20-05-2015, 11:29 PM
(20-05-2015, 10:28 AM)Citaro Έγραψε: Πράγματι, το πρόβλημα δεν ήταν τόσο η κατάργηση του Α4 από το κέντρο, αλλά το κόψιμο του 154 και η συγκοινωνιακή εγκατάλειψη της Λ. Κύπρου. Βρήκαν και πάτησαν πάνω σ' αυτό και επέβαλαν το 165, με αποτέλεσμα σήμερα να απασχολούνται 5 οχήματα σο 164, 2 στο 165 και τα δρομολόγια να είναι αχταρμάς (ταυτόχρονες διελεύσεις και κενά 20λεπτα). Μια ικανοποιητική λύση για όλους θα ήταν όντως η διατήρηση του 165 στο τμήμα από Αγ. Δημήτριο προς Αργυρούπολη και η ενιαία δρομολόγησή του με το 164 σε μοτίβο 1 προς 2 (σαν το 220/221).Μα δεν χρειάζεται να διατηρήσει κιόλας. Αλλά και να τα διατηρήσει μιλάμε για ΟΑΣΑ και το ένα αμάξι θα είναι πάντα κομμένο. Τα 15-20' ειναι πολύ ικανοποιητικά. Εδώ ολόκληρη Ηλιούπολη στέκεται ακόμα και με καποια 15λεπτα στην αιχμή πρωι-μεσημέρι στο 237
Αν κρατούσαν τα 7 οχήματα (δύσκολο αλλά λέμε τώρα...) θα είχαμε δρομολόγια με το εξής πλάνο : 08:00/164 08:10/164 08:19/165 08:29/164 08:38/164 08:47/165 08:56/164 09:05/164 09:15/165κλπ.
Γενικό 9λεπτο από τις αφετηρίες, χωρίς χάσιμο χρόνου για τους επιβάτες και διέλευση ανά 25-30' στο τμήμα του 165 (από 45-50' σήμερα)