Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 3.18 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
(12-07-2015, 05:22 PM)Desiro Έγραψε: Εάν θεσπιστεί ως αφετηρία το Φιξ για τις 106/126/136/137 όντως θα λυθεί σημαντικά το θέμα, καθώς -τουλάχιστον- θα υπάρχουν τακτές αναχωρήσεις. Δεν πρέπει όμως να υποτιμάται η ταλαιπωρία ενός επιβάτη, ο οποίος π.χ. μετά από κάμποσες ώρες δουλειάς, αντί να πάρει ένα λεωφορείο και να πάει σπίτι του θα πρέπει να ανεβοκατεβαίνει στα υπόγεια για δύο - τρείς στάσεις. Σε άλλες περιπτώσεις, όπου το Μετρό φτάνει αρκετά μακριά απ΄το κέντρο, η αλλαγή αυτή έχει σαφέστατα νόημα και καλώς θεσπίζεται. Εδώ όμως πιο πολύ είναι τζάμπα ταλαιπωρία. Όσο για το 122, προτείνω να ξαναγίνει express με τις στάσεις που είχε παλιά (συμπεριλαμβανομένων αυτών της Καράγιωργα, λόγω της αλλαγής του Α3) και να ανέβει το 117 μέχρι τον στ. Ελληνικού. Με αυτό τον τρόπο η διαδρομή για Λαγονήσι/Σαρωνίδα θα διαρκεί λιγότερο, οι κεντρικές τοποθεσίες του άξονα Γλυφάδα - Βούλα - Βάρκιζα θα έχουν τακτική (και συντομότερη) σύνδεση με το Μετρό και η περιοχή των αξόνων Καράγιωργα/Ζέππου θα έχει τακτική σύνδεση με το μετρό σε όλη της την έκταση. Ταυτόχρονα, οι υπόλοιπες στάσεις επί του άξονα Γλυφάδας - Βάρκιζας, οι οποίες μαζεύουν αισθητά λιγότερο κόσμο, μπορούν κάλλιστα να εξυπηρετηθούν από το 117. Όσο για τα οχήματα και τις βάρδιες που απαιτούνται για την επέκταση του 117, η μεγάλη (χρονικά) συντόμευση της διαδρομής του 122 πιστεύω θα τα καλύψει, έστω στο μεγαλύτερο μέρος τους. Τα υπόλοιπα τοπικά της Γλυφάδας και κυρίως το 116 και το 120 για τα οποία γινόταν περισσότερο η συζήτηση, εφόσον εφαρμοστούν τα παραπάνω, όντως δεν είναι ανάγκη να φτάσουν στο Ελληνικό.

Η πλειοψηφία των επιβατών και πριν την τοπικοποιήσή τους στο Φίξ εκεί κατέβαινε και στο Κέντρο συνέχιζαν με ελάχιστους επιβάτες. Επιπλέον, όπως προαναφέρθηκε αν ξαναπήγαιναν στην Πλ. Κολοκοτρώνη θα είχαμε σημαντική αύξηση του χρόνου διαδρομής με συνέπεια να μειωθούν τα δρομολόγια.

Όσον αφορά το 122 η χρονική επιβάρυνση του επιβάτη σε σχέση με το παλιό Ε22 είναι 5' ανά κατεύθυνση, δηλαδή στον κύκλο 10' που δεν είναι ούτε ένα όχημα κέρδος. Ειδικά, αν κάνει και στάσεις κανονικά σε Ναπ. Ζέρβα/Καράγιωργα το χρονικό κέρδος θα είναι ούτε 5' σε ένα ολόκληρο δρομολόγιο. Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι το Ε22 σχεδόν πάντα σταματούσε σε όλες τις στάσεις του. Το 117 αν τραβηχτεί Ελληνικό θα θέλει άλλα 20' στον χρόνο διαδρομής του οπότε το μόνο που θα επιτευχθεί είναι η περαιτέρω αραιώση της συχνότητάς του. Τουλάχιστον σήμερα εξυπηρετεί ικανοποιητικά τη σύνδεση Γλυφάδας με Βούλα/Βουλιαγμένη/Βάρκιζα και έχει καλές πληρότητες. Επίσης, και το 122 παίρνει αρκετό κόσμο από Πλ. Γλυφάδας προς Σαρωνίδα και το αντίστροφο.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:56 PM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 - από mercedes elbo - 12-07-2015, 09:39 PM
101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από krikri13 - 05-07-2013, 02:25 PM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από pvuccino - 09-07-2013, 06:58 AM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από krikri13 - 10-07-2013, 04:48 PM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από marios.ilioupoli - 10-07-2013, 06:10 PM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από krikri13 - 11-07-2013, 10:37 AM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από marios.ilioupoli - 12-07-2013, 11:54 AM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από pvuccino - 13-07-2013, 08:00 AM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από mercedes elbo - 13-07-2013, 02:39 PM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από pvuccino - 13-07-2013, 10:02 PM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από mercedes elbo - 13-07-2013, 10:19 PM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από pvuccino - 14-07-2013, 08:10 AM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από marios.ilioupoli - 14-07-2013, 11:13 AM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από mercedes elbo - 14-07-2013, 06:07 PM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από krikri13 - 16-07-2013, 01:48 AM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από marios.ilioupoli - 16-07-2013, 02:21 AM
RE: 101 TΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - από krikri13 - 28-07-2013, 08:03 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 632.188 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.121 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 200.948 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 159.689 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 373.756 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.385 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.199 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.515 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 173.951 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.142 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)