναι πλέον διερχόμενο από τη Δάφνη και με τη χειρότερη δυνατή επάνδρωση πολλές φορές).

Επίσης αυτό με τα βραδινά δρομολόγια του 140 που σπάνε ρεκόρ επιβατικής κίνησης μάλλον συμβαίνει σε άλλη Ηλιούπολη από αυτή που ζω εγώ, γιατί όχι μόνο τον χειμώνα αλλά ακόμα και το καλοκαίρι που υπάρχει αυξημένη επιβατική κίνηση λόγω παραλίας, μετά τις 20:00 ίσα που καλύπτονται οι θέσεις καθήμενων και υπάρχουν κάποιοι όρθιοι.


Το 140 είναι ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ γραμμή. Εξυπηρετεί μετακινήσεις μεταξύ διαφόρων δήμων. Αν ήταν να καλύπτονται τοπικές ανάγκες από διαδημοτικές γραμμές, τότε ας αρχίσουμε να εξαφανίζουμε τη μία γραμμή μετά την άλλη. Και τις ώρες αιχμής, στις ημέρες απεργιών ή σε άλλες έκτακτες περιστάσεις να ξεροσταλίαζει ο κόσμος στη στάση για να πάει στη λαϊκή, στο δημαρχείο ή στη μονάδα υγείας της περιοχής του.

8

Αυτό ακριβώς ανέφερα και εγώ για το 140. Έχει μεγάλη πληρότητα, όμως τα βράδια τα δρομολόγια τελειώνουν αρκετά νωρίτερα. Εκτός βέβαια αν καθιερωθεί σαν προσωρινή αφετηρία ο Σταθμός Κατεχακη, ώστε να υπάρχουν τουλάχιστον 2 ή ακόμα και 3 λεωφορεία μέχρι τις 12 το βράδυ, ειδικά από τις περιοχές που διέρχεται.

Για να μην παίζουμε την κολοκυθιά, το 201 ξεκινάει από Άγιο Δημήτριο την ώρα Χ, με 5 λεπτά αργότερα να κατευθύνεται στον Άγιο Δημήτριο ένα άλλο λεωφορείο. Η διαδικασία θα είναι η ίδια όταν επιστρέψει το λεωφορείο, κάνοντας την συχνότητα του χωρίς λόγο στα 45+ λεπτά, λόγω των τεράστιων διαλειμματων των οδηγων. Τα Σαββατοκύριακα ειδικά, το 201 μένει με πολύ συχνά με 1 δρομολόγια, κάνοντας την συχνότητα του ανά 60 λεπτά, στην μικρότερη περίπτωση. Επειδή έχω επιβιβαστει πολλές φορές σε αυτό επειδή το 164 δεν ερχόταν ή το είχα μόλις χάσει, μόλις 2 φορές έκανε στάση επί της Ηρως Κωνσταντοπούλου και μόλις 1 στο ΙΚΑ. Ειδικά η πλατεία Παλαιών Πατρών Γερμανού δεν χρειάζεται πάνω Από 1 λεωφορειακή γραμμή. Συμφωνώ βέβαια ότι πολλοί προτιμούν το 201 για στάσεις επί της Ηρώων Πολυτεχνείου, μόνο και μόνο αν φτάνουν στον Άγιο Δημήτριο λίγα λεπτά πριν ξεκινήσει από την Αφετηρία, καθώς επίσης είναι πιο σύντομη διαδρομή και με λιγότερο όχλο. Όμως στην πραγματικότητα, είναι μια γραμμή που σε σημεία που θα έπρεπε να μαζευει επιβάτες δεν το κάνει. Οπότε, χρειάζεται κατάργηση. Αλλά μετά σίγουρα θα υπάρχει παράπονο από τον 1 επιβάτη που θα το έπαιρνε από την Αργυρουπολεως για να πάει στο μετρό. Και τα 2 αυτά οχήματα, θα μπορούσαν να πάνε σε άλλες γραμμές (140,237) για να έχουν καλύτερες συχνότητες (βέβαια σήμερα είδα 237 ανά 7-10' κοντά στις 4 το απόγευμα)
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 - από Larioupol - 04-09-2018, 08:14 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 632.777 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.201 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 201.386 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 360.333 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 159.978 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.478 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.236 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.601 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.150 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.259 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)