19-05-2015, 04:20 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-05-2015, 04:23 PM από N1Ellinikou.)
(19-05-2015, 02:51 PM)georgio Έγραψε: 1) Όντως συγκοινωνιακά ο κορμός δεν έχει λόγο να μπλέκει σε στενάκια αλλά πάμε να δούμε και την άλλη πλευρα. Τι είναι προτιμότερο, να έχεις τον κορμό που να περνάει απο στενάκια και τρώει το πολύ 5-10' ή να φτιάξεις μια τοπική γραμμή με χάλια συχνότητα που μπορεί να λειπουν και λεωφορεία η οποία μετά απο λίγο καιρο θα καταργηθεί λόγω μηδενικής επιβατικής κινησης;
Νομίζω το πρώτο, αφού ο κορμός έχει στάνταρ επιβατική κίνηςη και απλά εξυπηρετεί και κάποιες συνοικίες.
Αυτό που λες είναι η θεωρία της ανάγκης. Όμως ας δούμε τι συμβαίνει στη προκείμενη περίπτωση: το 205 ειναι μια τοπική γραμμή, οι συχνότητες έχουν κάπως βελτιωθεί με το άνοιγμα των σταθμών μετρό (πριν είχε στη καλύτερη 40λεπτο), έχει αφετηρία και τέρμα, καθιστώντας εύκολο τον υπολογισμό ώρας διέλευσης από κάποιο σημείο και τελευταίο δρομολόγιο έχει 2330 και 2345, και όχι... 2100 όπως άλλα τοπικά. Επίσης, το μόνο σίγουρο είναι πως δε πρόκειται να καταργηθεί λόγω μηδενικής επιβατικής κίνησης.
(19-05-2015, 02:51 PM)georgio Έγραψε: Αυτός ειναι ο λόγος που υπήρχαν τα Α3/Β3, τα Α1/Α2 που μπαινουν απ τα στενά της Βούλας το Β5 απο τον Τσακο κλπ
Μη ξεχνάς πως οι κορμοί είχαν σχεδιαστεί όταν ΔΕΝ υπήρχε μετρό, οπότε έπρεπε να κάνουν λίγο απ' όλα.
(19-05-2015, 02:51 PM)georgio Έγραψε: 2) Όσο τραγικό είναι το ότι το Α3 περνάει από τη στάση στο ρεύμα προς Βούλα εξίσου τραγικό ήταν που το 122 δεν επιανε Πλ. Γλυφάδας.
Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς σε αυτό! Μέχρι και ο ίδιος ο ΟΑΣΑ κατάλαβε τι έκανε και το διόρθωσε έγκαιρα.
(19-05-2015, 02:51 PM)georgio Έγραψε: Και γω θα ήθελα το Α3 να περναει από το ρεύμα προς Πειραιά αλλά δεν γίνεται να ειναι όλα δικά μας. Ή θα κάνει τον κύκλο όπως το Β3 και θα χάνει χρονο ή το αφήνεις έτσι.
Ή το βάζεις να περνά από τη Λαζαράκη (προς Γρ. Λαμπράκη), όπως είπα και πιο πάνω και όλοι είναι ευχαριστημένοι! Τρόποι υπάρχουν, καθώς φαίνεται.