12-07-2015, 09:39 PM
(12-07-2015, 05:22 PM)Desiro Έγραψε: Εάν θεσπιστεί ως αφετηρία το Φιξ για τις 106/126/136/137 όντως θα λυθεί σημαντικά το θέμα, καθώς -τουλάχιστον- θα υπάρχουν τακτές αναχωρήσεις. Δεν πρέπει όμως να υποτιμάται η ταλαιπωρία ενός επιβάτη, ο οποίος π.χ. μετά από κάμποσες ώρες δουλειάς, αντί να πάρει ένα λεωφορείο και να πάει σπίτι του θα πρέπει να ανεβοκατεβαίνει στα υπόγεια για δύο - τρείς στάσεις. Σε άλλες περιπτώσεις, όπου το Μετρό φτάνει αρκετά μακριά απ΄το κέντρο, η αλλαγή αυτή έχει σαφέστατα νόημα και καλώς θεσπίζεται. Εδώ όμως πιο πολύ είναι τζάμπα ταλαιπωρία. Όσο για το 122, προτείνω να ξαναγίνει express με τις στάσεις που είχε παλιά (συμπεριλαμβανομένων αυτών της Καράγιωργα, λόγω της αλλαγής του Α3) και να ανέβει το 117 μέχρι τον στ. Ελληνικού. Με αυτό τον τρόπο η διαδρομή για Λαγονήσι/Σαρωνίδα θα διαρκεί λιγότερο, οι κεντρικές τοποθεσίες του άξονα Γλυφάδα - Βούλα - Βάρκιζα θα έχουν τακτική (και συντομότερη) σύνδεση με το Μετρό και η περιοχή των αξόνων Καράγιωργα/Ζέππου θα έχει τακτική σύνδεση με το μετρό σε όλη της την έκταση. Ταυτόχρονα, οι υπόλοιπες στάσεις επί του άξονα Γλυφάδας - Βάρκιζας, οι οποίες μαζεύουν αισθητά λιγότερο κόσμο, μπορούν κάλλιστα να εξυπηρετηθούν από το 117. Όσο για τα οχήματα και τις βάρδιες που απαιτούνται για την επέκταση του 117, η μεγάλη (χρονικά) συντόμευση της διαδρομής του 122 πιστεύω θα τα καλύψει, έστω στο μεγαλύτερο μέρος τους. Τα υπόλοιπα τοπικά της Γλυφάδας και κυρίως το 116 και το 120 για τα οποία γινόταν περισσότερο η συζήτηση, εφόσον εφαρμοστούν τα παραπάνω, όντως δεν είναι ανάγκη να φτάσουν στο Ελληνικό.
Η πλειοψηφία των επιβατών και πριν την τοπικοποιήσή τους στο Φίξ εκεί κατέβαινε και στο Κέντρο συνέχιζαν με ελάχιστους επιβάτες. Επιπλέον, όπως προαναφέρθηκε αν ξαναπήγαιναν στην Πλ. Κολοκοτρώνη θα είχαμε σημαντική αύξηση του χρόνου διαδρομής με συνέπεια να μειωθούν τα δρομολόγια.
Όσον αφορά το 122 η χρονική επιβάρυνση του επιβάτη σε σχέση με το παλιό Ε22 είναι 5' ανά κατεύθυνση, δηλαδή στον κύκλο 10' που δεν είναι ούτε ένα όχημα κέρδος. Ειδικά, αν κάνει και στάσεις κανονικά σε Ναπ. Ζέρβα/Καράγιωργα το χρονικό κέρδος θα είναι ούτε 5' σε ένα ολόκληρο δρομολόγιο. Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι το Ε22 σχεδόν πάντα σταματούσε σε όλες τις στάσεις του. Το 117 αν τραβηχτεί Ελληνικό θα θέλει άλλα 20' στον χρόνο διαδρομής του οπότε το μόνο που θα επιτευχθεί είναι η περαιτέρω αραιώση της συχνότητάς του. Τουλάχιστον σήμερα εξυπηρετεί ικανοποιητικά τη σύνδεση Γλυφάδας με Βούλα/Βουλιαγμένη/Βάρκιζα και έχει καλές πληρότητες. Επίσης, και το 122 παίρνει αρκετό κόσμο από Πλ. Γλυφάδας προς Σαρωνίδα και το αντίστροφο.