Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 3.18 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
(15-05-2021, 01:51 PM)Larioupol Έγραψε: Θεωρώντας πως ο Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης ανήκει στον τομέα 1 (κάτι που δεν είναι ξεκάθαρο, αν και όλος ο δήμος ανήκει στον Νότιο Τομέα Αθηνών) θα παραθέσω παρακάτω μερικές τροποποιήσεις που θα μπορούσαν να γίνουν για την καλύτερη εξυπηρέτηση της περιοχής από τις γραμμές της Δημοτικής Συγκοινωνίας, που θα μπορούσαν πολύ εύκολα να ενταχθούν στον ΟΑΣΑ, όπως οι γραμμές 640 και 642 στον Δήμο Ηρακλείου Αττικής. Ενδεικτικά, υπάρχουν 3 λεωφορειακές γραμμές Δημοτικής Συγκοινωνίας που έχουν πολύ καλές συχνότητες για δημοτική συγκοινωνία, αλλά οι διαδρομές τους είναι αχανείς και κυκλικές, χωρίς να έχουν έναν υποθετικό τερματικό σταθμό και μια διαδρομή που να διέρχεται και από τις 2 κατευθύνσεις σε μια διαδρομή. Για αυτό, με συγκεκριμένες τροποποιήσεις, αυτές οι 3 γραμμές μπορούν να γίνουν 2 και με την ένταξη τους στον ΟΑΣΑ να έχουν μια σταθερή και περισσότερο λογική διαδρομή και έχοντας τις ίδιες, ίσως και βελτιωμένες συχνότητες.

Οι διαδρομές αυτές είναι:

102: ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ - ΑΝΩ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)


103: ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ


Οι συχνότητες και των 2 γραμμών θα μπορούσαν να είναι 30΄, αλλά με την εισαγωγή ενός τουλάχιστον οχήματος αυτή η συχνότητα μπορεί να πέσει πολύ εύκολα και στα 20' !

Αναμένω σχόλια σε αυτήν την ιδέα, ενώ υπάρχει και ενδεχόμενο να προταθεί στον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης, ο οποίος διαθέτει και στόλο και οδηγούς
Σωστή σκέψη, η δεύτερη γραμμή που πρότεινες θα μπορούσε να περνάει και από τον σταθμο Ελληνικού.
Απάντηση
για τον τομεα 1 γενικα θα προτεινα να καταργηθει το 115 και να επεκταθουν τα δρομολογια των 116 117 μεχρι τις 12 τα μεσανυχτα να συνενοθει το 128 με το 205 σε 128 γλυφαδα σουρμενα τερψιθεα συνενοση 136 με 137 140 να κοπει στα 2 με μια νεα γραμμη καταργηση 142 καταργηση 19Β και με την ελευση του τραμ στον πειραια να καταργηθει το 130
Απάντηση
(17-05-2021, 05:57 PM)N2 BRAHAMIOU Έγραψε: για τον τομεα 1 γενικα θα προτεινα να καταργηθει το 115 και να επεκταθουν τα δρομολογια των 116 117 μεχρι τις 12 τα μεσανυχτα να συνενοθει το 128 με το 205 σε 128 γλυφαδα σουρμενα τερψιθεα συνενοση 136 με 137 140 να κοπει στα 2 με μια νεα γραμμη καταργηση 142 καταργηση 19Β και με την ελευση του τραμ στον πειραια να καταργηθει το 130
Το 115 συνδυάζει το 116 με το 117 για να εξυπηρετείται καλύτερα ο άξονας της παραλιακής τις βραδινές ώρες οπότε ίσως είναι καλύτερα να παραμείνει ως έχει ίσως με λιγο καλύτερες συχνότητες. Το 128 κάνει ήδη πολύ μεγάλη διαδρομή  συνήθως χρησιμοποιείται για μικρές αποστάσεις (5 το πολύ στάσεις) και κάνει κύκλο για να εξυπηρετήσει σχεδόν κάθε περιοχή της Γλυφάδας(ελάχιστοι θα το πάρουν από Πλατεια Γλυφάδας μέχρι πάνω Τερψιθέα), ενώ το 205 είναι σαν γρήγορη επιλογή για Στ.Ελληνικό και Τερψιθέα. Δεν μπορούν να συνενωθούν γιατί θα γίνει ακόμα πιο μεγαλη η διαδρομή και θα χαθεί η γρήγορη συνδεση Γλυφάδας-Στ.Ελληνικού-Τερψιθέας. Διαφωνώ με οποιοδήποτε αλλαγή στο 140 και με την κατάργηση του 142. Για το 130 συμφωνώ μιας και δεν εχει καλές συχνότητες και δεν θα εξυπηρετεί όταν υπάρχει το τραμ. Το 19Β δεν ανήκει στον τομέα 1 είναι σε διαφορετική περιοχή απλά λόγω τρόλεϊ εχει αριθμο από 1
Απάντηση
115: Πολύ χρήσιμη γραμμή για τις βραδινές ώρες
116: Άκρως επιτυχημένη γραμμή. Στην αιχμή χρειαζεται 20’
117: Μεγάλη διαδρομή αλλά πολύ εξυπηρετική και καλύπτει σημεία που δεν εξυπηρετούνται αλλιώς. Καλό θα ήταν μερικά δρομολόγια να συνεχίζουν μετα το Τέρμα μέχρι το βουνό (Υμηττού-Κολοκοτρώνη-Μεγαλουπόλεως)
120: Μένει ως έχει.
122: Αυτη η γραμμή εχει πολλές χρήσεις. Σύνδεση Γλυφάδας-Μετρό, Παραλιακή-Μετρό, Περιοχές μετά την Βάρκιζα-Μετρό και τοπικές μετακινήσεις. Χρειάζεται πύκνωση στο χειμερινό με 15’ στην αιχμή. Στο θερινό μαζι με το 122Θ κάνουν πολύ καλή δουλειά
122Θ: Άλλη μία επιτυχημένη γραμμή και βοηθαει πολύ το καλοκαίρι.
124: Εξυπηρετεί 2 διαφορετικές διαδρομές. Γλυφάδα-Τερψιθέα, Τερψιθέα-Μετρό. Δεν νομιζω κανεις από κέντρο Γλυφάδας να το παρει για μετρό. Μένει ως εχει
128: Τοπικού επιπέδου μετακινήσεις. Χρειάζεται συχνότητα 20-25’ από 35-40’ σήμερα.
140: Επιτυχημένη γραμμή. Η συχνότητα πρέπει να βελτιωθεί ομως.
142: Να λειτουργεί και τις Κυριακές και πύκνωση δρομολογίων
154: Ως έχει
162: Επίσης να λειτουργεί τις Κυριακές και να έχει αφετηρία την Γλυφάδα. Διαδρομή 122 έως την Β’ ΠΛΑΖ ΒΟΥΛΑΣ και έπειτα η διαδρομή που έχει σήμερα.
164: Ως έχει.
171: Από τις πιο σημαντικές γραμμές και έχει πολύ καλή συχνότητα. Μένει ως εχει.

Προτείνω:
1) Επαναλειτουργία του 125 ΣΤ.ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ-ΒΑΡΚΙΖΑ για σύνδεση της Ευελπίδων με το μετρό (το Ελληνικό είναι πιο μακριά και το Κορωπί δεν πιάνεται γιατί εκεί το μετρό εχει ανά 30’) και για σύνδεση Παραλίας με Μεσογείων και ανατολικά προάστια
2) Πιστεύω ότι τους θερινούς μήνες η Βουλιαγμένη και η Βάρκιζα χρειάζονται απευθείας σύνδεση με την Αθήνα.
Απάντηση
(18-05-2015, 01:28 PM)UMrVanHool Έγραψε: Η Σαρωνιδα πυκνωνει απο 1/6 και ξανα απο την εναρξη του θερινου.
Αυτο εννοειται ομως! 115/6/7 και το 120 (το 128 δεν θα χρειαστει, θα κανει κυκλο αλλωστε), με διελευση απο την Ευρυαλη και να φυγει το 205 που δεν εχει καμια δουλεια.. Αυτο επρεπε να ειχε γινει απο οταν ανοιξε το Μετρο, αλλα...
Διάβαζα τις παλαιότερες δημοσιεύσεις και ειχαν αναφερθεί πολλές προτάσεις για διέλευση των τοπικών Γλυφάδας από τον Στ.Ελληνικού.
Διαφωνώ με την επέκταση τους γιατί θα χάσουν κόσμο τα 122,171 και αναλυτικά για την κάθε γραμμή:
115: Τα 122,171 έχουν δρομολόγια από το Ελληνικό μέχρι και τις 23:30 ενώ το 115 μέχρι τις 00:00. Εάν επιθυμούμε να υπάρχει δρομολόγιο μέχρι και τα μεσάνυχτα από ελληνικό πολύ απλά τα 122 και 171 θα έχουν τελευταίο δρομολόγιο στις 00:00
116: Η Βάρη καλύπτεται επαρκώς από το 171 και η παραλιακή Βούλα-Γλυφάδα από το 122, οπότε για να μην χειροτερέψουν οι συχνότητες του 116 , ας μεινει ως έχει μιας και προσφέρει μετεπιβίβαση σε τραμ και Α1,Α2 που είναι και πιο γρήγορες αν έρχεσαι από περιοχές μετά την Βάρη.
117: Όλη του η διαδρομή καλύπτεται από το 171 ή 122 για το μετρό οπότε ας παραμείνει αυτό για μετεπιβίβαση σε κορμούς/τραμ στη Γλυφάδα. Το μόνο κομμάτι χωρίς συνδεση με μετρό είναι η περιοχή της Βάρης που βρίσκεται το τέρμα. Όμως πανεύκολα με 117 και μετεπιβίβαση σε 171 στην Εκκλησία Βάρης συνδέεται με το μετρό. Τώρα από αυτήν την περιοχή η απόσταση με το Ελληνικό είναι σχεδόν ιδια και με το Κορωπί, οπότε προτείνω το 330 μετά το Κίτσι να συνεχίζει ευθεία,αριστερά Αθηνάς,αριστερά Κέρκυρας,συνεχεια Ρένας Βλαχοπούλου,δεξιά Μεγαλουπολεως,κυκλική πλατεια(τέρμα 117) και επιστροφή πάλι στο Κίτσι, συνέχεια κανονικά. Αυτό θα επιβαρύνει 10’ το πολύ στην ήδη μεγάλη διαδρομή και θα του προσθέσει κάποια επιβατική κίνηση.Επίσης κάποια δρομολόγια του 117 μπορούν (όπως και κάποια δρομολόγια του 509) να συνεχίζουν ευθεία στην οδό 2ας Μεραρχίας/ Υμηττού για την καλύτερη εξυπηρέτηση της περιοχής.

120: Δεν υπάρχει λόγος να παει Ελληνικό καθώς θα χάσει την ανταπόκριση με τραμ και Α1,Α2 + θα είναι πολύ χρονοβόρα διαδρομή. Μέχρι την Βάρη όπως ειπα υπάρχει το 171 και μετά την Βάρη το Κορωπί είναι κοντινότερος σταθμός.

Με λίγα λόγια τα τοπικά μπορούν να εξυπηρετούν περισσότερο τις συνοικίες και να κάνουν πιο περιπλοκές διαδρομές ενώ οι γραμμές που τροφοδοτούν το μετρό πρέπει να είναι γρήγορες,σε κεντρικούς δρόμους, με καλές συχνότητες. Γνωρίζω ότι αυτες οι προτάσεις ειχαν γινει πριν χρόνια, αλλά ήθελα να πω την άποψη μου.
Απάντηση
Προτείνω το 141 να ενωθεί με το 212 και να δημιουργηθεί η νέα γραμμή 141 ΚΑΡΕΑΣ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΣΤ.ΔΑΦΝΗ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ με αποτέλεσμα να αυξηθεί η συχνότητα στον Βύρωνα,τον Υμμητό και τον Καρέα, την δημιουργία διαδημοτικής συγκοινωνίας και την σύνδεση των περιοχών του 212 με τους κορμούς της παραλιακής.
Απάντηση
(24-08-2021, 01:56 PM)oasagr123 Έγραψε: Προτείνω το 141 να ενωθεί με το 212 και να δημιουργηθεί η νέα γραμμή 141 ΚΑΡΕΑΣ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΣΤ.ΔΑΦΝΗ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ με αποτέλεσμα να αυξηθεί η συχνότητα στον Βύρωνα,τον Υμμητό και τον Καρέα, την δημιουργία διαδημοτικής συγκοινωνίας και την σύνδεση των περιοχών του 212 με τους κορμούς της παραλιακής.

Αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει με τίποτα για αρκετούς λόγους:

1) Οι δρόμοι από τους οποίους διέρχεται το 212 στον Βύρωνα είναι πολύ στενοί και χρειάζονται απαραίτητα midi όχημα. Αν τυχόν βάλεις στο 141 midi λεωφορείο θα γίνει κυριολεκτικά της....τρελής.

2) Από την στιγμη που και τα δύο λεωφορεία έχουν προκαθορισμένα δρομολόγιο από τον σταθμό Δάφνης αν κάποιος από τον Βύρωνα θέλει να πάει Άλιμο ή στο εσωτερικό του Αγίου Δημητρίου (χλωμό το βλέπω) μπορεί πολύ εύκολα να κάνει μετεπιβίβαση στην άλλη γραμμή και χωρίς μεγάλη χρονική διαφορά σε σχέση με το αν θα ήταν ενιαία γραμμή

3) Είχε δοκιμαστεί ξανά να συνενωθεί το 212 με μια γραμμή (με ένα κομμάτι του 202 βάζοντας το 212 να κάνει τον κύκλο της Δάφνης κυριολεκτικά χωρίς λόγο) και απέτυχε παταγωδώς. Και πλέον δεν είμαστε σε περίοδο που πειραματιζόμαστε με την εξυπηρέτηση των επιβατών γιατί περισσότερο κακό θα κάνει παρά καλό.

4) Αν υπάρχει ανάγκη ενίσχυσης του 212 (που υπάρχει) η ευκολότερη λύση είναι απλά να μπει άλλο ένα όχημα στην δρομολόγηση, έστω τις ώρες αιχμής
Απάντηση
(25-08-2021, 09:29 PM)Larioupol Έγραψε: Αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει με τίποτα για αρκετούς λόγους:

1) Οι δρόμοι από τους οποίους διέρχεται το 212 στον Βύρωνα είναι πολύ στενοί και χρειάζονται απαραίτητα midi όχημα. Αν τυχόν βάλεις στο 141 midi λεωφορείο θα γίνει κυριολεκτικά της....τρελής.

2) Από την στιγμη που και τα δύο λεωφορεία έχουν προκαθορισμένα δρομολόγιο από τον σταθμό Δάφνης αν κάποιος από τον Βύρωνα θέλει να πάει Άλιμο ή στο εσωτερικό του Αγίου Δημητρίου (χλωμό το βλέπω) μπορεί πολύ εύκολα να κάνει μετεπιβίβαση στην άλλη γραμμή και χωρίς μεγάλη χρονική διαφορά σε σχέση με το αν θα ήταν ενιαία γραμμή

3) Είχε δοκιμαστεί ξανά να συνενωθεί το 212 με μια γραμμή (με ένα κομμάτι του 202 βάζοντας το 212 να κάνει τον κύκλο της Δάφνης κυριολεκτικά χωρίς λόγο) και απέτυχε παταγωδώς. Και πλέον δεν είμαστε σε περίοδο που πειραματιζόμαστε με την εξυπηρέτηση των επιβατών γιατί περισσότερο κακό θα κάνει παρά καλό.

4) Αν υπάρχει ανάγκη ενίσχυσης του 212 (που υπάρχει) η ευκολότερη λύση είναι απλά να μπει άλλο ένα όχημα στην δρομολόγηση, έστω τις ώρες αιχμής

Οι δρόμοι που διέρχεται το 212 στον Βύρωνα χρησιμοποιούνται και από αρκετές γραμμές 12μετρων (140, 203, 204, 211, 11) και δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα στη δρομολόγηση 12μετρων στη γραμμή. Άλλωστε η γραμμή με 12μετρα ξεκίνησε το 2004 και με αυτά εκτελούταν μέχρι το 2009 που ήρθαν τα Solaris.

Κατά τα άλλα δεν έχει κανένα νόημα η συνένωση με το 141. Οι γραμμές είναι εντελώς ετεροβαρείς ως προς την επιβατική κίνηση. Βελτίωση για το 212 θα ήταν να επανέλθουν τα 12μετρα ειδικά τώρα που στον Βοτανικό υπάρχουν δυσκολίες με τα midi. Αντί να βγάζουν 12μετρα στο 706 θα μπορούσαν να τα δρομολογούν εδώ που τα midi συχνά πάνε φίσκα.
Απάντηση
Γιατί το 171 δεν γινεται και αυτό κυκλικό στα φανάρια της αμερικανικής βάσης όπως το Χ97 για να κερδισει χρόνο;
Απάντηση
Έχω μια πρόταση για τις γραμμές που συνδέουν τις συνοικίες της Γλυφάδας,έχοντας λαβή υπόψη τα δεδομενα της επιβατικής κίνησης και με σκοπό την καλύτερη σύνδεση με το μετρό:

Το 205 να παραμείνει ως εχει και να αυξηθούν οι συχνότητες στο 15’ είναι η πιο χρήσιμη διαδρομή και με τον περισσότερο κοσμο στη συνδεση Τερψιθέας-Στ.Ελληνικο-Γλυφάδας.

Το 128 εχει πολύ κακές συχνότητες και εκτελεί τεράστια διαδρομή με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετεί κανεναν. Προτείνω να διαχωριστεί σε 127 και 128.
127 ΑΙΞΩΝΗ-ΓΛΥΦΑΔΑ-ΣΤ.ΕΛΛΗΝΙΚΟ(κυκλική)
Διαδρομή: Αφετηρία(Θέατρο αιξωνης),Σύμης,Καλαβρύτων,Γούναρη,Πριγκιπος Πέτρου,Ζαμανού,Αγ.Νικολάου,Καραγιωργα,Αλ.Παναγούλη,Κων.Καραμανλή,Λ.Ελ.Βενιζέλου,Λ.Βουλιαγμένης,αναστροφή στην Αμ.Βάση,η ιδια διαδρομή στην επιστροφή προς Αφετηρία.
128 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΤΕΡΨΙΘΕΑ-ΣΤ.ΕΛΛΗΝΙΚΟ(κυκλική)
Αφετηρία,ιδια διαδρομή έως στάση ΦΟΙΒΗΣ,Αρτεμιδος,Ρήγα Φερραίου,Γούναρη ,ιδια διαδρομή έως στάση ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ(κάθοδος),Λ.Ιασωνίδου,Λ.Βουλιαγμένης,αναστροφή στην Αμ.Βάση,Λ.Ιασωνίδου,Γούναρη,ιδια διαδρομή έως στάση ΣΟΛΩΜΟΥ,Ρήγα Φερραίου,Αρτεμιδος,Ζαμανού ιδια διαδρομή έως Αφετηρία.

124: ιδια διαδρομή με την διαφορά ότι και στις δυο κατευθύνσεις θα διέρχεται από Γρ.Λαμπράκη εξ ολοκλήρου.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 631.688 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.059 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 200.757 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 159.466 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 373.396 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.279 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.159 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.446 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 173.848 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.100 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)