13-07-2015, 07:59 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-07-2015, 08:01 PM από mercedes elbo.)
(13-07-2015, 06:26 PM)Desiro Έγραψε: Επανερχόμενος στο 122, φίλε elbo μου φαίνεται αδύνατο η εξοικονόμηση 20 στάσεων να ωφελεί μόνο 5' κάθε σκέλος, ενώ η επέκταση του 117 (που τώρα σταματάει στο Γκολφ) να θέλει 20' ανά διαδρομή (εκτός αν εννοείς 10+10). Σε κάθε περίπτωση, το όφελος αντισταθμίζει, έστω και εν μέρει τη χασούρα, ενώ πρόκειται κατά τη γνώμη μου για μια πολύ "δικαιότερη" κατανομή του έργου. Ας λάβουμε επίσης υπόψη το γεγονός ότι στο 122, ειδικά το καλοκαίρι, δεν βρίσκεις θέση ούτε απ΄τη Γλυφάδα, ενώ το 117 το πέτυχα το μεσημέρι του περασμένου Σαββάτου στη Βουλιαγμένη με 15 άτομα...
Σε καμία περίπτωση η εξοικονόμηση δεν ήταν 20 στάσεις. Όπως μπορείς να δεις στην απόφαση μετατροπής του Ε22 σε 122 οι στάσεις που προσθέθηκαν στην Παραλιακή ήταν 8 ανά κατεύθυνση (στην κατεύθυνση προς Ελληνικό οι στάσεις "ΛΙΜΝΗ" και "ΑΣΤΕΡΙΑ" υπήρχαν και στο Ε22 όπως φαίνεται εδώ και είναι λάθος που τις αναφέρει με έντονα γράμματα ενώ η στάση "ΖΗΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ" ιδρύθηκε αποκλειστικά για το 122 όταν πήγαινε από Λαμπράκη και δεν υπάρχει πλέον). Στην ίδια απόφαση αναφέρεται η αύξηση του χρόνου διαδρομής κατά 10', δηλαδή ο κύκλος πήγε από 135' σε 145'.
Η διαδρομή Πλ. Γλυφάδας-Ελληνικό είναι γύρω στα 10' και το αντίστορφο άλλα 10'. Συνεπώς, χρειάζεται τουλάστον 20 λεπτά επιπλέον στο χρόνο διαδρομής του, δηλαδή από 100' πάμε στα 120'. Αν θεωρήσουμε ότι σήμερα απασχολεί περίπου 3 οχήματα με τα ίδια οχήματα πάμε σε συχνότητα στην καλύτερη 40λεπτο. Δυνατότητα συντονισμού δεν υπάρχει αφού το 122 δουλεύει με 25λεπτα το χειμώνα και 15'-20' το καλοκαίρι. Οπότε κάποιες παραπάνω διελεύσεις του 117 νομοτελειακά θα πέφτουν πάνω στο 122 και θα πηγαίνουν "καροτσάκι" ή θα είναι 5'-10' μετά από αυτό χωρίς να προσφέρουν κάτι ουσιαστικά. Όσο για την επιβατική του κίνηση μέχρι Γλυφάδα είναι σίγουρο ότι μάζευε και άλλους και γενικά δεν έχει τέτοιο πρόβλημα.