27-12-2016, 02:28 AM
(27-12-2016, 01:17 AM)andreas122 Έγραψε: 2. Κατάργηση του 142, έχει πολύ αραιά δρομολόγια και μία συγκοινωνία τροφοδοτική του μετρό δεν είναι ωραίο να έχει λίγα δρομολόγια για πολλούς λόγους. (γλυτόνουμε 1 λεωφ, το βάζουμε στο β1, αν χρειάζεται)
Το λες και μόνος σου ότι δε νοείται συγκοινωνία τροφοδοτική του Μετρό να έχει τόσα λίγα δρομολόγια. Άρα τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; Το ενισχύουμε. Το Β1 αν μπορεί να ανταπεξέλθει με αυτά που έχει, καλώς. Αν όχι, κατάργηση. Και η Ηλιούπολη έζησε χωρίς το 218, όπως και ο Βύρωνας χωρίς το 232. Δε νομίζω όλη η Άνω Γλυφάδα και η Αργυρούπολη να έχουν τόσο μεγάλη ανάγκη το Β1 που θα πρέπει να ενισχυθεί κιόλας σε βάρος πιο σημαντικών γραμμών.
(27-12-2016, 01:17 AM)andreas122 Έγραψε: Τους θερινούς μήνες μόνο! θα πρέπει να λειτουργήσουν κ'άλλες γραμμές σε στύλ 122Θ, π.χ. γ1 Πειραιάς - Βάρκιζα & γ2 Ακαδημία - Βάρκιζα express ώστε να μην υπερφορτωνεται τα α1/α2 που μαζέουν κόσμο που πάει για δουλειές και όχι μόνο για μπάνιο, αυτά τα προβλήματα που είχαμε δει στο 122 λόγικά δεν θα τα ξανα δούμε εαν γίνουν αυτές η αλλαγές. με αντίστοιχη αναστολή κάποιων γραμμές που δεν είναι απαραίτητες το καλοκαίρι.
Το να δημιουργηθεί για το καλοκαίρι κάποια εξπρές γραμμή από Πειραιά προς Βάρκιζα, δεκτό. Αλλά από Ακαδημία για ποιο λόγο; Ας γίνουν πιο αποδοτικές επιλογές στυλ 122Θ, που το είχαν και πήγαινε καροτσάκι με το 122 και μετά περίμενες άλλο ένα 20' για να έρθει λεωφορείο, και δε χρειάζονται άλλες εξπρές. Άλλωστε η απόσταση του Σταθμού Μετρό στο Ελληνικό από τις παραλίες των ΒΒΒ είναι αρκετά μικρή σε σχέση με την Ακαδημία.