08-11-2013, 01:45 AM
Φίλε pvuccino:
1) Πράγματι Θεσσαλίας λέγεται η οδός μετά το σταθμό, αλλά αποκλείεται να περάσει από εκεί λεωφορείο. Υπάρχει σίγουρα περιορισμός για τα οχήματα που μπορούν να στρίψουν στην οδό αυτή και επίσης λειτουργεί ως άνοδος προς τη Βουλιαγμένης (η κάθοδος νομίζω ότι επιτρέπεται μόνο για ένα οικοδομικό τετράγωνο). Το 3λεπτο στην αιχμή στην παραλιακή θα γίνει εδώ στην Αθήνα, με ΟΑΣΑ και ΟΣΥ, ή σε άλλη χώρα και πρωτεύουσα;
2) Δε με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, γιατί το πρόβλημα δεν είναι μόνο να έχουν σύνδεση οι Σουρμενιώτες με Μετρό (σε αυτό δεν έχουν θέμα, γιατί δίπλα τους είναι ο σταθμός του Ελληνικού), αλλά στο να υπάρχουν καλές ενδοδημοτικές συνδέσεις και μάλιστα όταν μιλάμε και για ενοποιημένο δήμο, όπως είναι το Ελληνικό και η Αργυρούπολη.
3) Κι όμως εγώ δε θα διαφωνήσω απολύτως. Καταρχάς, το ότι το 140 χαρακτηρίζεται ως "επιτυχημένη" γραμμή, δε σημαίνει πως δε χρήζει βελτιώσεων. Και θεωρώ πως σίγουρα μία κίνηση θα ήταν να σπάσει στην Κατεχάκη και το κομμάτι ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΠΟΛΥΓΩΝΟ να πάει σε νέα τοπική, με διαφορετικές συχνότητες, αφού η επιβατική κίνηση στη συγκεκριμένη περιοχή δεν έχει καμία σχέση με το υπόλοιπο τμήμα. Αλλά, δεν ξέρω αν θα βοηθήσει σε κάτι η χάραξη που προτείνεις, αφού θα φορτώνεται τόσο τοπικό δρομολόγιο (βλ. Καλαμακίου/Αγ. Δημητρίου), αλλά και μένουν, στην περίπτωση της νέας "express" 140, εκτός κάλυψης Πανεπιστημιούπολη και Πολυτεχνειούπολη, που αποτελούν δύο κομβικά σημεία που εξυπηρετεί το σημερινό 140 και εξ' αυτών έχει τόσο αυξημένη επιβατική κίνηση.
4) Εδώ όμως θα διαφωνήσω! Το 237 αυτό που χρειάζεται είναι ενίσχυση. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με περιορισμό του 218 στη Δάφνη και να πάει +1 όχημα στο 237. Γενικώς, το Suncity είναι ένα μπέρδεμα, γιατί έχει δύο καλές τοπικές (206, 237), κάποιες άθλιες τοπικοδιαδημοτικές (155, 201), κορμό (Α4) και διαδημοτικές (140, 218). Κυρίως το παιχνίδι εδώ θα πρέπει να παιχτεί στο πως να διώξουμε τις γραμμές που παρασιτούν (155 και 201) και να κόψουμε αυτή που δε χρειάζεται πια να φτάνει κέντρο (Α4).
1) Πράγματι Θεσσαλίας λέγεται η οδός μετά το σταθμό, αλλά αποκλείεται να περάσει από εκεί λεωφορείο. Υπάρχει σίγουρα περιορισμός για τα οχήματα που μπορούν να στρίψουν στην οδό αυτή και επίσης λειτουργεί ως άνοδος προς τη Βουλιαγμένης (η κάθοδος νομίζω ότι επιτρέπεται μόνο για ένα οικοδομικό τετράγωνο). Το 3λεπτο στην αιχμή στην παραλιακή θα γίνει εδώ στην Αθήνα, με ΟΑΣΑ και ΟΣΥ, ή σε άλλη χώρα και πρωτεύουσα;
2) Δε με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, γιατί το πρόβλημα δεν είναι μόνο να έχουν σύνδεση οι Σουρμενιώτες με Μετρό (σε αυτό δεν έχουν θέμα, γιατί δίπλα τους είναι ο σταθμός του Ελληνικού), αλλά στο να υπάρχουν καλές ενδοδημοτικές συνδέσεις και μάλιστα όταν μιλάμε και για ενοποιημένο δήμο, όπως είναι το Ελληνικό και η Αργυρούπολη.
3) Κι όμως εγώ δε θα διαφωνήσω απολύτως. Καταρχάς, το ότι το 140 χαρακτηρίζεται ως "επιτυχημένη" γραμμή, δε σημαίνει πως δε χρήζει βελτιώσεων. Και θεωρώ πως σίγουρα μία κίνηση θα ήταν να σπάσει στην Κατεχάκη και το κομμάτι ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΠΟΛΥΓΩΝΟ να πάει σε νέα τοπική, με διαφορετικές συχνότητες, αφού η επιβατική κίνηση στη συγκεκριμένη περιοχή δεν έχει καμία σχέση με το υπόλοιπο τμήμα. Αλλά, δεν ξέρω αν θα βοηθήσει σε κάτι η χάραξη που προτείνεις, αφού θα φορτώνεται τόσο τοπικό δρομολόγιο (βλ. Καλαμακίου/Αγ. Δημητρίου), αλλά και μένουν, στην περίπτωση της νέας "express" 140, εκτός κάλυψης Πανεπιστημιούπολη και Πολυτεχνειούπολη, που αποτελούν δύο κομβικά σημεία που εξυπηρετεί το σημερινό 140 και εξ' αυτών έχει τόσο αυξημένη επιβατική κίνηση.
4) Εδώ όμως θα διαφωνήσω! Το 237 αυτό που χρειάζεται είναι ενίσχυση. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με περιορισμό του 218 στη Δάφνη και να πάει +1 όχημα στο 237. Γενικώς, το Suncity είναι ένα μπέρδεμα, γιατί έχει δύο καλές τοπικές (206, 237), κάποιες άθλιες τοπικοδιαδημοτικές (155, 201), κορμό (Α4) και διαδημοτικές (140, 218). Κυρίως το παιχνίδι εδώ θα πρέπει να παιχτεί στο πως να διώξουμε τις γραμμές που παρασιτούν (155 και 201) και να κόψουμε αυτή που δε χρειάζεται πια να φτάνει κέντρο (Α4).