10-07-2015, 12:55 AM
(09-07-2015, 11:58 PM)mercedes elbo Έγραψε: 3. Θεωρητικά δεν είναι λάθος να ανέβουν όλα τα Τοπικά Γλυφάδας στο Ελληνικό. Αν και αρχικά την είχα υποστηρίξει και εγώ αυτή την ιδέα πιστεύω πλεόν ότι πρακτικά δεν αξίζει και τόσο. Για παράδειγμα στο 117 οι μόνες περιοχές που εξυπηρετεί και δεν έχουν άλλη απευθείας πρόσβαση στο Μετρό είναι το Κόρμπι και το Καβούρι. Πιστεύεις ότι έχει νόημα να πάρει κάποιος το 117 από Κόρμπι για να πάει Ελληνικό και να κάνει βόλτα από Βάρκιζα, Βουλιαγμένη, όλη την Παραλιακή μέχρι Γλυφάδα και μετά να ανέβει Ελληνικό; Εγώ θεωρώ ότι συμφέρει καλύτερα να πάρει 117 μέχρι Εκκλησία Βάρης και μετά 171 ώστε να πάει από την συντομότερη διαδρομή. Από Καβούρι είναι σχετικά κοντά η Αθηνάς όπου διέρχεται το 122. Παρομοίως για το 116. Το 128 το θεωρώ ειδική περίπτωση. Εξυπηρετεί καλύτερα ως έχει. Μάλιστα, υπάρχουν δρομολόγιά του όπου έχει πολύ καλές πληρότητες το Ν1 καθώς η Γλυφάδα έχει αρκετές ενδοδημοτικές μετακινήσεις.
Μα το 117 δε θα εξυπηρετήσει μόνο αυτόν που μένει στο Κόρμπι ή στο Καβούρι. Θα δώσει 2 παραπάνω δρομολόγια την ώρα και μ' έναν κατάλληλο συντονισμό με το 122 (δεν είναι ανέφικτος τη στιγμή που πρόκειται για γραμμές που διέρχονται από οδούς που δεν αντιμετωπίζουν αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο) θα μπορεί να εξυπηρετήσει σωστά όλη την Παραλιακή.
Γενικώς τη λογική του να έχει αφετηρία τόσο κοντά μία γραμμή σε σταθμό Μετρό και οι επιβάτες να καλούνται να κάνουν μετεπιβίαση τη θεωρώ λανθασμένη. Βλέπουμε και το τι συμβαίνει με το 813 που έχει αφετηρία τόσο κοντά στον σταθμό των Αμπελοκήπων, χωρίς όμως να τον εξυπηρετεί, στερώντας έτσι από τους επιβάτες μία εναλλακτική σύνδεση προς την Ιπποκράτους και αντιστρόφως ή τη δυνατότητα απευθείας μετάβασης από/προς την Ομόνοια, χωρίς να επιβαρύνει το Μετρό, που ήδη σηκώνει μεγάλο μέρος της επιβατικής κίνησης ακόμα και για τοπικές μετακινήσεις στην περιοχή του Κέντρου.
(09-07-2015, 06:18 PM)Desiro Έγραψε: 5. Στο "απέναντι" στρατόπεδο, αυτό της Συγγρού, ο τερματισμός των 106,126, 136 και 137 στο ΦΙΞ συρρίκνωσε σημαντικά το ρόλο τους και τις υποβάθμισε αρκετά στα μάτια του κοινού. Δεν θεωρώ ότι είναι κάτι συγκλονιστικά δύσκολο να επανέλθουν στην πλατ. Κολοκοτρώνη, όπου και εξυπηρετούσαν πολύ καλύτερα τον κόσμο.
Ποια υποβάθμιση; Εξαιρετικά τα πάνε από επιβατική κίνηση τα 106/126 και 136/137. Και μάλιστα όσες φορές έχει τύχει να χρησιμοποιήσω ειδικά το 126, το οποίο διασχίζει όλη τη Συγγρού μέχρι χαμηλά, στον κόμβο της Αμφιθέας, το λεωφορείο πάει σχεδόν non-stop και μόλις πιάσει τη Ζησιμοπούλου τότε αρχίζει και κατεβάζει κόσμο.
Εκεί που πιστεύω ότι χρειάζονται βελτίωση είναι με το να έχουν τακτές ώρες αναχώρησης από Φιξ, κάτι το οποίο μπορεί να επιτευχθεί είτε με ολιγόλεπτη στάθμευση στο διαμορφωμένο χώρο έξω από το parking του Μετρό, είτε με μία κατάλληλη διαμόρφωση στην Καλλιρόης για να μπορούν να σταθμεύουν με ασφάλεια στο σημείο που σήμερα επιβιβάζουν και που, για να είμαστε ειλικρινείς, είναι άνετο και σίγουρα δεν είναι τα λεωφορεία αυτά που εμποδίζουν.