Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
(03-09-2018, 01:03 PM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: Καλημέρα –
- Πολύ ενδιαφέρουσες οι παρεμβάσεις και ελπίζω να τις διαβάζουν και κάποιοι αρμόδιοι.
Μέσα σε αυτό το πνεύμα από καιρό ήθελα να επισημάνω ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα που δημιουργείται όταν βρίσκεται σε εξέλιξη απεργία στο μετρό. Ειδικά στις περιοχές μας στα νότια προάστια ( Γλυφάδα , Αργυρούπολη , Ηλιούπολη, Αγ. Δημήτριος, Δάφνη  ,κά..) . Όπως γνωρίζουν όσοι κατοικούν στις περιοχές αυτές ,  το μοναδικό λεωφορείο που τις συνδέει με την Αθήνα είναι το "Α3" που μετά και το κλείσιμο του αμ. Ελληνικού ανήκει ολόκληρο στο αμ. Αγ. Δημητρίου με 12 άμετρα ( Ν1). Κατά τις ημέρες που υπάρχει απεργία στο μετρό, οι επιβάτες συνωστίζονται στις στάσεις του κλειστού μετρό ( που συνεχίζουν να τους αφήνουν τα λεωφορεία τους εκεί –  είναι σκέτη κοροϊδία αυτό το φαινόμενο),  περιμένοντας Μάταια να έλθει το "Α3" για να εξυπηρετηθούν. Το ίδιο ισχύει και στην αφετηρία στην ακαδημία που δεν τολμάς ούτε να πλησιάσεις από τον κόσμο που επίσης μάταια περιμένει να εξυπηρετηθεί. Το πρόβλημα αυτό λύνεται με τον εξής απλό τρόπο απλά θα πρέπει να γίνει ΑΜΕΣΑ παρέμβαση στους "θεωρητικούς" του ΟΑΣΑ. Με την έναρξη της απεργίας να ενεργοποιούνται οι πρωινές δρομολογήσεις των γραμμών κορμών,  στέλνοντας τα λεωφορεία στο κέντρο (κυκλικά) , το μέτρο αυτό να είναι μέχρι να τελειώσει η απεργία του μετρό , και να επανέλθει η ροή στην προτέρα κατάσταση Δηλαδή : (164 - έως Ακαδημία , 237 έως Ακαδημία και Α3 με πύκνωση των δρομολογίων του). Νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμο να προταθεί αυτό το μέτρο και σε άλλες περιοχές που αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα. Ίσως θα πρέπει και από το forum να επιμείνουμε περισσότερο σε αυτό το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Επειδή αναφέρθηκε σαν θέμα είναι η καλύτερη ιδέα, παρόλο που τα δρομολόγια τους θα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Πέρσι έτυχε να χρειαστώ να πάω στον Άγιο Ιωάννη και επειδή στην περιοχή που μένω περνάνε μόνο τα 140-164, το πρώτο παρόμοια κατάσταση με του Α3 στις απεργίες, πήρα το 164 και αποβιβαστηκα στην στάση Καραμαλεγκου, χωρίς να είχα υπολογίσει το πόσος κόσμος θα περίμενε εκεί. Μόλις αποβιβαστηκα, είδα καταστάσεις τύπου σιδηροδρόμων στην Ινδία. Και αυτό πλησίον ενός σταθμού με σχετικά μικρότερη κίνηση σε αντίθεση με άλλους σταθμούς. 5(!) καλά ακούσατε Α3 πέρασαν μόνο 2 σταμάτησαν σε διάστημα 15 λεπτών! Τελικά επειδή δεν μπορούσα να κάτσω εκεί όλο το βράδυ, όπως και πολλοί άλλοι πέρασε το 201 και μπήκαν 20(!)άτομα μέσα στο λεωφορείο, μέχρι τον Άγιο Δημήτριο. Το κωμικοτραγικό της υπόθεσης, είναι πως αυτό το λεωφορείο έφτασε 2 από τα Α3, που ούτε να σκεφτούν να σε πάρουν στη Δαρζεντα.

Τέλος πάντων, το σωστό πιστεύω είναι όλες οι γραμμές με μεγάλη επιβατική κίνηση που σταματούν στους Σταθμούς Ελληνικού έως τη Δάφνη να έχουν μισά δρομολόγια προς κέντρο κυκλικά (ενναλαξ) και ένα άλλο προς τον τερματικό τους (για να μην χαλάσουν τα δρομολόγια για όσους περιμένουν τα λεωφορεία εκτός περιοχής μετρό) ή έστω 1-2 γραμμές να σταματήσουν στον Άγιο Ιωάννη που υπάρχει το (σίγουρα παραφορτωμένο τέτοιες μέρες) 4.

Δηλαδή:

101: Τα μισά δρομολόγια από Ελληνικό μετά την είσοδο στην Λεωφόρο Ποσειδώνος να κατευθύνονται προς στην Ακαδημία, σαν εναλλακτική από Σταθμό Άλιμο προς Συγγρού Φιξ, Ακρόπολη, Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο

122: Από Σαρωνίδα 2/3 λεωφορεία την ώρα να συνεχίζουν στην Βουλιαγμένης με κατεύθυνση προς Αθήνα, όμως (λόγω του μεγάλου κυκλοφοριακού κομφούζιου στο τμήμα από τον Σταθμό Αγίου Δημητρίου προς Σταθμό Δάφνης) κάνοντας παράκαμψη στο τμήμα Αλιμος-Δαφνη μέσω τον οδών Ανεξαρτησίας - Γεώργιου Παπανδρέου - Διαδρομή 140 μέχρι Πλατεία Ηρώων - Διαδρομή 856 μέχρι Πανεπιστήμιο, όπου θα γυρνάει κυκλικά. Στην επιστροφή, η ίδια τροποποίηση (856 ως Πλατεία Ηρώων - 140 έως Πλατεία Ανεξαρτησίας - Ανεξαρτησίας - Λεωφόρος Βουλιαγμένης, συνέχεια κανονικά)

171: Από Βάρκιζα 2/3 λεωφορεία την ώρα να πηγαίνουν μέχρι Άγιο Δημήτριο, για να εξυπηρετηθεί το τμήμα Ελληνικό - Άγιος Δημήτριος. Ούτως ή άλλως όσοι θέλουν να πάνε Αθήνα μπορούν να κατέβουν σε αρκετές στάσεις στην Γλυφάδα για να μετεπιβιβαστουν στο Α3. Η επιστροφή ίδια

Χ97: Να πάει από Ελληνικό μέχρι Δάφνη, κάνοντας στάσεις μόνο στους σταθμούς πλησίον Μετρό, και αυτό μόνο με αποβίβαση των επιβατών από Αεροδρόμιο (να ανοίγει η κεντρική πόρτα και να απαγορευτεί η είσοδος σε λοιπους επιβάτες). Η επιστροφή ιδια

124: Από Γλυφάδα 2/3 λεωφορεία από Ιασωνιδου, δεξιά Βουλιαγμένης (Σταθμοί Ελληνικό, Αργυρούπολη, Πλησίον σταθμού Αλίμου), αριστερά Λεωφόρο Αλίμου, δεξιά λεωφόρο Ποσειδώνος, συνέχεια διαδρομή Β2 (κυκλικά). Η επιστροφή ιδια

154: Από Βούλα 2/3 δρομολόγια να πάνε από Ιασωνιδου με κατεύθυνση τον σταθμό Άγιο Δημήτριο. Η επιστροφή ίδια.

142:1/2 Λεωφορεία να επεκταθεί προσωρινά μέχρι σταθμό Ελληνικό και από εκεί, μέσω της κανονικής διαδρομής του και του Β2 να φτάσει Ακαδημία (απαραιτήτως όχι Σολαρινια). Η επιστροφή ίδια

Β2: Να επεκταθεί μέχρι σταθμό Ελληνικό, με πιο συχνά δρομολόγια

201: 1/2 δρομολόγια Από Αργυρούπολη, στην πλατεία ΙΚΑ κοινή διαδρομή με 140 μέχρι Πλατεία Ηρώων, από εκεί, Ηλιουπολεως, αριστερά Ηλία Ηλίου, αριστερά Φραντζή, αριστερά Κασομουλη, Αφετηρία στον σταθμό Αγίου Ιωάννη, δεξιά Βουλιαγμένης, αριστερα Αναγεννησεως δεξιά Ηλιουπολεως, κοινή διαδρομή με 140 μέχρι πλατεία 25ης Μαρτίου, από εκεί κατεύθυνση προς Αργυρούπολη.

164: 2/3 λεωφορεία παλιά διαδρομή Α4 μέχρι Ακαδημία

109: 2/3 λεωφορεία Παλιά διαδρομή 108 μέχρι Ακαδημία

155: Από Σταθμό Ελληνικού, κοινή διαδρομή με Α3, με επέκταση προς Ομόνοια (Αρθρωτα μόνο)

112: 2/3 λεωφορεία Παλιά διαδρομή 111 μέχρι Ακαδημια

218: 1/3 δρομολόγια από Πειραιά, στην οδό Γραβιάς, ευθεία Χίου, αριστερά Ηλιουπολεως, Αριστερά Ηλία Ηλίου, αριστερά Φραντζή, αριστερά Κασομουλη, Τέρμα στον Άγιο Ιωάννη. Επιστροφή Λεωφόρος Βουλιαγμένης, δεξιά Παπαναστασίου, συνέχεια κανονικά

206: 3/4 λεωφορεία Από Αγιά Μαρίνα, στην οδό Ηλιουπολεως, διαδρομή 856 Μέχρι Ηλιουπολεως, αριστερά Ηλία Ηλίου, δεξιά Φραντζή, δεξιά Συγγρού, Τέρμα στην Αφετηρία 910. Επιστροφή: δεξιά Καλλιροης, αριστερά Φραντζή, αριστερά Κασομουλη, δεξιά Βουλιαγμένης, είσοδος σε σταθμό Δάφνης, συνέχεια κανονικά

237: 3/4 λεωφορεία Από Άνω Ηλιούπολη, στην οδό Ηλιουπολεως κοινή διαδρομή με 856 μέχρι Ακαδημία

212: Από Καρεα, στην Πλατεία Υμηττού, κοινή διαδρομή με 856 μέχρι Ηλιουπολεως, αριστερά Ηλία Ηλίου, δεξιά Φραντζή, δεξιά Συγγρού, αφετηρία στην Αφετηρία 910. Επιστροφή: δεξιά Καλλιροης, αριστερά Φραντζή, αριστερά Κασομουλη, δεξιά Βουλιαγμένης, είσοδος σε σταθμό Δάφνης, συνέχεια κανονικά

856: Τροποποίηση διαδρομής

Από Αιγάλεω, στην Συγγρού, ευθεία Συγγρού, αριστερά Φραντζή, αριστερά Κασομουλη, Καφαντάρη, συνέχεια κανονικά

Από Δάφνη: στην Ηλιουπολεως, αριστερά Ηλία Ηλίου, δεξιά Φραντζή, δεξιά Συγγρού, συνέχεια Συγγρού, συνέχεια κανονικά.

790: Να λειτουργήσει εκτάκτως για εξυπηρέτηση επιβατικου κοινού μέχρι Ανθουπολη, οπωσδήποτε με συχνότητα 5 λεπτών και με το μεγαλύτερο δυνατόν σε χωρητικότητα μη αρθρωτο λεωφορείο.

Σε περίπτωση μη Λειτουργίας Τραμ, Σχεδιασμό Γραμμής από Ακαδημία προς Παλαιό Φάληρο, ακριβώς όταν δεν λειτουργούσε η σιδηροτροχια τραμ λόγω εργων

Έτσι, η άκρως επιβαρυμενη Λεωφόρος Βουλιαγμένης θα εξυπηρετείται με δεκάδες περισσότερα λεωφορεία προς Αθήνα, με αρκετές παραλλαγές, έτσι ώστε να μην περνάνε όλα τα λεωφορεία στην κομφούζιο Εθνικής Αντιστάσεως / Ηλιουπολεως
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 - από Larioupol - 03-09-2018, 07:43 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 626.741 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.335 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 198.859 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 356.329 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 158.030 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 78.150 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 61.525 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 90.567 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 172.384 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 68.540 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)