11-11-2014, 09:29 AM
Αν και θεωρώ ότι καλό είναι να βγει ένα συμπέρασμα αφού θα έχει μεσολαβήσει ένα διάστημα και θα έχει μπει το επιβατικό κοινό στους ρυθμούς των αλλαγών, εντούτοις:
α) Όσο αφορά την παράμετρο (3), ποιος φορέας θα αναλάβει κάτι τέτοιο; Ο ΟΑΣΑ; Η Περιφέρεια; Ο Δήμος; Γιατί η υπόθεση δεν είναι βάζω 3 κολωνάκια και τέλος.
β) Για ποιο λόγο θα πρέπει να κατεβαίνει από Βίτσι/Τζαβέλα και να μη συνεχίζει μέχρι το τέλος της Μαρ. Αντύπα, και να κατεβαίνει από την άνετη και χωρίς εμπλοκές οδό Κύπρου, και να μετατραπεί σε κυκλικό.
γ) Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποια διάφορα στο χρόνο διαδρομής.
δ) Προσπαθώ να καταλάβω τι διαφορά υπάρχει μεταξύ της παραμέτρου (δ) και της υπάρχουσας διαδρομής της 201, αλλά και που εντοπίζεται κυκλοφοριακή συμφόρηση.
α) Όσο αφορά την παράμετρο (3), ποιος φορέας θα αναλάβει κάτι τέτοιο; Ο ΟΑΣΑ; Η Περιφέρεια; Ο Δήμος; Γιατί η υπόθεση δεν είναι βάζω 3 κολωνάκια και τέλος.
β) Για ποιο λόγο θα πρέπει να κατεβαίνει από Βίτσι/Τζαβέλα και να μη συνεχίζει μέχρι το τέλος της Μαρ. Αντύπα, και να κατεβαίνει από την άνετη και χωρίς εμπλοκές οδό Κύπρου, και να μετατραπεί σε κυκλικό.
γ) Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποια διάφορα στο χρόνο διαδρομής.
δ) Προσπαθώ να καταλάβω τι διαφορά υπάρχει μεταξύ της παραμέτρου (δ) και της υπάρχουσας διαδρομής της 201, αλλά και που εντοπίζεται κυκλοφοριακή συμφόρηση.