19-05-2015, 02:51 PM
(19-05-2015, 02:18 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Ωπα! Το Α3 δεν είναι "κορμός Γλυφάδας", αλλά κορμός της Λ. Βουλιαγμένης! Το αν θα εξυπηρετήσει τις συνοικίες της Γλυφάδας, είναι αδιάφορο, άλλωστε αυτή είναι δουλειά των τοπικών γραμμών. Στόχος των γραμμών-κορμών πρέπει να είναι η εξυπηρέτηση των οδικών αξόνων της πόλης. Βέβαια, ο λατρεμένος ΟΑΣΑ δεν ακολουθεί τη λογική αυτή, αφού σχεδόν όλοι οι κορμοί χώνονται σε στενά και συνοικίες...1) Όντως συγκοινωνιακά ο κορμός δεν έχει λόγο να μπλέκει σε στενάκια αλλά πάμε να δούμε και την άλλη πλευρα. Τι είναι προτιμότερο, να έχεις τον κορμό που να περνάει απο στενάκια και τρώει το πολύ 5-10' ή να φτιάξεις μια τοπική γραμμή με χάλια συχνότητα που μπορεί να λειπουν και λεωφορεία η οποία μετά απο λίγο καιρο θα καταργηθεί λόγω μηδενικής επιβατικής κινησης;
Έστω, αφήνουμε το Α3 να ανεβοκατεβαίνει την Γρ. Λαμπράκη. Δεν είναι κωμικό που για να το πάρεις, αν θες να πας Ελληνικό, θα πρέπει να περάσεις στο ρεύμα προς Βούλα? Γι' αυτό μονίμως άδειο φεύγει από Γλυφάδα, καθώς όλοι περιμένουν στο ρεύμα προς Πειραιά το 122 ή το 205.
Νομίζω το πρώτο, αφού ο κορμός έχει στάνταρ επιβατική κίνηςη και απλά εξυπηρετεί και κάποιες συνοικίες. Αυτός ειναι ο λόγος που υπήρχαν τα Α3/Β3, τα Α1/Α2 που μπαινουν απ τα στενά της Βούλας το Β5 απο τον Τσακο κλπ
2) Όσο τραγικό είναι το ότι το Α3 περνάει από τη στάση στο ρεύμα προς Βούλα εξίσου τραγικό ήταν που το 122 δεν επιανε Πλ. Γλυφάδας. Και γω θα ήθελα το Α3 να περναει από το ρεύμα προς Πειραιά αλλά δεν γίνεται να ειναι όλα δικά μας. Ή θα κάνει τον κύκλο όπως το Β3 και θα χάνει χρονο ή το αφήνεις έτσι. Και να σου πω και κάτι όσοι θέλουν να πάνε στο μετρό δεν χρησιμοποιούν το Α3(αντε 5-6 να κατεβαίνουν ελληνικό), το θυμάμαι ακόμα και πέρυσι που ήταν απο Ευρυάλη αλλά ακόμα και στις αρχες που πήγαινε απο Καραγιωργα/Ζερβα. Πάντως την Κυριακή που το χρησιμοποίησα πήρε γύρω στα 15 άτομα απο την 1η στάση της Λαμπράκη που σημαίνει ότι ο κόσμος σιγά-σιγά το μαθαίνει και πάει εκεί αντι για Αγ. Κω/ννο