Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
(30-11-2013, 02:26 AM)nikos1991 Έγραψε: Η περιοχή του Γουδή είναι ίσως η πιο αδικημένη συνοικία του Ζωγράφου. Το κέντρο της πόλης (Λ. Παπάγου) έχει το 608, το 235 και επικουρικά το 230 με περίπου 20 διελεύσεις στις ώρες αιχμής, τα Άνω Ιλίσια έχουν τα 220/221 με άλλες 10 διελεύσεις στην αιχμή και το Γουδή έχει τα 622/815 με 6 διελεύσεις την ώρα. Το πρόβλημα δεν υφίσταται στη διαδρομή Γουδή - Κέντρο, αφού τα λεωφορεία περνάνε με τακτές αναχωρήσεις ανά 10', αλλά στην επιστροφή που δεν μπορεί να συντονιστεί το όχημα που έφυγε από τον Ταύρο με το αντίστοιχο του Γαλατσίου και φτάνουν συνήθως και τα 2 μαζί.
Επίσης το όχημα από τον Ταύρο δεν μεταφέρει πάνω από 2-3 επιβάτες μέχρι την Πειραιώς, από την οποία παίρνει κόσμο μόνο αν δεν έχει περάσει το 21 ή το 049.
Αντίστοιχα οι κάτοικοι του Άνω Γαλατσίου συνήθως εμπιστεύονται το 036 για να τους κατεβάσει στο μετρό Κατεχάκη και σαν δεύτερη επιλογή το 622 ή 036 (προς Κυψέλη) και τρόλεϊ 2/4. Οι κάτοικοι της Κυψέλης έχουν τα τρόλεϊ με συνδιασμένες αναχωρήσεις ανά 6-7', οπότε δεν περιμένουν το 622. Ο άξονας Πατησίων - Ακαδημίας - Βασ. Σοφίας ανήκει εξολοκλήρου στο 608 και τα τρόλεϊ 3/13 με περίπου 10 και 10 διελεύσεις, έναντι των 3ων του 622.
Συνεπώς έχουμε ένα τμήμα Γουδή - κέντρο με ικανοποιητική πληρότητα οχήματος και ανάγκη για συντονισμένες αναχωρήσεις, ένα τμήμα Ταύρος - Ομόνοια που δεν γεμίζει ούε μίντι και το τμήμα Γαλάτσι - Κέντρο που ικανοποιείται αρκετά καλά από τις υπόλοιπες γραμμές.
Προτείνω:
την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των διακεντρικών γραμμών 622 και 815.
την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ της γραμμή 213 "ΓΟΥΔΗ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ" κυκλική στα πρότυπα των γραμμών 235, 220/1, 203/4. Χρειάζονται 5 οχήματα με συχνότητα 10' και κύκλο 50'.
την ΕΝΙΣΧΥΣΗ της γραμμή 036 με 2 οχήματα επιπλέον για την αύξηση της συχνότητας από τα 15' στα 12'.
την ΕΠΕΚΤΑΣΗ της γραμμής 035 από το υπάρχον τέρμα στον Ταύρο χωρίς αλλάγή ονομασιας και ένα επιπλέον όχημα. Αναλυτική περιγραφή για το 035 στο αντίστοιχο θέμα.
Μετά τις αλλαγές θα απασχολούνται 8 οχήματα έναντι 13 (θεωρητικά μιλώντας), άρα εξοικονομεί και ο Οργανισμός 5 οχήματα.
μεγαλη πικρα τα 622-815 εχει τυχει να περιμενω 3 τεταρτα βραδυ στην ακαδημια και να ακουω μια γυναικα διπλα μου να λεει οτι περιμενε το "Γουδη" 75 λεπτα!!!το θεμα ειναι οτι δεν εχουν κατσει να ασχοληθουν με το πως θα συντονισουν αυτες τις 2 γραμμες.Το 622 εχει αναχωρησεις το πρωι :00 :20 :40 και το 815 εχει δρομολογια :10 :30 :50.Το 622 θελει 30-35 λεπτα να φτασει ακαδημια ενω το 815 το πολυ 20' αρα το 622 των :00 θα φτασει ακαδημια :30 και το 815 των :10 θα φτασει και αυτο :30
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
(30-11-2013, 03:00 AM)Vasilis21 Έγραψε: μεγαλη πικρα τα 622-815 εχει τυχει να περιμενω 3 τεταρτα βραδυ στην ακαδημια και να ακουω μια γυναικα διπλα μου να λεει οτι περιμενε το "Γουδη" 75 λεπτα!!!το θεμα ειναι οτι δεν εχουν κατσει να ασχοληθουν με το πως θα συντονισουν αυτες τις 2 γραμμες.Το 622 εχει αναχωρησεις το πρωι :00 :20 :40 και το 815 εχει δρομολογια :10 :30 :50.Το 622 θελει 30-35 λεπτα να φτασει ακαδημια ενω το 815 το πολυ 20' αρα το 622 των :00 θα φτασει ακαδημια :30 και το 815 των :10 θα φτασει και αυτο :30

Και να διορθωθούν οι συχνότητες, η σύνδεση Άνω Γαλατσίου και Ταύρου με Γουδή δεν έχει κάποιο νόημα. Δεν είναι δα και σαν το 608, που συνδέει και πυκνοκατοικημένες περιοχές, αλλά και εξυπηρετεί μεγάλα ΑΕΙ (ΟΠΑ στην Πατησίων, ΕΚΠΑ και ΕΜΠ στου Ζωγράφου). Καλύτερα τοπικό από Γουδή έως Ακαδημία.
Απάντηση
(30-11-2013, 02:26 AM)nikos1991 Έγραψε: Προτείνω:
την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των διακεντρικών γραμμών 622 και 815.
την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ της γραμμή 213 "ΓΟΥΔΗ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ" κυκλική στα πρότυπα των γραμμών 235, 220/1, 203/4. Χρειάζονται 5 οχήματα με συχνότητα 10' και κύκλο 50'.
την ΕΝΙΣΧΥΣΗ της γραμμή 036 με 2 οχήματα επιπλέον για την αύξηση της συχνότητας από τα 15' στα 12'.

Μετά τις αλλαγές θα απασχολούνται 8 οχήματα έναντι 13 (θεωρητικά μιλώντας), άρα εξοικονομεί και ο Οργανισμός 5 οχήματα.

Χαιρετίζω την πρόταση αυτή! Big Grin

Τα 622/815 στα τμήματα Ομόνοια-Α. Γαλάτσι και Ομόνοια-Ταύρος αντίστοιχα, εξυπηρετούνται από άλλες -πιο αξιόπιστες- γραμμές. Και να τις καταργήσεις, κανείς δε θα πάρει χαμπάρι.
Απάντηση
συμφωνω και γω στην τοπικοποιηση μπας και δουμε ασπρη μερα εδω στο γουδη
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
Δεν έχω κάνει κάποια πρόταση μέχρι τώρα, θεωρώ όμως ότι καθότι συχνά εμπλεκόμενος ( με την απλή έννοια του επιβάτη )
μπορώ να πετάω που και που καμία πρόταση.
Πήρα το 155 σήμερα 13.20 απο Πλ.Αγ.Κωνσταντίνου για Αγία Μαρίνα. Το Solaris ήλθε με 8 επιβάτες και μετά τα Κανάρια συνέχισε με 14, δεν το λες και άσχημα.
Έκανε στάση στην πρώτη στα Κανάρια πριν την Πλατεία και κατόπιν και στην δεύτερη μετά την Πλατεία ( ακριβώς απέναντι )
επειδή μία κυρία σήκωσε το χέρι. Ο οδηγός σταμάτησε και την πήρε, της επισήμανε όμως ότι δεν σταματάνε πιά σε αυτήν την στάση.
Η κυρία στάθηκε στον οδηγό για ένα μεγάλο τμήμα της διαδρομής και συζητούσε με τον οδηγό. Του επισήμανε οτι αυτο το δρομολόγιο πιά δεν τους βολεύει, ενώ ζήτησε την επαναφορά της διαδρομής του 216. Ο οδηγός συμφώνησε απόλυτα μαζί της. Ο λόγος είναι οτι πρώτα εξυπηρετούσε τον κάτοικο από Αγ. Μαύρα, Αγ. Μαρίνα, Νησάκι, Κανάρια για την πρόσβαση στην Εφορία και την ΔΕΗ ( και στο Metro Mall θα συμπλήρωνα εγώ ).
Βασικά η σκέψη είναι και δική μου, η επαναφορά του 216 και ας συνεχίζει μετά την Αγ. μαύρα πιο πέρα, όπως επισημάνθηκε και σε άλλη πρόταση.
Απάντηση
Παίρνοντας αφορμή από την πρόταση για επέκταση των γραμμών 106, 126, 136, 137 ως την Αθανασίου Διάκου, μου ήρθε η ιδέα για μια γραμμή που να εξυπηρετεί την άλλη περιοχή που υπάρχει νοτιοδυτικά του Μακρυγιάννη εκτός των Αμφιθέας/Παλαιού Φαλήρου, Νέας Σμύρνης/Αγίας Βαρβάρας και Άνω Νέας Σμύρνης, δηλ. εκείνη των περιοχών Κυνοσάργους, Αγ. Γεωργίου και Άνω Δάφνης (3 ιστορικές γραμμές που έχουν καταργηθεί), και θα εξυπηρετεί τις περιοχές εκείνες αυτών των συνοικιών που απέχουν κάμποσο (μέχρι και 15-20' με τα πόδια) από τους οικείους σταθμούς Μετρό (θα συνδέει με Σταθμό Ν. Κόσμου ιδίως, αλλά και Στ. Ακρόπολη) αλλά και που θα εξυπηρετεί παράλληλα στη σύνδεση με κομβικά σημεία όπως ΙΚΑ Ν. Κόσμου, Νεκροταφείο Δάφνης και αρχή Λεωφ. Συγγρού, καθώς επίσης και με το τραμ σε δύο σημεία (Μπακνανά και Λεωφ. Βουλιαγμένης).

Συγκεκριμένα, προτείνω τη δημιουργία γραμμής

257: ΚΥΝΟΣΑΡΓΟΥΣ-ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΣ-ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ

(και βάζω 257, καθότι 057 ήταν η γραμμή τόσο του Αγ. Γεωργίου αρχικά, όσον και της Άνω Δάφνης στη συνέχεια, το δε 24 είναι πιασμένο - 2 επειδή συνδέει περιοχές του Δήμου Αθηναίων - Μακρυγιάννη, Κυνοσάργους, Άγιο Γεώργιο με Τομέα 2 - Άνω Δάφνη και όμορη περιοχή Μπραχαμίου - Νεκροταφείο Δάφνης)

με αφετηρία επί της οδού Βούρβαχη μόλις πριν από τη διασταύρωση αυτής με τη Λεωφόρο Συγγρού, και διαδρομή:

Από Βούρβαχη, δεξιά Λεωφ. Συγγρού, δεξιά Αθ. Διάκου, ευθεία Λεωφ. Βουλιαγμένης, δεξιά Αγλαονίκης, ευθεία Θεοδωρήτου Βρεσθένης, αριστερά Πρωτοσυγγέλου Αμβροσίου Φραντζή [απορίας άξιον γιατί δεν περνάει κανένα λεωφορείο από την Φραντζή] , δεξιά Ηλία Ηλιού, αριστερά Μπακνανά, δεξιά Βιέννα, αριστερά Αραχναίων, δεξιά Ακροπόλεως, ευθεία Πλ. Εθνικής Αντιστάσεως (Φάρου), δεξιά Ακροπόλεως, δεξιά Λεωφ. Αλ. Παπαναστασίου, ευθεία Αίνου, αριστερά 25ης Μαρτίου, αριστερά Τερψιχόρης

και τέρμα επί της οδού Τερψιχόρης, μεταξύ 25ης Μαρτίου και Ρόδου, εγγύς του Νεκροταφείου Δάφνης, και διαδρομή από τέρμα προς αφετηρία ως εξής:

Από Τερψιχόρης, αριστερά Ψυχογιού, δεξιά Αίνου, ευθεία Λεωφ. Αλ. Παπαναστασίου, αριστερά Αλκινόου, αριστερά Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου ("Τέρμα Δάφνης"), δεξιά Ακροπόλεως, ευθεία Ρουμπέση, αριστερά Λαγουμιτζή, δεξιά Πλ. Μάχης Αναλάτου, δεξιά Ηλία Ηλιού, αριστερά Πρωτοσυγγέλου Αμβροσίου Φραντζή, δεξιά Θεοδωρήτου Βρεσθένης, αριστερά Μεναίχμου, δεξιά Καλλιρρόης, αριστερά Βούρβαχη όπου και η αφετηρία της γραμμής.

Στάσεις:

Από αφετηρία

* ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ / ΛΕΩΦ. ΣΥΓΓΡΟΥ [040, Α2, Β2 κ.λπ. - με την πρόταση του φόρουμ επίσης: 106, 126, 136, 137]
* ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ / ΛΕΩΦ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ [227, 856, Α3, Β3, Α4]
* ΑΓΛΑΟΝΙΚΗΣ (επί της Λεωφ. Βουλιαγμένης, μεταξύ Θεοφιλοπούλου και Αγλαονίκης) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* ΛΕΥΚΑ (επί της Αγλαονίκης, μεταξύ Μαργαρίτη και Μεναίχμου) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ (επί της Θεοδ. Βρεσθένης, μεταξύ Ευδόξου και Ιγγλέση) [προϋφιστάμενη στάση]
* ΣΤΡΟΦΗ (επί της Θεοδ. Βρεσθένης, μεταξύ Μ. Μπότσαρη και Αντισθένους) [προϋφιστάμενη στάση]
* ΙΠΠΩΝΑΚΤΟΣ (επί της Πρωτοσυγγέλου Αμβροσίου Φραντζή, μεταξύ Κλεοβούλου και Ιππώνακτος) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* ΗΛΙΑ ΗΛΙΟΥ (επί της Πρωτοσυγγέλου Αμβροσίου Φραντζή, μεταξύ Καπετάν Βάρδα και Ηλία Ηλιού) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* ΣΤ.Ν.ΚΟΣΜΟΥ (επί της Ηλία Ηλιού, μεταξύ Κασομούλη και Ευστρ. Πίσσα) [προϋφιστάμενη στάση]
* ΙΚΑ Ν. ΚΟΣΜΟΥ (επί της Ηλία Ηλιού, έναντι Πλ. Μάχης Αναλάτου) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* 3η ΜΠΑΚΝΑΝΑ [137]
* 4η ΜΠΑΚΝΑΝΑ [137]
* ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ [137, 218, 232]
* ΠΛ. ΕΘΝ. ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ [137, 218, 232]
* ΠΛ. ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ (επί της Ακροπόλεως, μεταξύ Αδελφών Κιουπετζόγλου και Μητρ. Ευθυβούλη) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* ΠΕΣΜΑΖΟΓΛΟΥ (επί της Ακροπόλεως, μεταξύ Γεδεών και Πεσμαζόγλου) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* ΨΥΧΟΓΙΟΥ (επί της Αίνου, μεταξύ Καραθεοδωρή και Αιγαίου - "ομόλογη" της ΨΥΧΟΓΙΟΥ του 131 προς την αντίθετη κατεύθυνση) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* ΑΙΝΟΥ [217, 229]
* ΤΕΡΜΑ (επί της Τερψιχόρης, δίπλα στο Νεκροταφείο Δάφνης)

Από τέρμα

* ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ (επί της Τερψιχόρης, μεταξύ Ξενοφώντος και Σπάρτης) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* ΨΥΧΟΓΙΟΥ [131]
* ΑΛΚΙΝΟΟΥ [131]
* ΠΛ. ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ (επί της Ακροπόλεως, μεταξύ Αδελφών Κιουπετζόγλου και Σάμου) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* ΠΛ. ΕΘΝ. ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ (επί της Ακροπόλεως, μεταξύ Ιβύκου και Πλάτωνος) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ [137, 218, 232]
* ΣΧΟΛΕΙΑ [137]
* ΡΟΥΜΠΕΣΗ (μεταξύ Ισαυρίδη και Προκοπίου Κατζαντώνη) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* ΙΚΑ Ν. ΚΟΣΜΟΥ (επί της Πλατείας Μάχης Αναλάτου) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* ΣΤ.Ν.ΚΟΣΜΟΥ (επί της Ηλία Ηλιού, μεταξύ Λεφέβρ και Βλάση) [προϋφιστάμενη στάση]
* ΗΛΙΑ ΗΛΙΟΥ (επί της Πρωτοσυγγέλου Αμβροσίου Φραντζή, μεταξύ Ηλία Ηλιού και Καπετάν Βάρδα) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* ΠΑΛΑΙΟ ΤΕΡΜΑ (επί της Πρωτοσυγγέλου Αμβροσίου Φραντζή, μεταξύ Κλεοβούλου και Αμινοκλέους) [προϋφιστάμενη στάση]
* ΣΤΡΟΦΗ (επί της Θεοδ. Βρεσθένης, μεταξύ Αντισθένους και Λασσάνη) [προϋφιστάμενη στάση]
* ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ (επί της Θεοδ. Βρεσθένης, μεταξύ Εκαταίου και Ευδόξου) [προϋφιστάμενη στάση]
* ΛΕΥΚΑ (επί της Μεναίχμου, μεταξύ Παρασκευοπούλου και Θεοφιλοπούλου) [προϋφιστάμενη στάση]
* ΤΡΑΜ (επί της Καλλιρρόης, μεταξύ Μεναίχμου και Βούρβαχη - πλησίον στάσεως Τράμ ΛΕΩΦ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ) [ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
* ΑΦΕΤΗΡΙΑ (επί της Βούρβαχη, μεταξύ Κορυζή και Λεωφ. Συγγρού)

Συχνότητα: 12' στις ώρες αιχμής

Η διαδρομή είναι 4,7 χλμ από την αφετηρία έως το τέρμα, και 3,9 χλμ στην αντίθετη κατεύθυνση (λόγω της αδυναμίας του να γίνει αφετηρία επί της Συγγρού). Θα μπορούσε να γίνει και κυκλική στου Μακρυγιάννη (χωρίς αφετηρία στη Βούρβαχη), αλλά νομίζω ότι εκεί είναι άνετος χώρος για αφετηρία, και βοηθάει στην τήρηση των δρομολογίων που πάσχουν εκ των πραγμάτων στις κυκλικές.

Θα μπορούσε να λειτουργήσει δοκιμαστικά επί 3μηνο.

Θεωρώ πώς αυτή είναι μια γραμμή που θα πετύχει εκεί που το 202 απέτυχε, λόγω της απλότητας της διαδρομής της, σε αντίθεση με τη "μακαρονοδιαδρομή" από (αποτυχημένη) συρραφή των διαδρομών των 024 και 057 που ήταν το 202.
 

 

 
Απάντηση
(04-01-2014, 02:33 AM)nikos1991 Έγραψε: Ο ΟΑΣΑ πέρασε τις αλλαγές Ιανουαρίου (τουλάχιστον το 861), αλλά το 212 παραμένει στη θέση του. Μάλλον πάει για αορίστου χρόνου.

Κάνοντας μια μελέτη των δρομολογίων του 218/232, η επέκταση του 212 δίνει μια "τόνωση" της συχνότητας για όσους πηγαίνουν *από* Στ. Δάφνης προς Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου (ητοι τέρμα Εθνάρχου Μακαρίου - σταση Αλκινόου, για Μωριά, Κατριβάνου βλ. παρακάτω - για πέραν της Μπουμπουλίνας δε, δεν το συζητάμε καν...)

Π.χ. από 17:00 - 22:00 το 218/232 έχει 3 δρομολόγια την ώρα. Συν 2 δρομολόγια την ώρα το 212, πάει στα 5 δρομολόγια την ώρα (κάθε 12') που είναι μια καλή συχνότητα.

Όμως για εκείνους που μένουν κοντά στις στάσεις Μωριά και Κατριβάνου, είναι γελοίο αντί να έχουν μια απ' ευθείας σύνδεση από Αθήνα (η Χαραυγη έχει, ο Υμηττός έχει, η Μεταμόρφωση και η Ζωοδ. Πηγή έχουν, τα Πετράλωνα - παρά την ύπαρξη και του Ηλεκτρικού - έχουν, η ίδια η Πλ. Καλογήρων έχει και τους άξονες μαζί με το μετρό, το Άλσος έχει το τραμ, το Χαροκοπου έχει και 040 και τρόλλεϋ, ο Ν. Κόσμος / Κυνοσάργους έχει 3 σταθμούς Μετρό, το Παγκράτι ένα σωρό τρόλλεϋ, το Κουκάκι επίσης, *μόνο η Δάφνη δεν έχει απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο*!) να πρέπει:

(α) να πάρουν το μετρό
(β) να περιμένουν μέχρι και 15' για λεωφορείο
(γ) να κάνουν μια διαδρομή - "αγκίστρι" δυτικά Παπαναστασίου, και πάλι ανατολικά Εθν. Μακαρίου

Επίσης, *από* Άνω Δάφνη (Αλκινόου) προς Στ. Δάφνης, το 212 *δεν βοηθάει καθόλου*. Και αυτό λόγω της οικτρά "μακαρονοειδους" διαδρομής του 218/232, τόσο μακαρονοειδούς ώστε στη στάση Αλκινόου το μεν 212 πάει πίσω προς Μετρό, τα δε 218/232 πάνε μόνο μέχρι Μπουμπουλίνας, και μετά ... αριστερά Μπουμπουλίνας, σχολεία Γραμμου, αριστερά Βιέννα - Αραχναιων, δεξιά Ακροπόλεως και Πλ. Φάρου, έχοντας διανύσει έναν απίστευτο κύκλο και από εκεί Αρτάκης προς... Πειραιά!

Για να πάει κανείς από Άνω Δάφνη στον Στ. Δάφνης με τα 218/232 πρέπει να περπατήσει αρκετά για να βγει είτε Πλ. Φάρου είτε Μπουμπουλίνας και μάλιστα εκεί δεν έχει τη βοήθεια του 212, αλλά πρέπει να περιμένει κάνα 20λεπτο για το 218, και να κάνει και κύκλο μέσω της Μπουμπουλίνας...

Μια μη βέλτιστη, αλλά καλύτερη από την τωρινή και (βασικό) "συμμετρική* λύση, θα ήταν το 212 να ακολουθεί τον τεράστιο κύκλο του 218/232 μέχρι την Πλ. Φάρου, ώστε να το "ενισχύει" καθ' όλη την επική πορεία του μέσα στη Δάφνη και να το καθιστά "δυνατό" τροφοδοτικό του Στ. Δάφνης.

Δηλ. το 212 να μη συνεχίζει ευθεία στην Εθνάρχου Μακαρίου μετά τη Μπουμπουλίνας αλλά να ακολουθεί τη γραμμή του 218/232 μέχρι την Πλ. Φάρου (αριστερά Μπουμπουλίνας, αριστερά Βιέννα, αριστερά Αραχναίων, δεξιά Ακροπόλεως, Πλ. Φάρου), και από εκεί την πορεία του 218/232 *προς* το Σταθμό Δάφνης (ώστε να το ενισχύει καθ' όλη την πορεία αυτή, κάτι που δεν κάνει τώρα), δηλ. αριστερά Ακροπόλεως, δεξιά Μπουμπουλίνας, δεξιά Εθν. Μακαρίου κ.λπ.)

Έτσι θα υπάρχει ένα καλό τροφοδοτικό των περιοχών Φάρου, Ζωοδ. Πηγής και Αγ. Γεωργίου, για τον Στ. Δάφνης το οποίο όμως θα πάσχει στην περιοχή Άνω Δάφνης (τέρμα Εθνάρχου Μακαρίου) στην κατεύθυνση προς Μετρό, καθώς εκεί δεν θα υπάρχει τίποτα! (ούτε 212).

Για να μην πάσχει η σύνδεση με Στ. Δάφνης στην περιοχή αυτή, θα μπορούσε το 218/232 (και το 212 να το ακολουθήσει σ' αυτή του τη νέα διαδρομή) να μην πηγαίνει από Μπουμπουλίνας αριστερά στην Εθνάρχου Μακαρίου, αλλά *δεξιά* (συμμετρικά δηλ. με την διαδρομή του *από* Δάφνη) και στην Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου αριστερά στην Ακροπόλεως, και μετά αριστερά στην Παπαναστασίου.

Μια άλλη εναλλακτική είναι να τροποποιηθεί η γραμμή του 218/232 στη διαδρομή της στην Άνω Δάφνη σε κάτι πιο λογικό από τον "υπέρ-κυκλο" που κάνει τώρα, δηλ. να προσαρμοσθεί το 218/232 προς την πιο απλή και λογική διαδρομή του 212, και όχι το 212 προς το "μακαρόνι"...

Συγκεκριμένα, να έχει το 218/232 στην περιοχή αυτή την παρακάτω, απλουστευμένη, διαδρομή:

Προς Στ. Δάφνης: Πλ. Φάρου, δεξιά Ακροπόλεως, Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου, αριστερά Εθν. Μακαρίου κ.λπ.

Από Στ. Δάφνης: Παπαναστασίου, δεξιά Αλκίνοου, Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου, δεξιά Ακροπόλεως, Πλ. Φάρου

Μ' αυτήν την εναλλακτική πετιέται μεν έξω η περιοχή πέριξ των σχολείων Γραμμου, η οποία όμως είναι πολύ κοντά στο Μετρό Ν. Κόσμου (και στο εκεί τραμ - για Ν. Σμύρνη, εξυπηρετείται δε και από το 137 - για Άνω Ν. Σμύρνη, Μπακνανά, Συγγρού - και μετεπιβίβαση στο 040 για όσους πάνε Πειραιά)
Απάντηση
(04-01-2014, 04:01 AM)ns_ Έγραψε: Κάνοντας μια μελέτη των δρομολογίων του 218/232, η επέκταση του 212 δίνει μια "τόνωση" της συχνότητας για όσους πηγαίνουν *από* Στ. Δάφνης προς Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου (ητοι τέρμα Εθνάρχου Μακαρίου - σταση Αλκινόου, για Μωριά, Κατριβάνου βλ. παρακάτω - για πέραν της Μπουμπουλίνας δε, δεν το συζητάμε καν...)

Π.χ. από 17:00 - 22:00 το 218/232 έχει 3 δρομολόγια την ώρα. Συν 2 δρομολόγια την ώρα το 212, πάει στα 5 δρομολόγια την ώρα (κάθε 12') που είναι μια καλή συχνότητα.

Όμως για εκείνους που μένουν κοντά στις στάσεις Μωριά και Κατριβάνου, είναι γελοίο αντί να έχουν μια απ' ευθείας σύνδεση από Αθήνα (η Χαραυγη έχει, ο Υμηττός έχει, η Μεταμόρφωση και η Ζωοδ. Πηγή έχουν, τα Πετράλωνα - παρά την ύπαρξη και του Ηλεκτρικού - έχουν, η ίδια η Πλ. Καλογήρων έχει και τους άξονες μαζί με το μετρό, το Άλσος έχει το τραμ, το Χαροκοπου έχει και 040 και τρόλλεϋ, ο Ν. Κόσμος / Κυνοσάργους έχει 3 σταθμούς Μετρό, το Παγκράτι ένα σωρό τρόλλεϋ, το Κουκάκι επίσης, *μόνο η Δάφνη δεν έχει απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο*!) να πρέπει:

(α) να πάρουν το μετρό
(β) να περιμένουν μέχρι και 15' για λεωφορείο
(γ) να κάνουν μια διαδρομή - "αγκίστρι" δυτικά Παπαναστασίου, και πάλι ανατολικά Εθν. Μακαρίου

Επίσης, *από* Άνω Δάφνη (Αλκινόου) προς Στ. Δάφνης, το 212 *δεν βοηθάει καθόλου*. Και αυτό λόγω της οικτρά "μακαρονοειδους" διαδρομής του 218/232, τόσο μακαρονοειδούς ώστε στη στάση Αλκινόου το μεν 212 πάει πίσω προς Μετρό, τα δε 218/232 πάνε μόνο μέχρι Μπουμπουλίνας, και μετά ... αριστερά Μπουμπουλίνας, σχολεία Γραμμου, αριστερά Βιέννα - Αραχναιων, δεξιά Ακροπόλεως και Πλ. Φάρου, έχοντας διανύσει έναν απίστευτο κύκλο και από εκεί Αρτάκης προς... Πειραιά!

Για να πάει κανείς από Άνω Δάφνη στον Στ. Δάφνης με τα 218/232 πρέπει να περπατήσει αρκετά για να βγει είτε Πλ. Φάρου είτε Μπουμπουλίνας και μάλιστα εκεί δεν έχει τη βοήθεια του 212, αλλά πρέπει να περιμένει κάνα 20λεπτο για το 218, και να κάνει και κύκλο μέσω της Μπουμπουλίνας...

Μια μη βέλτιστη, αλλά καλύτερη από την τωρινή και (βασικό) "συμμετρική* λύση, θα ήταν το 212 να ακολουθεί τον τεράστιο κύκλο του 218/232 μέχρι την Πλ. Φάρου, ώστε να το "ενισχύει" καθ' όλη την επική πορεία του μέσα στη Δάφνη και να το καθιστά "δυνατό" τροφοδοτικό του Στ. Δάφνης.

Δηλ. το 212 να μη συνεχίζει ευθεία στην Εθνάρχου Μακαρίου μετά τη Μπουμπουλίνας αλλά να ακολουθεί τη γραμμή του 218/232 μέχρι την Πλ. Φάρου (αριστερά Μπουμπουλίνας, αριστερά Βιέννα, αριστερά Αραχναίων, δεξιά Ακροπόλεως, Πλ. Φάρου), και από εκεί την πορεία του 218/232 *προς* το Σταθμό Δάφνης (ώστε να το ενισχύει καθ' όλη την πορεία αυτή, κάτι που δεν κάνει τώρα), δηλ. αριστερά Ακροπόλεως, δεξιά Μπουμπουλίνας, δεξιά Εθν. Μακαρίου κ.λπ.)

Έτσι θα υπάρχει ένα καλό τροφοδοτικό των περιοχών Φάρου, Ζωοδ. Πηγής και Αγ. Γεωργίου, για τον Στ. Δάφνης το οποίο όμως θα πάσχει στην περιοχή Άνω Δάφνης (τέρμα Εθνάρχου Μακαρίου) στην κατεύθυνση προς Μετρό, καθώς εκεί δεν θα υπάρχει τίποτα! (ούτε 212).

Για να μην πάσχει η σύνδεση με Στ. Δάφνης στην περιοχή αυτή, θα μπορούσε το 218/232 (και το 212 να το ακολουθήσει σ' αυτή του τη νέα διαδρομή) να μην πηγαίνει από Μπουμπουλίνας αριστερά στην Εθνάρχου Μακαρίου, αλλά *δεξιά* (συμμετρικά δηλ. με την διαδρομή του *από* Δάφνη) και στην Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου αριστερά στην Ακροπόλεως, και μετά αριστερά στην Παπαναστασίου.

Μια άλλη εναλλακτική είναι να τροποποιηθεί η γραμμή του 218/232 στη διαδρομή της στην Άνω Δάφνη σε κάτι πιο λογικό από τον "υπέρ-κυκλο" που κάνει τώρα, δηλ. να προσαρμοσθεί το 218/232 προς την πιο απλή και λογική διαδρομή του 212, και όχι το 212 προς το "μακαρόνι"...

Συγκεκριμένα, να έχει το 218/232 στην περιοχή αυτή την παρακάτω, απλουστευμένη, διαδρομή:

Προς Στ. Δάφνης: Πλ. Φάρου, δεξιά Ακροπόλεως, Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου, αριστερά Εθν. Μακαρίου κ.λπ.

Από Στ. Δάφνης: Παπαναστασίου, δεξιά Αλκίνοου, Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου, δεξιά Ακροπόλεως, Πλ. Φάρου

Μ' αυτήν την εναλλακτική πετιέται μεν έξω η περιοχή πέριξ των σχολείων Γραμμου, η οποία όμως είναι πολύ κοντά στο Μετρό Ν. Κόσμου (και στο εκεί τραμ - για Ν. Σμύρνη, εξυπηρετείται δε και από το 137 - για Άνω Ν. Σμύρνη, Μπακνανά, Συγγρού - και μετεπιβίβαση στο 040 για όσους πάνε Πειραιά)
1) Τα 12' που υπολόγισες στην πραγματικότητα δεν ισχύουν γιατί πολλές φορές το 212 έρχεται παρεούλα με το 218 ή 2-3 λεπτα πριν ή μετά. Γι αυτό και έχει ελάχιστο κόσμό
2) Εγώ που μένω Ηλιούπολη για να έχω απευθείας πρόσβαση με το κέντρο της Αθήνας πρέπει ή να πάρω το 237 και να περπατήσω για να πάρω Α4 απο τη μια πλευρά ή 856 από την άλλη
Τι παραπάνω έχει ο κάτοικος της Άνω Δάφνης απο εμένα; Καμία. Ας περπατήσει 10-15 λεπτα για να πάει στο μετρο αν δεν θέλει να περιμένει λεωφορείο.


 
Απάντηση
(04-01-2014, 06:16 AM)georgio Έγραψε: 1) Τα 12' που υπολόγισες στην πραγματικότητα δεν ισχύουν γιατί πολλές φορές το 212 έρχεται παρεούλα με το 218 ή 2-3 λεπτα πριν ή μετά. Γι αυτό και έχει ελάχιστο κόσμό
2) Εγώ που μένω Ηλιούπολη για να έχω απευθείας πρόσβαση με το κέντρο της Αθήνας πρέπει ή να πάρω το 237 και να περπατήσω για να πάρω Α4 απο τη μια πλευρά ή 856 από την άλλη
Τι παραπάνω έχει ο κάτοικος της Άνω Δάφνης απο εμένα; Καμία. Ας περπατήσει 10-15 λεπτα για να πάει στο μετρο αν δεν θέλει να περιμένει λεωφορείο.

1) Συμφωνώ - είναι μέσος όρος, διότι ελλείψει ο συντονισμός

2) Πάρε έναν χάρτη, έναν διαβήτη, κάνε έναν κύκλο με κέντρο το Σύνταγμα και ακτίνα μέχρι το Στ. Κάτω Πατήσια, και θα δεις ότι το Χαροκοπου (από Δ. Καλλιθέας), Άλσος, Αιγαίου-Αρτάκης και Φάρος (από Δ. Νέας Σμύρνης), όλη η Δάφνη και ο Υμηττός, ο Βύρωνας - πλην Καρέα φυσικά, η Καισαριανή και το Ζωγράφου είναι μέσα σ' αυτόν τον κύκλο. Χαροκοπου, ΒΑ Ν. Σμύρνη, Δάφνη, Υμηττός, Βυρωνας, Καισαριανή, Ζωγράφου, είναι περιοχές τόσο κοντά στο κέντρο όσο και τα Σεπολια, τα Πετράλωνα, ο Ν. Κόσμος, η Γουβα, το Παγκράτι, το Ελληνορώσων, η Κυψέλη και τα Κάτω Πατήσια, ανήκουν δηλ., σ' έναν στενό κεντρικό πυρήνα που είναι λογικό και δίκαιο να έχει απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο.

Τζιτζιφιές, Μοσχάτο (σε αντίθεση με τον Ταύρο που είναι μέρος του κεντρικού πυρήνα), Καλλιθέα εν στενή εννοία , Αμφιθέα, Π. Φάληρο, Ν. Σμύρνη πέραν των περιοχών Αλσους και Φάρου, Μπραχάμι, Ηλιούπολη, Παπάγου, Ψυχικό, Άνω Πατήσια, Ριζουπολη, Γαλάτσι, Αιγάλεω, ανήκουν σε μια οιονεί "Ζώνη 1" που (κατά τη γνώμη μου πάντα) δεν επιβάλλει απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο, αλλά δικαιολογεί τη μετεπιβίβαση σε Μετρό.

Το γεγονός ότι Χαροκοπου, Άλσος / Φάρος, Δάφνη, Υμηττός, Βυρωνας, Καισαριανή και Ζωγράφου δεν ανήκουν διοικητικά στο Δήμο Αθηναίων, δεν μπορεί να αναιρεσει το γεγονός ότι είναι πιο κοντά στο Σύνταγμα ακόμη κι απ' ότι είναι τα Κάτω Πατήσια.

Συνεπώς, κατά τη γνώμη μου, δεν θα πρέπει να διαφέρουν σε κάτι συγκοινωνιακα από τα Πετράλωνα, το Παγκράτι, την Κυψέλη ή τα Πατήσια, σε όρους απ' ευθείας πρόσβασης στο κέντρο. Είναι "σκληρός πυρήνας" των Αθηνών, με όλα τα μειονεκτηματα και πλεονεκτήματα που αυτό συνεπάγεται.
 
Απάντηση
(04-01-2014, 05:21 PM)ns_ Έγραψε: 1) Συμφωνώ - είναι μέσος όρος, διότι ελλείψει ο συντονισμός

2) Πάρε έναν χάρτη, έναν διαβήτη, κάνε έναν κύκλο με κέντρο το Σύνταγμα και ακτίνα μέχρι το Στ. Κάτω Πατήσια, και θα δεις ότι το Χαροκοπου (από Δ. Καλλιθέας), Άλσος, Αιγαίου-Αρτάκης και Φάρος (από Δ. Νέας Σμύρνης), όλη η Δάφνη και ο Υμηττός, ο Βύρωνας - πλην Καρέα φυσικά, η Καισαριανή και το Ζωγράφου είναι μέσα σ' αυτόν τον κύκλο. Χαροκοπου, ΒΑ Ν. Σμύρνη, Δάφνη, Υμηττός, Βυρωνας, Καισαριανή, Ζωγράφου, είναι περιοχές τόσο κοντά στο κέντρο όσο και τα Σεπολια, τα Πετράλωνα, ο Ν. Κόσμος, η Γουβα, το Παγκράτι, το Ελληνορώσων, η Κυψέλη και τα Κάτω Πατήσια, ανήκουν δηλ., σ' έναν στενό κεντρικό πυρήνα που είναι λογικό και δίκαιο να έχει απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο.

Τζιτζιφιές, Μοσχάτο (σε αντίθεση με τον Ταύρο που είναι μέρος του κεντρικού πυρήνα), Καλλιθέα εν στενή εννοία , Αμφιθέα, Π. Φάληρο, Ν. Σμύρνη πέραν των περιοχών Αλσους και Φάρου, Μπραχάμι, Ηλιούπολη, Παπάγου, Ψυχικό, Άνω Πατήσια, Ριζουπολη, Γαλάτσι, Αιγάλεω, ανήκουν σε μια οιονεί "Ζώνη 1" που (κατά τη γνώμη μου πάντα) δεν επιβάλλει απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο, αλλά δικαιολογεί τη μετεπιβίβαση σε Μετρό.

Το γεγονός ότι Χαροκοπου, Άλσος / Φάρος, Δάφνη, Υμηττός, Βυρωνας, Καισαριανή και Ζωγράφου δεν ανήκουν διοικητικά στο Δήμο Αθηναίων, δεν μπορεί να αναιρεσει το γεγονός ότι είναι πιο κοντά στο Σύνταγμα ακόμη κι απ' ότι είναι τα Κάτω Πατήσια.

Συνεπώς, κατά τη γνώμη μου, δεν θα πρέπει να διαφέρουν σε κάτι συγκοινωνιακα από τα Πετράλωνα, το Παγκράτι, την Κυψέλη ή τα Πατήσια, σε όρους απ' ευθείας πρόσβασης στο κέντρο. Είναι "σκληρός πυρήνας" των Αθηνών, με όλα τα μειονεκτηματα και πλεονεκτήματα που αυτό συνεπάγεται.
 
Ναι αλλά δεν σημαίνει ότι όσες περιοχές είναι κοντά στο κέντρο πρέπει να έχουν και απευθειας σύνδεση με αυτό. Σύνδεση με το κέντρο πρέπει να έχουν οι κορμοί(Α2,Β3),οι διακεντρικές(856,608,732) και σε όσες κυκλικές απαιτείται παραπάνω χρόνικό διάστημα η μετεπιβίβαση στο μετρο(220,221,235,203)

 
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 626.694 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.330 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 198.829 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 356.279 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 158.014 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 78.142 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 61.519 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 90.561 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 172.376 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 68.535 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)